Ga naar inhoud

endometriose en ivf

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Noes,

Nou, wat een rotnieuws weer, je was er al een beetje bang voor.... In ieder geval wel een escape iui maar het blijft toch heel vervelend dat je zoveel hormonen hebt moeten gebruiken zonder dat je echt een poging hebt. Wel fijn dat je gewoon je drie pogingen behoudt! Hopelijk hoor je morgen dat de follikel 18 mm is en dan gaan we in ieder geval gewoon duimen voor deze iui-poging!

Ik krijg donderdag een uitgebreide echo om te kijken of de myoom geslonken is. Op 14 oktober heb ik dan het uitslaggesprek en waarschijnlijk ga ik toch een kijkoperatie krijgen omdat ik nog steeds een pijnplek heb op de plaats waar de arts denkt dat ik endohaarden heb zitten (de myoom kan niet operatief verwijderd worden, helaas). Blijkbaar werkt de Lucrin dan toch niet goed genoeg. Woensdag krijg ik alweer mijn 5e Lucrin injectie en waarschijnlijk krijg ik er in totaal wel 7 of 8 want ze willen doorgaan met injecteren totdat ik geopereerd ben. En die operatie is dan waarschijnlijk in november of december....Sinds 2005 roep ik al 'volgend jaar wordt mijn jaar!'' en elk jaar blijkt dat weer niet zo te zijn maar ik geef de moed niet op dus '2011 wordt mijn jaar!!'.

Liefs, Laika

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Laika: ik hoop ook echt dat 2011 jullie jaar gaat worden hoor!! Wij hebben ook al jaaaaren geroepen; volgend jaar wordt ons jaar. En nu gaat het dan ook eindelijk gebeuren. Dus houdt moed, jullie jaar komt zeker nog hoor!

Het is voor nu vervelend dat je weer zo lang moet wachten, maar gelukkig blijf je positief!!

@ Noes:gelukkig krijg je een escape IUI. En wie weet heb je heel dat IVF-en niet nodig, omdat het zo ook lukt!

Maar zo niet, dan heb je gelukkig wel nog 3 IVF-pogingen. Ik zal voor je duimen dat het lukt met IUI!!!

xxx

Geplaatst

Noes, wat balen.... Volgende keer dus starten met een hogere dosis en nu nog wel een kans met iui..

Veel succes en ik hoop voor je dat volgende maand opnieuw een poging niet meer nodig is!.....

Geplaatst

Dank je wel lieverds.

Om kwart over 10 heb ik de 3e fm en hopelijk hoor ik dan wanneer de IUI zal zijn.

Ik hoop niet dat die goede follikel dan weer te groot is. Hij was op de 1e fm 10mm en 4 dagen later na verhoging 16mm en nu 2 dagen later....

Ik ben benieuwd.

Geplaatst

Hallo Dames,

Kan een escape IUI alleen als het zaad van de man goed is? Wij hebben de stap IUI overgeslagen. Weet wel wat er bij gebeurt. Maar ga me nu afvragen of wij daar niet voor in aanmerking komen. Kreeg te horen dat het met onze leeftijd te maken heeft. Ik ben 36 en de gyn vond dat waarschijnlijk te oud voor IUI. Even bespreken 19 oktober als we een afspraak hebben voor de uitslag bij dr. Dekker in het VU.

Ik heb veel last van mijn zogenaamde menstruatie, komt alleen maar wat uit als ik plas of poep. Maandverband zit niet echt veel. Wel veel pijn en ontlasting. Maar we houden vol.

Succes iedereen

En noesvh hou moed hoor!!!!

Groetjes

Rubster

Geplaatst

He Rubster,

Ja, bij IUI moet het zaad van de man wel redelijk goed zijn, ze brengen het zaad namelijk alleen maar in en dan moet het op eigen kracht het eitje bevruchten.

Het lijkt mij dat ze bij vrouwen van 36 ook wel een escape IUI kunnen doen. De reden dat ze je niet eerst IUI laten doen is omdat er anders wéér zoveel maanden overheen gaan en bovendien worden de kansen met IUI ook wel kleiner naarmate je ouder bent. Maar als je toch al bezig bent met IVF, dan is een escape IUI natuurlijk geen probleem, lijkt me. Alle kansen worden dan in ieder geval benut.

Noes, hoe is het gegaan vanochtend?

Geplaatst

Aaaah lief dat jullie ernaar vragen....

Helaas nog geen reactie ook niet verhoging en er was nog steeds 1 follikel die groeide, deze was vanmorgen 21mm. De andere kleintjes waren nog steeds rond de 10mm.

Vanavond gaat hier om half 12 de Pregnyl 10.000 erin en donderdagochtend om half 12 is de IUI....

Om half 9 het zaad inleveren en dan even 3 uur kijken wat we gaan doen tot half 12, ik denk even ergens lekker ontbijten in Tilburg.

Het heeft echt geen nut om weer naar huis te rijden want het is 80 km enkele reis voor ons.....

Ik vind het spannend maar ook een teleurstelling tegelijk.....

Geplaatst

Spannend Noes.... hoop zo dat het slaagt morgen!

Ik heb trouwens vandaag na maanden wachten een telefoontje van het VU gehad dat ik op 12 oktober geopereerd zal worden (1 eierstok proberen op de goede plek te leggen (zit deels verkleefd aan mijn baarmoeder) en beide eileiders proberen te verwijderen....). Aan de ene kant ben ik blij dat het eindelijk zover is, aan de andere kant vind ik doodeng omdat ik daarna dus ook definitef weet of het gelukt is en of ik dus ooit kinderen kan krijgen via ivf. Erg spannend dus.

@vanessa, je bent inmiddels al 13 weken ver, heerlijk voorbij de enge weken! Wil je weten wat voor geslacht de brusjes hebben?

@ rubster, vervelend dat je zoveel last hebt. Bij mij helpt naproxennatrium erg goed.

@Laika, ik heb ook de stap van iui overgeslagen omdat mijn eileiders dichtzitten, dus dat is dan geen optie. maar waarom zouden ze een scape iui niet voor de zekerheid altijd doen ook al is het een kleine kans? Ik weet er zelf weinig vanaf dus kan je niet helpen.

Geplaatst

@Yolanda, ooh spannend meid voor de operatie.

Bij hebben ze mijn linker eierstok los gemaakt van mijn dikke darm maar ik merk tijdens de echo's dat deze toch moeilijk te vinden is en dat deze heel

slecht reageerd op de hormoontjes.

@Laike, waarom zouden ze geen escape IUI uitvoeren?? Ze benutten dan iig een kansje.

Morgen om half 12 is dan de IUI, we vinden het allebei spannend hoor, het is een kans dus wie weet.

Ooooooh wat ben ik toch een ********. Ik spuit mezelf al 15 dagen dmv een prikpen maar de Pregnyl kon ik echt niet in mijn lijf zetten.

Ik zat gisteren met mijn vel tussen duim en wijsvinger en de naald ervoor maar ik kon het echt niet....Dus mijn ventje erbij geroepen en hij heeft hem gezet.

Ik heb op de hormonen tot nu toe altijd een vervelende reactie na het prikken maar met de pregnyl helemaal niks.

Ook nog zoiets (echt wat voor mij) ik had de pregnyl gisteren gemengt (1 water in 2 poeder) en ik zie dat er 1ml in de spuit zit terwijl op het briefje 0,5ml staat.

Ik denk he hoe kan dat nou weer?? Dus nog eens goed het briefje lezen wat ik in het EZ heb meegekregen....Ja hoor moet ik maar de helft van 1 ampul water mengen met de 2 poeder............Argh!

Ik dacht natuurlijk gelijk dat ik het verziekt had en de IUI kon vergeten maar heb toch even gebeld naar het nummer wat je na kantooruren kunt bellen en daar zeiden ze dat het om de poeder ging niet om de vloeistof....Pfoei, opluchting.

Geplaatst

Oh, Noes wat spannend. Fijn dat je niet voor niets gespoten hebt. We gaan hier duimen met elkaar dat je geen IVF poging meer nodig hebt.

Yolande, heb jij nu nog 1 eierstok? Is die andere al een keer weggehaald?

Hier gaat het goed. Wel heb ik af en toe last van mijn ergste endo plek. Die laat af en toe even weten dat hij er nog zit.

Ik heb een afspraak gemaakt om door te nemen hoe we na de bevalling direct de endo kunnen gaan aanpakken.

Het is na de bevalling van Bo zo hard gegaan met de endo dat ik mij er nu al druk over maak hoe dat straks allemaal moet.

Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Zes oktober heb ik de afspraak.

We zijn erg nieuwsgierig maar we gaan (weer) niet kijken of we jongetje(s) of meisje(s) krijgen.

De vorige keer dacht iedereen een jongetje terwijl ik dacht dat het een meisje zou worden.

Nu heb ik ook het idee dat het geen twee jongetjes zijn, ik denk eerder aan een jongetje en een meisje.

Deze namen heb ik iedere keer in mijn hoofd, daar zijn we gelukkig uit.

Best lastig 4! namen verzinnen.

Ik ben tot nu toe bijna 5 kilo aangekomen! Waar moet dat naartoe? Ik zie eruit alsof ik volgende week

moet gaan bevallen.

Iedereen sterkte met de endo-ellende. Zo zie je maar, dan ben je zwanger en dan ben je er nog mee bezig.

Als de pijn straks maar niet terugkomt.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Balen dat je nu nog zo met die endo bezig bent.....

Maar je hebt gewoon leven in je buik!!!! Haha 4 namen verzinnen, moeilijk lijkt me.

Ik ben ook heel benieuwd hoe ze endo gaan aanpakken bij je.

De endo-pijntjes komen hier ook weer lekker vrolijk tevoorschijn....Maar gelukkig op de echo's geen nieuwe cysten te vinden.

Geplaatst

Nou, ik kom me ook weer aansluiten....

Heb 4 maal een lucrin injectie gehad, om in de overgang te komen, om zo de endo te stoppen en te hopen dat de cystes verkleinden.

Maar vandaag te horen gekregen dat het niet gewerkt heeft.

Ik begin nu over twee weken met de menopur, met een giga hoeveelheid eenheden, om een mega boost te geven.

Vanessa, wat fijn om te lezen dat je zwanger bent geworden!!!

nu wij allemaal nog.....

Geplaatst

Zo....Vanmorgen om 7 uur in de auto, om half 9 moesten we de zwemmers afleveren in het lab. Daarna heel Tilburg gezien,rondjes gereden. Om half 11 zijn we in het ZH wat gaan drinken en om half 12 was de IUI.

OMG!!!!!!!!!!!!! Wat was dat pijnlijk zeg!!!!!! :(

Ik dacht dat doen we ff want bij de vorige IUI (2 jaar geleden) ging het goed.

Ze kreeg mijn baarmoedermond niet goed in het zicht met de eendenbek, hij lag naar onderen gekanteld....

Ik kan goed tegen pijn maar ik lag echt hard te huilen van de pijn en was blij dat mijn ventje erbij was, zodat ik zijn hand fijn kon knijpen.

Ze heeft het 10x opnieuw moeten proberen en het heeft 15 minuten geduurd voor ze hem eindelijk goed had. Daarna was het zo voorbij want van de IUI zelf voel ik niks.

Ik weet niet wat het is maar sinds de operatie doet het zo onwijs zeer als er iets bij me naar binnen gaat, het snijt en brand....Niet fijn.

Maar het is gebeurd. 8 oktober moet ik voor 9 uur bloed laten prikken en kan ik vanaf 1 uur bellen voor de uitslag.

het wordt duimen en kaarsjes branden hier iig. ;)

Geplaatst

Noes wat rot zeg dat het zo'n pijn deed met de eendebek plaatsen. Ik duim heel hard voor je op een goede afloop.

Sandy, ik heb een vraag. Ik zie dat je bij de 4e ivf zwanger bent geworden. Super zeg, gefeliciteerd! Is er een reden dat je nu deze keer wel 4 cryo's had? Hadden jouw 2 embryo's deze keer ook een betere kwaliteit? Wij gaan ook een 4e ivf doen in oktober. Hebben nooit echt goede kwaliteit embryo's gehad en ook geen cryo's. De arts zegt dat het niet hoeft te betekenen dat het deze keer weer zo matig is. Volgende keer kan het best beter zijn. Dat is dus bij jouw ook het geval geweest?

Groetjes Herma

Geplaatst

Simba, ga jij dan het korte traject in? Flare-up?

Noes, dat probleem met die gekantelde baarmoeder ken ik. Ook dat je bijna niet uit kan leggen hoe @#$@@! dat voelt.

Maar van binnen bij jou is er hopelijk een keigoed feestje aan de gang.

Laten we drinken (met een beker melk) op een goede afloop!

Geplaatst

Geniet van je kopje thee met honing. Ga ik ook doen straks.

Gisteren de MRI gehad. Geen contrastvloeistof, wel een prik om je darmen stil te leggen bij de laatste foto's. Dus als gevolg dat ik pas vanmorgen weer naar het toilet kon. 19 oktober krijgen we de uitslag van alle onderzoeken.

VErder nog steeds ongesteld, nou ja als ik naar het toilet ben geweest zie ik iets zitten op het toiletpapier.

Veel buikpijn, maar we gaan gewoon van de leuke dingen genieten. Merk wel dat ik weer ontzettend moe ben.

En het is pas ochtend. We blijven positief toch?

Nu nog even werken en dan weekend.

iedereen heel veel sterkte.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Jeetje Noes, wat vervelend dat het zo'n pijn deed. Maar wel spannend hoor. Ik zal heeeel hard voor je duimen!!

@ Herma: spannend dat jullie voor de 4e keer gaan. Ik zal ook voor jullie hard duimen hoor.

We weten niet waarom het nu wel gelukt is en we zelfs 4 cryo's hebben. Op zich hadden we qua eicellen een mindere opbrengst. Had er de 1e 3x een stuk of 18 en nu 'maar' 10. Maar dus wel 4 cryo's + 2 embryo's die zijn blijven zitten. De kwaliteit van de embryo's die terug geplaatst zijn, was altijd wel goed. Alleen was de rest niet geschikt voor invriezen. En waarom ze de 1e 3x niet zijn blijven zitten...geen idee!! Of tenminste, de 3e keer was 'ie wel even blijven zitten. En dat gaf wel hoop voor een 4e poging.

De enige reden die ik misschien zou kunnen bedenken dat het nu wel gelukt is, is dat we er heel anders ingestapt zijn. Na die 3e poging heb ik echt in de put gezeten, omdat het onze laatste poging was. We hebben zo goed en zo kwaad alles een beetje een plekje kunnen geven en beseften we dat we het ook heel leuk hebben met z'n tweetjes. Gelukkig wilden mijn schoonouders voor ons een poging betalen, dus konden we het toch nog een keertje proberen. Maar wij hadden wel zoiets van: nee hebben we en ja kunnen we krijgen. Al met al (ook omdat ik weer flink wat maanden aan de Zoladex moest ivm een cyste in mijn eierstokken) hebben we een pauze gehad van 1,5 jaar. En die heeft ons wel goed gedaan.

Kijk, waarschijnlijk zal dat niks te maken hebben met de kwaliteit hoor en dat we nu 4 cryo's hebben, maar misschien wel dat die andere 2 zijn blijven zitten. Ik werkte op dat moment niet en kon me echt met mezelf bezig houden. Maar een medische verklaring heb ik niet.

Ik hoop dat jullie ook het geluk mogen hebben dat het bij de 4e X wel lukt. Ik zal heel hard duimen en ik zal je verhaal volgen.

Hou je ons op de hoogte?!!!

Geplaatst

Hoi, ik ben weer gestart met poging 2B. Heb vandaag mijn controle echo gehad en ondanks dat mijn eierstokken niet helemaal schoon waren (waarschijnlijk 2 endocystes van 1,2 cm links en 1 rechts) mocht ik vanavond starten met mijn megaboost menopur. Ook ik moet 300 ie spuiten. Gezien mijn endogeschiedenis is er bij mij geen mogelijkheid tot overstimulatie. Te veel beschadigd door de endo. Echt gelukkig was ik natuurlijk niet dat er mogelijk endocystes zitten, aangezien ik tot juli "schoon" was. Maar we proberen het weer!

Houden de hoop erin!

Voor degene in de overgang door Lucrin, heel veel succes. Weet wat het is en niet altijd een pretje!

Geplaatst

Hi Rubster,

Je hebt dus de MRI gehad, hebben ze als iets gezegd of krijg je echt pas alles te horen op 19 oktober? Vervelend dat je zo'n buikpijn hebt maar je houdt je goed, zo te horen, dat is goed van je!

Dublin, succes met je poging 2B, houd de moed erin hoor!

Ik heb afgelopen woensdag een uitgebreide echo gehad. Daarop was te zien dat de myoom 1 cm is geslonken, hij is nu 3,5 bij 3,5 cm. Op zich wel een redelijke resultaat denk ik. Verder bleek het er op de echo allemaal heel goed uit te zien, echografisch waren geen verklevingen, cystes etc. te zien en mijn eierstokken blijken nog steeds tsjokvol eitjes te zitten dus dat ik ook goed nieuws. Maar goed, na vijf keer Lucrin heb ik nog steeds een pijnplek in mijn buik. Op 14 oktober heb ik het uitslagengesprek met de arts en dan gaan we een behandelplan opstellen. Waarschijnlijk toch nog een kijkoperatie, misschien wel eerst nog een MRI, ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat ik met die pijn geen tweede IVF-poging ga doen. Ik wil eerst weten wat er aan de hand is.

Ondertussen vriendin nr zoveel die mij vrijdag weer vertelde zwanger te zijn ('ja, het ging zó snel, voor ik het wist was ik zwanger...'). Toen ik stopte met de pil wist zij nog niet eens of ze ooit wel kinderen wilde.....Zucht.

Geplaatst

Sandy bedankt voor je verhaal. Ik denk dat die periode met zoladex wel degelijk een positieve invloed heeft gehad. Ik ben nu ook weer aan de lucrin gezet ( vergelijkbaar met zoladex) omdat er een grotere kans op zwangercshap zou zijn na lucrin of zoladex. Met die onderzoeksgegevens kwamen ze 2 weken geleden. Ik had dat graag eerder geweten dan was ik eerder aan de lucrin gegaan. ipv provera door te slikken. Maar jij bent dus het levende bewijs dat het ondanks enstige endometriose toch kan. Super!

Groetjes Herma

Geplaatst

Hoi meiden,

Het is alweer een aantal weken geleden dat ik op het forum ben geweest. Even een tijdje wat afstand genomen...

Ben nu weer een beetje alle verhalen aan het bijlezen.

Maar, hierbij alvast even een berichtje waarmee ik jullie allemaal veel succes wens met alles.

Hier vandaag punctie gehad voor 2e IVF poging. Helaas van de 7 follikels maar 4 eicellen, maar ja, hopelijk nu toch een aantal mooie bevruchtingen en hopelijk woensdag een terugplaatsing. Spannend..

Meiden, allemaal veel succes en sterkte.

Liefs, Wens

Geplaatst

Hoi Meiden,

@laika, ik krijg pas echt 19 oktober de uitslag van alle onderzoeken en de HSG bespreking, die beelden e.d. wat in Hilversum beschikbaar was zijn opgevraagd en besproken. Dus nog even geduld. Verder kan ik nu eindelijk weer lekker naar het toilet. Buikpijn is redelijk over. We genieten van de leuke dingen.

Ja, het is frusterend als vriendinnen ja gaan vertellen dat ze zwanger zijn. Ik heb gelukkig allemaal wat oudere vriendinnen die al kinderen hebben. Dus dat is bij ons niet zo gauw het geval.

@ Wens, ik zou willen dat ik 7 follikels had met 4 eicellen. Wij hadden 2 follikels met 2 eicellen, waarvan er 1 niet goed is gegaan met de bevruchting. De andere 6 cellig is teruggeplaatst en niet tot een zwangerschap gekomen. Het ziekenhuis vond het ook heel raar, maar verder niets aan gedaan. Vandaar mijn overstap naar het VU.

Laten we voor jullie hopen dat het een mooi aantal bevruchtingen wordt, Ik ga echt duimen voor je.

Ik gun het jullie allemaal!!!

Fijne avond nog.

Groetjes

Rubster

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden