Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

20-08 Marretje afspraak VK

23-08 Peggy afspraak VK

23-08 Annie afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

* Marretje succes vandaag bij VK. En ik heb de bevaldatum van Claudia gezet op 19e want volgens mij is ze gister ochtend toch bevallen??

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

23-08 Peggy afspraak VK

02-10 Taurus71 afspraak VK

Bevallen:

20-8 Claudia dochter NOA

Volgens mij moet de beval datum van Claudia de 19de zijn als ik t bericht van Tjoender zo lees..maar weet t niet zeker..

Marretje..ben je morgen dan ook jarig of ben je al jarig geweest? Gefeliciteerd dan alsnog of alvast! Als t morgen net zo is als nu heb je geluk! Maak er een leuke dag van iig.

Ja Peggy of Sabke of Annie...who's next ?

Geplaatst

IK HER VERLOFFFFFFF !!!! ...en een voetenbadje!

Heb van een cliënt een voetenbadje te leen meegekregen...ga ik zo eens heerlijk mijn varkenspootjes in weken...bubbel bubbel bubbel.

Lijkt me een goed plan om mijjn verlof mee in te luiden.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Manon yeahhhh eindelijk lekker verlof....Nu lekker gaan genieten. Van t weekend wordt iig mooi weer...

Ik dacht idd ook dat Claudia gister dus 19e was bevallen dus had het al aangepast met mijn afspraken dr ook in....zal het even compleet weer maken...

fijn weekend iedereen!

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

23-08 Peggy afspraak VK

23-08 Annie afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

02-10 Taurus71 (Manon) afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

23-08 Peggy afspraak VK

23-08 Annie afspraak VK

27-08 Marretje afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

02-09 Taurus71 (Manon) afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

Geplaatst

Vandaag weer bij de vlos geweest en weer helemaal goed gekeurd!

Ik mag vanaf nu iedere week, dus dat is wel heel fijn!

Mijn eerst volgende afspraak weer even in het lijstje gezet en dat is de 27e en dan ben ik jarig!

Mijn man is de 9e jarig geweest dus vieren we het samen, meestal ergens in het midden.

Het ziet er qua weer goed uit dus daar ben ik erg blij mee :-).

Manon, ga ook lekker genieten van je verlof! En zo'n voetenbadje lijkt me een goede start.

Volgens mij ben je er ook erg aan toe ;-) , aangezien je het lijstje had aangevuld met jouw afspraak op 02-10. Heb het even veranderd naar 02-09 lijkt me aannemelijker.

Allemaal fijn weekend!!!!!!

Geplaatst

2-10..ik wil wel heel snel door mijn verlof heen :-) !!!

Fijn elke week controle nu Marretje.

Jullie hebben prima weer er bij vandaag..lekker buiten zitten met de hele bups dus!

Hebben jullie dat ook dat je jezelf wakker houd snachts door je eigen gesnurk?

Is t niet die K Kat van ons die me wakker mauwt dan word ik wel wakker van mijn eigen gesnurk :-)

Marretje fijne dag vandaag...rest natuurlijk ook..bye bye

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

23-08 Peggy afspraak VK

23-08 Annie afspraak VK

26-08 Sabke afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

Nou, ik snurkte van tevoren ook al wel zo af en toe.....

Maar nu word ik minstens 1x per nacht wakker van mezelf inderdaad!

Die buik drukt ook echt alles af he.....hi hi!

Ben benieuwd naar het verhaal van claudia....

Geplaatst

Hoi,

In het topic waar Noa de dochter van Claudia is geboren, heeft Claudia vanavond een verhaal van de bevalling gezet. Leuk om dat even te lezen. Weet zo niet hoe ik een link hiervan neerzet...

Marretje mooi dat de controle bij vlos gisteren weer goed was en vanaf nu iedere week is ook wel fijn, vind ik wel tenminste.

Manon ik heb geen last van snurken, deed ik al niet en nu nog steeds niet dus dat houd me 's nachts niet wakker gelukkig.

Vanacht wel weer vreselijk last gehad van die pijnen bij slokdarm ed. Echt weer niet te doen. Dus heb zowat de hele dag op bed doorgebracht omdat ik zoooo uitgeput was van de afgelopen nacht. Maar nu natuurlijk klaar wakker...dus zal wel weer een lange nacht gaan worden.

welterusten

Geplaatst

Thanx Joy1!!!

Terug van vakantie en meteen weer productief op t forum haha..grapje joy!

Annie..ja Kl***n is dat he dan als je die pijn s'nachts hebt ...paar van die nachten en je gaat t hele dag en nachtritme om gooien. s'nachts wakker en overdag slapen :-(

Nog even en we kunnen hier nacht sessies houden op de chat van t forum..gezellig ..aghrr !!

Marretje..was t geslaagd gisteren..mooi droog gehouden he?!

Hier verder niet veel nieuws..gisteren voeteneind van t matras nog verder opgehoogd..voeten staan op knappen nu. Morgen zoonlief weer naar school..kan nu wat meer rust pakken tussendoor..dat is wel lekker.

Fijne zondag allemaal.

Geplaatst

Koolbladeren om je voeten Manon? Ook al geprobeert? ik heb fysio gehad om de benen in conditie te houden, werd vergoed. Ook wel lekker hoor zo die laatste weken/maanden. Heb het niet via de huisarts gespeeld maar direct contact opgenomen met een praktijk en de betreffende dame heeft het bindweefsel lekker, nou lekker...,, soepel gekneed en gemasseerd. Je hebt toch verlof...dus misschien kun je wat inplannen? Joy1

Geplaatst

Ik heb eigenlijk niet heel veel 'nieuws' nog steeds slechte nachten, krampen, zeurende buikpijn vandaag ook en hele dikke voeten.

Vervelend jullie ook last hebben van de slechte nachten!! Het put je zo uit.

Verder even weinig te melden.. Wordt er een beetje depri van..:dry: Ben benieuwd of ze morgen wat aardiger doen bij de verloskundige.. Net of ik er wat aan kan doen dat de laatste weken zo verlopen..

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Hier een perfecte nacht gehad. Gister zowat de hele dag op bed doorgebracht dus dacht dat zal een hele lange nacht worden nou nee dus......heerlijk geslapen dus zal het wel nodig hebben gehad. Hier verder alles weer prima. Morgen weer naar vlos, mij benieuwen wat ze zegt, vorige week zei ze dat beeb wel wat was ingedaald, voor mijn gevoel zit de buik nog vrij hoog dus kijken wat ze dr morgen weer van zeggen.

Peggy blijft vervelend hoor die krampen, slechte nachten etc...kan me voorstellen dat je daarom er wel klaar mee bent, hoop voor je dat de beeb zich dan maar gauw aankondigd want dit is zo ook niks. En dat ze morgen wat aardiger doen bij vlos idd. Ik heb morgen een vervangster, ben ook benieuwd!

Manon wat vervelend van je voeten zeg, oh dat lijkt me echt pijnlijk. Ik heb er gelukkig niet zoveel last van. Maar je hebt nu lekker verlof, lekker rustig aan geniet ervan!!

fijne dag iedereen

Geplaatst

Dames even een vraagje,

de beeb is al wel bijna helemaal ingedaald, hij ligt alleen nog niet helemaal "vast".... stel, mn vliezen breken, moet ik dan alsnog plat of is dat alleen als ie nog niet is ingedaald?

Geplaatst

Sabke ik heb echt geen idee.....dus ben benieuwd inderdaad wat de reacties zullen zijn. Hier had ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht!!

Geplaatst

Sab wat ik altijd heb gelezen is dat als je vliezen breken en de baby is niet ingedaald dat je plat moet, maar ik zou het toch even bij de verloskundige vragen hoe en wat.

Succes annie vandaag!

Ik moet ook straks op controle ik laat het jullie weten! Mn buik is mega hard. Net nog wat nachtelijke uurtjes slaap ingehaald.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Ik heb weer een ok stempel van de vlos. Zag er allemaal weer prima uit! Dus kunnen weer een week vooruit......

Peggy hoe was jouw afspraak, hoop dat ze deze keer met een beter been uit bed zijn gestapt........

Geplaatst

Net bij de verloskundige geweest en ze deden nu allemaal erg aardig. Eerst kwamen 2 verloskundiges naar me toe (een die bij mij thuis was geweest)en ze vroegen hoe het ging. Ze vonden het niet leuk hoe het donderdag was gegaan en dat die ene verloskundige (het hoofd van daar)had gezegd dat ik maar paracetemol moest innemen voor de krampen. Ze gingen een goed woordje voor me doen.Daarna moest ik weer bij de zelfde verloskundige als donderdag op controle. Ze deed nu heel anders als donderdag en ging ook een inwendig onderzoek doen. Er is in elk geval iets gebeurt... ik heb nu 1 cm ontsluiting en ik heb nu weer een afspraak voor maandag. Dan gaan ze me evt strippen. Nu wel een beter gevoel over dan donderdag. En wie weet is het niet nodig maandag. Er is toch niks van te zeggen. Het voelt nu alleen wel gevoelig van binnen.

Fijn dat bij jou alles oke was annie.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerstvolgende afspraak:

26-08 Sabke afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

30-08 Peggy afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

Geplaatst

Peggy kijk es aan er is iig ontsluiting. Dan hebben die krampen ed toch iets voortgebracht. Maar wie weet dient het zich vanzelf wel aan deze week. Ik hoop het voor je. En anders wie weet volgende week wel na strippen...Spannend hoor komt nu echt dichterbij...

Geplaatst

Zo Peggy..komt idd nu dicht bij..1 cm nu. Gelukkig dat ze dit keer wat aardiger was.

Je hebt al genoeg rottigheid zo met die krampen al die tijd..moet je ook nog zo'n mens aanhoren.

Annie jij weer goed gekeurd en betere nachtrust gehad..mooi!!!

Joy1 ...koolbladeren..dat ken ik wel voor stuwing in de borsten wat te verzachten..idd wie weet helpt t ook wel op de voeten ;-)

Vind t echt niet leuk meer...vanmiddag zoon van school halen..heb ik van die rucanor sandalen aan gedaan..nou moet snoeren om 1 cm klittenband te kunnen plakken..vervolgens staat die band dan een uur of 2 nog in mijn vel gegraveerd .

Zelfs mijn tenen zijn dik..10 knakworstjes er aan..geen gezicht.

Wist niet dat een gewone fysio ook water weg kan masseren (lymf drainage) ...maar geen gek idee Joy....

Mijn eerste vrije dag besteed aan een schoonmaak ochtend. Gordijnen uitgewassen, ramen gelapt, houtwerk in de bijenwas, speelgoed uitgezocht en de box staat al beneden...wel even wennen weer. Lijkt wel zo'n volle hoek neer. Denk zet m nu al neer dan kan ik nog gaan wennen en eventueel met de meubels schuiven. Vorige zwangerschap deed ik dat op de dag voor dat ik opgenomen werd. Nog even een zware koloniale kast verschuiven in mijn eentje omdat de box in de andere hoek net even wat beter stond...gek he dat mijn bloeddruk toen torenhoog was haha. Denk nu op tijd beginnen en mijn vriend heeft 2 weken late dienst dus kan mij sóchtends mooi mee helpen. Tegen de middag dan met de pootjes de lucht in.

Sabke..ik heb geen flauw idee over t plat liggen bij vliezen die breken...maar eens googlen. Heb er ooit wel iets over gelezen maar weet niet meer precies hoe de vork in de steel zit ;-)

Claudia..hoop dat alles goed gaat en dat je een beetje bekomen bent van alles.

Lekker aan t genieten van ...hoop dat je ons binnenkort een fototje gunt..ben erg benieuwd...maar snap dat je nu even je handen vol hebt :-)

groetjes !!

Geplaatst

Wat heb ik een mazzel gehad van het weekend met het weer, het leek vandaag wel herfst. De verjaardag was helemaal geweldig! Ontzettend druk en gezellig, iedereen heeft de babykamer bekeken en kreeg allemaal super leuke reacties.

Helemaal trots natuurlijk!!!!!

Ben wel helemaal gesloopt maar dat heb ik er wel voor over. Zondag en vandaag rustig aan gedaan en ga zo naar bed hopend op een goede nachtrust en dan gaan we er morgen weer tegenaan.

Peggy, wat spannend joh, er begint nu echt actie te komen. Wie weet vannacht, het is volle maan!

Annie, super dat het weer helemaal goed was!

Manon, jij begint ook lekker rustig aan je verlof! Wel ook je rust pakken hoor! Ik merk dat als ik druk ben geweest ik ook weer meer vocht vast houd, dus je rust nemen is ook belangrijk.

Ik heb de box ook al in de huiskamer staan, wel wennen maar ook wel heel erg leuk!

Ik hoop dat Claudia ontzettend aan het genieten is van Noa! Maar ben inderdaad ook nieuwsgierig, een foto is welkom!

Geplaatst

Jij bent nog actief manon.. Niet te druk hoor anders blijven je voetjes dik!

Marretje lekker relaxen!! Leuk dat iedereen zo enthousiast was!

Vanacht met mn man aan de thee gezeten.. Ik kon geen slaaphouding vinden. Maar nu weer opgestaan en er is nog niks...

Ik ben vandaag een beetje misselijk. Ik ga zo maar even lekker douche en hoop dat de misselijkheid was afzakt. Gister echt menstruatiegevoel na het binnenwaardsonderzoek.. maar verder weinig actie.

Hou jullie op de hoogte.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden