Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Keesje, een meisje kei leuk!!! En ik ben zo blij voor je dat je zo'n mooie echo had!!

En met die ticker lukt niet zo goed, heb altijd ruzie met die dingen...

Pieneke, zorg jij nog jongens? haha anders ben ik in de minderheid.....

Verder gaat alles goed, alleen een spier die in mijn kont begint en tot mijn been loopt doet gigantisch zeer..haha.. maar goed ik klaag niet..

Ik voel mijn menneke ook nog niet maar naar mijn idee duurt dat niet lang meer. Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige..

Hebben jullie dat trouwens ook dat je wat spulletjes gaat halen en dat je denkt, ooh ja dat moet ik ook nog en dat en dat.....

gr. Yvon

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi meiden,

Super mooie kamer jeegeetje!

Keesje, wat leuk dat je een meisje krijgt! Wel jammer dat je enkele leuke en ontspannende "zaakjes" moet laten, maar alles voor de kleine :-).

Ik wilde even met jullie delen dat ik onze knul voor het eerst echt voelde toen we op vakantie waren. Ik zat een verslag te schrijven op ons weblog en de warme laptop kwam tegen mijn buik. Ik was toen 18,5 week zwanger. Vanaf een paar dagen daarna voel ik hem iedere dag wel een aantal keer, een enorme druktemaker :-D.

Mijn placenta ligt weliswaar gedeeltelijk voor de uitgang, maar wel achter. Dus dat is natuurlijk voordelig. Veel van jullie hoeven dus nog maar een piepklein beetje geduld te hebben denk ik! hihi. Spannend!

Lfs, Nienke

Geplaatst

@ Nienke: Heel bekend die warme laptop tegen je buik.

Als ik op de bank zit met de laptop op schoot en die raakt mijn buik dan voel ik beebje ook vaak...grappig ;)

Dus meiden, allemaal met de laptop op schoot ;)

Fijne avond allemaal en een fijn weekend.

Geplaatst

jaaaa, wat een mooie banner Moortje!

maar... telt hij wel de dagen?

(Ik snap er al helemaal niks van hoor, ben een enorme digibeet)

hahahaha liefs

jeegeetje

Geplaatst

Goedemiddag ladies!

Het is al weer lang geleden dat ik een berichtje heb geplaatst, maar ik heb wel een beetje meegelezen hoor.

Hier verloopt alles helaas niet helemaal vlekkeloos, dus vandaar dat ik niet eerder reacties heb geplaatst. Ik heb al enorme last van bekkenklachten en kan bijna niet meer op of neer. Loop al een week of 4 met een bekkenband en ben al 2 maanden onder behandeling van de fysio. Helaas wordt het niet minder, alleen maar meer :(

Daarnaast heb ik nog een keertje (oud)bloedverlies gehad, dus jullie kunnen je voorstellen dat ik wel in een dipje heb gezeten. Hele dagen werken gaat vanaf heden ook niet lukken. Vind het wel moeilijk om begrip op het werk te vragen/krijgen. Veel mensen snappen het toch niet.

Met onze baby gaat het overigens prima (zover we dat nu weten). Volgende week dinsdag heb ik mijn volgende controle bij de gynaecoloog dus dan mogen we hem/haar weer bewonderen. De week daarop (25 mrt) heb ik al de 20 wekenecho. Gewoon al de helft!! Gaat het toch hard.

Daarnaast hebben we nog lekker een vakantie geboekt voor eind april/mei. We gaan 2 weken naar Orlando toe. Een compleet ingericht appartement en 2 volle weken een auto. Niemand doet ons wat. Ik las ook alle enthousiast verhalen van Nienke, dus dat moet goed komen. Misschien kan je ons nog wat tips geven Nienke? ;-)

Leuk ook om te zien dat iedereen nu zo aan het rondkijken is voor de babyspullen. Wij zijn nog op de 9-maandenbeurs geweest om ideeën op te doen. Inmiddels zijn we ook bij Babypark geweest, echt een aanrader, wat een mooie winkel.

Onze keuze is gevallen op de bugaboo en die staat nu in bestelling. Daarnaast hebben we een kamertje uitgekozen en alvast een maxi-cosi met familyfix besteld. Het begin is gemaakt. We laten alles begin juni bezorgen en dan kunnen we gelijk het kamertje afmaken. Eerst lekker nog op vakantie dus, haha. Komt allemaal goed.

Hele fijne middag,

Groetjes

Amber

Geplaatst

Ik zit overigens met de laptop op schoot, geduldig te wachten ;-)

Helaas nog geen teken van beweging. haha, toch nog een paar weken geduld nodig, denk ik..

Gast Nienke79
Geplaatst

(ff offtopic)

ohhh Amber, jaloers!! Haha, wij zijn net terug uit Florida.

Als je op www.wij2indeusa.wordpress.com kijkt dan zie je voldoende tips denk ik, hihi. Dit jaar heb ik gezwommen met dolfijnen, maar minstens net zo leuk is zwemmen met manatees (zeekoeien) bij crystal river! De enige plek op de aardbol waar ze in het wild te bewonderen zijn.

Lfs, Nienke

Geplaatst

Hallo meiden,

Jeegeetje.. superleuk kamertje! Ik heb je aan het lijstje toegevoegd.

Yvonne BRAVO, een banner! Mijn gevoel zegt 2 jongens, over 1.5 week weten we het.

Hier alles ok! Wel een paar vervelende kwalen, mijn lage bloeddruk was al bekend. Vandeweek aan het einde van een werkdag viel ik bijna flauw, gelukkig was er nog een collega arts aanwezig, die meteen mijn suiker heeft geprikt. Veel te laag (2.2). De kleintjes nemen van wat ze nodig hebben en aangezien ik redelijk smal van bouw ben en dus niet te veel reserves heb, moet ik nog meer tussendoortjes eten.

Keesje wat naar van die hematoon, ik hoop dat deze heel snel verdwijnt!

Colle en Amber.. leuk weer wat van jullie te lezen. Ik wil de baby's ook voelen:

In plaats van mijn kleine notebook, dan maar de grote laptop op mijn buik ;-)

Liefs Pien

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

05 augustus: Jeegeetje

07 augustus: Keesje

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza (Kirsten) MEISJE

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Amber

19 augustus: Moortje JONGEN

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

3 maart: Keesje, controle echo ivm bruinverlies

12 maart: C&D (Chantal), 20 weken echo

15 maart: Colle, 20 weken echo

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

26 maart: Pieneke, controle gyneacoloog (20 wk, 5 dagen)

23 maart: Iza, 20 weken echo

24 maart: Keesje, 20 weken echo

Geplaatst

Hallo dames, ook maar weer eens een teken van leven van deze kant.

Kwam net idd het verhaal van babette tegen, ik ben helemaal van slag.. Wat vreselijk voor ze. Ik kan er niet over uit... :(

Hier gaat het verder allemaal prima. Wel veel last van pijnklachten door die eileider, zit alweer een paar dagen thuis omdat het niet gaat. Dochterlief trekt zich er niets van aan gelukkig, die is hele verbouwingen aan het houden. Mijn buik is inmiddels gehalveerd.. Echt ik was met 11 weken HUGE, mijn darmen waren echt mega opgezet. En er is amper nog buik over, te grappig. Als ik een foto van 4 weken zwanger met nu naast elkaar hou zie je minimaal verschil. Beetje een bobbel, maar dat mag inmiddels wel met 18 weken :D

Ik ga weer eens verder bijlezen..

Geplaatst

haha nee de banner telt niet af, waarom lukt het me gewoon niet haha, zelfs mijn vriend krijg het niet voor elkaar.....ligt het tenminste niet aan mij hihi.

Amber, cool dat je naar Orlando gaat, zijn we vorig jaar geweest.. echt tof! 2 jaar daarvoor naar de westkust geweest (Los Angelas, las vegas) was ook super tof, wil zo weer terug hoor!

Pas je wel op de hamburgers daar haha, je eet er genoeg!

Pien, leuk als het jongens zijn haha....!

Vandaag ff bij de verloskundige geweest... hartje horen kloppen, alles was goed! Altijd leuk om te horen....

Wij hebben het kamertje ook al besteld, ben nou aan het nadenken over kleuren... echt lastig...

Hebben jullie al een naam?

dikke knuffel Yvon

Geplaatst

Hi Dames,

Ik realiseerde me net dat we straks echt "ivfmoeders" (of in mijn geval ICSI mama) gaan worden. Leuk toch! Dat we dit toch mogen meemaken! Ik vind het heel speciaal en kan daar echt van genieten!

Ik heb vandaag een zwangerschaps BH gekocht. Het ging echt niet meer. Man, wat heb ik een "memmen" gekregen. Ik was altijd al prima bedeeld met 70D. Maar om nu een BH met maat F te kopen.... Ahhhh... das even andere koek!

Heeft iemand nog leuke tips voor een mooie BH. Ik heb nu namelijk een model waar vooral mijn oma blij van wordt.. AHUM.. niet om aan te zien. Maar de nood was aan de man... of vrouw. Dus even snel eentje gekocht maar ik hoop nog wat leukers te vinden dan deze tent!?

@ Nienke.. wat leuk dat jij jullie zoon al kan voelen. Dat geluk heb ik nog niet mogen ervaren.. kan niet wachten! Heb er de neiging om ook een laptop op mijn schoot te zetten.. haha

@ moortje.. gefeliciteerd met je banner. Weer een belangrijke stap in de digitale wereld!

@ Amber.. Wat ververvelend dat je zo geplaagd wordt door bekkenklachten! Bah!

Wel fijn om te lezen dat het verder met de baby in je buik helemaal goed gaat!

Wij gaan dit weekend weer even kijken naar babyspullen. We hebben een beetje stil gestaan maar ik hoop dat we snel wat knopen gaan doorhakken!

Enne.. wat lekker dat je op vakantie gaat! Heel slim! Hoe gaan de andere meiden dat doen? Tot wanneer durven jullie nog naar het buitenland te gaan. Wij denken er over om 6 weken voor de uitgerekende datum nog naar Frankrijk te gaan. Is dit te optimistisch gedacht?

@ Pieneke. Hoe gaat het nou? Is je bloeddruk en suiker al weer wat beter. Wel goed eten dus! Nu mag het een keertje onbeperkt.

Ik merk dat ik echt veel meer honger gevoel heb dan normaal. Om mezelf te beschermen heb ik allemaal gezonde snacks gehaald als fruit, rijstenkoeken e.d. Maar als ik me toch zou kunnen laten gaan..... dan zou ik in de chocoladecakjes duiken.. liefst nog een beetje warm van binnen... tja... toch maar even niet!

@ Iza. Goed om weer eens wat van je te lezen! Wel balen van de pijn in je eileider. Beterschap!

Nou, dat was het weer!

Veel Liefs Keesje

Geplaatst

Hey Ladies,

Gisteren heb ik een gesprek met de bedrijfsarts gehad. Per direct mag ik nog maar halve dagen werken. Er is een last van mijn schouders afgevallen. Pff hopelijk geeft het ook verlichting. Daarnaast nog een ander 'meevallertje'. Eigenlijk moet is as dinsdag naar de gynaecoloog toe voor controle, maar doordat ik nu halve dagen moet werken (en die dag ook naar de tandarts toe moet) kwam dat nogal rot uit qua planning. Dus ik naar het zkh gebeld, mag ik morgenmiddag al komen! Toch leuk zo'n verrassingsbezoek. Kan ik voor het weekend nog even gluren naar mijn mini-me! Wel jammer dat mijn man niet mee kan, maar ja. Ben ook zo benieuwd of ze al kunnen zien wat het wordt! Nu heb ik gevraagd of mijn nichtje met mij mee wil gaan. Zij is 12 en vindt het allemaal reuze spannend natuurlijk. Dus morgen nog een leuke weekafsluiter voor mij. En over 2 weken dan weer de 20 wkn echo. Spannend!!!

Gr.

Amber

Geplaatst

Ik zie zojuist op het lijstje dat jij Chantal morgen de 20 weken echo hebt, als eerste van ons. Heel veel succes!

Amber, wellicht dat minder werken een positief effect heeft op je klachten. Ik hoop het voor je.

Keesje ik heb geen tips wat betreft BH's! Ik heb een gewone van Marie-Jo gekocht, 2 maatjes groter dan normaal en hoop dat ik hier een tijdje mee vooruit kan. Over die vakantie ben ik ook aan het dubben, de eerste mogelijkheid voor ons is de mei-vakantie maar ik durf eerlijk gezegd niet ver weg. Zeker niet na het drama-verhaal van Babeth en haar tweeling. We zullen zeker een weekje weg gaan, wellicht gewoon in Nederland. Mijn bloeddruk en suiker blijft laag maar ik heb gelukkig geen aanval van flauwvallen meer gehad. Ws. omdat ik toch meer tussendoortjes pak.

Tot nu toe vind ik het het zoeken naar wieg/ledikantlakentjes en dekentjes leuker dan de kleertjes. Wat zijn er toch geweldige dingetjes verkrijgbaar. Ik denk dat de focus op de kleertjes pas komt als we het geslacht weten.

Liefs Pien

Meiden op naar volgende week: de 20 weken echootjes!!!

Geplaatst

even inbreken,

Chantal ik wens je een heel plezierige echo straks!

Kan het niet laten om hier even mee te gluren hoor, kan ik heerllijk in gedachten even een jaartje terug in de tijd hihi.

Groetjes Dani

Geplaatst

Keesje, ik ben nog slimmer dan ik dacht whahahah!

Chantal, heel veel s6 met de 20 weken echo!!

en qua BH, ik heb er ook zo een die mijn oma mooi vind, maar hij zit wel lekker en das het belangrijkste...had in het begin nog een beugel BH, maar dat deed gewoon pijn....

Wij willen ook nog in mei op vakantie.. ik ga persoonlijk niet later, ben ik veelste bang dat het event. gaat beginnen!

In ieder geval heel veel s6 iedereen alvast met de 20 weken echo, en dat het maar een mooie mag worden..

Ik heb m pas op 14 april....

gr. Yvon

Geplaatst

Hoi hoi,

Sorry, lang niets meer getikt maar wel elke dag jullie gevolgd hoor dames.

Vanmorgen inderdaad de 20 weken echo gehad. En we weten zeker dat het juiste embryootje is teruggeplaatst want de kleine heeft nu al de streken van z'n vader!

De kleine lag de hele tijd op z'n buikje met z'n hoofdje naar beneden. Met geen mogelijkheid in een goede positie te krijgen. Toen heeft ze het via een inwendige echo geprobeerd en toen draaide ukkie zicht gauw om, grrrrrrrr.

We kregen het advies om even een kop koffie te gaan drinken in het restaurant en dan over een half uurtje het nog eens te proberen. Tis nu al een eigenwijze dondersteen.

Zo gezegd zo gedaan, later teruggekomen en jawel hoor, de kleine lag op z'n rug en was fijn aan het trappelen. Gelukkig kon ze toen wel alles zien.

Maar het belangrijkste is dat alles helemaal in orde is! De kleine is al 25 cm en alles zit er op en eraan! Ben zooo blij want ik was toch weer zenuwachtig en lag al vanaf drie uur klaarwakker in m'n bed.

Hoe gaat het verder met de dames hier? Ik zit weer helemaal op m'n roze/blauwe wolk! hihihi.

@Amber als je vanmiddag bij dr. Brokke een afspraak hebt en je moet lang wachten, sorry onze schuld. De hele wachtruimte zat vol toen wij eruit kwamen omdat het allemaal zo lang duurde.

Groetjes, Chantal

Geplaatst

Oja, en het lijstje even bijwerken..

Groetjes, Chantal

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak

3 maart: Keesje, controle echo ivm bruinverlies

12 maart: C&D (Chantal), 20 weken echo

15 maart: C&D (Chantal) controle Gyneacoloog

26 maart: Pieneke, controle gyneacoloog (20 wk, 5 dagen)

27 april: C&D (Chantal) 3D/4D pretecho

Geplaatst

Hoi dames,

@Chantal wat fijn dat alles goed is met de kleine spruit! Ik hoef vanmiddag niet bij dr Brokke te zijn, maar bij dr. Knol. Wellicht is daar de wachttijd niet zo lang ;-) haha

Gedurende de dag lopen de afspraken toch altijd uit.

Voor mij is het nog 2 weken wachten op de 20-wekenecho, maar ik vind het nu wel spannend worden nu ik jullier er zo over hoor! Ik ga nog even rustig aan doen, want over een uur moet ik naar het zkh.

Gr.

Amber

Geplaatst

Chantal, wat fijn dat alles goed was!! Willen jullie niet weten wat jullie krijgen"? Of was het niet te zien? Of weten jullie het wel maar houden jullie het voor je?

Amper, fijn dat de bedrijfsarts zo met je meedenkt. Ik zit nu nog even volledig thuis, maandag naar de bekkenfysio. Maar waarschijnlijk moet ik erop rekenen dat ik ook niet meer als halve dagen kan werken tot het einde. Baal er wel van, maargoed.. alles voor de gup!

Ik heb de 23e de 20 weken echo en ben echt benieuwd. Met de 16 weken echo is ze al redelijk doorgelicht, dus heel veel zorgen maak ik me niet. Maar je weet het maar nooit. Afgelopen dinsdag weer controle bij de gyn gehad, die wilde maar wat graag even checken of ze echt een meisje is (omdat dat bij de 16 weken echo niet 100% gegarandeerd is, omdat mevrouw in stuit lag, met de billetjes lekker in het kommetje onderin mijn baarmoeder) maar dat lag ze dus weer, haha. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe ze dan ligt voor de 20 weken echo.

Misschien moet ik vooraf even een handstand doen zodat ze zeker draait.. Heb namelijk al best veel echt meiden spul... Zal je zien dat het tóch een jongen blijkt (al is die kans klein, maar wil gewoon even de bevestiging ;))

Ga zo het echo bureau waar we de pretecho hebben gehad eens mailen voor de 3D/4D echo. Denk dat we die eind april/begin mei doen. Dan ben ik zo'n 26 weken, lijkt me een mooie tijd...

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak

15 maart: C&D (Chantal) controle Gynaecoloog

26 maart: Pieneke, controle gynaecoloog (20 wk, 5 dagen)

13 april: Iza, controle gynaecoloog

27 april: C&D (Chantal) 3D/4D pretecho

Geplaatst

Goedenavond dames,

Het is rustig bij ons op het forum! Iedereen lekker genoten van het weekend?

Afgelopen vrijdag ben ik in het zkh voor controle geweest. Alles zag er goed uit en waarschijnlijk krijgen we een zoon! Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben van een meisje, maar tijdens de echo zag de gynaecoloog toch echt een obstakel tussen de beentjes zitten! hahahaha

Over 1,5 week de 20 wekenecho en dan vraag ik het voor de zekerheid nog een keertje. Zouden ze er erg naast kunnen zitten? We zijn er natuurlijk heel erg blij mee, maar dat hadden we met een meisje ook geweest. Het voelt nu alleen wel veel echter, omdat je je een klein jongetje gaat voorstellen. Ik had dit weekend voor het eerst echt een gelukzalig gevoel erover en dat het ook 'echt' ging voelen.

Dit weekend ook nog wat zwangerschapskleding gekocht, één groot drama. Ik kan dus echt nog maar heel moeilijk lopen. We waren nog geen 5 min in de stad of ik kon al bijna niet meer vooruit. Moest echt aan de arm lopen, in een tempo dat zelfs bejaarden me zouden inhalen. Toen in een eerste winkel een paar dingen gepast en daarna gaan zitten voor een kopje chocomel. Daarna nog naar de H & M was echt dramatisch. Enorm druk (was te verwachten), zweterige mensen, ongeinteresseerde verkoopster en behoorlijk warm. Ik werd bijna onwel in de winkel. Op zaterdagen de stad in, zit er voor mij dus niet meer in. Maar gelukkig wel kunnen slagen.

Daarnaast nog veel visite gehad dit weekend, dus nu even relaxen.

Laten jullie nog pretecho's maken? Ik heb al zoveel echo's in het zkh dat ik de meerwaarde er niet echt van in zie.., maar wil natuurlijk graag jullie drijfveren weten!

Groetjes

Amber

Geplaatst

Goedemorgen,

Ik hoop vanmiddag nog te kunnen reageren op de voorgaande berichtjes, maar voor nu wil ik Colle even veel succes en plezier toewensen met de 20 weken echo vandaag!

Groetjes, Chantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden