Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Louke welkom meid! Wat eng van die contractie-weeen... word je nu wekelijks gevolgd????

Er komt weer een spannende week aan voor een aantal augustus-mama's. Iza, Keesje en Nanne veel succes met julie 20-weken echo's.

Ik ga aanstaande woensdag beginnen met zwangerschapsyoga en heb er eerlijk gezegd niet echt zin in. Op de één of andere manier voelt het als een verplicht nummer, maar ik zal braaf doen wat van me verwacht wordt. Gaan jullie ook op korte termijn met iets starten???

Liefs Pien

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Welkom Louke!!

De tips zullen je gelijk om de oren vliegen, maar doe lekker rustig aan!! Idd genoeg tijd om hier bij te lezen/schrijven.. ;-)

Ik zat net gister te kijken naar pufclubs etc. Hmm, valt nog niet mee om iets te vinden wat bij je past! Heb ook aan yoga zitten denken, maar ik weet 't niet.. wil gewoon lekker relaxen in niet te gekke houdingen, en veel informatie van de juf en elkaar. Vind 't aan de ene kant ook niet fijn als er veel partner-avonden zijn, zit ik daar te zitten, of juist met een vriendin.. Dat verhaal doen, pff geen zin in.

Maar ja, het lijkt me toch wel fijn om aan het idee te kunnen wennen door er veel mee bezig te zijn.

Spannend nu wel, die 20 weken echo.. vooral of alles oké is, en er niet 6 armen, 4 ogen en 1 arm aan zit.. zal wel meevallen, maar dát wil ik dus graag horen.. en dan ook nog graag wat extra info!! Zou leuk zijn om de balans in balans te kunnen brengen!!! Maar heb aan de andere kant ook een hele leuke jongensnaam.. dus win-win.

Wordt vervolgd!! (hoe eerder ik nu ga slapen, hoe eerder het dinsdag woensdag donderdag en dus vrijdag is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Iza veel plezier en sterkte morgen, en Keesje jij woensdag!!

Lfs Nanne

Geplaatst
Louke welkom meid! Wat eng van die contractie-weeen... word je nu wekelijks gevolgd????

Er komt weer een spannende week aan voor een aantal augustus-mama's. Iza, Keesje en Nanne veel succes met julie 20-weken echo's.

Ik ga aanstaande woensdag beginnen met zwangerschapsyoga en heb er eerlijk gezegd niet echt zin in. Op de één of andere manier voelt het als een verplicht nummer, maar ik zal braaf doen wat van me verwacht wordt. Gaan jullie ook op korte termijn met iets starten???

Liefs Pien

wat vroeg Pieneke?? ik ben eind juli uitgerekend en ga eind april met yoga beginnen. 8 of 9 lessen geloof ik waarvan 3 met partner maar dat gaan wij (hij) niet doen.... 1 keer is genoeg ;-) . Maar eerlijk gezegd nu het dichterbij komt heb ik ook niet echt zin meer, alleen weet ik dat als je daar eenmaal ligt het wel heel lekker is om eens in de week een uurtje echt helemaal met jezelf en de kleine bezig te zijn, en ervaringen uit te wisselen. Echt, naarmate je buik dikker wordt kom je meer in die mood...

Nog even over Koeka, ga je twee verschillende bedjes doen, bv. een paarse en een turquoise deken bij die lakentjes, of twee dezelfde? Nic

Geplaatst

Dankjewel dames.

Heb afgelopen weken wel wat meegelezen maar ben nu weer helemaal vanaf het begin begonnen en heb nog even te gaan. Heel maf dat ik teksten lees van jullie zwangerschap nog voor mijn punctie en terugplaatsing.

Ik ben 3 weken geleden begonnen met zwangerschapsyoga. Veel te vroeg eigenlijk, maar als toeval niet bestaat weet ik nu wel waarom, want heb de wegpuffers al gebruikt!!

Ik weet niet wat ik van de lessen vond. Het is niet zo dat ze je ingewikkelde dingen laten doen. Je krijgt echt wel nuttige tips en je bent vooral bezig met je lijf, je baby en jezelf. Eigenlijk gewoon een uurtje voor jezelf met de baby.

Laat jullie vanavond of morgen horen hoe het bij de gynaecoloog was.

Geplaatst

De 20 weken echo was helemaal goed! En we hebben nu 100000% zekerheid op een meid!! (Het was 99%... en ik hou niet van die zwevende 1%-jes hihi)

Dit keer in vol ornaat kunnen zien dat ze echt een meisje is... Lag ze dit keer zo dat de echo-mevrouw het hartje niet helemaal goed kon bekijken.. dus of we nog even tijd hadden... bakje koffie gedaan, gesprongen, gehoest en gelopen, en toen weer een echo! Mevrouw lag gewoon nog hetzelfde.. En dan op het laatst precies liggen zoals ze moest zodat we ook het hartje perfect konden zien.... lekker ding!

Maar alles is goed! Namen zijn we al even uit en gebruiken we thuis ook al! (en er zijn al behoorlijk wat mensen die het weten, we zijn zo trots!) proefdruk van geboortekaartje is onderweg... Kamertje is al bijna af (nu de rest van het huis nog haha)

We gaan heel hard, maarja... 5 jaar op dit dametje moeten wachten!

Geplaatst

@ Iza; super de super! Wat fijn dat alles goed is! Grappig dat ze al zo eigenwijs is en gewoon lekker doet wat ze zelf wilt, maar dan toch op laatste moment goed gaat liggen.

Jij hebt echt al bijna alles op orde thuis .... wij hebben de kinderwagen besteld en verder nog niks. Zelfs het kamertje is nog niet leeg. Manlief moet wat meer thuis zijn. Maar we hebben het wel vaker erover wat we graag zouden willen.

Geplaatst

@ Kirs: Wat ontzettend fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was. Bij mij was het ook 99% zeker dat het een jongen zou worden. En ik heb toch echt heeeel duidelijk een mooi piemeltje gezien :)

Super leuk dat het echt een meisje is, nu geen twijfels meer.

En ook al een naam...is dat al helemaal zeker of staat de naam op dit moment boven aan het lijstje?

Wij hebben ook al een naam maar ik weet het nog niet helemaal zeker...vind het best wel moeilijk.

Een meisjes naam vonden we toch makkelijker hihi.

Ik vind jullie kamertje al helemaal geweldig...wat zijn de meubeltjes mooi geworden nu ze wit zijn. En nu dus snel naar de winkel voor bloemetjes knopjes voor aan de deurtjes, lades :)

De kleur muur die jullie hebben hebben wij ook in gedachten...die kleur hebben wij zelf ook op één muur in de slaapkamer. Errug mooi.

Nou meid, geniet lekker van jullie kleine meisje in je buik.

En op naar de 3d echo. Wij twijfelen nog...het is best duur he.

Lfs Niek

Geplaatst

Colle, deze naam gaat het worden! Staat helemaal vast (als je echt te nieuwsgierig bent stuur je me maar een bericht via hyves :P)

En jaaaaaaa, nu kan ik de bloemetjes gaan kopen

Ik loop al de hele ochtend te janken van geluk... *bloos* en ik ben helemaal geen huilerd, zelfs niet nu zwanger (mijn man daarentegen..... Whaaa)

3D/4D is best prijzig, wij hadden een mooie aanbieding, geslachtsbepaling met 16 weken + 3d/4d voor geloof 125 euro. Dan vond ik wel te doen. En ik ben veel te nieuwsgierig.. Mijn man heeft het me cadeau gedaan voor mijn verjaardag :)

Louke, hier liepen we in januari tegen een paar goede aanbiedingen aan die ik niet kon laten liggen, scheelde echt mega veel geld.... En qua kamertje zijn we nu krap 3 weken echt bezig en het is al bijna klaar (incl. puinruimen, maar het meeste staat nu op zolder, moet dus nog gebeuren haha!)

Wij zijn ook heel snel omdat ik ook met pijnklachten zit e.d. dus stel dat ik over 10 weken niks meer kan..... Jij trouwens ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Geplaatst

Iza.. van harte meid!!! Heerlijk gevoel he. En ik verbaas met hoe ver jij alles al op orde hebt.. lijkt me ook wel rust geven.

Liefs Pien

Geplaatst

Nic,

Ik heb morgen een gratis proefles en dan maak ik verdere afspraken over de yoga. Ik denk dat het in mijn geval met een tweeling wel verstandig is om vroeg te beginnen, immer de kans op vroeggeboorte is groot en vanaf 34 weken wordt er niet meer geremd. Ik wil wel enigszins voorbereid zijn vandaar. Het zal een keer of 10 zijn en daarna lijkt het me lekker om nog een paar keer te gaan zwangerschapszwemmen.

Wat betreft de koeka: ik ben errugggggggg.. ik heb nu 2x paars voor in de wiegjes en 1x fuchia, 1x paars voor in de ledikantjes ;-)

Liefs Pien

Geplaatst

Hai hai,

Ook ik heb al alles een paar weken op orde hihi.

Het kamertje staat al een paar weken, bedje is opgemaakt kleertjes liggen in de kast etc etc.

Ons huis staat te koop we weten dus nog niet of ik hier ga bevallen. We wilden daarom eerst wachten met het kamertje op te zetten maar dat vond ik zo jammer omdat andere mensen zo leuk me een kamertje bezig kunnen zijn en ik dan niet. Nu staat hij dus :) Verder niet geschilderd maar dat komt in het nieuwe huis wel.

Nu staat het ook een stuk leuker voor als we kijkers krijgen voor het huis, eerder was het een lege kamer.

Oh Pien, echt super toch...je kan en voor een meisje en voor een jongen gaan shoppen...heerlijk!

Klinkt mooi wat je van Koeka hebt gekocht. Ik vind het erg mooi...alleen zo duur allemaal.

Oh mijn vriend heeft trouwens zo'n leuk verjaardagcadeautje gekregen voor zijn verjaardag. Een groen rompertje met daarop de tekst "papa's kleine paksoi" Wij wokken de laatste tijd erg vaak..rijst in de rijstkoker, garnalen, oesterzwammen/champignons in de wok samen met knoflook en oestersaus en vissaus...en dan vaak paksoi of een andere groente erbij.

We zijn een beetje wokverlaafd en sinds het begin noemt mijn vriend ons beebje vaak kleine paksoi als hij er tegen praat. Dit had ik tegen mijn zus verteld en die heeft het op een rompertje laten drukken.

Andere mensen die snappen niks van die tekst en dan is het ook wel raar om te lezen hahaha.

Verder hebben wij al heel veel kleertjes gekregen, o.a van mijn zus die in december is bevallen. Nooit gedacht dat we zoveel zouden krijgen van mensen. Te leuk gewoon!

Maarja het blijft natuurlijk errug leuk om zo nu en dan zelf ook wat te kopen, ik kan dat ook echt niet laten :)

Fijne avond, ik duik zo in bed.

Lfs Niek

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Na een drukke 1,5 week in het buitenland voor mijn werk zit in nu weer lekker achter mijn bureau. Ik heb net even teruggelezen en gelukkig alleen maar leuke, positieve en blije berichten! We zijn lekker bezig meiden!

Colle en Jeegeetje Gefeliciteerd een zoon!

Iza--- een MEID! Ook gefeliciteerd

En Pien.. Jij doet het goed. Een jongen EN een meisje...! Wauw gefeliciteerd.

Volgens mij vergeet ik nu niemand die ik niet al had gefeliciteerd.. toch!?

Louke welkom! Ik hoop dat je controle echo goed is gegaan.

Met mij gaat het goed. Vandaag de 20 weken echo. Spannend dus! Maar ik heb er ook veel zin in. Ik voel de baby nog niet dus het is wel lekker om zo weer even een bevestiging te krijgen dat alles goed. HET is nog steeds gestopt dus dat voelt heerlijk! Hopelijk krijg ik vanmiddag groen licht en mag ik gewoon alles (zwemmen, bad en ... ) weer gaan doen.

Wij hebben april gebombadeerd als de maand dat we alles leuk gaan regelen. We moeten echt nog veel doen. Ik word soms zenuwachtig van alles wat jullie al geregeld hebben maar het zal wel goedkomen denk ik.

Liefs!

Keesje

Geplaatst

Hallo hallo,

Gister op controle geweest bij mijn eigen gynaecoloog. Hij wist niet goed wat te zeggen. Hij zei dat het niet zo vaak voorkomt dat iemand al zo vroeg weeën heeft door een vleesboom. De weeën zijn gelukkig wel sinds gisteren gestopt en heb nu alleen nog maar snel buikpijn en harde buiken. Ik moet verder gaan met rustig leven en niets doen. En heb om te proberen weer die k*t bolletjes progestan gekregen om op te duwen! Hij wist niet of het zou helpen maar er loopt blijkbaar momenteel een onderzoek in het azm naar dat hormoon en baarmoedermond dichthouden.

Met de baby was alles goed, en dat is het allerbelangrijkste.

Over 2 weken de 20 weken echo en dan de week erna ook weer op controle.

Heb van het weekend al moeten leren de controle los te laten en moeten accepteren dat anderen hier de boel draaiende houden en voor mij zorgen.

Dus nu lekker genieten van niets-doen en mijn groeiende buik. Straks lekker buiten in het zonnetje zitten.

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

@Louke, Jeetje het klinkt best heftig...doe het maar rustig aan. Fijn dat het met het kleintje allemaal goed gaat. Hopelijk blijven de weeën nog heeel ver weg.

Ga maar lekker genieten van het weer (hier is het trouwens nog een beetje bewolkt)

@Keesje, Heeeeeeel veeeel plezier vanmiddag. Geniet van de echo.

Hopelijk krijg je inderdaad groen licht dat je weer dingen mag gaan doen.

En niet zenuwachtig worden van ons...hier zijn inderdaad meiden (waaronder ik hihihi) die al veel op orde hebben. Dat is best vroeg inderdaad. Je hebt nog alle tijd en ga er lekker van genieten...oh dat is zooo leuk. APRIL word dus een super maand voor jullie. Lekker gaan shoppen en inrichten.

Ik ben dan trouwens weer laat in het opgeven voor een zwangerschapscursus geloof ik.

Vind het zo moeilijk om te kiezen wat ik moet gaan doen. Weet ook niet of het wel wat voor me is om tussen allemaal vreemde zwanger vrouwen te moeten gaan puffen hahaha.

Maar misschien is het juist wel heel erg gezellig en hou je er leuke contacten aan over.

Ook ga ik me opgeven voor een borstvoedingscursus in mei. Dat zijn 3 avonden van 2 uurtjes.

Nou ik ga naar mijn werk, heb zometeen een vroege paasluch met de kinderen van mijn werk. Heb net tig eieren staan koken en kan nu geen ei meer zien....word er misselijk van blerggggg

Fijne dag allemaal.

Liefs Nicole en Hatsieflatsie

Geplaatst

Ha Meiden,

Ook hier een trotse moeder! Ons :bcbbgirl2: (ja, ja, het is/wordt een meisje!) doet het helemaal goed! Ik was er echt even ontroerd van. Heerlijk!

Veel liefs

Keesje

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle :bcbbboy2:

05 augustus: Jeegeetje :male:

07 augustus: Keesje :bcbbgirl2:

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

10 augustus: Iza (Kirsten) :bcbbgirl2:

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

19 augustus: Moortje :bcbbboy2:

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

26 maart: Nanne 20 weken echo

26 maart: Pieneke, controle gyneacoloog (20 wk, 5 dagen)

30 maart: Verloskundige

08 april: Nanne, controle Gyn.

12 april: Colle, controle verloskundige

13 april: Iza, controle Gyn

27 april: C&D (Chantal) 3D/4D pretecho

28 april: Nanne controle gyn

Geplaatst

Hiha!!! Weer een mooie meid!!! Wat leuk Keesje, en wat zal 't gaaf spannend geweest zijn... ik kom je gauw achterna, hoop ik!!!

Ik heb nog weinig voor het kamertje etc. Wiegje is nog van toen m'n moeder geboren werd, en rest bouw ik er omheen.. Ikea doet ook een hoop. Dat komt allemaal wel goed, na de echo ga ik los!! Kinderwagen bestellen etc.. LEUK!!!!!!!!!!!!!

Liefs nanne

Geplaatst

Even geprobeerd te copieren en plakken, hoop dat ik het goed heb gedaan.

Uitgerekend

04 augustus: Colle

05 augustus: Jeegeetje

07 augustus: Keesje

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza (Kirsten)

12 augustus: Amber

19 augustus: Moortje

25 augustus: Louke

Eerstvolgende afspraak

06 april: Louke, 20 weken echo

_

Geplaatst

en waar zijn nu al die leuke jongetjes en meisjes ???

Volgens mij moet toch iemand anders het opnieuw doen en mij erbij zetten.

Gast Nienke79
Geplaatst

Keesje, gefeliciteerd met de mooie echo en de prachtige meid!

Lfs,

Nienke

Uitgerekend

04 augustus: Colle :bcbbboy2:

05 augustus: Jeegeetje :male:

07 augustus: Keesje :bcbbgirl2:

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

10 augustus: Iza (Kirsten) :bcbbgirl2:

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

19 augustus: Moortje :bcbbboy2:

25 augustus: Louke

Eerstvolgende afspraak

06 april: Louke, 20 weken echo

Geplaatst

Nienke bedankt!

Ik ben bij met lezen van alle pagina's ...

Keesje: nu definitief een meisje! Super! Fijn dat alles goed is.

Geplaatst

Keesje gelukkig bij jou ook alles dik in orde, van harte meisjes-mama! Je brengt de verhouding weer wat meer in normale proporties.

Louke.. Nienke heeft je goed geholpen ;-)

Liefs Pien

Geplaatst

Keesje en Iza, wat fijn dat alles goed was!! Echt helemaal super!!

En Keesje, nou maar hopen dat HET weg blijft en dat je alles weer mag haha....

Ik heb alleen de kinderwagen in de woonkamer staan haha.

Heb m geprobeerd om m in de auto te krijgen ( heb een fiat 500 haha)

maar je gelooft het niet maar het paste ( wel met de bank plat, maar goed..het lukte)

We zijn er nog niet uit hoe we de kinderkamer willen. We hadden mooie meubels gezien, alleen die waren pas begin juli leverbaar, tja, beetje laat, dus we moeten weer op zoek naar een andere...

Ik heb ook lopen zoeken of yoga, of gym, ik weet het ook niet, ik ben er ook wel laks in moet ik zeggen....

Nou ik wil Nanne heel veel s6 wensen bij de 20 weken echo!

Liefs, Yvon

Geplaatst

Hoi Ladies,

vandaag heb ik mijn 20-wkn echo gehad en alles was prima. Onze kleine man is nu al een druktemaker, hij bleef maar bewegen! haha, ze hebben erg hun best moeten doen om alles goed op te kunnen meten. Zijn benen lagen recht achter elkaar, waardoor er steeds maar 1 in beeld kwam en hij hield ook zijn handen voor zijn gezicht. Hij lijkt nu al veel op zijn vader ;-)

Maar het is dus echt duidelijk een jongen, we kunnen met een gerust hart 'blauwe' kleertjes gaan kopen bij de babygap volgende maand als we op vakantie zijn.

Groetjes

Amber

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden