Ga naar inhoud

Wachtbankje november


Josephine

Aanbevolen Berichten

Hier sinds vannacht helder rood slijm, af en toe een krampje. Zou, als ik dag van TP mee tel, nu op wd 10 zitten. Maar een test gedaan en die was negatief maar dat zegt ook niks natuurlijk zo vroeg. Heb er geen goed gevoel bij.

 

 

 

Zojuist mn zoon uitgelegd dat zoiets niet altijd goed gaat en dat mamma denkt dat een broertje of zusje nog wel eens even kan duren. Hij verheugd zich er zo op en dat doet mij op dit moment nog meer verdriet dan mn eigen ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Jolanda,

 

 

 

Niet te gauw de moed opgeven, het is nog vroeg. Duim voor je, kan me voorstellen dat het voor je zoon ook niet makkelijk is. Het is voor ons al zo slecht te begrijpen waarom zoiets misgaat, laat staan voor zo'n jong ventje...

 

In ieder geval sterkte, ook voor man en zoon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin hier de hoop langzaam op te geven. Op verzoek van manlief maar een uurtje gaan rusten. Hij weet ook even niet hoe en wat dus ben heel gehoorzaam met de ds van zoonlief (die hij meteen is gaan opladen) op het bed gaan liggen. Ze zijn nu samen naar het voetbalveld dus ik ben weer op hihihi.

 

 

 

@ Gompie en @ Schapenwolkje; hoop voor jullie dat het goed gaat, ik duim voor jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nienke & Patrick,

 

 

Van harte gefeliciteerd. Is het dan toch gelukt!!! Ben superrrblij voor je.

 

Ik hoop dat alles verder goed gaat. Heb je nu al last van kwaaltjes?

 

 

 

Ik heb een rot periode achter de rug. Maar het gaat weer beter. Ik moet nu afwachten op mijn volgende ongi en dan gaan we een volgende tp krijgen. Hopelijk zit ik eind deze maand ook weer op het wachtbankje, of in december, wie weet.

 

 

 

Iedereen die positief heeft getest, Gefeliciteerd!

 

 

 

En voor alle negatieven, heel veel sterkte en als je doorgaat met een volgende poging, veel succes.

 

 

 

Liefs Cindy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Ik heb me bewust niet op het wachtbankje gezet, want ik vond het veel te spannend. Op de één of andere manier wou ik er zo min mogelijk mee bezig zijn (wat dus niet lukt). Ik heb op 1 november de terugplaatsing gehad, en mag volgens het ziekenhuis 16 november (18 dagen na de punctie) testen.

 

 

 

Toch maar iets eerder getest, en ik ben nu helemaal door de war. Vroeg in de ochtend (met ochtendurine) een testje gedaan, en die bleek negatief. Gelijk het testje weggelegt, en vervolgens verdrietig teruggegaan naar de slaapkamer.

 

 

 

Zo'n 5 uur later zag ik het testje nog op de tafel liggen, dus besloot 'm weg te gooien. En toen zag ik ineens een heel vaag 2e lijntje (me man zag het ook). Ik heb trouwens getest met die van de kruidvat (2 voor 5 euro).

 

 

 

Nu hebben we vanmiddag weer getest (met middagurine), en nu blijft de test blanco. Ik ben echt helemaal onzeker. Zou iemand me iets meer kunnen vertellen, of heeft één van jullie dezelfde ervaring? Volgens mij is het gewoon negatief, maar toch blijf je die verrekte hoop houden :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

 

 

 

Vandaag was het een hele rare dag. Ik wilde gaan zeggen ik merk niks van kwaaltjes of iets tot vandaag aan de eettafel. We hadden lekker schnitzel en ik ben helemaal verzot op cocktailsaus dus met volle moet deed ik wat bij mijn schnitzel en ik nam een hap en het was goor. Ik dacht dat het aan het vlees lag dus zonder saus geprobeerd en het smaakte goed dus ik dacht nou dan even met de vinger proeven en goor dat het was echt zo smerig. En ik begin gewoon te huilen omdat ik geen cocktailsaus meer lust. Mijn man die zat me echt zo raar aan te kijken en die schiet kei hard in de lach ik nog verdrietiger maar hij zegt dat dit bij een zwangerschap hoort nou ik vond het even echt niet leuk het geen wat ik zo lekker vind nu zo ontzettend smerig is.

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik zit ook op het wachtbankje ... ik heb dinsdag 11 november mijn 5e IUI gehad en kan donderdag 26 november een test doen als het nog nodig is ... moet ik me er zelf tussen zetten of doet iemand dit voor iedereen???

 

 

 

gr. Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladie's,

 

 

 

Hier vandaag veel nervositeit. Zo schreef ik gister nog nergens last van te hebben, word ik vanochtend om 8.30u wakker om te plassen..........ja hoor bloed.

 

 

 

Ben weer in bed gaan liggen en om 10.00u weer plassen. Bruine afscheiding. Daarna eigenlijk tot 18.00u niets meer en daar kwam weer die afscheiding. Ook de "bolletjes" lopen er voor mijn gevoel meteen weer eruit.

 

 

 

Zit op wachtdag 8 en weet nit of ik nu last heb van mijn buik door de spanning of omdat de ongi eraan komt.

 

 

 

Nu mijn vraag.....

 

 

 

Innesteling of mislukte poging.

 

Bij mislukte poging zet je menstr. dan meteen door of komt het zoals nu langzaam op gang???

 

 

 

Kuzzz

 

 

 

Een zeer gespannen meid.

 

 

 

Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Afgelopen donderdag heb ik de terugplaatsing gehad van 1 emmie. Maar sindsdien doet het plassen ontzetten zeer!! Het lijkt wel of mijn blaas wordt samenperst door mijn eierstokken ofzo..

 

 

 

Zaterdag waren we bij vrienden in Zeist en zaterdagmiddag toch maar naar de huisartsenpost gegaan. Ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad, dus dacht misschien is dat het wel. Maar mijn urine was helemaal vrij van bacteriën.

 

 

 

Toen ik vanmorgen na het opstaan naar de wc ging, lukte het niet om te plassen, het deed zo'n pijn! Het zweet brak me uit en het werd me zwart voor de ogen. Ik lag op de grond op het toilet en mijn vriend heeft me rechtop geholpen en liet me wat water drinken. Gelijk weer gebeld en mocht weer langskomen. Ik had nergens ontstekingen want mijn buik voelde soepel aan en urine was wederom schoon, dus weer naar huis gestuurd. De arts zij wel dat het kon komen door de hormoonbolletjes.

 

 

 

Heeft iemand hier ervaring mee???? Ik vind het zo eng en zie nu al op tegen morgenochtend....wordt misselijk als ik eraan denk :cry2:

 

 

 

Ik ga in iedergeval maandagochtend gelijk bellen met de gyn. Ik durf ook niet zomaar pijnstillers te nemen, want ik weet niet wat wel en niet mag.

 

 

 

Ik weet dat het niet echt bij deze topic hoort, maar hier zit iedereen op het wachtbankje, dus ik dacht misschien herkennen jullie het?

 

 

 

Groetjes, Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana,

 

 

 

Pffff kan me voorstellen dat je gespannen bent en je er druk om maakt. Het kan ook innestelingsbloeding zijn, wat ik hier zo lees (heb er zelf geen ervaring mee).

 

Ik zou morgen bellen met het zkh om het zeker te weten.

 

 

 

Hopelijk is het van het innestelen.

 

 

 

Ik blijf voor je duimen !

 

Groetjes Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Coni, je staat ernij. Heel veel succes tijdens het wachten.

 

 

 

@Chantal, wat verschrikkelijk vervelend! Hopelijk kun je morgenochtend gelijk terrecht. Paracetamol mag eventueel wel trouwens.

 

 

 

@Diana, wd8 na een verse tp lijkt me wel heel vroeg voor je menstruatie. Als het niet doorzet kan het ook van de innestelling zijn denk ik... Die vindt volgens mij plaats tussen dag 6 - 12 na een verse poging. Sterkte!

 

 

 

@Cindy, blij weer eens van je te horen! Thanks voor de felicititaties, hopelijk zit jij ook snel weer op de bank en kom je er mooi appeltjesgroen af.

 

 

 

lfs, Nienke

 

 

 

Wachtbankje november

 

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

 

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

 

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

 

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

 

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

 

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

 

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

 

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

 

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

 

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

 

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

 

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

 

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

 

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

 

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

 

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

 

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies ICSI, 11-11 positief getest!, weer testen 18-11

 

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

 

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

 

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

 

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

 

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

 

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

 

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

 

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

 

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

 

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

 

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

 

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

 

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

 

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

 

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

 

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

 

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

 

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

 

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

 

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

 

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

 

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

 

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

 

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

 

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde vanavond van een verpleegster op een gynaecologische afdeling dat vloeien 8-9 dagen na een tp wel heel vroeg zou zijn voor een menstruatie. Zeker omdat het om helder bloed alleen bij afvegen zou gaan. Zou dat niet gewoon per persoon verschillen ook, net als een cyclus en zwangerschapsverschijnselen? Goed bedoeld maar ben nu wel weer aan het twijfelen gebracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

 

 

 

@Chantal, wat een enorm vervelende bijwerking heb jij zeg van de utrogestan!!Ik hoop dat het snel beter met je gaat en een alternatief aangeboden krijgt!

 

 

 

@Gompie, houd nog moed hoor, net wat Joy zegt. het kan soms raar lopen en iedereen heeft weer andere symptomen.

 

@Jolanda, 8-9 dagen is inderdaad wel vroeg, tenzij het embryo 5 dagen oud was.

 

Maar wat bloedverlies rond die tijd klinkt echt als innesteling

 

@MissC, Hallo meid, goed om te lezen dat je er weer bent en dat je komende periode met je cryo poging kan starten, gaat het weer wat beter met je?

 

 

 

@Balu ik lach even met je man mee hoor, ik zie het al helemaal voor me. goed teken toch als je iets ineens niet meer lust? Ik heb dat met koffie, chocolade en zoetigheid.

 

 

 

Dames ik duim voor jullie!!

 

 

 

liefs

 

Meiske74

 

 

 

 

 

Ik duim voor jullie meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje november

 

Irrie, TP 1 cryo, testen 31-10

 

Peggy, TP 18 okt., 1 emmie, testen 1-11

 

Josephine, TP 19 okt., 2 emmies, testen 2-11

 

Suus77, TP 22 okt., 1 cryo, testen 5-11

 

Ilse, TP 24 okt., 2 cryo's, testen 8-11

 

Nessie, TP 26 okt, Cryo nr 4, testen 9-11

 

Joke, TP 27 okt, Cryo, testen 9-11

 

Miranda39, TP 25 okt, testen 9-11

 

Sabri, TP 26 okt, ivf, testen 9-11

 

Eveline, TP 27 okt., 1 cryo, testen 10-11

 

Aramat (Tamara), TP 27 okt, 1 cryo, testen 10-11

 

Alice (Lies) TP 27 okt, 2 emmies, testen 11-11

 

YouMe, TP 27 okt, testen 11-11

 

SJSL (Annelies), TP 27 okt, IVF, testen 11-11 (maar ga 9-11 al testen)

 

Zoë TP 28 okt. 1 emmie, testen 11-11

 

Bianca1, TP 28 nov., ............, 11-11 testen

 

Nic1968, TP 30 okt. drie emmies ICSI, 11-11 positief getest!, weer testen 18-11

 

Nienke79, TP 1 nov., 1 cryo, testen 13-11

 

Toobee (Suus), TP 1 nov., IVF, testen 13-11

 

Bammie TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Heather TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Tinus1 TP 31 okt. 2 emmies, testen 14-11

 

Vliegmeisje (Marije) TP 31 okt. 1 emmie, testen 14-11

 

Mams, TP 31 okt., 1 emmie, testen 14-11

 

Ralletje (Marielle) TP 1 nov, 1 cryo, testen 15-11

 

Gompie80, TP 2 nov., 2 emmies, testen 16-11

 

Kaatje37, TP 3 nov., 1 cryo, testen 17-11

 

Siebje, TP 5 nov. 1 cryo (blastocyst) testen 17-11

 

Balu01(Nathalie), TP 6 nov., IVF, testen 19-11

 

Brigitte, TP 7 nov., 1 cryo, testen 19-11

 

Jolanda74 TP 6 nov., ivf, testen 20-11

 

Schapenwolkje (Wendy) TP 6 nov, testen 20-11

 

Jadimi(diana) 1e ivf, TP 7nov, testen 21-11

 

Taurus71(Manon) 1ste IVF>2de cryo poging, TP 8 nov. Testen 20 nov.

 

Leejoo, Tine 2e cryo, 21-11 testen

 

Ivdelft, 3e ICSI, TP5 nov., 2 emmies, testen 21-11

 

Diane, 1e ICSI, TP 9 nov., testen 23-11

 

Celeste, 2e IVF, Tp 12 nov., 2 emmie's, testen 24-11

 

Coni, 5e IUI 11 nov., testen 26-11

 

IVFmama, TP 11 nov., 1 cryo, testen 26-11

 

C&D (Chantal), TP 11 nov., 1 emmie, testen 27-11

 

Bianca1980, 1e IUI 14 nov., testen 28-11

 

Fopje, 2e ICSI, TP 14 nov., 1 emmie, testen 28-11

 

Colle, 1e IVF, TP 14 nov, 2 embry's, testen 27-11

 

Angel2009, 2e ICSI, TP 7 nov., 2 cryootjes, testen 30-11

 

 

 

 

 

 

 

Hallo Meiden,

 

 

 

Ik heb me zelf helaas ook rood gekleurd :(

 

 

 

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiske74,

 

 

 

Ja, het was echt gewoon tranen met tuiten hahaha. Ik hoorde alleen gisteren van een vriendin dat het ook van de spuiten en progesteron kan zijn dus ja dan weet je het ff niet meer. Ik ben zo blij als het donderdag is zodat ik kan testen en ik iets meer zekerheid krijg...

 

 

 

Voor de meiden die mooi groen gekleurd zijn nogmaals heel erg gefeliciteerd KEI GOED!!!

 

Voor de meiden die (jammer genoeg) rood zijn gekleurd heel veel sterkte en houd moed.

 

Voor de meiden die nog moeten testen of op uitslagen zitten te wachten TOI TOI TOI.

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden ,

 

 

 

 

 

Hier een rotdag gehad gisteren , we gingen uiteten met mijn broer en vriendin en ging daar naar het toilet en had een bloeding , ik schrok enorm . direct mn huisarts gebeld en die stelde me gerust dat dit kon , maar als er klontertjes bij waren ik naar het spoed moest gaan , een 15 min later mochten we al naar het spoed gaan . waren het lange wachttijden pf , bloed prikken en dan echo . Het vruchtje was er nog en zat nog stevig vast en mijn hcg waarde vonden ze ook goed , pf toch nog een opluchting ... moet nu wel 3 weken platte rust nemen . Ik hoop dat echt alles goed mag gaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Mams balen dat het niet gelukt is, heel veel sterkte en meer succes bij de volgende poging.

 

 

 

Joke, 3 weken plat liggen, poehe, maar het vruchtje zit gelukkig nog stevig vast. Wat schrikken zeg pffff.

 

Kalm aan en goed plat blijven liggen.

 

 

 

Groetjes Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden