Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Poppie, wat fijn! Ik hoop dat het doorzet, wel fijn om niet ingeleid te worden! Ik duim voor je!!!!

Claudia, echt spannend hoor! Dat je inderdaad weet wanneer het gaat gebeuren, je kan echt aftellen.

Zoals het er nu uitziet word jij onze eerste, en wij zijn ook nieuwsgierig wat het word. Nog even en dan heb je je beeb in je armen.

Ik ben zelf ook echt nieuwsgierig hoe het straks is om mijn meisje in mijn armen te houden, ook benieuwd hoe ze er uit ziet!

Sabke, fijn he, toch ook weer een mijlpaal de 37 weken bereiken!

Wil je ook thuis bevallen?

Ik wilde eerst in het ziekenhuis bevallen maar na de bijeenkomst bij de verloskundige ben ik toch van mening verandert en ga ik het thuis proberen!

Manon, naast dat ik er wel heel veel last van heb vind ik het ook erg genant, maar zoals je zegt, ze hebben het vaker gezien.

Ik denk inderdaad dat niemand zijn hobby strijken is, behalve van mijn schoonmoeder. Die lieve schat heeft al mijn babykleertjes gewassen en gestreken. Ik heb toch al heel erg mazzel met mijn schoonmoeder, ik breng normaal 1 x per week mijn strijkgoed naar haar toe, en dat doet ze dan met alle liefde. Ik heb het best getroffen!!!!!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Er is weer veel geschreven!!! Fijn dat het met iedereen op dikke voeten na goed gaat!!! Het wordt steeds spannender hier op het forum!! Ik denk zo te lezen zijn we er ook allemaal wel klaar voor!!

Ik ben ook et bij de verloskundige geweest en ik moet morgen weer terug komen, want mn bloeddruk was te hoog. Ook erg dikke voeten dus willen ze het nog een extra keer controleren. Gelukkig geen eiwitten in mn urine dus dat is een goed teken. Verder ligt de baby helemaal vast ingedaald en dat is allemaal goed. Ook dat het week is dat zal waarschijnlijk een voorspoedige bevalling geven.. Nou ja dat hopen we natuurlijk maar. Aan de krampen doen ze inprincipe niks tot 40 weken. Maar ze laten me niet overtijd lopen. Want dan gaan ze strippen of inleiden. Ze wil het nu per week bekijken en gaat het in de vergadering wel bespreken zodat alle andere verloskundiges ook op de hoogte zijn van mn krampen.

Mn gewicht was het zelfde gebleven. Oja, mn ijzer was eindelijk goed. Maar wel doorgaan met de staalpillen.

Verder eigenlijk weinig nieuws.. ja vanacht weer zn rot nacht.. maar dat zal wel blijven tot het einde. Hopen maar dat tie snel komt! Ik ga vanmiddag nog even relaxen in de tuin boekje erbij!

Ik laat jullie morgen weten of mn bloeddruk nu wel goed is. En volgende week weer gewoon op controle.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

12-08 Sabke afspraak VK

16-08 Annie afspraak VK

18-08 Taurus71 afspraak VK

19-08 Mama 27 afspraak VK

19-08 Peggy afspraak VK

20-08 Marretje afspraak VK

Gepland:

17-08 KZ Claudia

Bevallen:

Geplaatst

hoi hoi dames

nou vanochtend weerop controle geweest

groeiecho en ctg

De baby weeg nu 2420 gr en het ligt nu met het HOOFDJE beneden (dus goed)

echt ongeloofelijk wat een draaikont!!!

de kleine houd wel van afwisseling hihiih

wel instabiel want het is nog niet ingdaald dus kan nog alle kanten op!

de OK blijft voor dinsdag gepland maar als het dinsdag nog met hoofdje beneden ligt dan gaan ze dinsdag inleiden!

de ctg was vandaag weer prachtig!

bloedruk ook nog steeds goed 115/75.

Liefs Claudia

Geplaatst

Hey poppie..wat een goed nieuws heb je gekregen. Eigenwijs kindje...alsof t wist wat je te wachten stond en dacht..laat ik maar eens flink gan groeien.Fijn hoor!

Cjee...je hebt helemaal gelijk..geniet nu maar nog van de rust en dat je op elk moment van de dag even een tukkie kan doen. Straks moet je aan de bak ! :-) hahaaa

Borstbeen..kan zijn of door de druk nu je beeb steeds hoger komt te liggen en dus ook je hele buikinhoud ook omhoog drukt..maar kan ook zijn omdat je botten wat verweken (mn bekken) dat dit ook met dit bot gebeurd..heb ik ergens ook wel gelezen en dat zgaf mijn vlos ook als mogelijke verklaring. Wel een vervelende pijn he. Gelukkig dat t niet continu is.

Sabke.. lekkere optimist..haha ondanks de kleine klachtjes en ongemakken is en blijft t idd een hit dat zwanger zijn! We moeten er nog ook maar even van genieten..voordat je t weet gaat je misschien ook de buik straks wel eventjes missen in t begin ;-)

Claudia..prima berichten ook weer van jouw kant. Fijn dat t hoofdje de goede kant op ligt..nu nog even verder indalen. Ben erg benieuwd wat t gaat worden de OK of toch inleiden. Dagen afstrepen is mooi begonnen!

Wow Marretje...jij hebt dus niet zón schoonmoeder zoals in t liedje..."gooi je schoonmoeder uit t raam en de wasmachine d'r achter aan "..(in dit geval strijk bout erachter aan) ;-)...tjong..je kan je handjes dicht knijpen met zo een die wekelijks je was strijkt!!!

Peggy...oppassen met je bloeddruk...echt kalm aan gaan doen! Zal fijn zijn dat je tot die tijd thuis kan blijven en straks niet opgenomen wordt als t te hoog blijft.

Hoe hoog was je onderdruk? Mooi dat ie ingedaald is..fijn gevoel dat t iig geen stuit meer kan worden.

Ik ben vanmiddag met onze zoon naar mijn zus geweest en we hebben foto's gemaakt voor t geboorte kaartje. Erg leuk om te doen en zag er al een paar hele mooie tussen staan. Wordt moeilijk kiezen straks. Ze gaat ze eerst bewerken en scroppen en dan moeten we maar een keus gaan maken. Zullen er wel meerdere worden denk ik...

Moet me straks gewoon inhouden denk ik om ze al niet op mijn hyves te zetten hahaa..en mijn zus op haar website.

Nou en nu ga ik snel met de pootjes omhoog op de bank..nog geen tijd voor gehad vandaag. Zijn alweer maatje mamoet ..met streepjes/barstjes er op van de gespannen huid (opgerekt).

Dames..tot kiekes!

Geplaatst

Mn bloeddruk was nog steeds te hoog, maar het is niet schokkend en ze weten ook niet wat ik normaal heb. Alleen dat het in de zwangerschap steeds laag is geweest en nu dus opeens hoog. Moet wel 'klachten' in de gaten houden en dan meteen bellen. Dus hoofdpijn, niet lekker voelen etc.

Nu gewoon donderdag weer controle.

Voor jou het laatste weekendje claudia echt heel spannend!! En zou toch fijn zijn als het geen kz wordt maar toch inleiden!! Voor het herstel erna vooral. Een kz is toch een buikoperatie.

Leuk he manon die foto's.. maar nog niet aan iemand laten zien he!!! Anders is de verrassing eraf.

Bij ons gister ook een 'nachtmerrie' onze naam staat al maanden vast en er was eigenlijk niemand meer die roet in het eten kon gooien.. en wat gebeurt er gister... Iemand van de yoga tevens dochter van vriendin van mn schoonmoeder kiest dezelfde naam als ons.. Ik helemaal in tranen. Je vind dat toch niet leuk. Maar we hebben besloten om bij onze naam te blijven. Wel mn schoonmoeder ingelicht en ze was helemaal weg van de naam en we mochten hem zeker niet verranderen. Wel balen dat mn schoonmoeder nu dus onze naam weet. Maar ik kon niet tegen haar liegen hierover, ze zou het toch aan mn gezicht zien. Ze houd haar mond verder.. En aan de ene kant of ze het nu weet of als ik bevallen ben..

Gelukkig woont die vriendin van mn schoonmoeder haar dochter wel ver weg, want ze zijn na de yoga verhuisd. En ik zie ze dus nooit meer. Enkel mn schoonmoeder als ze met haar vriendin (wat dus de moeder is snappen jullie hem nog hahaha) dat ze dan over dezelfde naam hebben. Maar echt niemand in onze omgeving heeft deze naam en dan gebeurt dit.. Nou ja niks aan te doen.. In middels is het wat afgezakt gister was ik echt helemaal van slag.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Nou Peggy...ik zou het inderdaad ook niet leuk vinden als opeens iemand in mijn omgeving dezelfde naam zou hebben. Maar goed dat ze verhuisd zijn ;-)

Wij kennen (tot nu toe) ook niemand die de naam heeft die wij hebben gekozen. Vind dat niet leuk om een zelfde naam te hebben als bekenden....dan denk je toch steeds aan die persoon, tenminste dat heb ik dan.

Maar goed....vandaag mijn laatste dagje gewerkt. Nu een weekje ziekteverlof en volgende week begint mijn zwangerschapsverlof. Ik kon het niet meer volhouden (horeca en dus veel lopen/tillen) dus vandaar even een weekje eerder stoppen.

Gisteravond de box maar eens in elkaar gezet, werd gek van die doos die maar steeds in de kamer stond :-) Dan kijk ik liever naar een box dan naar zo'n kartonnen doos.

Denk dat komende week ook de kinderwagen/maxi-cosi word gebracht en volgens mij hebben wij dan bijna alles in huis. Zal nog eens wat lijstjes opzoeken op internet en kijken of ik nog iets mis.

Verder ben ik nog steeds met de geboortekaartjes bezig, het schiet niet echt op. Ben de laatste tijd zo moe dat ik bijna de hele tijd op de bank of op bed lig. De rest schiet er dan een beetje (zeg maar gerust heel veel) bij in.

Dit weekend gaan we nog even naar Duitsland op visite bij mijn zoontje (en mijn ouders) die daar op vakantie zijn. Zat me gisteren opeens druk te maken....en wat als 'ie nu besluit om dit weekend al te komen? Dat kan echt niet hoor hahahaha. Het zal je maar gebeuren.

Groetjes Marjon

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon) :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

16-08 Annie afspraak VK

18-08 Taurus71 afspraak VK

19-08 Mama 27 afspraak VK

19-08 Peggy afspraak VK

19-08 Sabke afspraak Vlos

20-08 Marretje afspraak VK

Gepland:

17-08 KZ Claudia

Bevallen:

Hoi dames,

hier weer een ok stempel van de vlos gekregen.

Heb alleen last van carpal tunnensyndroom ofzoiets, die slapende vingers.

Er is maar 1 oplossing voor, bevallen! En t mag nu van de vlos, hij is al flink aan maat volgens haar!

Och het is wel een vreemd gevoel die vingers, maar ik neem het er maar gewoon bij.

Dat van die namen... het is inderdaad niet leuk dat iemand dezelfde naam kiest maar aan de andere kant, er worden zoveel kids geboren dat dat gewoon niet uit kan blijven, of je moet wel een hele exotische of aparte naam verzinnen... Gewoon bij je naam blijven!

Groetjes!

Geplaatst

Peggy..snap helemaal wat je bedoelt..is ook niet leuk dat iemand anders dezelfde naam heeft en dan er net eerder mee komt omdat die eerder bevallen is. Gelukkig heb je niet dagelijks met haar te maken en heeft verder nog niemand in je omgeving de naam.

Wij hadden de naam van onze zoon ook vast staan..2 maanden voordat ik zwanger werd.

(we hadden een lifters meegenomen van Texel..een leuk stelletje. Hij had een naam die ik nooit eerder had gehoord en toen ze uitstapten zei ik meteen..dat wordt de naam als we ooit een zoon krijgen. Ging kijken op namenteller..en ja de naam was nog maar sporadisch gegeven in nederland..ene jaar 1 keer...ander jaar 3 keer..dan paar jaar niet..) Denk mooi zo! Wat denk je...paar maand na de geboorte kom ik er achter dat er een paar straten verder op een tweeling woont waarvan 1 met dezelfde naam. Ik dacht nog..die is zeker na mei geboren en heeft t kaartje bij de vlos gezien..maar nee deze jongens waren van februari. Nu zie ik dat in t jaar 2006 ineens de naam 9 keer is gegeven in nl en die jaren daarvoor zo weinig..vreemd he?!

Nu hebben we weer een naam die maar 1 keer in 2000 en 1 keer in 2003 is gegeven aan een meisje. En voor een jongen 1 keer in 2001 en 1 keer in 2006.

Het is een naam die als bijnaam wordt gebruikt of afkorting van een bestaande naam zowel jongen als meisjes variant. Mooi handig..mocht t toch een piemeltje hebben straks kunnen we dezelfde naam gebruiken. Ik denk nu ook weer..leuk..originele naam dus als je namenteller moet geloven...nu denk je haast..zal ik wel de vlos een kaartje sturen...straks lopen er meer hier in de regio rond met dezelfde naam..zou ik ook niet leuk vinden. Probeer je origineel te zijn.. :-( .

Marjon..verstandig om een weekje eerder in de ZW te gaan. Op een gegeven moment is de koek op he..helemaal in jouw vak ook veel lopen en staan.

Ja jij maakt alle kaartjes zelf he..phoe wat een karwei! Veel plezier alvast in Duitsland...kurk bij de hand ;-)...zal wel meevallen..die wacht nog wel ff!

Hey sabke...carpaal tunnelsyndroom...beklemde zenuw in je pols he?..had je hier al eerder wat last van of komt dat door vocht ophoping in je handen nu?

Hoort t wel vaak bij vrouwen (wringen van schoonmaakdoeken e.d).

Precies 37 weken he..t mag gebeuren nu..gek idee he..fijn gevoel lijkt me als je op de 37 zit.

Hier geen nieuws eigenlijk..bijna weekend en dan gaat mijn laatste weekje in..heerlijk.

Heb vandaag een bloeddruk meter van iemand te leen gekregen. Ideaal zo dat je t zelf in de gaten kan houden. Helemaal met die dikke voeten/enkels wil ik t wel een beetje in de gaten houden. Heb geen zin in herhaling van vorige keer..opname in ziekenhuis vanwege te hoge bloeddruk. Kan nu niet nu ik er 1 thuis heb lopen die naar school moet hahaa. Maar ze zeiden al vaak bij een 2de gebeurd dat niet zo snel meer als bij de eerste dus daar hoop ik op. Tot nu toe blijft de BD nog mooi. Vannacht met dik kussen onder t matras gelegd aan t voeteneind dus mooi goed omhoog...scheelde wel vanmorgen..niet zo dik meer als vorige dagen.

Fijne avond !

Geplaatst

wow ineens veel geschreven. Geloof dat met iedereen goed gaat. Kan het niet allemaal teruglezen moet ik weer opnieuw beginnen met typen.

Voor claudia is het eind echt in zicht...dus het is een draaikont..ik heb zo'n idee dat ie van mij dat ook is maargoed. We zullen het horen dinsdag of de dagen erna wat het is geworden bij jou.

Ja zou vervelend zijn als iemand de naam net voor je heeft idd. Wij hebben wel een naam die vaker voorkomt dus die kans bestaat natuurlijk.

Marjon verstandig om weekje eerder eruit te gaan. Vooral in de horeca. Vind het knap vanje hoe lang je het nog vol hebt gehouden. Alvast veel plezier in Duitsland.

Manon handig zo'n bloeddruk meter thuis kun je het mooi in de gaten houden idd.

Ik begin toch wat lasten ed te krijgen...wil niet zeuren eigenlijk. Mijn bekken zijn weer erg pijnlijk sinds deze week. Heb nu steeds wat last van menstruatie achtige krampen maar ook wel wat buikpijn, ventje is erg druk, dat is mooi natuurlijk en ben ontzettend moe.....gewoon niet helemaal mezelf...nougoed gaat wel weer over....moest ik even kwijt hoor...zucht.....ik ga maar weer verder met bankhangen en op tijd onder de wol denk ik...

liefs

Geplaatst

Hey Annie..mag gerust ff klagen hoor..doen we toch allemaal wel even hier haha.

Bekkenklachten zijn gewoon ook erg vervelend. heb jij t ook voornamelijk bij t opstaan uit bed en draaien in bed?. Ik voel dan van die steken in mijn kruisstreek. ook bij t opstaan en de eerste passen maken..strompel strompel naar de wc..haha liek wel een old wief dan! Goed teken dat je kereltje zo actief is. Hoop dat je je rust hebt kunnen pakken vannacht. Zo vrijdag alweer. Kort ochtendje werk en dan weer weekend..gaat weer lekker snel. bye bye

Geplaatst

Het is inderdaad niet leuk als je ineens dezelfde naam hoort. Gelukkig zijn ze verhuisd!

Het maakt me wel nieuwsgierig naar jullie namen hoor!

Wij hebben ook een naam die je wel iets vaker tegenkomt maar gelukkig ken ik niemand in onze omgeving met die naam, hoop dat het zo blijft!

Ik wil nog steeds foto's maken van het kamertje maar zit te wachten tot mijn kubusjes voor boven de commode binnen zijn en opgehangen, dat maakt het toch een beetje meer af.

Nog geen bericht gehad dat ze verstuurd zijn dus word waarschijnlijk volgende week.

Zijn jullie allemaal al helemaal klaar? Er zijn best nog wat dingen die ik moet hebben. Behalve kleertjes maar die zijn zo leuk om te shoppen :-)

Het nadeel van al een tijd niet meer werken en weinig energie hebben is dat ik heel veel op internet surf. Niet goed voor de portemonee.

Hier 2 leuk adresjes: www.koetjemoo-kinderoutlet.nl (hebben echt leuke dingen en niet duur!)

En nog goedkoper (tweedehands) www.minibini.nl

Als jullie nog tips voor mij hebben hoor ik het graag.

Ik moet ook nog alles voor de voeding kopen, flesjes, spenen en de voeding zelf. Ik heb echt geen idee wat ik moet halen, ook nog maar even voor surfen!

Ik ga namelijk geen borstvoeding geven dus moet wel zorgen dat ik alles in huis heb.

Marjon, fijn voor je dat je ook van je verlof kunt gaan genieten!

Dames, succes weer allemaal!

Geplaatst

Hey marretje,

Ik ga ook geen borstvoeding geven. Ik heb een starterset gekocht van avent (philips). Is geloof ik 20 euro. Zitten 4 flesjes in. Twee kleine en twee grotere met bijbehorende spenen, die je geloof ik kunt draaien in standen 1 t/m 3 ofzo. Een gewone speen van avent en een borstel zit erbij. Tevens heb ik een flesje van difrax gekocht, ik weet niet of dat een handige is maar vond de kleur leuk!

Voeding heb ik van de week in huis gehaald. Heb eerst maar gewoon van Nutrilon gedaan standaard 1. Maar kan best zo wezen dat ik op den duur over ga op huismerk.

voor mij vandaag een betere dag gelukkig. Heb nu eindelijk weer wat in huis kunnen doen!

fijn weekend!

liefs

Geplaatst

oh nog wat vergeten.

Manon,

ik heb er inderdaad het meeste last van bij opstaan en draaien. En nu moeten we 's nachts er nogal eens uit om te plassen dusja niet echt fijn. Maar heb er ook last van als je tijdje hebt gezeten en dan opstaat...die eerste stappen..idd je bent dan net een old wief...maargoed zoals ik al zij is vandaag voor mij een betere dag en heb weer wat in huis gedaan, hele bovenverdieping. Had dus ook minder last van de bekken, het verschilt dus per dag. Morgen beneden maar weer even doen en dan zijn we voor deze week weer bij!

liefs

Geplaatst

Vervelend de bekkenklachten.. We dragen ook een gewicht mee zo op het einde.

Ik ga ook flesvoeding geven en heb flesjes van difrax gekocht en ook nog 1 van een ander merk (lijkt op avent). Voeding van frisio gekocht gewoon de standaard 1. (dit op advies van een vriendin, maar kunt ook voor nutrilon of huismerk kiezen denk dat het persoonlijk is.

Hier blijven de krampen helaas aanhouden..

Allemaal fijn weekend!

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

bedankt voor de tips!

Ik denk dat ik de set van avent ga kopen.

Lijkt me inderdaad erg vervelend van jullie klachten, gelukkig nog geen last van. Alleen veel last van mijn maag.

Fijn weekend!

Geplaatst

Ik heb rond half 8 mn slijmprop verloren. Ik weet dat het nog niks wil zeggen.. maar wel heel spannend.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

hallo,

ik slaap zo slecht, terwijl ik wel moe ben!

iemand misschien een tip????

arts wil me slaaptabl. geven, maar die wil ik niet.

Peggy, wat spannend bij jullie.

het zou bij jullie zo kunnen gaan gebeuren nu.

heel veel succes meid!

Claudia, hoe gaat het met je?

ook spannend bij jullie!

ik moet straks weer naar het ziekenhuis, ctg, echo en naar de arts.

iedereen een fijne dag X

Geplaatst

Oeh Peggy..spannende ontwikkelingen bij jullie..houd ons idd maar op de hoogte..leuk zulke spannende ontwikkelingen te volgen. Zal dan ook wel niet lang meer duren.

Poppie..we hadden wel kunnen chatten hier vannacht. Ik was ook zo rond 3/4 uur wakker en kon ook niet meer slapen. Heb ook nog even gedacht..ga ik er uit..ff computeren maar dacht dan slaap ik daarna helemaal niet meer.

Slaap je overdag dan wel wat bij of lukt dat ook niet?

Ga je ook liggen piekeren dan van heb ik alles wel in huis..dat en dat moet nog schoongemaakt worden of opgeruimd..hoe ga ik dit of dat doen straks enz enz?

Kan me voorstellen dat je niet aan de slaappillen wil....is er niet iets homeopathisch wat je kan gebruiken dan?

Succes straks weer in t ziekenhuis..we lezen wel weer hoe t is gegaan.

Hier een keus gemaakt welke foto we gaan gebruiken voor t geboortekaartje...van de week maar eens naar de drukker..kijken wat hij er van kan bakken. Ben iig al begonnen met namenlijst wie er allemaal een kaartje moeten...er zit schot in eindelijk haha.

Ga ook nog maar even een lijstje maken van wat er nog moet komen/gedaan moet worden. Kan ik volgende week als mijn verlof begint dat eens gaan afwerken.

Fijne dag iedereen.

Geplaatst

hoi hoi

Hier gaat nog steeds alles goed

het slapen gaat wel vannacht ook maar 5 uurtjes geslapen, maar dat komt niet omdat het morgen DE dag is.

Ik heb dit al zowat mijn hele zwangerschap de ene nacht wat beter dan de ander.

je gaat dan idd van alles denken dit nog doen en dat nog doen, en hoe zal dit gaan en hoe zal dat gaan!

Wel iets wat gespannen, maar het valt best mee eigenlijk

Want we kijken er ook heel erg naar uit wat het geslacht is en hoe het kindje eruit enzo!!

Ik moet zometeen ook op controle ctg alleen en ws krijgen we dan ook te horen hoelaat ik me morgen moet melden!

Peggy

ook spannend, je bloedprop verloren het kan idd nog even duren, maar ook niet en dat het doorzet!!!!!!

Succes alvast!!

liefs Claudia

Geplaatst

Het is nog niet doorgezet:( helaas. Want ik heb ieder uur op de klok gezien vanacht. Erg veel krampen en ze zijn ook anders omdat ze vanaf boven in nu komen. Maar geen regelmaat en dus het zet niet door.

Wel de verloskundige gebeld over verliezen van de slijmprop. Het is echt afwachten.. Ze belt me vanmiddag terug hoe het met me gaat. En de controle voor donderdag blijft staan. Kortom niet heel veel nieuws verder..

Iedereen succes ook en vooral voor claudia heel spannend morgen!! Ik wou dat ik ook al mocht..

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Sjezus wat spannend hier!!!!

Ik heb nog geen slijmprop gezien maar wel slijm.....lekker verhaal he...

Ik voel het hier ook broeien, heb olifantenpootjes en dikke vingers waar ik 's nachts geen oog door dicht doe. Heb vanochtend voor t eerst echt geklaagd dat ik het nu toch wel lichtelijk beu begon te worden en tranen met tuiten natuurlijk....nuchtere ik, normaal gesproken dan.

Toen kreeg ik tegen de ochtend krampen en steken en ik dacht, nou laat komen die beeb! Ineens ben ik er klaar voor.

groetjes!

Geplaatst

Peggy wat een ontwikkeling zeg!! Wauw....heb geen idee hoe lang het nu kan gaan duren, vast niet meer zo heel erg lang...spannend!!

Claudia voor jullie is morgen DE dag.....spannend!! Ben ook erg benieuwd wat het geslacht zou zijn....ik houd het forum in de gaten

Poppie succes in ziekenhuis vandaag, hopen dat alles goed is en dat ie de groeispurt heeft voortgezet..

Manon er zit schot in met de babykaartjes lees ik.

Echt goede nachtrust zoals voorheen zit er al een tijdje niet meer in denk ik voor de meesten van ons...en straks zal het wel niet veel beter worden.

Hier alles goed bij vlos. Lag goed met hoofdje stuk ingedaald, dus gaat volgens boekje....morgen 37 week 'dan mag het' hihi spannend!

nou hou de ontwikkelingen hier in de gaten

Cluadia heel veel succes voor morgen.

groetjes

Geplaatst

bijna gelijk gepost Sabke...maar heb nu sinds een paar dagen ook slijm...geen dikke prop maar wel van die kleine jaja...het blijft een vies verhaal....Ik kan me goed voorstellen op den duur ben je dr klaar mee...en we hopen denk ik allemaal dat het ietsje eerder komt maarja......we hebben helaas niets voor het zeggen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden