Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Colle, lieve jongensmama!! Ineens is mijn afspraak op 13 april weg *tong uitsteekt*

Je wilde gewoon voordringen hè, met je afspraak op 12 april, hihi!

Uitgerekend

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle :bcbbboy2:

05 augustus: Jeegeetje

07 augustus: Keesje

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza (Kirsten) :bcbbgirl2:

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Amber

19 augustus: Moortje :bcbbboy2:

25 augustus: Giraf

Eerstvolgende afspraak

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

23 maart: Iza, 20 weken echo

24 maart: Keesje, 20 weken echo

26 maart: Pieneke, controle gyneacoloog (20 wk, 5 dagen)

12 april: Colle, controle verloskundige

13 april: Iza, controle Gyn

27 april: C&D (Chantal) 3D/4D pretecho

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pien,

Veel plezier bij je 20wkn echo! Ga jij voor nog wat meiden zorgen in het overzicht, want als het goed is krijg ik ook een jongen! haha

Groet,

Amber.

Gast Nienke79
Geplaatst

Ohhh, vandaag is de dag dat we horen wat voor telgjes Pieneke verwachten mag! :binkybaby::binkybaby:

Geplaatst

Ha meiden,

Wij zijn in een jubelstemming, alles was 100% in orde. We krijgen een meisje en een jongen, ik kan er niet over uit en voel me dolgelukkig!

Liefs Pien

Geplaatst

Pien!!!!

Ben mega blij voor jullie.. Nu mag je dubbel zoveel leuke dingen gaan shoppen :D

Gefeliciteerd!!!

Ik kreeg net een duw, dus hand van de meneer gepakt en toen schopte ze nog harder :-o hihihi!! Bizar...

Geplaatst

Uitgerekend

08 augustus: Pieneke

12 augustus: Amber

Eerstvolgende afspraak

18 maart: Pieneke, uitgebreide 20 weken echo (19 wk, 4 dgn)

26 maart: Nanne 20 weken echo

08 april: Nanne, controle Gyn.

28 april: Nanne controle gyn.

GEWELDIG PIENEKE, WAT EEN GROOT GELUK!!!!!!!!!! Fantastisch, gun 't je zo!!

Geniet van de roze-blauwe wolk.....

liefs Nanne (heb de lijst even aangevuld, met vooral veel Nanne.. ;-)

Geplaatst

Pieneke, ik lees dat je een jongen en een meid krijgt.

Wat een groot geluk en ik denk ieders wens!!!!

Geplaatst

Dank jullie wel meiden! Het meisje zal als eerste ter wereld komen, de jongen dus als tweede.

Uitgerekend

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak

28 april: Nanne controle gyn.

Gast Nienke79
Geplaatst

Wow Pieneke, geweldig! Een van allebei en belangrijker nog, alles was helemaal perfect. Geniet er van meis.

Lfs, Nienke

Geplaatst

Pien, Geweldig nieuws, ten eerste dat alles helemaal goed is en dan ook nog een meiske en een jochie! Jullie geluk kan niet op!

Groetjes, Chantal

ps. zijn er al meiden die buikfoto's hebben gemaakt? Ik ben nu 20 weken, maar echt een zwangerschapsbuikje is er nog niet echt te zien.... Nou ben ik van mezelf al niet de dunste, dus misschien duurt het gewoon wat langer voor je het echt ziet. Ben ook niet heel veel aangekomen (1,5 kg sinds de punctie). Ach zolang de kleine niets tekort komt vind ik het best!

Geplaatst

Pien, wat super dat de echo goed was. En dan ook nog een jongen en een meid, gefeliciteerd.

Geniet ervan en nu maar shoppen!!!

Groetjes Dorine

Geplaatst

Mijn buik is al zo groot dat ik denk dat ik al bijna 40 weken ben haha.....

Ik moet zeggen ik eet ook wel iets meer, en ik ben al 6 en een halve kilo aangekomen.. slik, maar idd als de kleine maar goed groeit, das het belangrijkste!!

Geplaatst

Hi Ladies,

Pieneke, dat hebben jullie goed gedaan zeg!! Van Harte hoor. Geniet er van!! Wij hebben vandaag ook de 20 weken echo gehad en gelukkig ook alles in orde. Wel een lage placenta maar de kleine is helemaal compleet.

En heel duidelijk te zien: :male:

Aan de dames die nog naar de echo gaan de schone taak om de lijst weer een beetje in balans te brengen!!! hahahahaha

Liefs

jeegeetje

Geplaatst

Wat leuk Pieneke, van harte! Nu kun je je helemaal uitleven op alle kleuren ;-)

Nic

Geplaatst

Jeegeetje ook voor jullie dus goed nieuws en ook een kereltje, van harte meid! Het gaat goed met de augustusmama. De weegschaal slaat behoorlijk door voor de jongetjes.

Nic inderdaad, morgen maar eens een kleurenwaaier gaan halen. Ik heb nog eens naar de Koeka combinatie gekeken die jij uitgezocht had, dat gaat ook mijn combi worden hoor! Nog van harte proficiat met je verjaardag trouwens.

Liefs Pien

Geplaatst

Uitgerekend

05 augustus: Jeegeetje :male:

08 augustus: Pieneke :bcbbgirl2: :bcbbboy2:

12 augustus: Amber :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak

28 april: Nanne controle gyn

Geplaatst

@Pieneke: Oh helemaal geweldig....een zoontje en een dochtertje:aaaflowersmiley:

Je hebt er zo lang op moeten wachten en nu krijg je gewoon van beide 1 exemplaar. :hugs2:

@Jeegeetje, ook een jochie...gefeliciteerd!! Had je dat ook gedacht? Bij ons was het ook heeeel duidelijk te zien dat het een jochie is..geen twijfel mogelijk hihi :)

Gaaf he, zo'n 20 weken echo.

@C&D: Ik heb al wel buikfoto's maar heb geen idee hoe ik het hier moet plaatsen. Ik had het eerder ook al geprobeerd maar dat mislukte. Vind het wel leuk als we elkaars buik/echo's en bijvoorbeeld babyspulletjes kunnen bewonderen dus kom maar op met die foto's. En misschiend dat iemand mij uitleg kan geven hoe ik het kan doen? Ik zal het zo ook nog eens proberen.

Bij mij is het nu wel duidelijk te zien...mijn navel word ook steeds ondieper :)

Heb nu van de week ook voor het eerst mensen gehoord van "zie ik het nou goed??? ben je zwanger" Maar er zijn ook nog mensen die hun mond houden en niks erover zeggen. En dan denk ik....kom op ben je blind ofzo hihihihi.

@Iza: oeps sorry, het was niet de bedoeling je afspraak te wissen :)

Dus jij krijgt ook regelmatig al een flinke duw of trap?? Hier ook, en dan ook vaak in mijn blaas en dan moet ik me toch plassen hahaha.

Ik wil het ook steeds aan Mark laten voelen maar dan is hij of net te laat. Of hij voelt wat en dan voel ik het niet. Hij zal dus nog even moeten wachten vrees ik.

@Amber en Moortje ook een jochie..GEFELICITEERD!! Ben heel benieuwd of er nog meisjes bijkomen of dat de jongens overheersen.

Oh ja ik heb trouwens wel uit eigen houtje het lijsje zitten veranderen in allemaal bounching baby's :bcbbboy2::bcbbgirl2: maar als jullie het liever anders zien verander het dan gerust hoor.

Nou meiden, heeeel fijn weekend allemaal.

Lekker genieten.

Lfs Niek

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mag ik erbij ???

Ik schaam me diep dat ik nu pas kom. Heb wel af en toe hier wat gelezen en dacht: morgen zet ik me erbij! Maar het kwam er maar niet van.

Ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger en uitgeteld op 25 augustus.

De 20 weken echo is op 6 april.

Helaas gaat mijn zwangerschap niet heel geweldig. Eerst bij 7 weken heb ik 1,5 week hevige griep gehad en erna dacht ik: nu genieten! Maar ik kreeg hele erge hoofdpijn, migraine en clusterhoofdpijn. Gepaard gaande met buikpijn en erna harde buiken. Dus werd bij 14 weken op halve dagen werken gezet. Het ging gelukkig toen wel beter.

Maar deze week kreeg ik buikpijn, en nog meer buikpijn, en trekkingen naar mijn rug toe. Zelfs snachts kon ik niet meer slapen van de pijn. Ik dacht bandenpijn, weet ik veel.

Ik werk in het ziekenhuis dus ik dacht vrijdagochtend; ga toch maar even langs de poli gynaecologie voordat je in het weekend gekke dingen moet uithalen. Ondertussen had ik met werken om de 5 minuten krampen.

Ik werk onderzocht en blijk contractie-weeën te hebben!

Bij inwendig en uitwendig onderzoek bleek dat ik gelukkig geen uitsluiting heb, en met de baby alles goed is.

De weeën worden veroorzaakt door een vleesboom die tegen de placenta aanligt, allebei voor in de baarmoeder gelegen.

Ik ben op absolute rust gezet en ontsluitingsweeën te voorkomen. Dinsdag moet ik weer op controle.

Heb dus alle tijd nu om lekker met jullie mee te doen ;-)

Ik heb bij de echo gevraagd of ze kon zien of het een meisje of jongen werd. Ze zei dat ze het nog niet kon zien, maar dat ze absoluut geen plassertje zag en ik er wel voorzichtig van uit kon gaan dat het een meisje wordt!

Dus als dat zo is dan komt de lijst weer in balans :-)

Geplaatst

Hee Louke!!

Nou welkom bij de club!!

Jeetje, wel minder dat het je allemaal niet voor de wind gaat.

Nu maar hopen dat dat dmv rust wat beter gaat.....!

De jongens zijn inderdaad wel in de meerderheid!! Nu hopen op wat meisjes haha...

gr. Yvon

Geplaatst

Hi Louke,

Welkom bij de club! Wel jammer dat het zo tegen zit hey! Hopelijk wordt het wat rustiger nu je meer rust hebt.

Succes morgen bij de controle!

Enne met een meisje erbij is het lijstje weer meer in balans. Leuk leuk leuk....

Groetjes, Chantal

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden