Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd voor de groen-wordende dames!

Tot mijn grote verdriet ben ik vanmorgen hartstikke ongesteld geworden, dus mijn eerste ronde zit erop. Ik heb met enige moeite deze week nog een afspraak op de poli kunnen lospeuteren, want ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weer door... Ik voel me echt heel naar nu.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

MArmira, wat akelig voor je...die teleurstelling is altijd zo heftig. Had je voortekenen van je menstruatie, of voelde je het niet aankomen?

Hier nog fikse buikkrampen, al sinds zondag...

Dapper dat je meteen wilt doorgaan, maar neem je zelf wel in acht!

Sterkte en veel liefs,

Nine

Geplaatst

Hallo dames,

Wat gebeuren hier weer heel veel dingen in een korte tijd.

Alle groene dames, van harte

Alle rode dames, veel succes met het verwerken.

Alle dames die nog moeten wachten, heel veel succes.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Thanks Nine! Ik had maandagochtend een testje gedaan, maar achteraf gezien erg stom, onder slechte omstandigheden; had net ontbeten, test was over de datum, in warme vochtige badkamer neergelegd... ben dus duidelijk geen ervaren tester! Maar dus hartstikke negatief. Maandag overdag dus nóg veel meer in de stress, maar 's avonds een voortekentje en vanochtend een bloedbad, dus tja...

Ik vrees eigenlijk dat er sowieso geen plek meer is in december, het UMC is zo druk, en ze gaan ook nog twee weken dicht rond kerst en oud/nieuw, dus het zal op z'n vroegst wel januari worden. Maar ik moet er niet aan denken om de feestdagen 'nietsdoend' af te moeten wachten, ik heb zo'n naar gevoel van haast. Ik word steeds ouder, en dan zit ik nog met mijn vader die ernstig ziek is en die ik zó graag wil vertellen dat hij opa wordt.... Nou ja, ik hou maar op want ik loop mezelf alleen maar gek te maken.

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, testen 18-12

Hi Dames,

Ik heb besloten om te stoppen met mutsen en te beginnen met genieten.. Geen slag meer om de arm.. ik ben gewoon zwanger..:hello2: dus heb nu toch de regel toch maar groen gemaakt. Ik heb vrijdag pas de bloedtest en wilde die eerst afwachten maar de huisarts (die ik heb gebeld) feliciteerde me gewoon. Net zoals hij ook aangaf nu is het gewoon als bij ieder ander gewoon spannend de eerste 12 weken.. Dus Poeh het voelt heerlijk om de knop om te zetten!

@ Nellas. Wauw zomaar een nieuwe baan! Gefeliciteerd. Ook voor jou begint december dus al goed!

@ LindaJ. Heb je al opnieuw gestest? Spannend hoor!

@ Marmira BAHBAHBAH! Ik vind het echt ontzettend vervelend voor je. Dikke knuffel!!

Veel liefs van Keesje

Geplaatst

Wat jammer Marmira.. ik hoop dat je snel doorkan en je vader toch op korte termijn mooi nieuws mag gaan vertellen!! Sterkte meid.

@Keesje.. als je het ZH belt mag je vast en zeker morgen al komen prikken vermoed ik. Ik heb dat ook gedaan!

Geplaatst

He getver MarMira, was benieuwd naar jullie op het wachtbankje, lees ik jouw bericht als eerste! Het is een domper... maar verrassend genoeg komt al snel (bij jou al heel snel) de strijdlust voor de volgende ronde. Ik snap dat je meteen door wilt maar misschien is een cyclus wachten toch wel beter voor je lijf...

In ieder geval veel sterkte, ik weet hoe je je voelt helaas.

Caroline

Geplaatst

Marmira, ik kan me je gevoel van haast heel goed voorstellen, zeker nu je vader ziek is. Ik hoop van harte dat je snel verder kunt...

Keesje, fijn he, het bestaat dus echt....dat het lukt.

Je mag gaan genieten, doe het !

Liefs, Nine

Geplaatst

Oh, Marmira wat ontzettend balen!! Ik heb nog heel hard voor je geduimd, maar heeft dus helaas niet mogen baten. Wel goed dat je je al richt op je volgende poging, maar misschien is een beetje rust voor je lichaam en geest toch ook wel goed. Aan de andere kant snap ik ook heel goed dat je snel door wilt, zeker nu met je vader.

Een hele dikke knuffel in ieder geval en hou je taai.

Keesje: GEFELICITEERD! Staat je goed die groene regel. Ik hoop dat vele dames je gaan volgen!

Geplaatst

Hi Dennizzz, Ik heb je testdatum toegevoegd! Spannend dat dit samenvalt met de verjaardag van je moeder. Dat zou zeker een leuk cadeautje zijn!

Succes

Geplaatst

Hi Meiden,

Een dag gemist....ik hoef niet te vertellen dat je dan eerst een uur moet lezen, zag een goed bericht van keesje gefelictiteerd !

Alleen ik nog testen op 4-12...en ik heb het echt nog niet gedaan!

@ Marmira en Kimmie ik lees dat het bij jullie helaas niet is gelukt :crybaby2::crybaby2:

GRoetejes Spaatje

Geplaatst

Nellas, heel veel sterkte gewenst in deze onzekere weken! Wel heel fijn dat je een nieuwe baan hebt, en ook nog aangeboden gekregen! Toch een prettige afleiding..:)

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Meiden, wat lees ik toch weer een hoop positieve en ook negatieve reacties!!! Voor allen die positief getest hebben; van harte gefeliciteerd!!! Het is gelukt!!!! En voor de meiden waarbij het foute boel is; wens jullie allemaal heel veel sterkte. Het is zo'n ongelofelijke teleurstelling. Die wachtweken zijn het aller- aller zwaarste van de hele behandeling al zeg ik het zelf. En iedere dag kom je een stapje dichterbij. Heel veel sterkte in ieder geval!!!

Heb net al bij het topic "vroegtesters" geschreven. Zoals jullie hebben kunnen lezen, is afgelopen zondag al het bloedverlies opgetreden. Precies op de 10e wachtdag. Het ziekenhuis vertelde mij dat het nog geen foute boel hoeft te betekenen. Kreeg toen weer iets van hoop maar gisteren hield het bloeden gewoon aan en vandaag ook. Maar na het lezen in het gekmakende topic van de vroegtesters dacht ik vandaag.....wat kan mij het schelen. Ga toch een testje proberen. Dan krijg ik misschien wat meer duidelijkheid. Nu blijven we toch maar hoop houden. Heb dus rond de middag getest (geen ochtendurine dus) en zag op de clearblue test een lichte (maar toch zichtbare) positieve streep. De horizontale streep was heel overduidelijk. En de verticale dus wel zeker aanwezig maar niet zo duidelijk als de horizontale. Nu zijn wij weer compleet in verwarring. Krijgen weer wat hoop. Is dit terecht of hebben jullie zoiets van maak je geen illusies?????

Geplaatst

Hoi Keesje

GEFELICITEERD !!!!!!!!!

Hartstikke goed die groene regel !!

groetjes

Diane

Geplaatst

Hoi Lieve dames,

Ik kom jullie ook gezelschap houiden zoadat we elkaar door deze zware weken heen kunnen helpen

tp 3-12 2 emmies en testen 18-12

Zetten jullie mij bij het lijstje,

Liefs en veel suc6 allemaal,

Esther

Geplaatst

Hoi lieve Marmira

wat een klote bericht zeg!!! ik wil je heel veel sterkte wensen.

nu heb jij het over de volgende poging, maar uit je handtekening begrijp ik dat je 2 cryos hebt, wellicht dat je wel snel door kan hoor (in eigen cyclus)

heel veel succes! en nogmaals sterkte

groetjes

Babeth

Geplaatst

@MarMira...wat een kl*tezooi zeg..hoop dat je lichaam van slag is! Ik zou als ik jou was toch die test nog doen in het zh als het kan, zeker nu je een soort van positieve test in handen hebt.. je weet het nooit. In de tussentijd: ontzettend veel sterkte (met de onzekerheid van wel/niet en met je vader)....

@Esther..ook welkom hier op de wb...

@Keesje. Goed zo! That's the spirit.. we willen groen, groen, groen!

Verder hier alles nog hetzelfde.. strak in de baarmoeder en de eileiders..verder nog totaal geen tekenen van wat dan ook.. is dat goed of is dat slecht... afwachten maar weer..

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste keer dat ik hier reageer maar volg iedereen al een tijdje.

Mag ik er ook bij op het wachtbankje.

Ik heb vorige week donderdag 26 november een tp gehad van een blastocyste.

Dit is de 6e tp waarvan ik 1x zwanger ben geweest maar helaas is dit na 6 weken en 4 dagen geindigd in een miskraam dit is in juni geweest.

Vorige maand is de cryo tp helaas mislukt.

En wordt gek om alles voor mezelf te houden vooral al mijn twijfels die ik steeds hebt van zou dit een hind voor een evt. zwangerschap zijn.

Mag ik erbij op het wachtbankje moet 8 december naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.

Groetjes WendyAnouk

Geplaatst

Marmira en Jackie, sterkte met het verwerken van deze tegenslag!

Sissi, wat spannend voor jou, hoop dat je vlug (positieve) duidelijkheid krijgt.

Pieneke, Ize en Keesje: proficiat!

Ik ben sinds paar dagen aan het twijfelen of ik ook vroeger wil gaan testen. Maar heb me nog steeds kunnen bedwingen. Ben ook bang voor het oordeel.

Gonnie en Carole, hoe zijn jullie testen vandaag verlopen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden