Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ik hou het maar op spaatje blauw.....nog niet rood en zeker nog niet groen:icon_bounce:

maar heb je al getest dan?????

want we hebben dezelfde dag tp gehad daarom vond ik het zo vreemd dat jij vandaag moest testen.

heb vandaag stiekem getest en heb een heel lichte streep maar ik heb wat roze bloed bij het vegen alleen denk dat mijn ongi niet wil doorzetten.

heel bizar eigenlijk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oh Yasmine en Spaatje....SPANNEND!!!!!!!!!!!! :toothy10:

heb vandaag gewoon gejankt van de spanningen terwijl ik pas 8 dec. mag testen dus ben gewoon te vroeg natuurlijk hahahha maar ja ik vind dat bloed sporen zo vreemd ik kan het gewoon niet plaatsen de ene keer komt wel een kleurtje op mijn papier en de andere keer is het weer zo helder als het maar kan heb ook geen ongi pijn ofzo nergens last van ja van de zenuwen maar dat is alles.

pffffffffff dinsdag wil maar niet komen

Geplaatst
hoi meiden,

Dé brief is binnen, helaas niets de vriezer in gegaan, ze schreven over de ivf behandeling die ik heb ondergaan, het was icsi.....en dan ga ik toch twijfelen of het allemaal wel goed is gegaan..maar ja, ik ben gewoon een raar mens! als er maar iets niet gaat zoals het zou moeten (volgens mij) dat is direct het vertrouwen weg.....vanmorgen een neg. test....en nog geen menstruatie!

Mag ik effe :sad2:.

Groetjes Spaatje

Hey yasmine hier boven staat het.....

Geplaatst
heb vandaag gewoon gejankt van de spanningen terwijl ik pas 8 dec. mag testen dus ben gewoon te vroeg natuurlijk hahahha maar ja ik vind dat bloed sporen zo vreemd ik kan het gewoon niet plaatsen de ene keer komt wel een kleurtje op mijn papier en de andere keer is het weer zo helder als het maar kan heb ook geen ongi pijn ofzo nergens last van ja van de zenuwen maar dat is alles.

pffffffffff dinsdag wil maar niet komen

Sterkte meis...miss is het wel beter als je later mag testen, ik kreeg van het zk het advies tot maandag af te wachten dan nogmaals te testen (tenzij ik dan inmiddels wel ongesteld ben) en anders te bellen....dan zit ik inmiddels op de zelfde dag al jij ongeveer met testen! dus zo zie je maar uiteindelijk maakt het geen :signs-shit: uit!

Geplaatst

nou hier nog een die afvalt van het bankje ondanks dat ik een heeeeeeel licht streepje heb, ben net naar de plee geweest en nu kom red devil wel door heen jammer genoeg.

maar goed we besparen onze energie voor de volgende ronde wat icsi zal worden.

de rest van de meiden heel veel succes verder

ik blijf jullie hier wel even volgen hoor.

groetjes

Geplaatst
@Magda, wat moet jij lang wachten voordat je mag testen. Ik zie ineens dat je TP de 20e al is geweest...... In welk ziekenhuis loop je?

Gr. Heleen

Hoi,

Bloedtest stond gepland op 7 dec, ik mocht thuistesten vanaf 5 december. Ik had woensdag al thuis getest, negatief. Omdat ik vanmorgen nog niet ongesteld was, opnieuw getest: negatief. Deze avond begin ik ongesteld te worden. Die bolletjes houden mijn menstruatie tegen, hierdoor pas 14 dagen na terugplaatsing ongesteld.

Groetjes, Magda

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Geplaatst

Hè gatverdamme Magda. Wat een slecht nieuws. En je krijgt toch zoveel hoop omdat je de testdatum steeds dichter nadert en dan uiteindelijk toch negatief test. Dat die rot bolletjes die menstruatie tegen houden. Heel heel heel veel sterkte meid!

En Yasmine....ook voor jouw ontzettend slecht nieuws!! Heel veel sterkte hoor!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Mijn eerste berichtje, maar ik volg jullie al dagen ;-)

Wat goed dat er zo veel meiden zwanger zijn, gefeliciteerd! En de rode regels heel veel succes en sterkte toegewenst met het verwerken van de grote teleurstelling!

Mag morgen eindelijk testen, die ww zijn echt onhoudbaar...

Heb pregnyl na tp moeten spuiten, dus geen vroege testen voor ons maar wel bijwerkingen.

Fijne avond!

groeten, Mirjam

Geplaatst

Hallo lieve lieve wachtdames,

Wat een spanning, mijn maag trekt al samen als ik de berichten lees! En wat een verdriet als de rode duivels komen. Dat thuis testen vindt ik niets. Ik ga voor de test bij de dokter. Ik ken mezelf ik ga elke dag een testdoen hahahaha

Ik hoop volgende week ook plaats te nemen. Degene die dan al van het bankje af zijn wens ik heel veel succes of het nu is met het verwerken of de eerste stapjes in de zwangerschap, want je bent pas echt gerust als het warm op je buik ligt.

liefs en dikke kussen

Geplaatst

Spaatje wat verschrikkelijk verdrietig zeg!! Heb je je zo knap gehouden aan de testdatum (1 dag is niet echt eerder testen vind ik) en dan heb je zo'n klote uitslag.

Sterkte meis met het verwerken hiervan!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hello ladies,

De lijst van december wordt al echt lang! En we zijn pas op de 4e dag... wordt nog wat...

Lees weer wat berichten van o.a. Yasmine dat de ongi is doorgezet. Balen meiden, echt verschrikkelijk balen!!!! Houdt de moed erin en heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling..

Hier nog steeds alles rustig.. de klachten die ik gistermiddag had en ook vanmiddag zijn weer afgezakt. Ben erg moe.. dus ga vroeg naar bed en doe morgen weer een test. Kijken of die hele lichte streep donkerder wordt of juist is verdwenen.. time will tell...

Geplaatst

Helaas meiden, nix te vinden. We gaan het in januari weer proberen.

Blijf jullie volgen als het mag..

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Geplaatst

Verdomme Sannie... dit is heel vervelend! Laat het de komende dagen maar rustig op je inwerken en ik weet zeker dat je weer in staat bent om in het nieuwe jaar er weer vol goede moed tegen aan te gaan.

Heel veel knuffels van Pieneke

Geplaatst

Ah nee Sannie!!!!! Is het bij jou ook al niet gelukt??!!!! Bij mij ook niet!!!!! Het vloeien was gisteren flink afgenomen. Was zo blij. Deden vanochtend voor de vorm (omdat vandaag de officiële testdatum is) nog een testje en wat denk je.....geeft 'ie ineens (na 3 positieve testen...laatste 2 dagen geleden) NIET ZWANGER. Echt.....afschuwelijk!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden