Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sissie en Sannie: Kom op meiden! Het kan nog altijd. Die ongi klachten en pijnen had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Toen wist ik overigens niet eens dat ik zwanger was, niet gepland zeg maar. Het kan allemaal nog! Ik duim voor jullie, dikke knuffel in deze spannende tijd.

Verder zijn bij mij vandaag 2 emmies teruggeplaatst. Alleen was ik zo nieuwsgierig te vragen hoeveel cellig ze waren. Had ik misschien beter niet kunnen doen, ze waren beide 4-cellig. Ze lagen volgens de labmedewerkster een dagje achter maar waren goed genoeg om terug te plaatsen. NOu weet ik er natuurlijk niet zoveel van maar heb hier meerdere keren gelezen dat de meeste emmies al vaker gedeeld waren. Weet iemand hier iets meer over??

Zo blij als ik vanmorgen was, zo zenuwachtig ben ik nu alweer. Als 4-cellige de beste waren dan zullen die andere 9 wellicht niet goed genoeg zijn om in te vriezen. Pfff....

Nou ja ik ga deze maar gewoon proberen binnen te houden, met de alom bekende plakkerige bolletjes.

@ Chantal, mooi zeg, we lopen weer gelijk op. Kunnen we samen aftellen in deze wachtweken!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

3 December is/was blijkbaar een hele sleche dag. Vandaag ongesteld geworden en de test in het ziekenhuis was ook negatief. We kunnen helaas pas weer starten in week 8 volgend jaar.

Iedereen hier op het bankje nog veel succes!

Groetjes Linda

Geplaatst

Hoe gaat het met onderstaande dames??

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Lieve Sannie,

hoop voor je dat 't loos alarm is, je bent al zo ver, maandag testen toch? Heel veel liefs en een dikke dikke knuffel,

Juutje

Geplaatst

Hoi Dames,

vandaag onze tp gehad van 2 emmies 1 6 delig en de ander 7 delig wat het precies wil zeggen zou ik niet weten als ze maar blijven zitten 18-12 testen

Dit is voor de eerste x dat ik in de ww zit heb zelf namenlijk geen eitjes is gebleken naar 2 icsi maar we zijn deze keer geholpen door onze lieve donor

voor iedereen die ogi is geworden heel veel sterkte!!!!

de dames die positief hebben mogen testen gefeliciteerd en op naar een mooie echo..............

Lieve groetjes Esther

Geplaatst

Lieve meiden, dank jullie wel voor jullie felicitaties en houd moed!

Ik heb al dagen vreselijke krampen. Dezelfde die je ook hebt als je ongesteld moet worden. Ik lees op allerlei forums dat dit heel normaal is. Ik word er 's nachts zelfs wakker van. Je baarmoeder groeit. Dus Sannie... ik hoop dat jij net zo'n enthousiaste baarmoeder hebt als die van mij!

En Sisi wat een spannende, slopende tijd voor jou! Ik hoop het allerbeste voor jou en je eitjes! Ik zal duimen.

Meiden die net plaats nemen welkom en heel veel succes met wachten! Ik hoop dat jullie mij helpen met het vullen van de groende regels!

Geplaatst

Hallo,

Ben enige tijd niet meer online geweest,maar wil graag op het wachtbankje plaats nemen.

2 dec terugplaatsing gehad van een cryo- de 17-12 mag ik testen.

Hopen dat het nu lekker blijft plakken.

Ook gelijk even een vraagje?

Wie heeft er met een terugplaatsing va een cryo die vieze bolletjes moeten gebruiken?? Bij mij werd er niks over gezegd. mss hoeft het ook niet.

Meiden die rood zijn: heel veel sterkte en voor de groene dames GEFELICITEERD!!!

Ga even bij lezen dan ben ik weer helemaal op de hoogte

gr Ramona

Geplaatst
Hoe gaat het met onderstaande dames??

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12,

Groetjes Nathalie

Ik mag morgen testen....en ik geloof het zelf niet maar ik heb het nog niet gedaan....kan niet zeggen dat ik klachten heb....voel weinig op een beetje buikpijntjes na maar niet om over naar huis te schrijven, zie dat iedereen van 4/12 al groen is dus ik hoop maar dat ik die lijn niet ga onderbreken:please:

Heey Sannie volhouden hoor meis...

Geplaatst

Hoi Ramona,

Ik gebruik nu (cryo-tp) wel die bolletjes. Het is dat ik het zelf vroeg of dat moest anders waren ze het bij mij vergeten.

Misschien moet je daar morgen even over bellen?

Succes deze ww!

Josephine.

Geplaatst

@ josephine, dank je wel voor je reactie! ga morgen toch maar even bellen idd. ben er niet echt gerust op.

Geplaatst

@Spaatje...brrrr..morgen je testdag...zenuwachtig? Ik duim me ongans ;-) Enneh...dank je wel meis..rugpijn is weer gezakt..nu zijn mijn darmpjes aan de beurt :waiting:..redelijk frustrerend..ben je 1,5 week verschoond van alle gekke dingen, gaat dat lichaam me nu van alles 'wijsmaken'...whaaaaaaa!

O, o, o...wil afleiding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha, moet lachen om mezelf...

Geplaatst

Hoi Ramona,

Welkom bij 'the couch from hell!'.. nee hoor.. tis heel gezellig hier; hebben veel steun aan elkaar. Ik zet je er even bij..

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Geplaatst

@Juut, Jos en Gonnie, ook dank voor jullie steun meiden.. doet me goed (normaal ben ik helemaal niet zo'n stresskip, maar snap het nu

h e l e m a a l !!!!)

X, San

Geplaatst
@Spaatje...brrrr..morgen je testdag...zenuwachtig? Ik duim me ongans ;-) Enneh...dank je wel meis..rugpijn is weer gezakt..nu zijn mijn darmpjes aan de beurt :waiting:..redelijk frustrerend..ben je 1,5 week verschoond van alle gekke dingen, gaat dat lichaam me nu van alles 'wijsmaken'...whaaaaaaa!

O, o, o...wil afleiding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha, moet lachen om mezelf...

Net perongeluk toch getest...man blijft zoeken naar het streepje......maar kan niets vinden:icon_silent:

Geplaatst
Net perongeluk toch getest...man blijft zoeken naar het streepje......maar kan niets vinden:icon_silent:

K*T!! Nee toch! Verdorie....Welke hormonen gebruik je? Ustrogan??????

Je gaat toch zeker morgenochtend ook nog testen met ochtend urine... ?

Geplaatst

Nee Spaatje, is niet dom...gewoon niet kunnen wachten.. hebben we allemaal last van meis...zelfs ik ;-)

Geplaatst

Jeetje wat een stress hier! Ach lieve mede-3-december-testmeisjes, wat een slechte testdag hadden wij!! Allemaal rood...bah! Zullen we dan maar afspreken de volgende keer (ik blijf hoopvol dat er voor jou nog een nieuwe poging volgt, Jackie) ook allemaal tegelijk groen worden? Kon dat maar hè....

Spaatje, Sannie, ik stress met jullie mee...!

Ramona, ik heb vandaag onze cryo-poging in januari besproken en daarbij krijg ik ook geen bolletjes, dus dat kan wel kloppen.

Geplaatst

@ mirmar, lees net dat je ook een cryo terugplaatsing heb in januari in eigen cyclus.

Ik heb het ook in eigen cyclus gehad,mss dat je daarom geen bolletjes hoeft te gebruiken?

Bel morgen het zh, dan weet ik het zeker.

Denk ook wel dat ze het gezegd zouden hebben als het zou moeten.

pff mijn 1ste wd zit er bijna weer op, nog 13 te gaan. Hoezo zenuwslopend de wweken.

Succes dames die morgen mogen testen!!

toy toy toy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden