Ga naar inhoud

endometriose en ivf

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat een toestanden hier weer...Daruma, ik kan me voorstellen dat je enorm baalt zeg, en dat je het vertrouwen in het ziekenhuis een beetje begint te verliezen begrijp ik heel goed! Maar probeer toch vetrouwen te hebben in je lichaam, in die paar follikels die je nu aanmaakt, wie weet zit de winnaar er wel bij. Je kan natuurlijk altijd in het ziekenhuis vragen wat de reden is waarom ze nu wel doorgaan. Maar geef de moed niet op meis!

Noes, sterkte vrijdag, het blijft altijd confronterend he?

Liefs, Laika

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb wat zitten struinen ook op internet, en daar vond ik van een aantal ziekenhuizen dat ze de ivf doorzetten bij minimaal 3, dus ik hoor daar bij, ze zei dat het misschien wel nog eentje is maar niet zeker omdat het randje gekarteld was... ach we zien het wel... ik ben geukkig niet meer verdrietig,

Meiden bedankt voor jullie steun!

Geplaatst

@Daruma, fijn dat je je weer beter voelt meid. Het is soms even allemaal te veel he.

Zo! Ik ben op de helft van de deca depot, over 15 minuutjes rijd ik naar het ZH voor de 3e spuit.

Geplaatst

Hé meiden:

@ Daruma: blijf hoop houden hoor. Ik snap hoe teleurgesteld je bent en dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent,maar probeer wel positief te blijven. Wie weet gaat het helemaal goedkomen deze poging! Ik blijf voor je duimen!! Succes donderdag!

@ Noes: sterkte met de kraamvisitie. Blijft moeilijk hè. Ik moet zeggen dat ik er na 7 jaar wel steeds gevoellozer in werd, maar dat hing er ook weer vanaf om wie het ging. Blijf geloven dat jouw moment ook nog gaat komen hoor!!

@ alle anderen: veel sterkte met de endo en de medicijnen enz. Ook met jullie leef ik nog steeds mee hoor.

Geplaatst

@Sandie, bedankt voor je berichtje. Hoe voel jij je meis, kun je nu echt genieten van je 2 emmy's?? Ik vind het nog steeds zo gaaf.

Hier zit de 3e spuit erin!! Hij ging snel deze keer alleen nu voel ik het wel hoor in mijn bil en bovenbeen....:sad1:

Gelijk even een kleinigheidje gekocht voor mijn nichtje. Ik heb 2 blikjes gekocht met klei erin, een is voor een voetafdrukje en 1 is voor een handafdrukje. Vond ik wel leuk en dan nog kleertjes erbij.

Komt vast goed vrijdag, op het moment zelf heb ik er normaal niet zo'n last van dan blokt mijn gevoel denk ik. Ik krijg meestal de klap als we thuis zijn.

Lieverds, fijne dag.

Geplaatst

@sandie: een tweeling! WHAUWWW gefeliciteerd!!!

@noes: je bent nu dus over de helft! Voor je het weet is het september hoor! Misschien doen we wel weer samen mee hhahahaah

@ hier: pfff ik kan dus niet meer naar de wc... veeeeeel last van mn darmvernauwing dus...met pijntjes in mn zij... net 6 zakjes laxeermiddel naarbinnen gewerkt... hopelijk werkt het morgen al en niet donderdag (moet ik bij de punctie wel mn billen bij elkaar houden hahaahah)

Oww stond net hier de hondenbelastingsinspecteur voor de deur! Pffff heftig! Wij hebben 3 honden, maar hebben er maar 1tje aangegeven bij de gemeente (wilde ik wel maar mn man niet, die vond het onzin)... nou alle 3 blaffen natuurlijk!!! PFFFF ik gezegd dat er 1 van ons is en dat wel op 2 passen van mn schoonouders... moest ik een formulier invullen met hun adres

OOWWW NEEEEEEE!!! Zouden ze dat echt in een andere gemeente gaan checken??

WIj gaan trouwens ook binnenkort verhuizen naar die gemeente, dus ik hoop niet dat het me gaat achtervolgen hihihihi ik kan helemaaaaal niet goed liegen, ben echt van de waarheid vertellen en heb er nu veeeeeeeeeeel zenuwen van....

Geplaatst

Hey meiden,

Zo lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen hier. Maar ik begin nu pas een beetje op te knappen van alles. Eerst die overstimulatie, toen alle zwangerschapsklachten. Ik heb de afgelopen 3 maanden ziek in het ziekenhuis en thuis op de bank doorgebracht.

Toen ik over Endo las, zag ik vaak dat zwanger zijn alle klachten wegneemt en je je dus top voelt. Veel vrouwen vinden dit de mooiste tijd van hun leven. Misschien heb ik er te veel van verwacht want ik voel me toe nu toe verschrikkelijk. Natuurlijk weten we waar we het voor doen. 2 ukkies. Maar elke dag nog twijfel ik of het dit wel waard is.

Ik wil jullie natuurlijk niet ontmoedigen nu, want waarschijnlijk heb ik gewoon pech. Maar Ik wil jullie wel behoeden voor het te veel romantiseren.

Als ik jullie tegenslagen zo lees mag ik niet klagen natuurlijk. Daruma je bent al langer bezig dan mij en nog steeds loopt het niet lekker. Maar inderdaad 1 eitje is genoeg! Ik dacht dat ik er 5 had voor de punctie. Zeer veel pijn aan mijn eierstokken tijdens het stimuleren. Maar tijdens de punctie onder narcose omdat mijn linker eierstok (die wellicht niets deed) niet te bereiken was, bleek dat ik toch 20 follikels had. En 13 eitjes. Dus het kan nog dat er meer zitten!

Geplaatst

@ciska: Leuk dat je weer eens komt buurten! Ik vroeg me al af hoe het met je ging! Niet zo best zo te lezen, jammer dat je je zo beroerd voelt. Ik wist altijd al dat zwangerschap nog heftiger kan zijn (zeker omdat ik al vooraf te horen had gehad dat ik mogelijk tijdelijk stoma kan gaan krijgen). Maar onthou dat borstvoeding WEL werkt tegen endometriose!! Dat heeft mn gyn verteld, die zei dat er veel misverstanden over endometriose zijn waaronder de genezing van zwangerschap, maar dat alleen borstvoeding de endo rustig kan houden.

Ondanks je je zo beroerd voelt zou ik wel zo met je willen ruilen hoor, het maakt me niet uit wat de kostprijs ervoor zou zijn...het is maar voor paar maanden en daarna heb je wel een kindje, waar je jaaaaaaaaren plezier van zult hebben. Van de endometriose ben ik al 1,5 jaar ziek, dus kan de zwangerschapziekte er wel bij hebben. Maar ik vind het erg goed van je om ons jou verhaal te vertellen, zo zien we inderdaad dat het ook slechter kan gaan!

Geplaatst

ik werd net gebeld en heb de punctie donderdag om 10:30, vannacht om 0:30 moet dus de pregnyl er in! Oeffff de wekker maar zetten!!

Het moet bij mij dus 34 uur van te voren omdat ze bang zijn dat ik vorige keer te vroeg ovulatie heb gehad... normaal is het 36 uur...hopelijk zijn mn eitjes dan wel goed gerijpt !???

Geplaatst

Ha Daruma, succes maar weer! Ach, even de wekker zetten kan er ook nog wel bij toch ;-)?

Ciska, leuk om weer wat van je te horen. Wat naar dat je langverwachte zwangerschap toch zo heftig verloopt dat je zelfs twijfelt of dit het allemaal wel waard is...heftig hoor. Ik vind het goed dat je hier zo eerlijk je verhaal vertelt. Ik ben zelf wel redelijk nuchter, ik denk niet dat mijn eventuele zwangerschap één grote, roze wolk zal zijn en ook mijn kind zal vast niet het leukste kind van de wereld worden ;-). En al wordt die dat wel, ook dan heb je weer je zorgen. Bovendien denk ik dat ik de afgelopen jaren van ellende en pijn ook niet direct vergeten ben als het eenmaal wél lukt. Maar ja, die kinderwens he, het valt gewoon niet uit te leggen maar ik heb er zoveel voor over...ik begrijp mijzelf soms niet eens. Het zal wel iets biologisch zijn of zo.

Sterkte de komende tijd, ik hoop dat je je snel toch wat beter gaat voelen!

Geplaatst

Oeps, lastige tijd. Ben je net lekker in slaap (als je al zover komt) en dan mag je nog even gaan prikken. Manlief moet er ook direct aan geloven want ik denk niet dat je hem in je eentje zet.

We duimen met je mee dat er misschien wel meer uit komt dan ze nu denken, wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Liefs,

Vanessa

P.S. Je vind het niet erg als wij om half een gewoon ons tukje afmaken? Gelukkig! hahaha

Geplaatst

We blijven gezellig wat langer op! Normaal liggen we al te pitten om 23:00 vandaag dus maar een keertje niet :)

Oww mn man en naalden??? hihhihihi nee dat is geen combinatie, zal het toch zelf moeten doen maar dat ging vorige keer ook goed. Ik ben getrouwd met zo'n held op sokken hihihihihi (gelukkig wel een lieve hoor!)

Geplaatst

Goedemorgen meiden.

@Daruma, is het gelukt met de Pregnyl?

Ooooh ik ben ook even helemaal happy!! Ik heb een kever gekocht!!:yeswink-1::yeswink-1:

We gingen gisteren avond weer naar die meeting in Roosendaal (die is iedere 2e dinsdagavond van de maand) en toen vertelde ik dat ik baalde dat er 2 kevers aan mijn neus voorbij waren gegaan, kwamen er gelijk 2 dat ze nog een kever hadden staan. Eentje was nog aan het twijfelen of hij hem zou verkopen en de andere zijn we gelijk mee gaan kijken en ja hoor....GEKOCHT.

Hihi helemaal happy!

Van de week gaan we hem halen en dus is ons nieuwe VW project gestart want er moet genoeg aan gebeuren.

Hij wordt dezelfde kleur als de bus, vind ik wel leuk.

Mijn man zei gisteren toen we op bed lagen "Nou lieffie, zo hebben we toch iets leuks he? En het wordt jouw kevertje."

Het mooiste komt nog, toen we gisterenavond thuiskwamen keek ik naar het bouwjaar. Hij is van 16-06-1972 en wij zijn op 16-06 getrouwd. Leuk he?

Nou meiden ik ga zo weer werken tot 1 uur en vanmiddag even lekker het internet afstruinen over kevertjes.

Fijna dag meiden.

Geplaatst

@noes: wat super gaaf!!! Wil wel snel een foto zien hoor!!!

Wij hebben een babyblauwe kever gehad, en mis hem echt,... maar moest weg omdat wij geen garage hebben en we het zonde vonden dat hij ging roesten... ik kan me je happyness totaaaal voorstellen! Gefeliciteerd!

Momenteel heb ik nog een supergave mini (nieuwe model, roest niet :) en supergave kleur met race-vlag op het dak) maar die gaat binnenkort ook weg omdat we diesel gaan rijden. Vorig jaar hebben we 45000 km gereden en dat is wel errug veel voor benzine....maar ik ga hem zoooooooo missen :(

Pregnyl is super gegaan, geen pijn bij inspuiten trouwens (vorige keer ook al niet) gewoon 30 min eerder uit de koelkast halen. Daarna wel beetje rode plek en branden maar ik vind de decapeptyl 100x erger om te prikken. Maar ik ben nu klaar met het prikken JIPPIE!!!

Ik ben wel zenuwachtig voor morgen hoor!!! Ik heb wel wat rustigmaaktabletjes gekregen voor vannacht en zal die zeker moeten gebruiken!

Geplaatst

@ Daruma.. Pregnyl vind ik een rot prik. Ook al laat ik hem altijd in het ziekenhuis zetten. Heel veel succes met wachten en dan straks succes met de punctie...

Hier ben ik fulltime aan het werk. Dat is wel anders dan de 25 uur die ik altijd werk. Als ik thuis kom heb ik het idee dat de avond al bijna over is.

Verder was Alwin gisterochtend al richting camping vertrokken. Die gaat woensdagochtend open en kan je niet reserveren. Maar hij had nr 33. Heel goed. We gaan met een man of 11 dit keer. Dus vanmorgen heeft hij veel tenten opgezet samen met nog 2 anderen. Vandaag komt hij weer thuis.

Zaterdagochtend ga ik op de scooter naar nijmegen. een kleine 3 uur rijden. Rij van plaats naar plaats. Je kan geen scooterroute vinden. Dus je weet niet of er fietspaden zijn waar je mag rijden. We gaan het beleven. heb er wel zin in.

Het wordt mooi weer dus, wat willen we nog meer.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

@rubster: lekker naar de camping? Super! Voor de 4-daagse? Als alles goed gaat krijg ik zondag een tp, ook in nijmegen... maar ben heeeeeeel bang dat ik het ziekenhuis niet kan bereiken!!! Wanneer vertrekken jullie?

Geplaatst

@daruma. wij vertrekken zaterdag. Maar dan kan je as zondag nog wel het ziekenhuis bereiken hoor. Alleen vrijdag 23 juli niet. Dus voor jou geen problemen. maak je daar dus niet druk over. Heel veel succes!!! Ik ga voor je duimen...

Groetjes

Rubster

Geplaatst

@Daruma, ja leuk he? We hebben natuurlijk al het bussie uit 1967 maar ik wilde er graag een kevertje bij.

het wel een opknapper maar geen enkel probleem, dan kunnen we hem echt maken zoals ik het wil.

Foto-BPIGGUL3.jpg

Links staat mijn mannetje druk te babbelen.:cool:

Foto-DT3SEYGT.jpg

Als hij klaar is snel een blauwe kentekenplaat bestellen want geel is niks op een oldtimertje hoor.

Vanavond gaan we hem halen, ik heb hem net op mijn naam gezet dus ben officieel de trotse eigenaresse van de kever.

Het zal wel even duren hoor voor hij klaar is maar dat weet je voor dat je een low-budget kever koopt. Als ik gelijk had willen rond knorren dan had ik veeeel meer geld uit mijn zak moeten halen, plus dat we het leuk vinden om vw'tjes op te knappen.

Onze bus was ook in zo'n staat.

Meid, ik ga keihard voor je duimen morgen voor een mooie uitkomst.

Geplaatst

@rubster: thanks voor de info!! Maak me meteen een stuk minder druk! Het wordt inderdaad heerlijk weer voor de 4e daagse!

@noes: WHAUWWWW mooi hoor! Die van ons kon wel rondtuffen hihhihi was ook wel in redelijke staat op paar roestplekjes na. MN man had er nieuwe motor ingezet toen liep hij een stuk beter. Volgens mij hebben we zelfs nog een motorblok er nog voor staan want hij wilde een andere er later in zetten (meer kracht) maar nooit meer gedaan dus hihhii als je nog een motorblok zoekt?? ihihihih

kijken of het mij lukt er een foto van neer te zetten....nee dus....

Inderdaad blauwe borden!!! Wij kochten ook met geel, maar dat is idd geen gezicht!! Ziet er uit als een leuk projectje en denk dat hij super is straks in die kleur groen!!!

Geplaatst

Nou hij wordt niet die kleur groen, hij word dezelfde kleur als ons bussie. ;)

Foto-KSQQ8PQT.jpg

En dan de zijkanten creme.

Hee ik zal het onthouden van dat blokkie, hoeveel cc is het??

Geplaatst

Eh bah!! Het zweet liep net weer van mijn lijf af dus ging ik eventjes naar buiten....eerst was er niks aan de hand en toen zag ik 1 vliegende mier en dacht: 'Nee he, niet weer een nest in de tuin.' dus ben gaan zoeken. We hebben ieder jaar een of meerdere nesten. En ja hoor 4 flinke nesten in de tuin en ze vlogen er in zwermen tegelijk uit en nu is heel mijn tuin bezaait met vliegende mieren. Kan niet eens normaal buiten zitten....Bah. Alles kriebelt nu hihi.

Weet iemand hoe ik die nesten we kan krijgen?? Uit de nesten kruipen ook de normale kleine miertjes maar het zijn er echt zo veeeeeeeel.

Geplaatst

@Noes: Echt super gaaf dat je toch zo snel zo'n leuke kever hebt gevonden! En wat toevallig dat jullie 't bouwjaar(maand & dag) zelfde is als jullie trouwdag, volgens mij is deze auto echt voorbestemd voor jullie hoor!

Wat betreft de mieren: wij hebben wit mierenpoeder (bij tuincentrum gekocht) helpt echt heel goed!

@Daruma: Wat balen zeg, dat jullie mini weggaat, kan me voorstellen dat je die gaat missen! Weten jullie al wat voor auto 't nu wordt?

@Daruma: Toch prettig hé, dat je even niet meer hoeft te prikken (ik heb zelf hoe langer ik prik hoe beurser m'n buik wordt). Hopelijk helpen de tabletjes vanavond goed en kun je vanacht toch goed slapen ondanks de zenuwen voor morgen. In ieder geval heel veel sterkte en succes morgen, hopelijk valt de punctie mee. Daarna super spannend, afwachten op mooie emmies. Meis, ik duim voor je!!!

@Rubster: Alvast een supergezellige vakantie gewenst! De weersvoorspelling is in ieder geval goed. En ik lees dat je met een hele

groep gaat, dus zal vast super gezellig worden! Heel veel plezier gewenst!

@hier: Ik zit inmiddels op dag 15 en heb vanochtend 2e fm-echo gehad. Gelukkig positief nieuws nu! Er zijn 3 follikels. Is wel heel weinig (zeker als je kijkt dat ik nu 300 IE spuit) maar ik ben allang blij dat er toch iets groeit (aangezien er op dag 10 nog helemaal geen follikels waren). Alle 3 zijn ze nu +/- 12mm. Ze moeten nu wel alle 3 doorgroeien, want het is nog wel ter beoordeling van de arts of deze poging doorgaat aangezien het er wel erg weinig zijn. Blijft dus nog super spannend! Maar Daruma, ik hoop dat ik jouw pad mag volgen en binnenkort ook punctie heb. Hopelijk dat het ons met weinig follikels toch lukken! Tjakaaaa, we gaan ervoor!! hihi.

Voorlopig mag ik doorspuiten met 300IE en zaterdag weer echo. Degene die de fm-echo deed verwacht dat als alles zo doorblijft groeien en als mijn eigen gyn. groen licht geeft ik wellicht volgende week woensdag punctie heb. Misschien nog te voorbarig om daaraan te denken, maar ik ben allang blij dat er op dit moment nog hoop is dat deze poging wellicht doorgaat.

Ik ben vanmiddag vrij, dus ik ga gauw nog effe wassen en poetsen...

Daruma, succes en sterkte morgen!!

Alle meiden fijne avond gewenst.

Knuf, wens

Geplaatst

@noes: hmm mierennest... je kan er kokend water in gooien (mr vind ik wel bruut hoor) mn man had vorig jaar hier in de tuin ze in de fik gestoken.... jaja klein pyromaantje ahhahahah maar hebben er daarna totaal geen last meer van gehad, je hebt ook idd gif om erin te strooien, weet niet of je huisdieren hebt maar dan wel even oppassen met gif!

Die kleur groen is ook mooi :))))

@wens: wat fijn dat er nu wel activiteit is! Ik moet zeggen dat volgens mij veel mensen met dit weer minder follikels hebben, op t forum van het ziekenhuis waren ook al zoveel mensen die daar last van hadden... ik denk dat het gewoon te zwaar is voor je lichaam en daar dus minder goed op reageert?? Mijn buik is ook helemaal lek geprikt, op gegeef moment weet je niet meer waar je de naald nu weer moet gaan zetten!

Thanks meiden voor de steun! Ik ga lekker vroeg nr mn bed, des te sneller is het morgen ... owww hoop zo op minimaal 3 eitjes!!! Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten hoor!!!

xxx dokter bibber

hiihih

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden