Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nicole...bedankt voor de tip.

Ik had m idd al in jullie topic gelezen maar een erg goede tip.

Slapen op zón zweet kraak zak is ook maar niks..helemaal omdat je tegen t eind al slecht slaapt..kunnen we dat met z'n allen er ook niet bij hebben!.

Jij heel veel sterkte met de laatste loodjes!

Kijk al uit naar jullie bevallingsverhalen straks en de namen die jullie bedacht hebben in Juli ! Hoop dat t voor een ieder maar spoedig mag verlopen allemaal.

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Nicole,

Ik heb gisteren de intake gehad en toen zei ze inderdaad dat je bij de action een waterdichte molton kon halen, dus dat was ik ook van plan te doen. Ik heb nu het bedzeiltje die bij het kraampakket zat al op het bed, omdat we net dinsdag een nieuw bed hebben gekregen en ik het zonde vind als er wat mee gebeurt, we gaan er maar van uit dat de beeb nog mooi even blijft zitten maar je weet maar nooit. Maar dat zeiltje kraakt idd behoorlijk, het is helemaal niks, dus zal gauw naar de action gaan om op te halen.

Jij heel veel succes met je laatste loodjes

liefs

Geplaatst

Hoe is het met iedereen in deze hitte??? Ik heb dit weekend wel dikke voeten gehad!

Maar heel rustig aan doen allemaal!!

Voor mij de laatste werkweek en dan begint mn vakantie/verlof!:hello2:

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Ben jaloers op je Peggy..laatste werkweek!!! Mooi met die hitte thuis de verkoeling

op zoeken!

Hier ook af en toe wat dikke voeten met dat warme weer. Merk dat t snel behoorlijk zwaarder word...vooral na trappenlopen dan ben ik zo achter adem en gaat mijn hart te keer. Net of de boven beenspieren verzuren..bah voel me dan echt 80!

Maar we doen gewoon rustig aan...tandje minder mag ook wel met dit weer.

Keep it :coolthumb: !!!

Geplaatst

Hey manon, ik heb het ook hoor als ik de trap op ben gelopen, moet ik gewoon even gaan zitten om mn hart weer normaal te laten kloppen haha. Ook met de hond buiten lopen kost veel energie. Helemaal met deze hitte.

Mn werk is trouwens met deze temperatuur niet zo vervelend want daar is airco en thuis natuurlijk niet. Maar ik heb net een klein zwembadje opgezet en dat is heerlijk! Ook voor de dikke voeten. We hebben ook een groter zwembad, maar dat is zn gedoe en dan staat de hele tuin vol dus ik ben net even bij de hema een kleinbadje gaan kopen van 150cm doorsnee dan pas je dus precies zelf in lekker hoor. :toothy4:

Ik hoop dat het volgende week wat aangenamer is!

Veel Voetbal Kijk Plezier:icon_geek:

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hi Meiden,

Ik kom me ook weer eens melden!

Leuk om al jullie verhalen te lezen.

Hier gaat alles goed! Onze kleine man doet het prima. Vorige week een avondje in het ziekenhuis gelegen omdat er werd gedacht aan zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig was dit niet het geval en mocht ik weer naar huis. Met de waarschuwing, rustig aandoen! Dus ik werk vanaf deze week een dagje minder. Nog 5 weekjes tot mijn verlof :-).

Hier ook veel vocht in de voetjes, niet normaal....maarja is voor een heel goed doel, dus ik loop gewoon op slippertjes en we zien het wel!

Gisteren mijn eerste striae streepje ontdekt op mijn borst, was geschokt

;-).......ik maar smeren en smeren, maar zoals ik overal lees helpt dat vaak niet. Het zit niet bij mij in mijn familie, dus hopelijk blijft het hierbij! Tipje, niet op internet naar plaatjes kijken, want dat geeft geen moed!

Vind het erg spannend allemaal. Nog ruim 10 weekjes en dan is de kleine er als het goed is! Zo onwerkelijk, maar zo geweldig! Ik geniet, maar kan ook niet wachten tot ie er is....!!

Veel plezier zo met voetbal, en ik meld me wel weer :-)!

Lfs Femke

Geplaatst

Peggy heerlijk zeg je laatste werkweek tot je verlof.....jaja die komen er nu zo langzaamaan aan! Heerlijk!

Ja heel erg fijn is deze hitte niet. Gisteren bootje wezen varen dat was prima te doen, vandaag weer aan het werk. Geen airco......pfff vermoeiend maargoed even volhouden. Maar dat zwembadje van Peggy klinkt ook erg lekker.....

Femke leuk om weer wat van je te horen. Mooi om te lezen dat alles goed gaat. Best even spannend dus dat je vorige week bent opgenomen, gelukkig vals alarm. Ik vind het ook allemaal spannend hoor....nog 10 weekjes of ietsje meer maar misschien ook wel minder..pfffff....komt nu echt dichterbij. Geniet ervan en we zien je vanzelf weer eens langskomen!

liefs

Geplaatst

Femke...nog maar 5 weekjes tot verlof...aftellen is begonnen.

Rustig aan doen he...was toch even een waarschuwing dat je naar t ziekenhuis moest?!

Was je bloeddruk dan erg hoog ook?

Marretje hoe was t bij jou gisteren bij de Vlos?

Annie...zie dat jij vandaag de 3/4 D echo hebt.Hoe zal t er uit zien he...ohh ben ook zo benieuwd nu eenmaal de afspraak staat. Heel veel plezier !!!

Poppie..hoe gaat t met jou en je dieet? Beetje te doen?

Hier weinig nieuws...de weekjes gaan lekker snel als je tussendoor 2 dagen vrij bent ;-). Deze week ook weer 2 dagen...heerlijk!

Waar blijven de foto's dames..van buiken, kamertjes, 3/4/D echo's...altijd zo leuk om te zien.

Heb t kamertje nu ook wat verder aangekleed...als t af is maak ik ook wel even weer een foto. Moet alleen nog opzoek naar een lamp (kroonluchter denk ik..liefst met kleine kapjes..zoek oud roze/taupe), nog iets van brocante spiegeltje zoek ik (past mooi bij de tummietub standaard ..van die smeedijzeren krullen) Heb een mooie stoel op marktplaats gescoord..Praktisch nieuw voor weinig euries...zit lekker om eventueel in te voeden. Vorige week wat leuke kussens gevonden...ook in de kleuren oud roze/taupe.Zo scharrel ik langzamerhand wat bij elkaar wat ik mooi vind passen bij elkaar. Een echte scharrelaar hahaa...scharrelbroedkip.

Nou mensen..dat was t weer...hoofd en voetjes koel houden!

bye bye

Geplaatst

Hoi,

Ja vanavond de 3/4D echo. Spannend heb dr veel zin in, heb echt zo benieuwd hoe het er nu uitziet. Ik zal proberen wat foto's een deze dagen als ik ze krijg erop te zetten maar heb ik nog nooit gedaan dus moet even kijken. De meubeltjes staan nu inelkaar in het kamertje. Het is is wel een beetje passen en meten hoor met zo'n schuin dak. Zal de meubeltjes zo even schoonmaken en dan moet het langzaamaan wat aangekleed worden, dus de foto's laten nog even op zich wachten hoor.....

Manon hoeveel week moet jij nog werken tot verlof? of lekker tussendoor nog een paar weekjes vakantie?

nou geniet van het mooie weer. De temperaturen zijn vandaag wel lekker maar de komende dagen wordt het erg warm.......dus rustig aan meiden!

Geplaatst

Annie... ik moet na deze week nog 2 weken..dan hebben we 2 weken vakantie

(weet de bestemming nog niet..dagelijks aan t kijken we zien wel waar we uit komen) en na de vakantie nog 3 weken werken ..dan begint mijn verlof (23 aug).

Nou ik kijk uit hoor naar je foto's:-) ! en nogmaals veel plezier vanavond!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Annie

leuk een 3d echo vanavond, heel veel kijkplezier!!

manon

lekker zeg een vakantie in het vooruitzicht en spannend nog niet weten waarheen!

ik zal wat 3d fotos plaatsen van onze pretecho, wel zo leuk!

Foto-JU6IOKCD.jpg

Foto-EMIPQW8Z.jpg

Geplaatst

mooi hé. die 3D foto's Claudia, super!

ik heb ze gister ook gekregen, zo blij ermee.

alleen ik weet echt niet hoe ik ze erop moet krijgen, heb het eerder aleens geprobeerd, helaas.

ben geen computerexpert, haha.

dieet valt me erg zwaar, vooral met deze temperaturen.

maar goed, wil niet klagen, en morgen heb ik een echo en moet ik bij de arts komen, en zullen we zien of het dieet ook zn werk doet!

verder houd ik ontzettend veel vocht vast, dus lig met mn pootjes omhoog nu.

iedereen veel toi toi toi met dit weer, en doe vooral rustig aan, en veel blijven drinken hoor dames!!!

Geplaatst

hoi poppie

ja zeker mooi die 3 d fotos

ik ben ook nieuwsgierig naar de jouwe dus ik ga je stap voor stap vertellen hoe je ze kan plaatsen hier.

allereerst zet je de fotos op je pc.

dan ze je er en paar of allemaal in een album van mijnalbum.nl

de foto die je dan wil plaatsen klik je aan met je rechtermuisknop en dan krijg je een rijtje te zien met onderaan eigenschappen.

klik dat aan en je krijg gegevens van de fotos te zien

met in het midden een http code

ga met je muis over de code totdat die blauw is en dan klik je met je rechtermuisknop en dan op kopieeren.

ga dan de plaatst waar je de foto wil hebben

dan klik je boven het schrijfveld rechtboven op het blokje met de berg en de zon, afbeelding toevoegen

plak je code in het httpcode regel

de httpcode die er al staat moet eerst weg anders staan er na het plakken 2 en pak die hem niet

als het goed is moet dan een fotootje staan!!!

succes

Geplaatst

Claudia...wat een lief snoetje!

Wat kan je t zo goed zien he.

Blijft wel altijd even vreemd die happen uit hoofd of afgekapte handjes ..

Tot waar t apparaat t in beeld krijgt kun je alles goed zien maar waar t niet bij komt word zo vreemd afgekapt...net een hap uit t hoofd of afgezaagde handjes of

beentjes ;-)

Poppie..veel plezier met de echo...en idd hopen dat t dieet werkt.

Jij hebt weer een andere omschrijving van de foto's er op te zetten...deze ga ik ook eens proberen...ik kreeg t niet voor elkaar met afbeelding kopiëren en plakken.

Geplaatst

Hooi,

Claudia mooie foto's hoor, super!

Poppie hoop dat het dieet zn vruchten heeft afgeworpen en dat je goed bericht hebt gekregen vandaag!

Wij hadden gisteren 3/4D echo. Ons mannetje werkte niet echt mee. Navelstreng zat voor gezichtje, handjes en voetjes ook voor gezichtje dus bij begin konden we er niks van maken. Uiteindelijk hebben we toch nog een paar mooie foto's gekregen, want het was uiteraard steeds druk aan het bewegen. Ben nu op mijn werk maar zal van de week even kijken of ik met de beschrijving van Claudia wat foto's erop kan krijgen. Qua groei lag het 3 dagen achter dus dat is niet noemenswaardig. Ligt wel met hoofdje boven en kontje beneden, dus het moet nog wel even draaien. Ik had al zo'n idee omdat ik de schopjes meestal onder mijn navel voel.

Nougoed warmte begint me ook wel een beetje aan te vliegen eerlijk gezegd. Morgen wordt het helemaal heet.....moet wel aan het werk geen airco dus we zullen zien hoe we er door heen komen.

Geplaatst

Hey Annie,

Toch nog fijn dat er wel een paar mooie foto's zijn uitgekomen.

Anders had je waarschijnlijk een andere keer terug mogen komen of niet?

3 dagen achter lopen..nou dat is idd niets noemenswaardig. Volgens mij schommelt dit ook telkens tijdens de zwangerschap...

Nog tijd genoeg om te keren en in te dalen ;-)... mijn zoon lag met 28 weken al zowat ingedaald...nou dat is veel lastiger ...dan moet je echt wel vaak s'nachts je bed uit voor een mini plasje...geen pretje die druk.

Nou vandaag weer overleefd met de warmte..nu morgen nog.

Ga morgen bij mijn zus voetbal kijken en blijven ook daar pitten. Ze hebben heerlijk een airco in de logeerkamer...net een koelkast waar je in slaapt...heerlijk.

Groetjes maar weer.

Geplaatst

Jaaaaa gelukt!

Het moet nog verder aangekleed worden hoor, maar zo hebben jullie even een beeld.

Claudia bedankt voor de beschrijving...zal hem opslaan anders ben ik het zo weer kwijt.

Geplaatst

wat een mooie kamer Annie!!!

echt heel gezellig.

ik doe er geen moeite meer voor om foto,s erop te zetten, mij lukt het niet.

ik word dan zo geirriteerd en boos, niet goed!

vandaag weer echo gehad en bij de arts geweest, maar er nog niks verbeterd.

en een hartfilmpje CTG gehad, en morgen weer, is altijd 2 dagen achter elkaar.

erg veel vocht in mn voeten, benen en handen, niet leuk meer.

ik ga zo maar naar bed, en hopelijk morgen een betere dag.

welterusten allemaal.

Geplaatst

Annie..wat een leuk kamertje..lekker fris in lime groen!!

Tof dat t gelukt is met de foto..altijd leuk om er een beeld bij te hebben.

Poppie..wat vervelend voor je toch die klachten. Was de ctg verder wel goed?

Maar goed met de voeten omhoog!

Hier een slapeloze ikke.

Heb de laatste tijd vaker als ik in bed lig dat ik behoorlijke steken in t borstbeen krijg.

Soms ook op de rug (ter hoogte van t borstbeen)

Gisteren ook sterretjes gezien eventjes...dit is de 2de keer. Paar weken terug ook een keertje even een star trek gezien.

Kan me niet voorstellen dat mijn bloeddruk erg hoog is geweest vandaag...bij de controle vorige week was hij nog mooi. Ben er nu wel wat alerter op met die sterretjes zien...dat had ik de vorige zwangerschap ook alleen wel pas op t eind. Toen was mijn bloeddruk torenhoog en waren ze ook bang voor zwangerschapsvergiftiging. Ben toen een week voor uitgerekende datum opgenomen en met 5 dagen er te hebben gelegen ingeleid. Ik denk dat ik morgen toch maar even voor de zekerheid de vlos bel...kan ik mezelf niet wat verwijten later . Ben niet zo bang voor de sterretjes dat was maar even maar dat borstbeen doet me zo verrekte zeer s'nachts...alsof t messteken zijn..doe geen oog dicht en weet niet meer hoe ik moet liggen. Vriendlief ook al wakker van mijn gedraai en gesleep met voedingskussen hahaa...

Heb een rennie gepakt dacht eerst misschien wel maagzuur wat in de slokdarm brand..maar na wat googelen net lees ik dat t wel vaker voorkomt.

Weker worden van botten oiv hormonen kan o.a een oorzaak zijn..nou weken botten kan wel kloppen..mijn bekken is ook al aardig week en pijnlijk bij t omdraaien in bed en als ik benen over elkaar wil leggen als ik zit. Zal wel verband hebben met elkaar.

Nou zal eens kijken wat de vlos er van zegt....

Ga mijn nest nog maar eens opzoeken en weer verder draaien...

bye bye

Geplaatst

Hey meiden,

Ik had al even niks geschreven wel alles gelezen hoor en de mooie foto's gezien van allemaal.

Ben benieuwd wat de verloskundige zei manon...

Met mij ook wat minder... ten eerste natuurlijk die hitte met dikke voeten, maar dat hebben we allemaal denk ik wel. Nu heb ik ook al zn 3 dagen krampen onderin. Voelt als diaree krampen. Volgens vriendinnen zijn het indalings/voorweeen. Ik heb wel de verloskundige even gebeld, omdat ik mn afspraak voor dinsdag iets eerder op de dag wilde plannen.

Toen meteen gevraagd. Zolang ik geen bloedverlief heb of echt weeen om de paar minuten moet ik het aanzien. Ik lig ook niet krom van de pijn het gaat wel, maar het is wel irritant gevoel! Als het erger wordt mocht ik uiteraard weer bellen. Dus ik ben benieuwd dat ze dinsdag zeggen met de controle.

Begin van de week zag ik dat het weer wat aangenamer voor ons wordt!!! Gelukkig maar!!! Mn verlof is nu ook begonnen. Gek idee hoor!

Ik ga nu wk kijken. Fijn weekend allemaal!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Peggy met verlof olee olleeeee !!!

Nou hopen dat nu in je verlof je wat meer rust krijgt en de kwaaltjes wat minder worden! Gelukkig heb je dinsdag alweer een controle..dat is mooi dicht bij.

Ik heb vanmorgen gewoon maar even gebeld...zekere voor t onzekere..

Vooral door de sterretjes wilde ik even weten hoe t met de bloeddruk zat.

Klachten voorgelegd en de Vlos zou mij terug bellen. Dat deed ze in de loop van de morgen en ik kom meteen even na 12en al terecht. Urine opgevangen om te testen op eiwitten. Zat er gelukkig niet in. Bloeddruk was ook mooi 120/85 (wel iets hoger als de vorige keren maar nog mooi binnen de norm) Ook meteen op HB geprikt..deze was wel van 8,5 naar 6,5 gegaan maar daar komden de klachten ook niet vandaan komen. Ze kon niet echt een verklaring voor de stekende pijn aan t borstbeen en rug geven. Misschien ook door verwekeing net als t bekken? Vanmiddag weer zón rare aanval dat armen/benen en op de borst alles heel zwaar wordt..zonder enig inspanning. Ik vergelijk t een beetje met t gevoel dat ik had tijdens de punctie...dat verdovingsgoedje wat je door t infuus krijgt...dat voelde ook zo dat alles zo zwaar werd. Ergens dacht ze ook aan een soort hyperventilatie..omdat als je zwanger bent ook je ademhaling anders is ...ze stelde voor als ikn weer zón benauwd gevoel kreeg om eens in de handen te ademen of zakje om meer co2 dan verse zuurstof binnen te krijgen. Als t gaat aanhouden moest ik naar de huisarts voor verder onderzoek...kan ook gal/lever/maag zijn die geirriteerd is. Nou we zien wel..ik was allang blij dat de bloeddruk gewoon was.

Ik heb voetbal nu bij mijn zus gekeken en we blijven hier ook slapen...heerlijk een airco op de logeerkamer. Ga ik vast meer uurtjes maken dan afgelopen nacht.

Nou dat was t weer....hoofd koel houden iedereen..voetjes in een koud badje en dan peuties omhoog!

bye bye

Geplaatst

Hey dames,

het valt allemaal niet mee met dit weer. Wij zitten ook nog midden in de verbouwing!

Van de week hield ik zoveel vocht vast dat ik mijn handen niet eens kon gebruiken.

Maar bij de verloskundig was gelukkig alles goed met het kleine meisje.

Leuk hoor die echo foto's! Wij hebben besloten om geen extra echo te maken.

En wat een schattig kamertje Annie!

Ik had vorige keer een heel verhaal geschreven en toen ging mijn verbinding ineens weg! Mijn hele tekst weg! Maar hopen dat jullie dit straks wel kunnen lezen,

Meiden sterkte met de warmte!

En Manon, rustig aan en wat zal jij lekker slapen! Ik ben jaloers.

Geplaatst

hebben jullie dat ook, constant van die meedenkende mensen die vragen...

"oh je zult het wel zwaar hebben met dit weer.!!!!"

stuk of 8 x p dag....

verder weinig te melden.... behalve..

poeh poeh......zucht zucht

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden