Ga naar inhoud

dagboek van pleun en arjan , effe alles op een rij

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel veel succes met je TP vandaag Pleun! En inderdaad nu weer 2 weken broekloeren en alle onzekerheden die daar weer bij horen, maar je kan het!!!

• Reacties 296
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

heb een morula ???? terug gekregen

heb geen idee of dat goed is of niet

maar hoop t wel

en nu maar groeien en ikke wachten pffff

Geplaatst

Pleun,

Wat super, geweldig, gaaf voor jullie!!!

Ben blij voor jullie dat de cryo goed ontdooid is en nu lekker warm bij je is!!!

Ik wacht weer met je mee, oké.

Als het goed is mag ik binnen nu en 2 weken ook weer op het bankje aansluiten, dan ben jij zwanger en mag je mij begeleiden tijdens het ellendige wachten.....

Geplaatst

Hey Pleun,

Wat een geweldig nieuws!

Ook ik heb een morula terug geplaats gekregen en je ziet het wat er bij mij is gebeurd ik hoop voor jou het zelfde.

heel veel sterkte en succes op de wachtbank laat die blaren maar komen op jou blote billen. hihihi

• 2 weken later...
Geplaatst

Pleuntje,

Hoe is het met je?

Ben je nog steeds op de camping of alweer thuis en viel het mee toen jullie de caravan weer zagen?

Ben zo aan het duimen voor je!!!

Wij hebben morgen een tp van 2 toppers.

Vanmorgen mochten we bellen, 1 van 12 cellen en 3 van 8 cellen.

Dit hebben we nog nooit gehad op dag 3.

We zullen zien wat hier weer van terecht komt.......

Geplaatst

ik ben net een half uurtje weer thuis

de camping viel wel mee

er is een lekje maar das goed te overzien met wat emmers eronder

dat lossen we op in een weekeind dat het 2 of meer dagen droog is anders kun je het niet goed repareren schijnt

ik begin wat mn cryo betreft de moed te verliezen heb de afgelopen 4 dagen iedere dag getest maar echt helemaal geen enkele aanwijzing dat het is blijven plakken

zit nu op wd 11 volgens mij en ik geloof er niet echt

maar geen bloed en we wachten maar af

maar in mijn beleving had ik echt al wel wat moeten merken

aders op mn borsten , misselijk , sterke geur , noem het maar ik heb nergens last van

jij krijgt morgen vast een 2 tal super goede ukjes terug

ik duim voor je

Geplaatst

Pleun,

Je zit 'pas' op wachtdag 11, dus het kan echt nog wel goed komen.

Geef de moed nog niet op lieve Pleun!!!

Kom op meid, blijven hopen hoor, dat doe ik ook!!

:goodluck:

Geplaatst

Lieve Pleun,

Niet te snel opgeven hoor! ik had de eerste test op wd 15 ook maar een licht streepje en dat werd in de dagen daarna langzaam donkerder. En ik blijk zwanger van een tweeling en dus verwacht je hogere HCG waarden. Verder heb ik ook nauwelijks klachten gehad tot nu toe. De grotere borsten kwamen pas rond de 6 a 7 weken bij mij. Dus alles kan nog lieverd!

Kuzz, Henkie

Geplaatst

helaas moet ik melden dat het ook met het diepvries kleintje niet gelukt is om het te laten plakken

deze morgen weer getest, en helaas het was een heel duidelijke negatief

dit was mijn officiele test dag , heb daarom vandaag dus meteen naar het zkh gebeld , pff wat een gedoe hoor

ik heb me er maar weer bij neer gelegd en kan er nu ook niet om huilen oid ik moet nu wachten tot ik ongi ga worden wat door de hormonen mss wel nog 4 weken of mss zelfs nog wel langer kan duren (volgens het zkh)

als dat gebeurt mag ik weer met de pil beginnen en mag ik weer het zkh bellen zodat de planing weer gemaakt kan worden

ik hoop voor de verandering dat mijn ongi snel komt des te sneller kan ik weer beginnen met spuiten en kan alles weer opnieuw beginnen en dan gaan we al weer voor ronde 2

hopelijk heb ik geen 3e nodig

we wachten maar weer af

Geplaatst

Sterkte en goed balen meid.

Geef jezelf even de rust, misschien eerst maar eens goed bijtanken op een vakantie? Dan komt de ongi vast vanzelf.

Niet te ver vooruit kijken hoor! Onze verwachtingen veranderen met de tijd en die zijn momenteel ook flink onder invloed van hormonen.

Eerst maar eens dit verdriet verwerken, want dat je die nu nog niet voelt hoeft niet te betekenen dat die er niet is. Dat heeft tijd en ruimte nodig.

Succes daarmee en... op naar frisse moed!

Geplaatst

Och lieve Pleun,

Ik wil je een hele dikke knuffel komen geven.

Wat een toestand he meid!

Die emoties komen er op een later tijdstip misschien nog wel uit.....

Wat balen dat je ongie nog zo lang op zich kan laten wachten!

Ik wil je heel veel sterkte toe wensen!

Geplaatst

Pleun, heel veel sterkte. Neem er even de tijd voor om te verwerken. Laat die traantjes maar komen!

X, Martha.

Geplaatst

ja ja mijn :devilcollection::evil4::dev::devil2::mumum:

ongi is nu net opeens toch door gebroken

ik voelde ineens een plopje en toen voelde ik het gaan

dit ondanks dat ik progynova gebruikt heb en het zkh zei dat het nog wel een week of 4 kon duren

dus morgen vroeg meteen bellen met het zkh en hopelijk toch meteen door

ikke is voor de verandering blij met dit rood (ook al betekend dit dat ik 1 dag na echte testdag dus de bevestiging krijg dat ik echt niet zwanger ben )

morgen laat ik meer weten als ik gebeld heb

Geplaatst

Wat super dat je zo snel weer door mag!!!

Lieve Pleun,

Ik ga weer proberen om je mentaal te steunen via dit forum.

Hoop dat voor ons de :sunny: ook eens achter die donkere wolk vandaan gaat komen!

Geplaatst

jij eerst hoor

ji eerst

nog 7 daagjes vol houden je bent al op de helft

hoe voel je je lichamelijk nu

al enig gevoel van dat het gelukt is ?

en daarna ben ik aan de beurt in juni ben ik ook zwanger

• 2 weken later...
Geplaatst

Pleun,

Nog maar 5 dagen en je mag weer beginnen!!

Hoe voelt dit voor je?

Ik ga je weer proberen om steun te geven hoor.

Geplaatst

heb vandaag mijn hormonen voor de komende keer ivf binnen gekregen

mijn koelkast is weer die van een junk

spuiten begint weer as maandag dus nog 5 daagjes effe niets en dan weer vol op prikken in mijn onderste buik kwab

ach kwab genoeg , daar ligt het niet aan dus t zal wel goed komen he (al vindt ik het idee om mezelf weer te spuiten bijna enger dan de eerste keer )

bijna echt starten met ronde 2

heb er aan 1 kant zin in en aan de andere kant vindt ik het ook eng want ergens blijft nu de vraag spelen wat als deze keer ook niet lukt en de volgende ook niet wat dan

hoe lang gaan we door voor onze droom

gaan we zelf nog pogingen betalen of stoppen we dan en gaan we iets anders zoeken om ons op te storten zoals reizen

ik weet het nu ook niet

ben gewoon niet zo zeker nu als ik was bij de eerste ronde

heb het gevoel dat de druk erg hoog is

Geplaatst

Hallo Pleun,

bij ons ging het net zo, eerste icsi-poging vol goede moed, vervolgens de cryo-poging en we moesten ook door met poging 2. Die enorme onzekerheid is zeer herkenbaar meid. Ik was ook angstig, wat als het weer niet lukt!!! Mijn angsten verdwenen gelukkig wat naar de achtergrond toen ik weer echt ging starten met spuiten, ik kreeg weer vertrouwen, ik hoop jij straks ook!

Die grote onzekerheid of het ooit gaat lukken is slopend maar houd moed. Porbeer nog niet te veel te denken aan wat jullie gaan doen als het na 3 pogingen nog niet gelukt is, alles stap voor stap, eerst deze poging, wie weet!!! het is helemaal niet vreemd dat het niet de eerste keer lukt (ik heb nu misschien "makkelijk" praten maar) het is echt waar.

groetjes

Babeth

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

lieve dames die mij hier volgen

omdat ik wat berichtjes kreeg van mensen die wilde weten waarom ik mijn dagboek niet meer aanvul

dat komt omdat ik een ander topic gestart ben voor ronde 2

dus ik zou het leuk vinden als jullie ook daar weer komen kijken

ik waardeer jullie steun enorm

xxx en succes voor jullie allemaal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden