Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Ienie,

Ja grappig he!Ik ben niet verslaafd aan het raken ik kijk alleen 5 keer per dag ofzo hihi.Gezellig toch!!

Vorige keer had ik er 7 en ik vond dat al weinig.Er zaten maar 5 eitjes in de 7 Follikels en er was maar 1 embryo.Zowel de kliniek als het ziekenhuis vonden dit erg weinig en hadden wel verwacht dat er minimaal 3 embryo's zouden zijn.

Dus morgen de medische centrum kinderwens maar eens bellen en vragen wat die overige 3 eicellen gedaan hebben wel bevruchting of niks.Mocht er niks gebeurt zijn willen overstappen op icsi.Dus ben benieuwd.En je hebt er idd maar 1 nodig maar is wel fijn als je een voorraadje hebt anders zijn je pogingen snel op.

Jullie gaan ivf doen??

Nog 3 daagjes en dan je echo!!

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Ienie,

Ja grappig he!Ik ben niet verslaafd aan het raken ik kijk alleen 5 keer per dag ofzo hihi.Gezellig toch!!

Vorige keer had ik er 7 en ik vond dat al weinig.Er zaten maar 5 eitjes in de 7 Follikels en er was maar 1 embryo.Zowel de kliniek als het ziekenhuis vonden dit erg weinig en hadden wel verwacht dat er minimaal 3 embryo's zouden zijn.

Dus morgen de medische centrum kinderwens maar eens bellen en vragen wat die overige 3 eicellen gedaan hebben wel bevruchting of niks.Mocht er niks gebeurt zijn willen overstappen op icsi.Dus ben benieuwd.En je hebt er idd maar 1 nodig maar is wel fijn als je een voorraadje hebt anders zijn je pogingen snel op.

Jullie gaan ivf doen??

Nog 3 daagjes en dan je echo!!

Geplaatst

Nou ja, je bent er even niet en je moet onwijs veel nalezen ha ha! Gezellig hoor met zo'n potje verslaafden ;-) Kunnen we niet keer de chat op gaan als we met een paar online zijn? Ook gezellig, zal wel chaos worden.

Hee Bianca, wel een beetje lief blijven doen hoor!! Je mocht gewoon niet donderdag hihi... wou je wel he???

Zoe, wat een boel zeg wow... !!! Dat moet toch lukken nu??? Dan zijn het al je zenuwen wel waard geweest voor vandaag.

Over verslaafd gesproken... ik heb pc-werk dus het is al automatisme geworden om mijn mail gewoon hele dag aan te laten staan en als er dan niemand gepost heeft denk ik.. wat saai.. hihi

Bianca, geen slechte score toch? Ben je erg teleurgesteld? Joh, beter enkele goeie dan 20 van die kleintjes.. als er maar een paar zijn, is de kwaliteit missch ook wel beter. Dat verhaal van die min. 18 maar liever 20 mm vertelde ze mij ook ja. Ben ook benieuwd want ze groeien ca. 2 mm per dag, dan zou ik deze week nog geen punctie hebben, misschien maandag..wordt lang weekend...

Ieniemiene, spannend je echo!! Heb ook een buik als een watermeloen voor mijn gevoel, en hij wordt blauw van het prikken.

x

Geplaatst

Nou ja, je bent er even niet en je moet onwijs veel nalezen ha ha! Gezellig hoor met zo'n potje verslaafden ;-) Kunnen we niet keer de chat op gaan als we met een paar online zijn? Ook gezellig, zal wel chaos worden.

Hee Bianca, wel een beetje lief blijven doen hoor!! Je mocht gewoon niet donderdag hihi... wou je wel he???

Zoe, wat een boel zeg wow... !!! Dat moet toch lukken nu??? Dan zijn het al je zenuwen wel waard geweest voor vandaag.

Over verslaafd gesproken... ik heb pc-werk dus het is al automatisme geworden om mijn mail gewoon hele dag aan te laten staan en als er dan niemand gepost heeft denk ik.. wat saai.. hihi

Bianca, geen slechte score toch? Ben je erg teleurgesteld? Joh, beter enkele goeie dan 20 van die kleintjes.. als er maar een paar zijn, is de kwaliteit missch ook wel beter. Dat verhaal van die min. 18 maar liever 20 mm vertelde ze mij ook ja. Ben ook benieuwd want ze groeien ca. 2 mm per dag, dan zou ik deze week nog geen punctie hebben, misschien maandag..wordt lang weekend...

Ieniemiene, spannend je echo!! Heb ook een buik als een watermeloen voor mijn gevoel, en hij wordt blauw van het prikken.

x

Geplaatst

Trouwens, Bianca heeft ze ook nog iets gezegd over de dikte van je baarmoederslijmvlies? Dat is ook belangrijk he, voor het opbouwen van een mooi bedje voor je eitje ;-)

Geplaatst

Trouwens, Bianca heeft ze ook nog iets gezegd over de dikte van je baarmoederslijmvlies? Dat is ook belangrijk he, voor het opbouwen van een mooi bedje voor je eitje ;-)

Geplaatst

Haaai!!

Ja klopt ze kijkt er altijd naar maar ze zegt er nooit meer wat over heb dit nu al 14 keer gehad ofzo ook met de iui's dus het zit steeds wel goed!!

Maar ze wilde me donderdag zien alhoewel ze dat wel iets te vroeg leek maar vrijdag kon ik ook niet.Dus toch maar zaterdag gedaan.Eigenlijk was ze er geen voorstander van maar de vorige keer was ook alles op dag 14 goed en dat is nu a.s zaterdag (dag 14)

En dan wilt ze dat ze nog groter zijn.Dus ik denk maandag weer een echo en dat het dan wel woensdag punctie word ofzo.

Misschien zie ik je nog wel een keer met een echo hihi gezellig toch even bij gebept te hebben gaat wat sneller als via deze berichtjes!!Wat zei je vriend?

Maar klopt een kennis van mij had 30 eitjes en mocht toch door voor de punctie.

En ze had 0 bevruchte embryos dus dat zegt ook wel wat denk ik dan maar.Wie heb jij donderdag??Ik heb Conny zaterdag zon leuke lieve vrouw!! Maar wat lopen ze uit he!!Jij ging pas om half 9 naar binnen grrrrr.

We moeten gewoon een keer met zn alle koffie drinken toch Mama-ree!!

Maar leuk idee een keer met zn alle op de chat!!

Ik slik nu deze keer ook Tarwe kiem olie.Baat het niet schaad het niet denk ik maar.je leest veel dat dit ook het innestelen kan bevorderen.al zeggen ze natuurlijk in het ziekenhuis dat dat het niet doet.Maar het is ook goed voor de bloedsomloop en de weerstand dus dan is het helemaal niet erg om te slikken toch.

Jou vriend heeft toch een herstel operatie gehad??

Moet hij nog speciale pillen slikken of is zijn zaad gewoon goed?? sorry voor deze vraag hihi ;)

Slaap lekker voor strakjes iedereen!!! Haha een buik als een watermeloen hoe verzinnen jullie het!!!

Geplaatst

Haaai!!

Ja klopt ze kijkt er altijd naar maar ze zegt er nooit meer wat over heb dit nu al 14 keer gehad ofzo ook met de iui's dus het zit steeds wel goed!!

Maar ze wilde me donderdag zien alhoewel ze dat wel iets te vroeg leek maar vrijdag kon ik ook niet.Dus toch maar zaterdag gedaan.Eigenlijk was ze er geen voorstander van maar de vorige keer was ook alles op dag 14 goed en dat is nu a.s zaterdag (dag 14)

En dan wilt ze dat ze nog groter zijn.Dus ik denk maandag weer een echo en dat het dan wel woensdag punctie word ofzo.

Misschien zie ik je nog wel een keer met een echo hihi gezellig toch even bij gebept te hebben gaat wat sneller als via deze berichtjes!!Wat zei je vriend?

Maar klopt een kennis van mij had 30 eitjes en mocht toch door voor de punctie.

En ze had 0 bevruchte embryos dus dat zegt ook wel wat denk ik dan maar.Wie heb jij donderdag??Ik heb Conny zaterdag zon leuke lieve vrouw!! Maar wat lopen ze uit he!!Jij ging pas om half 9 naar binnen grrrrr.

We moeten gewoon een keer met zn alle koffie drinken toch Mama-ree!!

Maar leuk idee een keer met zn alle op de chat!!

Ik slik nu deze keer ook Tarwe kiem olie.Baat het niet schaad het niet denk ik maar.je leest veel dat dit ook het innestelen kan bevorderen.al zeggen ze natuurlijk in het ziekenhuis dat dat het niet doet.Maar het is ook goed voor de bloedsomloop en de weerstand dus dan is het helemaal niet erg om te slikken toch.

Jou vriend heeft toch een herstel operatie gehad??

Moet hij nog speciale pillen slikken of is zijn zaad gewoon goed?? sorry voor deze vraag hihi ;)

Slaap lekker voor strakjes iedereen!!! Haha een buik als een watermeloen hoe verzinnen jullie het!!!

Geplaatst

Zoe, wat een goed bericht, 8 wat een top score.

Spannende tijden nu weer he..succes!!

Mama-Ree en Bianca, wel een Bak hoor dat je elkaar dan tegenkomt! Helpt wel tegen de spanning denk ik, zo"n Bep-maatje!!! Ik moet toch ook maar eens een Utrecht lijstje maken hoor, haha

Voor jullie zijn de berichten ook best al ok toch, KEEP ON GROWING!! zou ik zeggen, en dan op naar positieve berichten.

Geplaatst

Zoe, wat een goed bericht, 8 wat een top score.

Spannende tijden nu weer he..succes!!

Mama-Ree en Bianca, wel een Bak hoor dat je elkaar dan tegenkomt! Helpt wel tegen de spanning denk ik, zo"n Bep-maatje!!! Ik moet toch ook maar eens een Utrecht lijstje maken hoor, haha

Voor jullie zijn de berichten ook best al ok toch, KEEP ON GROWING!! zou ik zeggen, en dan op naar positieve berichten.

Geplaatst

Whaaaah een buik als een watermeloen hahahah. Uhm nee dat niet meer begin het prikken wel meer te voelen. Het gaat ook wel eens een beetje bloeden, zal ik wel net iets te diep zitten denk ik..

Ben echt zo benieuwd vrijdag hoeveel follikels er zitten :laughing9: Kan niet wachten!!!!

Ennuh helemaal eens met mama-ree, beter een paar goeie dan 20 kleine eitjes die niks doen........

xx

Geplaatst

Whaaaah een buik als een watermeloen hahahah. Uhm nee dat niet meer begin het prikken wel meer te voelen. Het gaat ook wel eens een beetje bloeden, zal ik wel net iets te diep zitten denk ik..

Ben echt zo benieuwd vrijdag hoeveel follikels er zitten :laughing9: Kan niet wachten!!!!

Ennuh helemaal eens met mama-ree, beter een paar goeie dan 20 kleine eitjes die niks doen........

xx

Geplaatst

Hallo Meiden!!

Zo reageer ik 1x en zo staan er ineens heel veel berichtjes. Moet dus veel vaker lezen!! Wat lief zo als iedereen naar elkaar schrijft. Ik word er helemaal blij van!

Nou ik heb donderdag de punctie en vanavond de pregnyl gezet. Bij de 1ste IVF poging heb ik het samen met een vriendin gedaan, omdat Joost aan het vliegen was en zij het al 2x gedaan had. Nu samen met Joost en het eerste glaasje had ie bijna gebroken, zoveel kracht zette hij. Ik dacht nee he, straks moeten we nog stel op sprong nieuwe halen (en waar?). Dit x geen blauwe plekken meer en totaal geen last van bijwerkingen (korte versie van IVF) behalve inderdaad obstipatie Zoe!! Ik dacht dat ik te veel wit brood had gegeten!! haha!! M'n schatje had al activia gehaald, maar nu gaat hij Roosvice halen, bedankt voor de tip! Want ik kon al bijna niet meer zitten, auww! Nu alleen hopen dat alle 6 folikels goed gegroeid zijn!

Bianca en Mama-ree wat super leuk dat jullie elkaar gezien hebben in het ziekenhuis! Ik heb ook nog steeds contact met een meisje, waarmee ik samen de punctie had. Zij was wel zwanger, maar na 11 weken, bleek het hartje al gestopt te zijn, met 8 weken en 4 dagen. De rillingen liepen over m'n rug toen ik het hoorde. Alleen zij had nog 8 cryo's over. Bij ons was de kwaliteit van mijn eitjes niet goed, vandaar geen cryo's. We hopen nu op een betere vangst!

Meiden succes en ik zal wat vaker reageren en kijken!

Liefs Daantje

Geplaatst

Hallo Meiden!!

Zo reageer ik 1x en zo staan er ineens heel veel berichtjes. Moet dus veel vaker lezen!! Wat lief zo als iedereen naar elkaar schrijft. Ik word er helemaal blij van!

Nou ik heb donderdag de punctie en vanavond de pregnyl gezet. Bij de 1ste IVF poging heb ik het samen met een vriendin gedaan, omdat Joost aan het vliegen was en zij het al 2x gedaan had. Nu samen met Joost en het eerste glaasje had ie bijna gebroken, zoveel kracht zette hij. Ik dacht nee he, straks moeten we nog stel op sprong nieuwe halen (en waar?). Dit x geen blauwe plekken meer en totaal geen last van bijwerkingen (korte versie van IVF) behalve inderdaad obstipatie Zoe!! Ik dacht dat ik te veel wit brood had gegeten!! haha!! M'n schatje had al activia gehaald, maar nu gaat hij Roosvice halen, bedankt voor de tip! Want ik kon al bijna niet meer zitten, auww! Nu alleen hopen dat alle 6 folikels goed gegroeid zijn!

Bianca en Mama-ree wat super leuk dat jullie elkaar gezien hebben in het ziekenhuis! Ik heb ook nog steeds contact met een meisje, waarmee ik samen de punctie had. Zij was wel zwanger, maar na 11 weken, bleek het hartje al gestopt te zijn, met 8 weken en 4 dagen. De rillingen liepen over m'n rug toen ik het hoorde. Alleen zij had nog 8 cryo's over. Bij ons was de kwaliteit van mijn eitjes niet goed, vandaar geen cryo's. We hopen nu op een betere vangst!

Meiden succes en ik zal wat vaker reageren en kijken!

Liefs Daantje

Geplaatst

Zoe: super zeg, 8 bevruchtingen!!

Gezellige boel hier :clap2: kan het alleen allemaal niet zo goed bijhouden :happy:

Ben hier nu ongesteld geworden tijdens de deca. Gisteren en eergisteren wist ik het al (buikpijn). Vandaag loop ik dus 'gewoon' leeg.... (en het was net weer wat normaler geworden) Ben op m'n werk en ben zelfs al doorgelekt (jakkie - gelukkig heb ik wel collegaatjes die dat ook herkennen, maar toch). Herkenbaar? Dat het meer is tijdens decapeptylgebruik??

Geplaatst

ik weet nog van niets maar ga de waarschuwing we ter harte nemen

en dubbel dik en extraverband mee nemen als ik ongi ga worden de eerst volgende keer

Geplaatst

Hee Hobbesje,

Ik heb hetzelfde gehad. Tenminste... ik begon met Deca op de 1e cycl. dag, na 2 dg was de ongi bijna niets meer, maar 2/3 dagen later kwam het eruit alsof de kraan open stond ppff... :happy10: duurde ook langer dan normale cyclys maar gyn. verzekerde mij dat het geen kwaad kon.

Hoe het kan... weet ik eigenlijk niet meer, sorrie!!

Geplaatst

Hobbesje,

Ik lees regelmatig dat er meiden zijn die 'erger' ongesteld zijn dan zonder de medicatie.

Bij mij is het juist minder.

Hoe dat dan komt??

Ik gebruik eerst de pil, dan Deca erbij, dan na ongeveer 1 week stop ik met de pil en blijf de Deca doorspuiten.

Wat vervelend dat je op het werk bent doorgelekt. Weten je collega's ervan?

Succes!

Groetjes Wish

Geplaatst
Hee Hobbesje,

Ik heb hetzelfde gehad. Tenminste... ik begon met Deca op de 1e cycl. dag, na 2 dg was de ongi bijna niets meer, maar 2/3 dagen later kwam het eruit alsof de kraan open stond ppff... :happy10: duurde ook langer dan normale cyclys maar gyn. verzekerde mij dat het geen kwaad kon.

Hoe het kan... weet ik eigenlijk niet meer, sorrie!!

Komt dus wel vaker voor begrijp ik. Hoop niet dat het nog meer wordt, dit is nog maar dag 1.... Gebruik altijd al wel ibuprofen omdat ik dan wat minder leegloop, maar nu heb ik het niet eens echt gemerkt (toen ik wel wat voelde was het ruim te laat zeg maar). Voel me niet echt happy nu...

*vooral stil blijft zitten en ben blij dat ik altijd een megavoorraad spulletjes meeneem*

Geplaatst

Daantje, succes met je punctie morgen! Ben je zenuwachtig?

Mama Ree, jij morgen weer voor follikelmeting toch? Ik hoop dat ze mooi gegroeid zijn!

Nou, ik heb dus nu 2 emmie's in m'n buik. Toch weer een apart gevoel hoor, en ook bijzonder. Maar goed, we gaan dus "rustig" 2 weken wachten....

Geplaatst

Hey Zoe!

Super meid!! Worden lange zenuwslopende weken maar hopelijk heb je nu eens geluk!!!Zo te zien heb je al aardig wat behandelingen achter de rug en het is je van harte gegund!!

Daantje heel erg veel succes morgen met de punctie!

Hopelijk valt het allemaal mee!!

Heeee Ienie,

Je moet ook niet te hart prikken hihi.Balen he dat het op een gegeven moment zo gevoellig word maar goed wat wil je met 2 prikken per dag in je buik :mad:

Succes met prikken nog eventjes!!

Ha Hobbesje

Dat is balen zeg ik heb deze ervaring gelukkig niet gehad maar kan me voorstellen dat erg balen is.

Hopelijk is het snel weer over!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hallo meiden!

Weer een drukke dag achter de rug en nu lekker aan t lezen wat jullie geschreven hebben.

Zoe, idd morgen foll meting, om 8.30. Jjj lekker aan het moederkloeken over je eitjes?? hihi... houd ze maar goed warm en doe voorzichtig. Doe je eigenlijk alles wat je normaal ook doet? Ik ben zo'n muts dat ik in staat ben om 2 wk stil te gaan zitten ha ha!!

Bianca, jammer dat we morgen geen theekransje kunnen houden in het zkh ha ha. Ben benieuwd of Mireille er iets van zegt morgen.

Ienie, bij mij bloedt het af en toe ook een klein beetje, maar dat is maar een speldeknopje. Heb wel een flinke blauw/paarse/gele plek van het prikken in m'n buik, jullie ook?

Ben erg benieuwd morgen, of er beetje schot in zit.

Daantje, succes morgen hoor. In welk zkh ben je eigenlijk onder behandeling, weet je al wat je aan pijnbestrijding krijgt? Houd ons maar op de hoogte.

Toedeloe!!

Geplaatst

Heeee Mama-Ree,

Tja dat heb je met een meloenen buik he hihi.

Spannend voor jou morgen!! Hopelijk zit er schot in!!Wie weet zie ik je zaterdag nog wel!!Ik moet in iedergeval om half 11:clap2:Zou wel gezellig zijn!

Idd benieuwd of ze nog wat gaat zeggen hou me op de hoogte!!Ze zou mij nog bellen gister ze zou iets uit zoeken van medische centrum kinder wens maar niks meer gehoord hoop morgen iets te horen.

Liefs:happydance:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden