Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

26-05 Taurus71 afspraak VK

27-05 mama27 afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

28-05 Peggy 3/4D echo

03-06 Marretje afspraak VK

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

Peggy ik heb je afspraak er tussen gezet. Mooi dat alles goed was. alleen wel vervelend dat je soms wat duizelig bent, ja het hoort idd bij een lage bloeddruk. Op naar vrijdag naar de 3/4d echo!! Leuk!!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo ..ook weer op controle geweest.

Alles prima..bloeddruk 65/110..dus netjes...hartslag zón 160 slagen /minuut..ook prima. BM net boven de navel. Mijn navel blijkt wat onder t midden te zitten vandaar dat t niet gelijk op navelhoogte is maar iets er boven...nou ja ook goed. Met 4 weken weer terug komen.

Marjon, Annie..ook veel plezier bij de controle van de week en Peggy jij bij de 3/4 D echo!

Geplaatst

ook ik ben vandaag bij de vk geweest, en alles was goed met de kleine, erg fijn.

ook met mij was alles ok.

Taurus, tja ik ben blond en zwanger, maar wat bedoel jij precies met BM net boven de navel...........?????

fijne avond allemaal x

Geplaatst

Poppie mooi dat bij jou ook alles weer goed was. Anders moet je je nieuwe afspraak even in het lijstje zetten van eerstvolgende afspraak, kunnen we jou ook in de gaten houden hihi! Ik ga ervan uit dat Manon met Bm net boven de navel -baarmoeder- bedoelt:bigwink:

Manon bij jou ook alles weer goed...mooi zo!! Mooie lage bloeddruk, houden zo!

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

27-05 mama27 afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

28-05 Peggy 3/4D echo

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

23-06 Taurus71 afspraak VK

Poppie...klopt wat Annie schrijft ;-) BM..denk wel net zo kort zo haha

Fijn dat alles met jou en je beeb ook goed was.

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

27-05 mama27 afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

28-05 Peggy 3/4D echo

01-05 Sabke 3/4D echo

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

Sow, heb mn pretecho er tussengezet.

Ik kom net uit het ziekenhuis voor de suikertest.

Het stelde niks voor, fluitje van een cent.

Glaasje zoete ranja, uurtje wachten, bloedprikken en klaar.

Geen nieuws is goed nieuws en als ik niks hoor, geen herhaling meer.

Maar ik voel me prima dus ik ga van het beste uit.

Verder begint bij mij nu echt iets van nesteldrang te komen.

Toevallig krijgen we nieuwe meubels beneden vanavond en as zaterdag komt de babykamer. Leuk! Straks alles spik en span.

Babykamertje is gewit met 1 wandje licht grijs, alles geverfd, en tapijt gelegd, dus helemaal klaar voor as zaterdag! Als ie af is zal ik er een foto van maken.

Succes weer allemaal dames!

Groetjes Sabke

Geplaatst

Net weer even op controle geweest bij de VK, helaas had ze het echo-apparaat niet bij en heb ik de kleine dus niet kunnen zien....wel goed gehoord overigens. Tjee zeg wat gaat dat hartje tekeer hahaha.

Mijn baarmoeder ligt al boven mijn navel, ze heeft hem ook even gemeten en het was 18cm. Mijn bloeddruk was ook weer goed...109/71 (al wel iets hoger dan de vorige keer).

Verder ben ik in de afgelopen maand 3,5 kg aangekomen. Dat is aardig wat, maar goed er was ook veel af dus het mocht er ook wel weer bij. Mijn buik is de afgelopen 2 weken trouwens wel erg hard gegroeid...hebben jullie dat ook? Opeens valt die buik heel erg op terwijl er een paar weken terug nog helemaal niks van te zien was. Maar goed ook wel weer leuk want nu krijg je er reacties op.

Nu is het weer wachten tot de volgende afspraak op 24 juni, wil iemand dat in het lijstje erbij zetten? Anders ben ik alle roze en blauwe 'baby's' weer kwijt ;-)

Geplaatst

Fijn om alle goede berichten weer te lezen van de controles.

Ik had dat dus ook, 4 kilo dr bij en die buik daar kun je niet meer omheen.

Ik vind het wel vervelend dat mn bloeddruk te laag is en dat je daar eigenlijk niet zo heel veel mee kan. (helaas lust ik ook geen drop, want daar gaat tie van om hoog) Als iemand nog andere tips heeft...

Verder doe ik het maar allemaal een beetje rustiger aan.

Ik zal ook binnenkort een foto van de babykamer erop zetten, als me dat lukt.

Vanavond weer yoga en morgen de echo heb er zin in! Ik laat het jullie weten!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Fijn inderdaad om die goede berichten te lezen! Las bij de augustus mamma's dat het met Tygo ook goed gaat, jammer genoeg heeft hij wel schade aan zijn longen. Maar wat een vechtertje!

Leuk ook al die kamertjes die opschieten! Ben benieuwd naar de foto's. Ik moet helaas nog wachten. We krijgen in Juni (23e) een dakkapel, dan moet de zolder afgetimmerd en omgetoverd worden tot onze slaapkamer en dan kan ik pas met het kamertje beginnen. Meubels heb ik wel al staan.

Ook ik kom ineens enorm aan en mijn buik begint inderdaad ook anderen op te vallen, erg leuk. Ik houd alleen sinds zaterdag enorm veel vocht vast. Ik heb gewoon geen enkels meer en mijn schoenen pas ik niet meer. Het is ook best pijnlijk.

Volgende week naar de vk, misschien dat die nog tips heeft. En hebben jullie 's nachts ook last van krampen in jullie benen?

Ach, het hoort er allemaal gewoon bij :huh1:.

Geplaatst

Nou wij zijn vanmorgen ook weer bij de VK geweest. Alles was weer goed. Baarmoeder was goed gegroeid. 24 cm, kan dat kloppen? iig het zit behoorlijk boven de navel en door het gedruk had ze de kleine wakker gemaakt...kreeg me toch wat schoppen/stompen en dat was uiteraard ook te horen. Nu over 3 weken weer heen.

Heb nog wel gezegd van de pijn bij lopen ed. Ze dacht dat het mijn bekken waren dus moest wel voorzichtig zijn en anders even afspraak maken bij fysio. Dus misschien wel zo verstandig.

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

01-05 Sabke 3/4D echo

03-06 Sabke afspraak VK

14-06 Peggy afspraak VK

14-06 Annie afspraak VK

24-06 Marjon afspraak VK

30-06 Annie 3/4D echo

Geplaatst

Hey meiden,

De 3/4d echo was erg leuk. Zo bijzonder dat je het al zo duidelijk kunt zien. Weer veel foto's meegekregen en een dvd om het allemaal nog eens terug te kijken. Was echt de moeite waard. Ik had 2 vriendinnen mee, de moeders en mn man uiteraard en die vonden het ook geweldig. Ik had wel veel vruchtwater dus het kan kloppen daar ik daar weleens een benauwd gevoel van heb.

Vervelend annie van je bekken. Wacht niet te lang hoor met fysio.. En rustig aan doen hoor!!!

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Wat leuk die 3 D echo! Ook leuk voor later voor die kleine zelf!

Rustig aan Annie! En de fysio lijkt me inderdaad een goed plan!

Fijn weekend!

Geplaatst

Goede berichten hier weer te lezen..op Annie's bekkenpijn na dan.

Zal er ook idd niet te lang mee blijven doorlopen en op tijd advies inwinnen bij Fysio om erger te voorkomen.

Peggy..haha..jij had de kamer vol zitten met publiek bij de 3/4 D echo ;-)

Zet je hier ook een foto neer? Ben wel benieuwd... maar als je dat niet wil snap ik t ook.

Hier weer een kamer af..op een paar afwerk punten na. Onze slaapkamer is ook gesausd en voorzien van laminaat. Alleen nog plinten even leggen en radiator die nog gespoten moet worden (normaal doe je dat eerst maar t liep ff anders)Wil nog een witte rolgordijn in t kantelraam(cassette) zetten..zelf moet dat te doen zijn..kleur staat niet meer bij de muren nu. Nu nog de trappen schuren en verven en de trap opgang en hallen witten. De trappen zie ik t meest tegen op..dat doet manlief wel maar al dat stuif gebeuren in huis van t schuren..behhhh. Ben blij dat t meeste werk al gedaan is iig.

Zit zo nog eens naar t lijstje te kijken...Ik zou t toch heel leuk vinden om te weten wat de andere meiden krijgen ...voor de statistieken in de maand september.

Claudiaatje, Sterremaud, Bubblicious en Carolinda...als jullie t ook willen vertellen..ben wel erg benieuwd ! Als jullie t liever niet er op zetten snap ik t ook...je weet immers maar nooit of er een bekende mee leest..of gewoon omdat je t liever voor jezelf houd...

Nou verder weinig nieuws hier...bye bye

Geplaatst

http://www.mijnalbum.nl/Album=OTGZWR4K

Hier 2 foto's van t begin/basis van de babykamer. Kleuren zijn in t echt ietsje grijzer...

Ik moet nog een klamboe ophangen boven t bedje ..dan zie je de verwarmingsbuizen ook niet zo...maar heb t nog niet gedaan omdat t dan wel echt een meisjes kamer is en dat wil ik nog niet verklappen voor degene die t kamertje wil zien.

Verder ben ik nog op zoek naar een witte schommelstoel en moet ik nog een vouw of rolgordijn kopen voorover de witte houten luxaflex. (ietsje donkerder overdag)

Verder nog wat meer aankleden maar wil t vooral rustig houden..beetje basic met niet al te veel tierelantijntjes . Wie volgt met foto's...ben erg nieuwsgierig ;-)

Als hij verder nog is aangevuld zal ik nog eens een foto maken.

fijn weekend allemaal!

Gast Sannie66
Geplaatst

Even inbreken hoor Manon: wat een superlief kamertje zeg... je hebt echt je best gedaan... heel erg mooi!

Geplaatst

Mooi kamertje!

En wat ben je al ver!

Nou, wij gaan zometeen het kamertje halen....ben benieuwd of alles past, aangezien we maar een klein kamertje hebben voor ons Hummeltje.

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

By the way,

ik heb me aangemeld voor "berichtje uit je buik".

Daar kreeg ik nu een grappig filmpje bij, over hoe het piemeltje groeit!

Gieberen....

Geplaatst

Manon wat een super mooi kamertje en mooie rustige kleuren! Wij halen de meubeltjes 18 juni op, nog een paar weekjes wachten. Als het kamertje dan klaar is zal ik ook proberen wat foto's erop te zetten!

Peggy dus de 3/4D echo was geslaagd....oh ik ben ook zo benieuwd...moet alleen nog een maand wachten!!

Sabke ik heb me laatst ook aangemeld voor 'berichtje uit je buik' loop een week op jou achter dus zal ik volgende week wel krijgen ben benieuwd!En ik ben ook benieuwd of bij ons alle meubeltjes wel in het kamertje passen want wij hebben ook maar een hele kleine. Wordt nog wat op het laatst toch nog de andere slaapkamer in orde maken, het zal toch wat wezen hahaha! Jullie veel plezier met het inrichten van het slaapkamertje

Geplaatst

Hallo dames,

Ik kwam weer even spieken hier :)

En wil even reageren op het kamertje van Manon.

Wat ziet dat er mooooi uit!! Neutraal en rustig, errug mooi.

Dit had ik ook een beetje voor ogen maar dat neutraal houden dat is me nog niet echt gelukt...er komen toch meer kleurtjes invoor dan ik in eerste instantie in gedachten had :)

Zal binnenkort ook eens een foto maken.

Fijn weekend,

Lfs Nicole

Geplaatst

Leuk kamertje manon! Echt heel lief!!!

Hoe kan ik een foto hier plaatsen, want ik wilde jullie laten zien hoe de 3/4 d echo was en natuurlijk de babykamer!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Thanx voor jullie reacties ;-)

peggy.. ik heb de fotos gewoon bij www.mijnalbum.nl geupload en dan de link even kopieeren en hier neer zetten.

Hoe anderen t doen weet ik ook niet...zoals bv in topic juli..daar staan foto's gewoon meteen te zien zonder link...maar hoe dat moet weet ik niet.

Succes..ben benieuwd naar je 3 /4 D !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden