Ga naar inhoud

Wie starten er in januari 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Och jeetje........wat een activiteit hier!

Geweldig!

Maar daar kan ik niet aan voldoen hoor....(maar ik heb ook al gehoord dat dit forum verslavend is, dus wat niet is kan nog komen)

Wat geweldig dat er zoveel tegelijk mogen en wat mooi om het proces van een aantal van jullie al te mogen volgen.

Allemaal erg erg veel succes!

Mama-Ree, ik ben 37 en word behandeld in Zwolle, ook daar doen ze 2 embryo's bij tp. Ook toen ik nog 36 was en dus nog 2 jaar onder de 38..:happy3:

Wat een verschil in visies toch he?

Ik heb idd gelezen dat Belgie standaard zou kiezen voor 1 embryo vanwege de nadelen die jij inderdaad beschrijft. Zwolle kiest voor 2.

Met de punctie hebben ze mij, ivm mijn enorme angst, ook helemaal weg gemaakt. Hoop en ga ervoor dat dat een 2e keer ook gebeurd...

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?

Om nog maar even te reageren op het aantal teruggeplaatste embryo's. Toen wij nog onder behandeling waren in Zwolle is de eerste keer één embryo terug geplaatst. De tweede keer (ik was toen 29) zijn er al gelijk 2 terug geplaatst. De keren erna hadden we helaas elke keer maar 1....

In Dusseldorf plaatsen ze er max 3 terug! Na al die pogingen die wij al ondergaan hebben, heb ik zoiets van Doe maar. Maar dat doen ze toch niet en dat begrijp ik dan ook wel weer.

Geplaatst

Inmiddels zijn we al 10 injecties Decapeptyl verder en het gaat erg goed, geen last van bijwerkingen ja s'nachts heb ik het alleen warmer dan normaal maar dat vind ik niet erg omdat ik normaal gesproken altijd erg koud ben. Mijn mannetje is er blij mee want die voelt geen koude handen, benen of voeten:icon_smile:

Het prikken gaat ook erg goed, de 1ste keer brande het heel erg maar de keren erna al niet meer.

Maandag om 9 uur heb ik de uitgangsecho en hopenlijk mogen we dan ook starten met de GonalF.

Ook even over de aantal emmy's die teruggeplaatst gaan worden, ik loop ook in Zwolle en krijg de 1ste behandeling er ook maar 1 teruggeplaatst tenzij de kwaliteit niet zo super is dan plaatsen ze er 2 terug. Mij hebben ze verteld, net als in 2006, dat als je onder de 35 jaar bent en het je 1ste behandeling is dat je er maar 1 teruggeplaatst gaat krijgen tenzij dus de kwaliteit minder is. Bij een 2de behandeling mag je er wel 2 terug laten plaatsen.

Ik heb in 2006 wel 2 teruggeplaatst gekregen ondanks de topper die we hadden maar dat kwam door een miscommunicatie tussen IVF arts en laborant, de laborant had dus 2 emmy's in het rietje gedaan ipv één, uit deze poging is onze zoon Rémon geboren.

Geplaatst

Mariëtte, spannend weer. Fijn dat je weinig last van bijwerkingen hebt. Succes maandag!

Mama Ree, jij moet toch morgen voor de 1e fm? Voel je je goed? Succes morgen! Ik ben benieuwd en hoop voor je dat er maar mooie follikels mogen groeien!

Kyra, ik begrijp uit je verhaal dat je nog niet bent begonnen? Wanneer mag je?

Bianca, jij schiet ook alweer mooi op! Dinsdag 1e meting?

Hier gaat verder alles goed, voel me goed en ben klaar voor maandag! Vanavond om half 12 de pregnyl erin en dan zijn we weer lekker uitgespoten. Ik hoop alleen dat ik zo lang wakker kan blijven. Normaal kan ik het in het weekend altijd wel even wachten maar in tijden van behandeling gaat bij mij 's avonds nog wel een keer het licht uit. Ik zet voor de zekerheid de wekker wel, ben bang dat manlief zo naast me in slaap valt op de bank. Misschien moeten we maar een potje gaan kaarten ofzo, blijf je in ieder geval wakker haha

liefs

Geplaatst

Hee Meiden,

Dagje Zwolle geweest met m'n zus, en nu lekker aan het teruglezen wat jullie allemaal geschreven hebben ;-))

1 of 2 emmy's...als er maar gezonde kindertjes uit mogen voortkomen toch? Als t bij ons 1e of 2e keer nog niet zou lukken, gaan we misschien ook overleggen voor 2 maar.. zover is het nog lang niet.

Zoë, morgen inderdaad de fm. Errug benieuwd. Voel me prima, soms t idee dat ik eind van de dag moeier..??(meer moe ha ha) ben dan normaal. Vrijdag was ik gruwelijk chaggerijnig en 2 x huilbui maar ja.. of dat nou door de hormies kwam..?? Spuiten gaat goed, je wordt er wat handiger in na een paar keer hihi..

Bianca, ook grappig. Ik doe idd ook de echo's enz. in het zkh in Gouda en dan de punctie en tp in MC Kinderwens. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met de Deca en maandag met de Puregon, dus nu weekje bezig. Morgen dus echo, heb afgelopen maandag ook al echo gehad. Is het nou voor jou ook de 1e keer?? Zo niet... hoe ging de punctie in Leiderdorp?

Ik zal morgen ff berichten wat de uitkomst van de echo is, hoop goed maar hou nog altijd een slag om de arm... misschien beetje zelfbescherming, durf nog steeds niet zo goed te hopen dat het voorspoedig verloopt allemaal...

Zo de prikkies uit de koelkast halen en dan lekker onderuit... tot morgen!!

x

Geplaatst

Hey Zoe,

Ja klopt dinsdag mijn eerste echo.Dus spannend.Hopelijk kan ik einde deze maand voor de punctie!!

Soms zijn het echt rot tijden he om die pregnyl te zetten!!Ik herken het helemaal laatste keer zijn wij ook in slaap gevallen gelukkig hadden we de wekker gezet!!

Ik ga je heel erg veel succes wensen!!Hoelaat heb je de punctie?

Hey Mama-Ree

Wat grappig zeg!!

Word gelijk erg nieuwsschierig!!Misschien hebben we elkaar wel eens gezien in Gouda of in Leiderdorp hihi.

De meiden van de ferti zijn onwijs lief he!!Althans die ervaring heb ik:clap2:

Hoezo heb jij eigenlijk afgelopen maandag een echo gehad??Als je maandag pas begonnen bent met de puregon?? Ik moest eigenlijk ook a.s maandag voor een echo maar ik kon helaas niet om 10 uur. I.v.m mijn werk.Dus heb hem nu dinsdag om half 9.

Dit is mijn tweede poging. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik van de punctie niks gevoelt heb.

Ken jij de directeur van medische centrum kinderwens??Dat kleine dikke mannetje met die bril??Die doet volgens mij meestal de punctie.Apparte man maar ze begeleiden je er heel goed door heen als je bang bent.Ik had zoveel verhalen gelezen dat ik er bang van geworden was.Maar je krijgt een infuus met een soort morifne erin een prikje ergens van onder en dan gaan ze beginnen.Na afloop moet je in de kamer er naast gaan liggen een kopje thee drinken en dan krijg je gelijk te horen hoeveel eitjes ze hebben.En dan mag je naar huis.Het is mij dus heel erg mee gevallen!!

Het is jou eerste keer zeker??

Met je echo vorige week was er toen al iets zichtbaar of moest je voor controle of alles in orde was om te prikken??

Het komt vast helemaal goed!! Hoeveel puregon moet je prikken??

Hebben de kids van je man trouwens nog gevraagd waarom heel de koelkast vol lag met spuiten of heb je het goed kunnen verbergen hihi.

Succes!!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Van de week weer te horen gekregen dat een van mijn vriendinnen zwanger is....... Ik natuurlijk heel blij reageren maar ondertussen schrik ik er toch weer iedere keer van. Als ik dan weer thuis ben wordt ik toch wel even verdrietig. Natuurlijk, denk ik dan, iedereen wordt zomaar weer zwanger behalve ik :crybaby2:

Wou ik gewoon even kwijt......

xx

Geplaatst

Thankx Pleun! Word er soms zo moedeloos van....... Meestal ben ik na een paar dagen weer gewend aan het nieuws dat weer iemand zwanger is, maar heb het er in het begin gewoon moeilijk mee.....

Kan ook echt wel blij zijn voor haar, maar vind het meer een confrontatie dat het bij ons nog steeds niet gelukt is.....

Vol goede moed de fm meting vrijdag....... Hoop zo dat het gaat lukken!!

xx

Geplaatst

het gaat bij geen van ons echt makkelijk

maar ik geloof vast dat het voor de meeste (jammer genoeg niet voor iedereen ) goed komt

en je staat ook pas aan t begin dus het moet lukken bij jou

Geplaatst

Hallo Dames,

Ik ben Daantje en heb deze site met onze 1ste IVF poging wel gevolgd, maar nooit zelf een berichtje geplaatst. Het wordt nu wel eens tijd, dat ik dat wel doe, want ik merk dat het Oh zo belangrijk is!! Wat een spannende tijd is dit toch! Onze eerste poging was gelukt, maar na de 2de bloedtest, was de HCG waarde niet verdubbeld en hebben we 1,5 week moeten wachten tot de MK doorkwam, vreselijk was dat! Maar nu weer positief verder met de 2e poging! Maandag 2de echo en waarschijnlijk woensdag de punctie! In deze hele periode vlieg ik even niet en werk ik bij mijn nevenfunctie op de grond. Wat volgens mijn man en ik even beter is, als al die onregelmatige werkdagen! Mijn man Joost vliegt ook en we hebben nu afgesproken, dat hij rond de punctie ook op de grond gaat werken. Vorige punctie was namelijk zo pijnlijk dat ik niets meer kon en dan kan ik echt niet alleen thuis zijn. Ik volgde de 1e keer het lange protocol en nu de korte. 1ste keer 5 eitjes, waarvan 4 gelukt met ICSI, 2 gingen celdelen, waarvan 1, 4x en 1, 5x. 5x werd teruggeplaatst. 4x niet goed genoeg om in te vriezen. Nu 6 follikels, ben benieuwd wat eruit komt.

Groetjes Daantje

Geplaatst

Goedemiddag!!

%$##$*&^%%% ggrrrrr..:mad::mad::mad: net heeeeeeeel lang bericht getikt en ik druk verkeerd, hele bericht weg ppff....

Anyway....Vanmorgen echo gehad, ene kant in elk geval 6 zichtbare fol. en de andere kant minimaal 4 maar nog niet groot genoeg om goed te meten. Ze waren nog net onder de 10mm, dinsdag opnieuw een echo.

Bianca ik zat net je bericht te lezen en dacht nog nou de kans dat we elkaar treffen is erg klein maar weet je hihi... ik heb dinsdag om 8.15 de echo, bij Mireille dus dan ben je waarschijnlijk na mij... ik zal een rode roos achter m'n oor doen hihihi... !!!

Op de 3e dag had ik echo omdat ze wilden kijken of mijn vleesboompje weg was, of in elk geval niet gegroeid was... dus soort controlen ja om zeker te weten of alles okee was om te gaan prikken. Ik spuit 150 Puregon, en jij?

Wij zijn pas 1x in leiderdorp geweest dus ken ik nog niet zoveel mensen. Dat mannetje ook nog niet eerder gezien maar zoals jij het beschrijft geeft het me weer wat extra moed om er minder tegenop te zien. Pijnbestrijding schijnt inderdaad goed te zijn daar. Kinderen hebben niets in de gaten, had het in een plastic tasje gedaan in de groente la, ha ha.. om 21.45 haal ik t er uit en dan naar de slaapkamer om 22u spuiten en klaar is klara.

Ieniemienie, ik voel hetzelfde maar kan er nu beter mee om gaan nu we op weg geholpen worden. Ben wel van het forum af waar iedereen spontaan zwanger wordt, want als je dan een hele vracht berichtjes zag, wist je al weer hoe laat het was.. hoezeer je het anderen ook gunt wordt je er toch beetje verdrietig om. Kop op hoor, positief blijven proberen!!

Zoë, hoe is het met je en de zenuwen voor morgen? spannend!!!

Groetjes xxx

Geplaatst

Ah Mama Ree, netjes toch! Lekker door blijven spuiten en dan komt het helemaal goed!

Daantje, succes in deze ronde! Wel fijn dat jullie het allebei kunnen regelen met werk. Het lijt me trouwens ook idd wel een beetje lastig als je voor een follikelmeting moet en je zit ergens in Spanje ofzo haha.

Bianca, we zijn wakker gebleven want je zit wel 10.000 keer op de klok te kijken. Is het al zo laat, zal ik hem vast klaar maken, oh nee nog even wachten pfff. Maar weer gelukt hoor. Wel eerst 4 keer "fout" geprikt, je weet wel, op het moment dat je de naald door wilt drukken en dat dan niet goed voelt. Je zou toch denken dat zo'n "ervaren" prikster als ik de hand daar niet meer voor omdraait. Maar volgens mij went het nooit helemaal dat prikken. En je hebt maar 1 kans om de spuit klaar te maken. Ik ben ook altijd bang dat dat glas breekt, maar ja... het is weer goed gegaan.

Tja en een beetje zenuwachtig voor morgen ben ik toch wel maar ik kijk er wel naar uit wat ik heb zo'n "volle" buik, dat ik zoiets heb van: haal maar leeg! Ik hoop op heel veel mooie eicellen!

Hebben jullie trouwens ook zo'n last van obstipatie? Ik heb nu de roosvicee laxo ontdekt en dat doet wonderen! Het is helaas ook een bijwerking van de medicijnen.

Ieniemienie, wat moeilijk he... Weten jullie vrienden dat jullie bezig zijn? Jullie tijd komt hoor, let maar op.

Geplaatst

Grrrrrr ik heb nu hetzelfde ook mijn bericht is weg:mad:

Hey Ieniemienie,

Kom op meid het is inderdaad erg moeilijk als je het te horen krijgt!!! Hopelijk kun jij ook snel heel goed nieuws gaan vertellen tegen iedereen en met een dikke buik gaan pronken!!

Ha Mama Ree!!

Pffff ik hou me bericht nu iets korter!!Ik had een heel boek werk getypt en ineens is ie foetsie!!

Maar dat is grappig!! Ik zal uit kijken naar de rode roos hihi.Zo zie je maar hoe klein de wereld is!! Maar ik weet niet zeker of wel elkaar zien hoor want ik kom met de trein en ik ben heel vaak een paar minuten later of je moet een patient zijn die heel erg veel tijd nodig hebt hihi.Dus dan blijf je niet meer undercover hihi.Wie weet kennen wij elkaar wel :P

Maar wat een mooi aantal om jaloers op te worden!!Hopelijk groeien ze allemaal door!

Ik zelf spuit 61.5 eenheden.Dit omdat ik met 75 eenheden een overstimulatie had.Ik had 30 eitjes groter als 16mm en heeeeeeeeeel veel kleintjes.Wonder boven wonder voelde ik mij kip lekker.Ik mocht alleen door voor een punctie als mijn hormoon waarde goed was maar die was 7500 terwijl hij maximaal 1500 mocht wezen!!Dus ik moest deze poging staken!!Nou ik kan je vertellen dit was moeilijker om te horen als toen ik na de terug plaatsing niet zwanger bleek te zijn. De laatste keer had ik met 61.5 eenheden maar 7 eitjes.Ze durven me niet meer te laten prikken omdat ze bang zijn dat ik weer een over stimulatie zou krijgen.Zo ik zit op mn praat stoel hebbie het door:clap2:

Hopelijk blijf je niet meer zo tegen de punctie aan kijken!!Ze zijn zo lief dat het bijna wel goed moet komen!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey Zoe

Het is altijd weer een ramp he die pregnyl!!

Ik heb hem ook al 11 keer geprikt maar het blijft slikken!!

Vooral ook omdat je buik al beurs is van die 28 prikken die je in je buik gezet hebt (ongeveer) En dan moet je nog eens een plekje zien te vinden waar je nog niet geprikt hebt!!Drama!!!! Ik laathet altijd mengen door mijn vriend dat breken van die potjes etc nee dat is niks voor mij!!!

Maar spannend hoor voor morgen ik ga zo onwijs voor je duimen!!

Hoeveel eicellen hadden ze gezien!!?

Liefs Bianca

Geplaatst

Zoe, gelukkig zijn mijn vriendinnen wel op de hoogte dus dat is wel fijn. Morgen de punctie voor jou!! Zet hem op!! :toppie:

Bianca, spannend zeg bijna fm meting!! Hoop dat er een paar mooie zitten..

Mama-rhee, heb jij last van een vleesboom? Wat goed van jou dat je alles in de groente la verstopt hebt haha.

xx

Geplaatst

lol ienie minie

Mama-rhee, heb jij last van een vleesboom? Wat goed van jou dat je alles in de groente la verstopt hebt haha.

zo klinkt het of ze haar boom in de groente la heeft verstopt

Geplaatst

Hey Bianca, hij heeft nu ong. 12 follikels geteld. Ik hoop dat er ook maar zoveel eicellen inzitten. Dat is altijd nog een beetje een verrassing bij ons. ik laat morgen van me horen! x

Geplaatst

Ha ha jullie maken er helemaal wat moois van, een vleesboom in de groente la ;-))) Ja, je moet beetje creatief zijn af en toe!

Nou, jaren geleden had ik een vleesboom die is operatief verwijderd. Ik ben toen tijdje onder controle gebleven maar dat ging goed. Vorig jaar toen wij begonnen met het traject van onze kinderwens is bij mij het e.e.a. gecheckt omdat ik ook 2 x afwijkende uitstr. had. Toen bleek er weer een heel kleine vleesboom te zitten maar die zorgde niet voor klachten en kon gewoon blijven zitten. Volgens de gyn. hebben heel veel vrouwen kleine boompjes (en nee... niet die in de tuin) maar merken ze er niks van.

Bianca, jemig joh... dat zijn er ontzettend veel en dat je daar geen last van hebt gehad joh...gelukkig heeft het niet voor ernstige dingen gezorgd want je kan er goed ziek van zijn las ik in de info. Nou, ben benieuwd of we elkaar treffen morgen ha ha, ik zal even omroepen in de wachtkamer als ik klaar ben "hallo hallo is bianca uit Boskoop hier ook??"hihi....

Fijne dag vandaag iedereen!!!

Geplaatst

haha een vleesboom in de koelkast, het moet niet gekker worden haha. ik laat mijn vriend ook meestal de pregnyl mengen, dat breken enzo is ook niks voor mij. Kan soms zo onhandig zijn, zul je altijd zien dat een deel van de vloeistof eruit loopt of zo iets, zie het al helemaal voor me hahaha.

@zoe; Ben benieuwd hoe het is gegaan...... spannend......

@daantje; welkom hier in dit topic! heb je overmorgen de punctie??

@bianca; weet je of hoeveel follikels er zitten?

@mama rhee; en bij jou? hoeveel follikels zitten er?

xx

Geplaatst

ja zo stond t er , alles zo achter elkaar dat ik dat echt las

moest er ook wel om lachen hoor

maar ik weet wat vleesbomen zijn en dat ze niet in de tuin groeien (of in de koelkast horen te liggen ) maar erg pijnlijke krengen zijn

Geplaatst

@mama rhee; en bij jou? hoeveel follikels zitten er?

xx

"Anyway....Vanmorgen echo gehad, ene kant in elk geval 6 zichtbare fol. en de andere kant minimaal 4 maar nog niet groot genoeg om goed te meten. Ze waren nog net onder de 10mm, dinsdag opnieuw een echo".

Denk dat ik vanmiddag maar ff lekker in bed duik.. ben misselijk, buik doet vervelend en ben flink moe...morgen echo hopelijk zijn ze gegroeid, is de buikpijn niet voor niks.

xxx

Geplaatst

ja best wel

heb sreeds zo'n dof gevoel in mn buik

zo van heb ik honger of wordt ik misselijk gevoel

maar geen van beide is denk ik het geval want misselijk ben ik nog niet geworden en ik eet me achterover aan brood en fruit (en soms ook snoep) maar het gevoel gaat niet weg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden