Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Gorgi, wat spannend!!!!!! Zal morgeneen stuk stiller zijn hier op forum als jullie aan het bevallen zijn!!!Nou tweelingmama, Melissa en ik zullen zeker voor jullie duimen en het fort bewaken!

Heel veel succes!!!

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo dames

gorgi: nou spannend moeten we allebei morgen, nou kijken wie er als eerste bevalt.

veel succes morgen.

nou ik heb het huis helemaal schoon mijn tas is ingepakt ik ben er helemaal klaar voor ik moet morgen om 07:15 uur in het ziekenhuis zijn en dan beginnen. ik vind het allemaal wel spannend worden ik kreeg vanavond geen hap door mijn keel.

dit zal dan ook het laatste bericht zijn als zwangere de volgende keer dat jullie wat van mij horen is al ik voor de derde keer moeder ben geworden.

wat zou het nu worden is het een meisje zoals ik vermoed of is het toch een jongen. we weten het hoogstwaarschijnlijk morgen en anders overmorgen.

liefs

Geplaatst

Jeeeetje dames wat gaat het ineens rap hier!!

Iedereen gaat al liggen bevallen hier,hahaaha.

Gorgi en svenja ontzettend veel succes morgen dames

ik ga me helemaal suf duimen en ga de site goed in de

gaten houden.

Op naar een goede bevalling!:clap2:

Vandaag ben ik naar de vk geweest en wat denken jullie?

Ukkie is nog niet ingedaald!!

Hij heeft nog ontzettend veel ruimte over van die

vorige tweelingzwangerschap.

En ik maar denken met al die kwaaltjes dat ik op z'n

minst al veel verder was!

Nou ja dan waggelen we nog maar even door al heb

ik wel vaker harde buiken en ongi krampjes.

Nog even en dan hebben we allemaal onze

ukkies vast!

Zet hem op!

Knuffel van mij.

Geplaatst

Svenja en Gorgi!

Hééééééééél véééééééél succes morgen en we wachten in spanning op jullie geboorte berichtjes.

ZET 'EM OP!! :clap2:

Liefs Elke

Geplaatst

Hé meiden,

Ik wil jullie op de valreep nog even heel veel succes toewensen morgen.

Zet 'm op hé. Spannend hoor.

Ik hou het forum in de gaten.

Hopelijk weltruste.

Toi,toi,toi.

Geplaatst

hallo dames

toch nog even een bericht van mij.

zoals jullie aan het tijdstip kunnen zien heb ik niet veel geslapen vannacht ik denk ong 4 uurtjes. mijn man heeft ook de hele nacht lopen spoken en mijn zoontje is om drie uur bij ons in bed gekropen dus ook hij is er mee bezig. ik bener maar uit gegaan ik ga me zo maar even opfrissen en aankleden. alles nog even nakijken of we echt alles mee hebben genomen. zelfs de ukkepuk in buik voelt mijn spanning ook die is de hele nacht alleen maar aan het draaien.

ik hoop dat we vandaag snel onze kleine hebben en dat de bevalling niet al te lang gaat duren. bij mijn andere twee ging het ook snel dus verwacht dat deze ook snel zal gaan maar je weet maar nooit.

iedereen die mij sterkte heeft gewenst bedankt hiervooGr.

gorgi: jij ook heel veel succes vandaag en we kunnen het mijn gedachten zijn nu ook nog even naar jou maar ik denk ik straks niet meer als ik de weeen moet opvangen.

ook van jou hopen we op snel goed bericht.

nou ga ik echt ik hoop als alles goed gaat vanavond weer thuis te zijn dat waren wel de verwachtingen van de gyn aangezien het mijn derde bevalling is. dus misschien wel tot vanavond anders heel snel.

jullie horen van mij.

liefs

Geplaatst

zo dat gaat hard ineens. twee dames die worden ingeleid vandaag! dus ook snel twee geboorteberichtjes. ik denk niet dat jullie dit nog lezen, maar toch ook van mij heel veel succes en sterkte vandaag. dat het allemaal maar voorspoedig mag gaan!!!

hier een hele lange, goede nacht. vorige nacht was echt vreselijk, maar dat is helemaal ingehaald.

en verder weinig te melden. hetzelfde gerommel als de dagen hiervoor. dus ook vandaag wachten we maar weer af. denk niet dat ik voor een derde geboorte ga zorgen vandaag :wink:

meiden, nogmaals toitoitoi en ik hou 't forum in de gaten!!!!

Geplaatst

Dames zet hem op vandaag!!!! :happydance: :toppie:

Owww wat spannend!

Honeybee lekker dat je even bij hebt kunnen tanken

vannacht.

Wij wachten het wel af,hahaha.

Gaat erg hard ja maar wel leuk hoor zo allemaal een beetje

tegelijk.

Hoe is het met de andere nog zwangeren onder ons?

Las ik nou ook dat er een tweelingmamma in spe meeschrijft?

Of heb ik me vergist?

Heb gisteren de vorige pagina's doorgelezen maar was nog

een hele klus om het terug te vinden dus kan nog zijn dat ik

in de war was ook.

Nou ik ben weer weg kom later nog even gluren.

Hier gaat het ook nog rustig als word het wel steeds

lastiger nu hoor!

Groetjess!

Geplaatst

Gorgi en Svenja, jullie zullen dit niet meer lezen voor de bevalling, maar ik denk aan jullie. Ik wens jullie een mooie spoedige bevalling toe. Super spannend allemaal hier.

Voor de andere meiden schiet het ook op. Hou nog even vol hé!!! De laatste lootjes.

Liefs, Linda

Geplaatst

Spannende dag voor Gorgi en Svenja, succes meiden!

Melissa fijn dat je nog weer even bij hebt kunnen tanken.

Liefs Dani.

Geplaatst

Hey meiden,

Vanmorgen naar gyn geweest,mama en kleine doen het goed, Kleine is volledig klemvast ingedaald hahaha,dat was de verklaring voor het blauwe plek gevoel, weten we dat ook weer.

Verder ben ik boos! Ik zou met 37,5wkn worden ingeleid,mijn vader heeft kanker en kan vanaf mijn 38 wkn opgeroepen worden voor operatie. Alles besproken en gerelgeld datum gesteld op 14 januari,moet alleen ee andere gyn toestemming geven. Zonder in dossier te kijken,zonder vragen te stellen een keiharde nee! Ik mag nu pas bij 38 wkn want dat is protcol,dus risico dat mijn vader in het ene ziekenhuis lgt en ik in het andere! Ben al een emotionele dweil. Zit de hele tijd al te huilen, vind het zo oneerlijk. En da nog volijk zeggen stress vermijden. Jaja daar werken ze lekker aan mee zo. Volgende week nog een afspraak, probeer het nog één keer aan te kaarten,zo niet dan 17 januari ingeleid. Kan alleen maar duimen dat de kleine zelf besluit eerder te komen!

Geplaatst

Wat verschrikkelijk!! Probeer het inderdaad de volgende keer nog eens aan te kaarten, dit kunnen ze toch niet maken???

Succes meid, en sterkte met alles wat er jullie te wachten staat.

Geplaatst

wat een kl*tenieuws marietje!! raar dat deze gyn dan ineens heel wat anders zegt. ze kunnen hier toch wel rekening mee houden, tis nogal een uitzonderlijke situatie.

inderdaad volgende keer weer aankaarten. of misschien contact opnemen met degene die eerder met jou het inleiden bij 37 en een halve week hefet afgesproken? haalt wellicht helemaal niks uit, maar je kan 't altijd proberen toch?

probeer (ja, is heel moeilijk, zeker met al die hormonen in je lijf) een beetje bij te komen en rustig te worden. sterkte meis!!

Geplaatst

Ik heb steeds meer het idee dat er steeds meer artsen zijn die totaal geen idee hebben wat voor impact hun beslissingen hebben.

Je kan en mag niet zo met mensen omgaan!

Misschien handig als ze allemaal eens aan de andere kant van de tafel gaan zitten?

Maar jij zit nu met de gebakken peren. Heel veel sterkte en ik hoop van ganser harte dat de operatie van je vader en jouw bevalling niet tegelijk vallen.

Dikke knuffel!

Vanessa

Geplaatst

Ben al een paar daagjes niet op het forum geweest en nu lees ik al die spannende berichtjes.......vandaag hier in Spanje is het 3 Koningen (soort sinterklaas feest) en Svenja en Gorgi kunnen wel zeggen dat zij de mooiste cadeautjes hebben gekregen vandaag. Ik denk dat ze inmiddels al zijn bevallen en bij deze van Harte gefeliciteerd wanneer jullie dit lezen....ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen en hopelijk snel een berichtje met nieuws!

Marietje, wat een pech en onbegrip van de dokter, ik hoop dat je dochter snel zelf een keus maakt en ter wereld wil komen voor de 38 weken!!

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Oww spannend hier.

Marietje dat meen je toch niet he!

Hoe kunnen ze zich nu ineens aan het protocol gaan houden

als er eerst hele andere dingen zijn gezegd?

Kan je idd niet naar die persoon gaan die dat heeft gezegd?

Hem/haar erbij halen?

Pff niet leuk hoor kan me voorstellen dat de traantjes dan

hoog zitten,getsie.

Hopen dan dat uk idd snel zelf naar buiten mag komen.

Hoe staat het met de dames die ingeleid zijn?

Al bevallen?

Denk het haast wel.

Ben benieuwd naar alles maar eerst lekker genieten

natuurlijk!

Toi toi toi.

Geplaatst

Hoi tweelingmamma,

Klopt hoor, ik heb me ook voorzichtig aangemeld bij januari.... omdat de vooruitzichten toch wat variabel zijn van wanneer de beebs zich kunnen gaan aandienen.

Genoeg klachten in de vorm van pijnlijke heupen en veel harde buiken, maar ik ben nog maar 31 weken ver. Ik hoop het nog 6 weken vol te houden, maar gevoelsmatig ga ik het niet redden. De beebs doen het verder wel heel goed, liggen mooi op schema met als gewichten 1,5 en 1,6 kilo.... dus dat gaat lekker.

Ik lees wel mee hier hoor, maar verder dus eigenlijk niet zoveel te vertellen als het gaat om een naderende bevalling o.i.d.

Gorgi en Svenja, misschien zijn jullie beide al mamma....... ik hoop dat het allemaal goed (is) (ge)gaat(n)!! Blijf duimen voor jullie!!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hee hallo Tsjoender,dus jij was het met de twins.

Ik dacht al,ik heb het gelezen maar waar??!

Je bent al best wel ver hoor,super.

Het word idd alleen maar zwaarder maar je kindjes hebben

nu al mooie gewichten.

Ik ben bevallen met 37.3 van de twins,toch mooi dacht ik zelf.

Weet je al wat het gaat worden of hou je het lekker geheim?

Doe rustig aan hoor,vooral deze laatste loodjes zijn erg zwaar.

OOwww ben zooo benieuwd hoe het met de dames is

die ingeleid zijn vandaag.

Moet er de hele dag al aan denken :toppie:

Hier vandaag zowaar een rustige dag!

Af en toe een gestrekt beentje dat uitsteekt maar verder

rustig....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden