Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi meiden

sorry dat ik zo weinig van mij laat horen.

maar er gebeurt allemaal wel heel veel hier

heftige bevalling en een keizersnede

dan eindelijk thuis en denken dat je dan lekker kan genieten en bijkomen van alles ook van het ivf traject en de de gehel toch niet al te onbezorgde zwangerschap en dan krijg je koorts en word je weer opgenomen domper op de kraam tijd....

Noa doet het erg goed ze groeit lekker ze is al boven haar geboortegewicht, ze is nu 2660 gr

ik llop over van borstvoeding, heb veels te veel, maar ja te veel dan te weinig.

geef wel afgekolfde melk want aan de borst doet ze wel redelijk maar het doet zo een pijn en daar heb ik nu echt genoeg van

moet dan ook weer opgaan letten of ze dan genoeg drinkt en nu weet ik wat ik kolf en wat ze drinkt

Marretje

hele mooie kamer een beauty!!!

Peggy jij ook bevallen

gefeliciteerd meid!!!

ik zal je verslag daarvan gauw opzoeken ben stiknieuwsgierig!!

ik hou het verder kort, moet zo gaan voeden

meiden die nog heel eventjes moeten....

succes met de laatste loodjes!!

Liefs Claudia

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ja manon, op de buik slapen daar kijk ik echt nog het meeste naar uit heerlijk!!!

Marretje prachtige kamer, daar kan jullie kleine prima in vertoeven...

Claudia leuk om ook weer wat van jou te horen. Ik had nog niet gelezen dat je opgenomen was maar dat is idd erg vervelend. Heb je een zware bevalling, uiteindelijk keizersnede gehad en een al niet te fijne zwangerschap heb je dit.....nou gelukkig gaat het nu beter en met de kleine meid gelukkig helemaal super!!groeit dus goed!! mooi om dat te lezen. Geniet ervan meid. We kijken uit naar een paar kiekjes van jullie prinsesje!!

Ik heb erg last van buikkrampen. De ene keer denk ik het zijn mijn darmen en de andere keer denk ik het zit wat meer beneden. Erg vervelend en moet ook best vaak naar toilet (sorry)....weet niet zo goed wat het nu is maargoed, verder gaat het wel prima hoor!

fijn weekend

groetjes

Geplaatst

annie

ze zegen dat als je vaak naar toilet enzo moet je aan de grote schoonmaak bezig bent van binnen zodat de bevalling kan beginnen!

dus wie weet begint het vandaag of morgen!!

Ik heb alvast in mijn schermafbellding een fotootje gezet!

Liefs Claudia

Geplaatst

Wauw marretje mooi!!!!

Ik wilde dat behang ook maar manlief was bang dat het kamertje ( 10m2) erdoor te klein zou lijken.

maar vind het prachtig geworden bij jullie:D

Geplaatst

Hey Marretje..wat een leuk kamertje !! Ik zie ook een kleine Rolling Stones shirtje..wahaa..wat gaaf ! Mooie vloer..had ik eigenlijk ook t liefst dat grijze laminaat..maar dit wat we nu hebben was een mooie aanbieding. Erg leuk geworden hoor!

Hey Claudia...t is je vergeven hoor haha..we weten toch dat je je handen nu vol hebt!

Jammer de kraamweek zo te moeten onderbreken thuis...maar goed je bent er gelukkig weer. Mooi dat Noa al weer op geboortegewicht is. Leuke foto in je scherm afbeelding.

Ben je trouwens niet bang dat ze straks de borst niet meer wil na een tijdje de fles.

geniet lekker van die kleine!

Annie..heb ik ook idd eens gehoord..eerst de boel lozen voordat je aan de bevalling begint..dat regelt de natuur mooi zelf he?! Nou wie weet..ben je snel aan de beurt.

Geplaatst

We hebben wel een HOT topic, ik hoef steeds niet ver naar beneden te scrollen....

Claudia, je hebt het niet voor niks gekregen, dus geniet er dubbel en dwars van!!! Mooi fotootje bij je profiel!

Marretje, mooi kamertje, schattig en niet kinderachtig, ik hou er van!

En eh...marretje.... niet stiekem voorkruipen!!!!!

nee hoor, het is je gegund, laat komen laat komen! Heb inderdaad ook gehoord dat je lichaam zelf schoonmaakt voor de bevalling, dus ik hoop het voor je!

Hier nog alles rustig, ik denk gewoon dat ie tot 42 weken wil blijven wonen bij mij.....

Geplaatst

Hoi Hoi,

Nou hier zijn de darmen weer aardig rustig hoor inmiddels. Gisteravond ook erg last van gehad dus denk dat het niks betekend hahaha! Misschien toch iets verkeerds gegeten, zou het niet weten. Ik heb zelf namelijk ook het gevoel dat ie nog wel even blijft zitten hoor.

Claudia mooie profielfoto hoor en lekker genieten van jullie meisje.

welterusten

groetjes

Geplaatst

Marretje..helemaal vergeten...2 dagen geleden was je dan echt jarig he..gefeliciteerd nog hoor!...beter laat dan nooit he!

Sabke..jou datum ist al bijna he..zit je nu echt te wachten?

Annie..geen geborrel meer..hee jammer..denk leuk zo achter elkaar in dit topic...nog even stil dus.

Ik heb vanavond een gipsbuik gemaakt. Nou ja mijn vriend heeft zich uitgeleefd. Heb net de badkamer weer schoon. Best leuk klodderwerkje...ben blij dat ik t toch even gedaan heb..je moet je er even toe zetten maar ben nu iig niet te laat..daar was ik bang voor. Maar eens even over nadenken hoe ik m ga pimpen later.

Gisteren en vandaag was de bloeddruk ff een paar keer aan de hoge kant..onderdruk zón 93. Bij 90 zou ik bellen hadden we afgesproken. Nou ben ik gisteren wel op pad geweest de hele dag wel in touw geweest en voeten weer aardig dik. Ben vroeg naar bed gegaan en vanmiddag ook een poos maar op bed met benen omhoog. Later was de onderdruk weer 78 dus erg netjes. Weet dat t moment opnames zijn maar toch ff een goede waarschuwing van kalm aan doen en tussentijds ook proberen de benen omhoog te doen. Moet mezelf ook echt dwingen meer te drinken...sloft er ook weer een beetje bij in merk ik. Grote kan limonade mee naar boven weer zo. Morgen ga ik denk ik even klossen halen..kom je toch makkelijker in en uit bed..vooral s'nachts.

Bedden steun ook..doe ik die nu aan t voeteneind ipv hoofdeind.

Peggy en Claudia...hoop dat jullie een beetje bij komen van t hele avontuur.

Is moeilijk he als je ook s'nachts moet voeden. Komt best wat op je af. Hoop dat jullie overdag een beetje bij kunnen slapen als de kleine ook slaapt. (mits er niet weer kraambezoek voor de deur staat :-( ...haha)

Geplaatst

Marretje wat een mooie kamer!!!!

verder heb ik niet zoveel te melden, behalve dat ik behoorlijk last van nestdrang heb, haha.

voel me goed, gister nog lekker naar de bioscoop geweest en een hapje gaan eten.

en nu bijna 38 weken zwanger, wie had dat gedacht.

Geplaatst

Goedemorgen

Manon wat leuk een gipsbuik gemaakt. Heb ik ook wel aangedacht, maar (nog) niet gedaan. Leuk om daar wat op te maken.!Enne...wel om je bloeddruk denken he. Goed in de gaten houden en inderdaad daarna maar even rusten met voetjes in de lucht. Moet zo op het laatst niet nog eens mis gaan.

Sabke slapeloosnachtje. Tegen de tijd dat jij op het forum zat lag ik ook maar wat te draaien in bed, kon mijn slaap niet meer pakken, uiteindelijk wel gelukkig. Heb je daarna nog een beetje geslapen??

de uitgerekende datum komt voor jou hard dichtbij....ben benieuwd of de kleine zich van de week aankondigd bij jou...

Poppie mooi dat bij jou ook alles goed mag gaan. En last van nesteldrang hahaha! Niet verkeerd toch, alles even lekker aan de kant. Ik ken het gevoel!

Hier alles prima. Straks weer naar de vlos.

byeeee

Geplaatst

Ben inderdaad rond een uur of 5 in slaap gesukkeld, om vervolgens weer rond 8 uur wakker te worden van mn hond die nog steeds redelijk van de pad is vanwege mij,....denk ik.

Over die gipsbuik, echt een aanrader.

Bij mijn vriendinnenclubje is het traditie dat er rond de 37 weken een gipsbuik/borst wordt gemaakt, en dan in het thema van de kinderkamer zeg maar versierd door de rest. Erg leuke resultaten en heel makkelijk te doen. Alleen gewoon naar een hobbywinkel gaan, bv pipoos ofzo en gipsverbandrolletjes halen los, pot vaseline om je mee in te smeren van te voren, goed dik, dan strookjes knippen van t verband, dompelen in lauw water(anders brrrrrrrrrr) en gewoon vanaf boven je borsten laten beginnen. Heel mooi echt. Je kunt ook zon pakket bestellen, maar das stuk duurder.

Tja, beeb wacht nog mooi bij mij inderdaad. En ook lijkt het alsof mn energie weer helemaal terug komt! Heb echt al weer veel huishoudklusjes gedaan vandaag, zelfs een appeltaart gebakken....doe ik normaal nooit!

En ik wil allemaal leuke dingen doen, zolang t nog kan.

En daarbij, mn vriend ligt ziek met een buikgriepje, dus nu mag de beeb nog even een dagje wachten. Anders ligt mn vriend straks nog harder te persend dan ik, kan ook niet de bedoeling zijn....:tongue1:

Tja, de zon schijnt weer, ik ben weer positief!!!

groetjes allemaal!

Geplaatst

Poppie..lekker aan de poets? Ja 38 weken wie had dat gedacht..je houdt t mooi vol...zelfs nog leuke uitstapjes...gezellig hoor nog even uit eten...doe je straks niet zo snel met de kleine.

Sabke...we lossen elkaar af hier met slapeloze nachtjes haha nu was jij dus aan de beurt. Heb de gips ook idd van Pipo...2 rollen voor 4,95. Had er eerst 6..toch maar 2 bij gehaald maar heb t wel gered met 6 rollen. Hij ligt nu nog op een handdoek te drogen..is nog wat nat..wil niet echt met dit vochtige weer. Heb nog geen idee hoor hoe ik m ga pimpen. Heb jij t dus ook gedaan en je vriendinnen laten pimpen?

Annie..hoe was t bij de vlos?

Hier de hele morgen druk geweest met kledingkasten opruimen...alles weer netjes in de kast ..strakke stapeltjes (voor hoe lang met 2 kerels in huis?)

Ga nu even op bed met benen omhoog..zón hele ochtend druk in de weer en de worsten groeien al weer. Nog kleine 2 uur voor dat de school weer uit is dus ff rust voor die mama! bye bye!

Geplaatst

Hier alles weer goed bij de vlos. Bloeddruk nog steeds erg goed 110/65 eigenlijk is dat het constant. Kleintje is volledig ingedaald, kan geen kant meer op en ja...nu is het wachten......Zou mooi zijn als het van de week komt, want de vk die ons nu het beste ligt (ze zijn allemaal aardig hoor, maar je hebt uiteraard een voorkeur) die heeft deze week dienst tot vrijdag 17 uur....dus ik zou zeggen...beebje komt u maar!!!

Eindelijk weer een zonnetje inderdaad, dat doet een mens goed!!

groetjes

Geplaatst

Gaat vlot hier! De volgende dient zich eigenlijk alweer aan om te bevallen! Meiden, nog even sterkte met het wachten...

Liefs,

San

Geplaatst

Ik dacht laat ik het topic even weer naar voren halen, want is rustig hier!

Heb ook geen nieuws eigenlijk, lekker rustig dagje gehad.

Hoe gaat het met iedereen? Rustig aan het wachten??

groetjes

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon):bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

30-08 Annie afspraak VK

30-08 Peggy afspraak VK

31-08 Marretje afspraak VK

02-09 Taurus71 (Manon) afspraak VK

08-09 Marretje afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

25-8 Peggy zoon S_T_A_N

Dat heet stilte voor de storm Annie :-) .....zou t?

Heb maar even de kalender naar boven gehaald.

Zie dat Marretje vandaag ook een afspraak had ?

Ben toch ook wel benieuwd naar de andere dames..ondanks dat ze niet meer meeschrijven ben ik wel benieuwd of ze misschien al wel bevallen zijn wel of niet...

Vandaag weer productief geweest in de tuin. Gisteren voegen opnieuw even gevoegd in de badkamer. Vond t niet zo netjes meer..even nieuw voeglaagje er over haha..weer wat netter Vriend heeft even de boel voorzien van nieuwe kit laagje in bad en bij wastafels..staat net even wat frisser....ohhh nesteldrang..ohhh nesteldrang...gekkenwerk! Verder zoonlief vandaag thuisgebleven van school.

Hele nacht gehoest dus geen oog dicht...koorts bij zo af en toe. Vanmorgen sliep hij zo bijna 2 uur weg op de bank om een uur of 10 en vanmiddag had hij een bedje op t kleed gemaakt en is hij ook zo weer in slaap gevallen terwijl opa en oma op bezoek waren...weer zón 2 uur geslapen. Echt niet fit dus. Lekker in bad geweest en nu licht hij in ons bed. Mag hij alleen als hij ziek is...kan ik m s'nachts wat beter in de gaten houden..koorts kan zo ineens hoog oplopen. Morgen nog maar een dagje thuis en dan verder zien.

Nou dames..wie gaat voor de storm zorgen een dezer dagen ?

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon):bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

31-08 Marretje afspraak VK

02-09 Taurus71 (Manon) afspraak VK

06-09 Annie afspraak VK

08-09 Marretje afspraak VK

13-09 Annie afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

25-8 Peggy zoon S_T_A_N

Zo even mijn afspraken weer in lijstje gezet!

Zou t Manon, stilte voor de storm? Ben echt heel benieuwd wie de volgende is bij ons....Morgen september dus ben erg benieuwd....

Jij hebt echt last van nesteldrang....tjonge nog even de voegen opnieuw gevoegd...goed bezig.

Dan is zoonlief echt ziek, als ze overdag gaan slapen. Lekker even uitzieken, wat wil je ook met dit herfstweer.

Ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat, ook degene die niet meer meeschrijven, of zij al bevallen zijn. Wie weet krijgen we dat nog eens te horen.

Wij gaan zo even op visite bij de overburen, voor de rest rustig dagje gehad. Beetje huishouden gedaan maar verder lekker rustig.

fijne avond

groetjes

Geplaatst

Hier nog geen beebje hoor!! Ik laat het weten als het zover is! Zoals jullie weten, lees wel af en toe, maar ben niet zo'n actieve schrijver!

Wil jullie veel succes wensen met de laatste loodjes! Zet hem op allemaal!

Groetjes!

Geplaatst

Wauw Manon, jij bent echt actief!

Beterschap met de kleine man.

Inderdaad vandaag weer bij de verloskundige geweest. En weer het ok stempel gehad. (We lijken wel duijvis nootjes)

Ze zei wel dat ik er vanuit moest gaan dat ik waarschijnlijk over de 40 weken ga lopen. Dat is wel minder, want ik ben zo nieuwsgierig!

Gister is de trap geplaatst naar zolder (waar wij slapen), dus ook daar is het nu zo goed als klaar.

En voor de babykamer de gordijnen opgehaald en die hangen, dus van mij mag ze komen hoor!

Spannend!!! Vanaf morgen is het onze maand!!!!!

Sabke, het is jouw beurt! Laat hem maar komen!

Hopelijk hebben we allemaal weer een beetje goede nachtrust, afgelopen nacht was het weer knudde bij mij.

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

yes, september is aangebroken!!!!

kom maar op dames, haha.

hier weer slecht geslapen...pffff, maar verder alles nog rustig.

Marretje naar aanleiding van wat denken ze dat jij langer zult gaan lopen????

idd. shit zeg, moet er ook niet aan denken.

ik moet straks weer op controle, maar zal ook niks veranderd zijn.

dus, afwachten maar.

succes iedereen XX

Geplaatst

Annie...nog lekker relaxed bij jou...gewoon doorgaan.

Femke..leuk dat je weer even wat laat horen :-). Dus verder ook nog geen actie bij jou?!

We lezen t idd wel als t zover is.

Marretje...ok...ok....ok.... idd net duyvis nootjes.

Mmmm...40 weken ok tot daar aan toe maar er over...nja..niet zo leuk..je leeft toch naar de 40 weken toe. Net wat je zegt de nieuwsgierigheid neemt steeds meer toe naar mate de datum in zicht komt.

Poppie succes bij je controle..we lezen wel weer of jij ook t OK stempel hebt gekregen he?!

Vanmorgen even naar inloop spreekuur bij de huisarts geweest met zoontje.

Maar goed ook..was er al wat bang voor..blijkt idd een longontsteking te hebben.

Hij ademt zo snel en je hoort t echt kraken. Gelukkig wat beter weer te pas dan gisteren. Eet weer wat en heeft wat meer praatjes. Antibioticakuur mee gekregen en vrijdag weer even terug komen om te laten luisteren. Mooi samen op de bank (monster) filmpjes kijken dus...dekentje over..best lekker knus zo.

Heb nog even over mijn voeten gehad en de assistente heeft even de maten opgenomen en heb bij de apotheek meteen een stel kousen mee gekregen.

(anti trombose kous staat er op) .....voel me nu wel echt een old wief...maar zo in huis maakt dat niet uit..knelt even met aan doen maar zit nu toch wel lekker.

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Femke: Leuk om wat van je te horen. Dus bij jou ook nog alles rustig!! We zijn zo nieuwsgierig he....Maarree....dit is onze maand dus ben errug benieuwd wie de volgende zal zijn. Jij ook nog even succes met de laatste loodjes en we horen het wel als het zover is.

Marretje: alles weer oke dus bij de vlos. Ben ook wel benieuwd waarop de vk baseerd dat het waarschijnlijk later gaat komen. Hebben ze inwendig even gekeken?? Ach waarschijnlijk valt er ook weinig over te zeggen, het komt wanneer het wil komen. Ze zeggen dat de eerste meestal iets later komt, maar meestal wel binnen 10 dagen na uitgerekende datum.....pfffff10 dagen wachten..hihi

Dus bij jullie is nu eigenlijk ook alles klaar en de kleine meid kan dus komen....

Poppie: succes weer in ziekenhuis vandaag. Hoop dat alles er nog goed uitziet.

Manon: Dus de kleine man heeft longontsteking. Verstandig om even met hem heen te zijn geweest, getsie niks aan. Nou lekker rustig aan dan met zn tweetjes. Geloof dat het weer beter zou worden, maar hier is het (nog) erg bewolkt en fris volgens mij.

Nou Sabke...morgen de uitgerekende datum...ben benieuwd of je het gaat redden ofniet.....

groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden