Ga naar inhoud

endometriose en ivf

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@vanessa; fijn hoor dat het er zo veel zijn! Ik maakte wel maar een grapje hè (op forum wel lastig over te brengen misschien)?? Ik vind het SUPER voor je!!!!

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Snapte ik wel hoor! Het is echt veel 22.

Weet alleen niet of dit ten goede komt van de kwaliteit. Er waren er een paar die er niet goed uitzagen, het blijft dus afwachten.

Als er maar 1 of twee tussen zitten die uitgroeien tot een gezond kindje, maarja dat hebben we niet voor het zeggen.

Ik vond het van mijn man wel overdreven om mijn 22 eitjes te overstelpen met een paar miljoen zaadjes! Beetje overdreven, niet??? hahahaha

We moeten de lol er maar van in zien.

Succes bij je volgende fm!

Geplaatst

hiihhihi

en allemaal heeel hard zwemmen, ze willen allemaal de 1e zijn ihhiihhi

maarre 22 ... is echt giga veel!!!! Hoor je zelden volgens mij! Straks heb je 20 cryo's hhiihihih kun je een weeshuisje beginnen ihhihiihhi

Geplaatst

Mijn man kan gelukkig bouwen, de tuin een beetje kleiner en dan 10 kamertjes erbij!! Heb ik tenminste geen probleem welke kleur ik nou moet kiezen voor de kinderkamer, dan mogen ze gewoon allemaal!!! hahahaha

Geplaatst

Vanessa

Wat goed zeg 22 eitjes, jij broedkip haha!

Nou hopelijk zijn er een aantal toppers bij

en iig 1 blijvertje!!!!

Ik duim nog steeds voor jullie!!

Wanneer heb je TP?

Succes!!!!

Liefs claudia

Geplaatst

Morgen tussen 11 en 3....

Mijn ervaring is dat ze eerder richting 3 uur bellen dan om 11 uur.

En dan plaatsen we gewoon de helft terug! hahahaha!

Geplaatst

Haha stel je voor, de helft terugplaatsen en dan ook van allemaal zwanger. Dan ben je geen octomom maar een duizendpoot-mama. Hahhaa.

Ja een beetje humor af toe moet kunnen he.

Meis, ik hoop dat ze morgen bellen met super goed en veel nieuws!!

Mijn duimen zullen draaien voor je!

:yeswink-1:

Liefs.

Geplaatst

@Vanessa: 22 eitjes pfoe (een dubbel elftal om maar even in WKtermen te spreken, haha), Maar even serieus, was de punctie een beetje te doen? Zal best even geduurd hebben. In ieder geval veel succes morgen!! Hopelijk bellen ze al om 11 uur, al dat wachten blijft slopend hé. En alvast sterkte tijdens de wachtweken. Ik duim voor je.

@Daruma: gaat 't goed met 't prikken? Merk je al wat? Ik las dat je misselijk bent geweest. Heb ik (nog) niet gehad, maar ik heb wel 't gevoel dat mijn buik begint op te zwellen. Ook flink last van m'n rug als ik even iets aan 't doen ben. Maar ja, ik weet niet of dit nu met de ivf te maken heeft. Ben dus erg benieuwd naar de fm-echo vrijdag. Moet jij vrijdag ook voor 1e fm-echo?

@Noes: Heel begrijpelijk dat 't emotioneel voor je was om bij de TourdeFrance te zijn terwijl je weet dat je vader dat graag mee had willen maken. Ik kan goed begrijpen dat je het er de laatste tijd extra moeilijk mee hebt dat je vader er niet meer is. Mijn vader is in 2006 overleden, blijft moeilijk hé! Zeker op bepaalde momenten. Sterkte meis.

@Rubster: Balen dat je zo verbrand bent. Doet altijd zo'n mega pijn. Hoop voor je dat 't inmiddels al wat minder pijn doet. Bij mij helpt 't altijd door er een natte koude handdoek op te leggen (moet je dan wel regelmatig opnieuw koud nat maken).

Ik ga zo weer even ezeltje prik doen, haha. Mag morgen ook met de decapeptyl beginnen. Dus 2x prikken op één avond, joehoe. Mijn buik begint al aardig blauw te worden. (maar alles voor 't goede doel! Ben al lang blij dat we ivf mogen/kunnen proberen, ik sta er soms ook wel eens bij stil dat onze wens zonder ivf al afgelopen was geweest.)

Meiden, gaan jullie morgenavond ook voetbal kijken? Wij wel in ieder geval, gaan met de hele buurt in 't dorpshuis kijken, super gezellig. (hoop trouwens dat m'n lief zich in kan houden met 't bier. Hier zijn al wat discussies over geweest...)

Voor nu weltruste en alvast veel kijkplezier met de wedstrijd morgen.

Liefs, Wens

Geplaatst

@Wens, ja het blijft inderdaad erg moeilijk. Er is in die 9 jaar geen dag voorbij gegaad dat ik niet aan hem denk of naat zijn foto kijk. Ik was echt en papa's kindje.

Succes meid met ezeltje prik.

Ja wij gaan ook zeker voetbal kijken!! Gezellig.

Geplaatst

Hoi Dames,

@wens: ja ik moet ook vrijdag voor 1e fm, wel wat vroeger hoor op dag 8, dus verwacht er nog niets van, het is meer een controle om te kijken of alles wel oke verloopt. Apart trouwens dat jij eerst gonal moet spuiten en dan met de deca begint, bij ons is dat nl andersom :) wat een verschillen hè per ziekenhuis, vind het wel maf dat dat niet gewoon een landelijk protocol is. Ik prik dus al vanaf vrijdag dubbel, en inderdaad gevoel van ezeltje prik hiihhi

@noes: hoe gaat het trouwens op je werk? Is het wel leuk?

Hmm wij hebben vanavond verjaardag, dus hoop zoowwww dat de tv aanstaat!!!

Wil dit niet missen natuurlijk!! (tenzij we gaan verliezen wat niet mag natuurlijk!!)

Voelen de endometriosedames die aan het stimuleren zijn ook af en toe steekjes bij de eierstokken? Ik heb op beide zijden sochtends vooral allemaal steekjes (kleine pijntjes), voel dat de endo gestimuleerd raakt want moet ook veel naar de wc weer, dus mn darm is weer lekker actief hier! (sorry voor details)....

hrrrrgggg waarom val ik er dan nooit een grammetje bij af!!!

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met iedereen vandaag?

@vanessa: ennnnnnnnnnnnn??????

Ik heb weer veel last van mn buik en maak me nu al best zorgen of ik de punctie uberhaupt ga halen. Mn darmen zijn weer behoorlijk aan het rommelen en voel ook steeds meer pijnen in mn zij.... we zullen het vrijdag wel zien,....

Geplaatst

Jeetje Daruma balen dat je zo'n last hebt van je buik. Hopelijk krijg je vrijdag wel goed nieuws hoor. Succes.

@vanessa, hoe is het?? (nieuwschierig)

Geplaatst

He Vannessa, hoe is je punctie gegaan?

Daruma, wat rot dat je pijn hebt, ik duim ook mee voor goed nieuws op vrijdag!

Hier alles oké, we zijn een weekendje weggeweest en dat was heel fijn. Wel wat kleine opvliegertjes en ook nog steeds wat pijn, ik ga vrijdag (dan ben ik vrij) de arts even bellen daarover.

Groetjes, Laika

Geplaatst

@Daruma, ik hoop zo voor je dat je nu ook door mag, ik weet als geen ander hoe beroert het is als je wachten moet, heb je een beetje op tijd de afspraak staan?

Vandaag heb ik de terugplaatsing gehad, er zijn er 2 teruggeplaatst en er zijn 2 cryo's. Ik vond dat weinig maar ze zeiden dat 1 op de 5 a 6 stellen maar cryo's heeft. Nooit geweten.

Maandag moet ik voor een extra check nog naar het zh. Omdat ze bang waren voor overstimulatie. Gelukkig heb ik tot nu toe nergens last van.

Geplaatst

Vanessa, goed om te horen dat er twee Emmy's zijn teruggeplaatst!! Ik duim voor je!!

Daruma, meis wat balen van je buikpijn. Hopelijk doe je het niet voor niets en heb je straks een mooie tp!! Sterkte

@ hier: ik ga morgen weer eens bellen of ik al een beetje gestegen ben op de wachtlijst voor m'n operatie. Ik ga uit van okt of nov maar je weet maar nooit!

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Moest nodig weer even buurten hoe het met jullie hier gaat!

Vanes, wat lekker, 2 kleine emmies in je buik.. lekker binnenhouden he..

Daruma, sterkte met de buikpijn! Ik ga hard voor je duimen!

De rest van de meiden ook veel sterkte en succes!

Hier gaat het best redelijk, de warme dagen waren erg opvliegerig maar het went ook, de buik kent nu meer goede dagen en steeds minder slechte! ik heb mijn leven weer een beetje kunnen hervatten en dat is heerlijk, zeker in deze tijd met mooi weer, BBQ feestjes, het strand dichtbij en natuurlijk, voetbal!

Tot snel!

Dikke kus Pien

Geplaatst

@laika: heerlijk een weekendje weg! had je vast ook wel even nodig! Jammer dat je ook nog pijn hebt! Verstandig om de arts dan toch even te raadplegen.

@vanessa: ja ik had dat al wel eens gehoord dat er weinig mensen cryos krijgen, fijn hoor! En je hebt er 2 in je buikje en wx geen cryo's nodig!!! IK DUIM!

@yolande: ik hoop dat je snel aan de beurt bent, dat wachten is ook niets !! Want als je OK achter je hebt kan je weer vooruit gaan kijken!

@pien: heeel herkenbaar met die hitte, poeh soms voel ik het zweet (sorry voor de benaming zo, klinkt wat bah!) zo langs mn gezicht/rug/benen lopen!!! Heb ik echt nog noooooit gehad met warm weer!

Hier: het is vandaag weer wat beter eigenlijk dan gisteren. Heb vandaag ook acupunctuur gehad misschien dat dat toch ietsjes heeft geholpen, maar ga er maar niet vanuit hahhaha Misschien de eerste klap van de stimulatie dat alles even hard "wakker geschud werd" ??? Hopelijk valt het morgen ook mee!

Ik ben al wel een klein beetje zenuwachtig voor vrijdag!!

Dames, ik wil echt ff kwijt dat ik dit een heerlijk topic vindt, lekker allemaal dezelfde ellende hahahaahah maar dat helpt mij zelf zoooo enorm! Ik heb echt totaal niet meer het gevoel dat ik alleen op de wereld ben met mn aandoening, en dat heb ik echt tot een aantal maanden geleden wel gehad, ik speurde hele internet af naar verhalen, en hier heb ik jullie gevonden! SUPER

FF ALLEMAAL DIKKE KNUFFFFF

Geplaatst

@Vanesse, duim duim duim duim voor je meis.

Ik heb ook nooit geweten dat 1 op de 5a6 stellen cryo's heeft.

@Yolande, ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent. Hopelijk zal het eerder kunnen als november. Dan kun je weer verder.

@Sandie, hoe is het eigenlijk met jou??

@warme weer, ik kon er normaal ook goed tegen en kon altijd in het zonnetje zitten maar nu zit ik het liefste in de schaduw of binnen voor de ventilator. De deo is ook niet aan te slepen bij mij nu. Overdag vind ik het al vervelend maar s'nachts baal ik er helemaal van.

Ik had gisteren even een mail gestuurd naar mijn schoonzusje (vriendin van schoonbroer), ik wou even mijn ei kwijt en ze is niet alleen een schoonzus maar ook een dikke vriendin en ze heeft echt een super mail teruggestuurd. Heerlijk als je even je ei kwijt kan zo.

Ik zit ook te wachten op nieuws van mijn nichtje, ze is vrijdag uitgerekend en heeft al bijna 2 weken voorweeen nu. Het is van de 2e. (Bij hun was het iedere keer gelijk raak na de pilstop).... Afwachten dus tot ik wat hoor.

Ik moet zo gaan werken tot 1 en vanmiddag lekker vrij. Ik heb gisteren mijn huisje gedaan dus hoef ik vandaag niet naar om te kijken, zalig.

Lieverds fijne dag.

Geplaatst

@ Vanessa: spannend hoor! Ik heb pas bij deze laatste (4e) poging cryo's, terwijl ik wel altijd heel veel bevruchte eicellen had. Ze moeten aan zulke eisen voldoen, dat inderdaad de kans klein is dat je cryo's hebt. We gaan er ook maar vanuit dat je ze niet eens nodig hebt voor nu, want dit gaat gewoon goedkomen toch?!

@ Daruma; wat fijn dat je zoveel steun uit dit forum kan halen zeg. Ik heb dat ook hoor. Ook al schrijf ik niet elke dag, ik lees wel bijna elke dag even mee, om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat. Hoe gaat het nu verder met je? Lukt het een beetje met het prikken?

@ Noes: wat fijn dat je zo'n goede band met je schoonzusje hebt. Is toch altijd lekker als je je ei kwijt kan toch?! Balen dat je zo'n last hebt van de warmte. Ik kan me er zo iets bij voorstellen, stomme opvliegers ook.

Met mij gaat ie wel goed hoor. Ik ben ontzettend moe. Er komt zowat niks uit me, zo erg. Ik moet me er echt toe zetten om de hond uit te laten, om te stofzuigen, om boodschappen te doen enz. Maar het scheelt, ik heb de tijd aan mezelf, dus dat is wel lekker. Ik ben ook een beetje misselijk. Niet dat ik loop te spugen ofzo, maar ik heb gewoon nergens trek in. Ik moet me er echt toe zetten om te eten, want als ik dat niet doe, word ik alleen maar misselijker. Maar ik vind bijna niks lekker. Ik ben zelfs wat aan het afvallen, terwijl ik over de hele dag genomen niet heel weinig eet.

Maandag de eerste termijn echo, dan ben ik 7 weken zwanger en als het goed is zien we dan de hartjes. En daar kan ik nu echt naar uitkijken hoor.

Nou meiden, succes allemaal nog. Ik volg jullie wel hoor, al schrijf ik niet altijd mee!!

En wat leuk hè, Nederland in de finale!!!

Geplaatst

Hoi Dames,

Nou hier is ook wel warm hoor. Op mijn werk ook. Maar ja, het is zomer. Idd het zweet dat is ook veel erger.

Ik slik nu cerazette pil. Gewoon omdat ik anders met de ongi niet te harden ben. En mezelf in de weg loop. Dat slikken gaat goed. Als ik er 1 vergeet weet ik toch dat ik niet zomaar zwanger kan worden (klinkt heel hard eigenlijk, maar wel de waarheid) van de endo heb ik gelukkig niet zo veel last op dit moment.

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte met dit warme weer.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

@Sandie, wat leuk maandag de echo! Dan kun je eindelijk 2 hartjes zien, wordt het echt echt, leuk!

Jammer van je misselijkheid, hopelijk wordt het niet erger en krijg je straks meer zin in eten.

@Hier, ben een beetje aan het balen hoor meiden. Deze keer heeft het niks met endo, overgang of IVF te maken. We hadden gereageerd op een kever (tja VW oldtimers is ons ding) zodat we die konden opknappen en ik ook mijn eigen VW'tje heb. Maar helaas is hij al verkocht. Baal baal.

Nu volop aan het zoeken en heb alweer op een aantal gereageerd. Het moet gewoon een goedkoop kevertje zijn die we lekker op kunnen knappen saampies.

Maar hij komt er echt wel, er komt er vast wel 1 op mijn pad.

Mijn man kreeg ik nooit over de streep om er nog een VW'tje bij te nemen maar nu we deze bijna gekocht hadden is hij er ook over en wil hij toch ook wel een kevertje.

Hihi wel leuk hoor alleen zal wel een groot project worden weer.

Zijn we lekker bezig saampies.

Nou meiden doeidoei.

Geplaatst
Hoi Dames,

@wens: ja ik moet ook vrijdag voor 1e fm, wel wat vroeger hoor op dag 8, dus verwacht er nog niets van, het is meer een controle om te kijken of alles wel oke verloopt. Apart trouwens dat jij eerst gonal moet spuiten en dan met de deca begint, bij ons is dat nl andersom :) wat een verschillen hè per ziekenhuis, vind het wel maf dat dat niet gewoon een landelijk protocol is. Ik prik dus al vanaf vrijdag dubbel, en inderdaad gevoel van ezeltje prik hiihhi

Voelen de endometriosedames die aan het stimuleren zijn ook af en toe steekjes bij de eierstokken? Ik heb op beide zijden sochtends vooral allemaal steekjes (kleine pijntjes), voel dat de endo gestimuleerd raakt want moet ook veel naar de wc weer, dus mn darm is weer lekker actief hier! (sorry voor details)....

hrrrrgggg waarom val ik er dan nooit een grammetje bij af!!!

Daruma, heel veel succes morgen! Ik hoop dat uit de echo blijkt dat alles goed gaat en je door mag gaan!

Beroerd zeg, dat de endo weer gestimuleerd raakt!

Ik voel ook regelmatig steekjes en heel de tijd drukkend gevoel in m'n rug en flinke opgezette buik (had ik ook altijd van de endo), ik draag alleen nog wijde shirts op 't moment . Ik heb morgen ook 1e fm-echo, ben ook zo benieuwd. Ik weet niet of alles wat ik de laatste dagen voel van de endo komt die weer actiever wordt of dat 't door de groeiende eicellen/eierstokken komt. Soms zou ik wel eens even van binnen willen kijken.

De reden trouwens waarom dat ik nu pas deca spuit is omdat ik al 3 maanden lucrindepot (zelfde als deca) gebruik. Mijn cyclus ligt dus al 3 maanden stil. Ik ben niet aan 't begin van mijn cyclus met deze ivfpoging begonnen, maar 3 weken na het zetten van het laatste lucrindepot (1 depot werkt 4 weken). Dus laatste lucrindepot werkte de eerste week van de ivf nog, nu de lucrin uitgewerkt is moet ik verder met Deca. Waarom ik nu ineens deca krijg om mee verder te gaan en niet gewoon met de lucrin verder moet gaan weet ik eigenlijk ook niet...

Raar hé dat iedereen weer andere combinaties van medicijnen krijgt. Snap ik eigenlijk ook niet. Maar ach, als 't maar werkt.

Deca is trouwens wel beroerder spuiten als de Gonal-f, vind je ook?

Nou meis, heel veel succes morgen!! Heb je je afspraak 'sochtens al? Ik pas om 15.20, dus ik ga eerst 'sochtens nog werken, maar heb de middag vrij genomen.

Ik duim voor je!!

Geplaatst

@Noes: zeker balen zeg, dat de kever net voor je neus weg was. Wil je lief er eindelijk een, is 'tie verkocht. Maar, zoals je zelf al zegt, wie weet komt er binnenkort wel weer een super gave op je pad! Wel heel gaaf hoor, dat jullie het allebei zo leuk vinden!

@Vanessa: super zeg, dat er 2 teruggeplaatst zijn en toch ook nog cryo's.

Ik duim echt voor je de komende 2 weken!! Sterkte tijdens de wachtweken.

@Pien: Fijn dat je steeds meer goede dan slechte dagen hebt en ook weer kunt genieten van dingen. Hopelijk blijft 't steeds beter met je gaan. Sterkte meis.

@Laika: vervelend dat je nog steeds pijn hebt! Hopelijk gaat 't gauw beter.

Hopelijk krijg ik morgen goed nieuws bij de 1e echocontrole. Spannend!!

Meiden, alvast weltrusten.

Liefs en een knuf,

Wens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden