Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Peggy jij maakt het erg spannend zeg, hopelijk gaat er snel iets gebeuren bij je!!!!

Manon idd. optijd je rust nemen, erg belangrijk nu.

Marretje alsnog van harte gefeliciteerd, gelukkig heb je een gezellige verjaardag gehad, met veel zon.

ik ben gister weer bij de gyn. geweest, donderdag gaan ze bij mij kijken in hoeverre de baarmoedermond aan het rijpen is (of niet).

en na het weekend plannen ze een afspraak met ons, om me te gaan inleiden.

nu wordt het echt serieus, haha.

kindje is al goed aan t indalen, erg fijn natuurlijk.

zo ff aan de koffie nu, en zometeen weer aan de ctg.

fijne dag allemaal xx

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jemig Manon jij bent fanatiek geweest zo op je eerste vrije dag!Denk er inderdaad wel om met de voetjes, neem je rust en ga ook lekker met de benen omhoog. Ik heb ook al een heel lijstje afgewerkt met dingen die ik in de verlof weken wou doen. Nu staat alleen nog de aanrechtkastjes beneden op het programma. De bovenkastjes heb ik al wel gedaan maar nu beneden nog en dan ben ik er ook klaar voor!!

Marretje mooi dat het een geslaags weekend was. Jullie hadden er ook prachtig weer bij. Leuk he om zo de babykamer te mogen showen!!

Peggy je houd het wel spannend hoor! Ik hoop echt voor je dat het niet zo lang meer gaat duren.

Poppie dus voor jou schiet het ook al op hoor! Spannend! Helemaal als je straks een datum hebt wanneer je ingeleid gaat worden.....Hoop dat alles goed is verder bij de ctg vandaag! Succes.

Hier vanacht ook weer hele nacht op. Weer pijn slokdarm/maagzuur. Had gisteren Maalox gehaald, moest ook helpen, nou bij mij werkt dus helemaal niets. Werd er op den duur gewoon misselijk van. Maar de pijnen zijn weer weg alleen de misselijkheid is nog niet helemaal over. Zal zo proberen wat te gaan eten wie weet helpt dat.

Zal vanmiddag mijn (nieuwe) auto even ophalen. Gisteravond nog even gekocht tussen de bedrijven door.

fijne dag iedereen

liefs

Geplaatst

Annie: Vla kan helpen om te verlcihten.

Koolzuur, jus dórange, appelsap, sinaasappels zijn heel erg opwekkend.

Bij mijn dochter ook heel erg last van maagzuur gehad. Zelfs als ik stond kwam het omhoog. Mijn dochter was ook erg groot, ruim 9 pond en 57 cm. Tja dan neem je veel ruimte in.

Ik moet eerlijk zeggen dat niets echt hielp. Waren wel dingen die het verergerde.

Het enige wat bij mij hielp was bevallen. Echt meteen erna over.

Met 41 weken bevallen.

Dus de echte oplossing is "even" bevallen. De kleine man is klaar. Goed uitleggen dat hij niet zo eigenwijs moet zijn en gewoon tevoorschijn moet komen hahahahaha.

Geplaatst

Marretje..weet iedereen bij jou wat jullie krijgen? Ik laat niet de kamer aan iedereen zien..want dan ziet ze gelijk dat t een meisje is ;-)

Peggy..laat maar komen nu he..bent er al mooi een tijd zat van zo he?! Sterkte daar!

Poppie...t gaat nu idd serieus worden..ben benieuwd of je een datum krijgt donderdag>

Annie..jij ook flink aan t poetsen geweest..haha..is wat die nesteldrang!

Vervelend die maagzuur! hoofdeind nog hoger zetten?

Zo ik ga nu even zoontje naar school brengen en kijken of ik nog een maatje mammoet kan scoren bij de scapino ;-)

doei doei

Geplaatst

hoi meiden

ik kom ff inbreken! ik lees gezellig met jullie mee, word erg spannend hier!!

ook ik heb erg last van maagzuur, mijn huisarts avdiseerde gaviscon drankje. het is in de smaak perpermunt en anijs, dit is bij mij het enige wat nog helpt, dit wilde ik jullie ook als tip geven.

dames sterkte met de laatste loodjes

liefs wilma

Geplaatst

Meiden ik denk dat het is begonnen.. Nadat ik vanochtend slijm had verloren (slijmprop 2weken geleden al verloren) is er vanavond om half 7 weer behoorlijk veel slijm dit keer met wat bloed uitgekomen en ongeveer om de 15 minuten een kramp (zou dit een wee zijn....) Net even lekker gedouchd. Dat was fijn. Ik ben heel benieuwd hoe het verder verloopt.. zou het dan toch beginnen.... ik hou jullie op de hoogte.. (als het lukt)

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

ja Peggy, ik denk idd. dat het dan nu echt begonnen is bij je!

heel veel succes wens ik je, en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben.

ik ga voor je duimen meid.

en houd het topic goed in de gaten nu!!!!!

liefs XX

Geplaatst

Peggy, ik hoop voor je dat dit het is! Het is vannacht volle maan, dus ik had me vergist gisteren. Zet hem op meid!

Manon, ik heb vanaf het begin iedereen verteld wat het word, kan het echt niet voor mezelf houden, praat zo mijn mond voorbij. Ik ben heel goed in het bewaren van geheimen, behalve als het voor mezelf is.

En ik ben ook wel trots op mijn kamertje, dus is het wel leuk om het alvast te showen, dan kan die kleine meid straks de show stelen!

Poppie, ook voor jou begint het spannend te worden!

Wat gebeurd er toch al veel, en het moet nog september worden!!!!!

Annie, wat leuk een nieuwe auto! Wat voor een heb je gekocht?

Wij zijn ook aan het speuren, het word nl knap lastig om straks met die kleine overal te komen, we hebben nl een subwoofer in de achterbak. Dus een kinderwagen past er niet bij en op de achterbank zit een hond van ruim 35 kg dus om daar en een persoon en een kinderwagen bij te proppen is ook niet echt een succes!

Zal misschien toch een stationwagon worden, het word wel erg burgelijk op die manier :-)

Wel vervelend hoor dat je zo'n last hebt, we hadden vannacht wel kunnen chatten, ik ging pas na 4en slapen.

Morgen ga ik met mijn schoonmoeder de laatste inkopen doen, zodat ik alles in huis heb voor de kleine.

Ik ben vandaag bezig geweest met het wassen van nog wat dingetjes en heb alvast mijn vluchtkoffer gepakt. Lijstje gemaakt voor mijn mannetje met de belangrijke telefoonnummers.

Hopelijk word volgende week de trap geplaatst, en dan mag ze van mij komen!

Fijne nachtrust voor iedereen, behalve voor Peggy (hoop dat jij ligt te puffen)

Geplaatst

Rond half 1 werd het heftig om de 2/3 minuten weeen. Om 4uur is de verloskundige geweest en toen had ik 3cm. Dus hij gaat vandaag geboren worden.

Ze komt om 7uur terug! En ben wel van plan om dan naar het ziekenhuis te gaan.

Xpeggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend:bcbbboy2:

Geplaatst

Ohhhh Peggy..jij maakt t spannend hier !!

Jammer je bent nu waarschijnlijk naar t ziekenhuis..ben ik net te laat om je nog heeeeel veel succes te wensen. Zet m op meid ik denk aan je vandaag !! Ik houd t forum vaker in de gaten vandaag/morgen hoor.

Marretje/Annie..komt wat bij kijken he..zelfs de auto moet aangepast worden voor de komst van een kleine. Wij hadden ook een kleine auto eerst ..geen achterdeuren...op een gegeven moment wordt zón maxicosie wel erg zwaar in en uit tillen op de achterbank...zijn toen ook over gegaan op een mpv. veel meer kofferbakruimte en hoge instap ..wel lekker hoor. Wat is t geworden Annie?

Marretje vandaag op stap om te shoppen...goed idee..denk hier t zelfde. Wat net ondergoed er nog bij halen haha..alsof alles versleten is hihi nee hoor maar wel zo netjes als je naar t ziekenhuis gaat. Voedings bh's nog een voedings shirts.

Zaterdag met een vriendin naar Ikea..nog even wat kleine dingen in huis vervangen...wc borstels/prullebakjes/ vuilnisbak..wil alles even netjes hebben. Jaja t doet wat met je..t idee dat er straks een vreemde door je huis loopt...alles moet schoner en netter..belachelijk fenomeen die nesteldrang. Marretje heb jij ook t plan om in t ziekenhuis te bevallen of ga je eerst thuis proberen?

Nou met z'n allen duimen voor Peggy..eindelijk gaat t dan gebeuren...spannend voor haar en partner!

bye bye

Geplaatst

Wat fijn dat het doorzet Peggy, nog even en dan heb je je kleine wondertje in je armen! You go girl!!!!!

En Manon, in sommige dingen ontsporen we echt ;-). Ik loop nog wat achter de feiten aan qua schoonmaken, maar ben bezig met een inhaal slag. En inderdaad voor wie? Het is echt voor je eigen gemoeds rust, want mijn schoonmoeder is nogal super netjes en als mijn huis niet schoon zou zijn zou ze daar direct wat van zeggen, maar heb haar nog niet gehoord.

Ze loopt alleen te mopperen over de tuin, maar daar heb ik echt geen puf voor dit jaar!

Ik ga proberen om thuis te bevallen, mits de trap geplaatst is. De trap die er nu zit is echt doodeng. Het is zo'n ruimte besparend geval.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

jemig wat een ontwikkeling...Peggy spannend meid het is gewoon echt begonnen!!Waarschijnlijk heb je gewoon vandaag jullie mannetje in je armen. Wauw...Je leest het wel niet meer maar heeeell veel succes en houd uiteraard het topic weer in de gaten. Ben benieuwd.......Dat wordt de tweede van het rijtje....joehoe....

Die schoonmaak tik heb ik ook wel. Het is gewoon het idee dat er straks een vreemde in je huis rondloopt die in alle kastjes ed komt...ik wil gewoon niet dat ze denkt nou dat mocht ook wel eens opgeruimd/schoongemaakt worden. Al is het hier helemaal niet vies ofzo maar het is de gedachte erbij. Ik denk dat ik vandaag de keukenkastjes beneden ga doen. Dat is wat nog op mijn lijstje staat en dan ben ik er klaar voor!

Het is trouwens een ford ka geworden. Een tweede auto. Wij hebben al een station dus daar past de hond met kind en kinderwagen wel in. Het is meer voor mij dat ik wat mobieler ben. Woon in een dorp met niet altijd alles bij de hand, is een auto erbij wel erg handig en helemaal als het strakjes naar de opvang gaat. Maar ben er erg blij mee hoor!

Nou hoe zal het Peggy vergaan. Zal ze al in het ziekenhuis zijn. Vind het echt heel spannend nu hoor. Zal vandaag dan ook echt maar even mijn koffertje gaan klaarmaken en inpakken, want dat is nog niet gebeurt. Heb al wel dingetjes klaargelegd.

Nou ik houd het hier in de gaten

fijne dag

liefs

Geplaatst

Wilma...thanx nog voor je beste wensen voor de laatste loodjes voor de september mama's!

Door "commotie" van Peggy helemaal vergeten te zeggen.

Altijd leuk als dames uit andere topics even komen inbreken !!!

Geplaatst

Whaaaaaa wat spannend!

peggy zet m op!

Hier nog alles rustig.... bij elk krampje denk ik....kom maar op! Maar dan zakt het weer.

Groetjes Sabke

Geplaatst

Pulletje,

Ben vandaag vergeten op je te reageren.

Maar vla heb ik ook al geprobeerd helpt dus ook niks. Ik denk ook eerlijk gezegd dat bevallen de enige optie maarja de kleine man blijft nog keurig zitten. Ik ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee hoor het mag van mij wel. Maarja.....vanacht was een betere nacht maar heb gister er eigenlijk de hele dag last van gehad. Gelukkig niet van die pijnen dat is meestal 's nachts zal wel omdat je dan in stilstand bent ofzo.....

Nouja ik hoop maar dat de kleine man zich gauw gaat aandienen hihi!!

Geplaatst

Wilma

Gaviscon heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik zo maar eens halen wie weet helpt dat. Maalox zou ook moeten helpen, hielp bij mij ook niet echt. Volgens pulletje is de enige manier...bevallen...dus denk dat ik dat dan maar moet doen hihihi.....alleen de kleine man is het daar nog niet zo mee eens denk ik....

iig bedankt voor de tip

groetjes

Geplaatst

Hoe zal het met Peggy gaan? Zal ze haar ventje al in dr armen hebben en een trotse moeder zijn... Ben heel benieuwd!!

Sabke bij jou dus ook zo nu en dan krampen. Ik heb daar ook wel last van. Maar ene dag meer dan andere. Ik had gisteren zo'n dag dat ik overal last van had, een heel raar gevoel ik dacht hmmm zal het vandaag beginnen? maar nee hoor vandaag eigenlijk nergens last van dus zullen toch echt rustig moeten afwachten. JIj bent de volgende in het rijtje dus kom op!! hahaha

Geplaatst

Taurus Bedankt !! Jij bent ook zo'n bijna laatste in de rij in september. Vind/Vond je het ook zo raar dat je verhalen leest van je voorgangers van bijvoorbeeld ervaringen zwangerschap of kwaaltjes die bij jou dan pas weken later komen?

Wat een spanning hier met Peggy nu. Als ik haar dingetjes lees dan herken ik mezelf maar ik heb nog steeds geen weeën. Voor de anderen: wel al vanaf vorige week pijn in onderbuik en rug en steeds meer harde buiken. Had gister bij gynaecoloog 1 cm ontsluiting en ben beetje gestript. Heb vanmorgen mijn slijmprop verloren. Deze middag weinig klachten, nu begint het weer wat en ben ook misselijk. Wie weet .... en anders heb ik wel een einddatum in zicht: word sowieso dinsdag ingeleid!

Alle dames hier: succes met de laatste loodjes. Ik vond die laatste weken maar lang duren met niet tot slecht slapen, kwaaltjes etc en vandaag dan toch de 40 weken bereikt en nog geen baby haha.

Ik vind het zeer grappig om jullie nesteldrangdingetjes te lezen, heb daar totaal geen last van gehad, helaas ...

nogmaals succes !

Geplaatst

Hey Louke,

Dat ik met kwaaltjes e.d achter liep had ik geen last van..ik had ze nl niet in t begin.

Wat me wel niet zo leuk lijkt van de hekkensluiter is dat de anderen allemaal bevallen zijn en zo druk met hun kroost (oh zo begrijpelijk dat forum een beetje naar achtergrond verplaatst) dat je dan een beetje "alleen "achter blijft in je topic haha.

Maar zie dat t bij aug. ook wel mee valt..zitten wel trouwe schrijvers tussen.

Ik hoop voor je dat dat strippen vannacht allicht wat heeft gedaan. Iig fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven nu. Al dat onzekere op t eind is niet leuk als je de uitgerekende datum bereikt hebt. Misschien komt t toch nog spontaan wie weet...

Geen nesteldrang ..ohhh heerlijk relaxed lijkt me dat hahaa!

En nu afwachten op nieuws van Peggy..zou t al..ben zo benieuwd!!!!

Ps gisteren geen schoenen kunnen vinden bah..zelfs maat 41 kon ik amper aan (normaal 38) Regent t pijpenstelen..loop ik op afgeknelde rucanor sandalen bah!!

Ga maar kaplaarzen kopen...rubberen KAPLAARZEN..maatje 45!

Geplaatst

Jeetje meiden, het gaat echt beginnen nu!

Peggy, ik hoop dat je die kleine al lang in je armen hebt en dat alles helemaal goed is gegaan! Geniet!!

Leuk ook om de nestdrang verhalen te lezen, ik heb daar helaas ook geen enkele last van. Zou best lekker zijn als ik me er wel toe kon zetten, maar dat lukt me niet. Scheelt misschien enorm dat ik naar een kraamhotel ga, dus geen kraamhulp die alle hoeken en gaten van badkamer, keuken en washok kritisch komt inspecteren ;-)) Heb de illusie dat ik na de bevalling zelf wel kan doen als ik eindelijk weer normaal kan bukken zonder dat het maagzuur mijn neus uitkomt.

Gebruik trouwens al weken Gaviscon, is het enige wat echt helpt. Al ben ik dat weer zo'n tut dat ik 1 flesje per week genoeg vindt en dat is het dan eigenlijk net niet. Meer durf ik gewoon niet, dus die is voor 's avonds en 's nachts en overdag probeer ik zo recht overeind als mogelijk te blijven.

Gisteren heb ik me versproken over de naam tegen mijn moeder, was bezig om een oppas te regelen voor oktober en floep...luid en duidelijk de naam....oeps!! Ze heeft het natuurlijk gehoord (heb haar later op het hart gedrukt dat ze hem geheim houdt verder), maar wat erger is ...mijn man hoorde dat ik me versprak...oef, dat vond hij echt niet leuk!! Of hij het nu ook tegen mensen mocht zeggen.... NEE dus! Stom stom stom... nog beter op letten dus!

Hier begint het lijstje van dingen die nog gedaan moeten worden redelijk af te komen, geboortekaartje staat online klaar, adressen zijn verzameld, vluchtkoffer bijna ingepakt, koffer voor het kraamhotel inpakken doe ik vandaag, kamertje af, spulletjes gekocht en verzameld....nog wat laatste dingen en dan is het wat mij betreft de hoogste tijd!

Heb van die Zwitsal geurzakjes gekocht voor in de laden van de commode, als ik de deur van het kamertje nu open doe ruikt het helemaal naar baby...heerlijk!

Meiden, zet hem op die laatste loodjes! Ben benieuwd wie de volgende gaat worden na Peggy

Liefs

Cjee

Geplaatst

Thanx Beau !

Cjee...oef jaha zo moet je opletten nu he met de je niet verspreken. Wij gebruiken onderling ook wel de naam al een tijdje..dan wen je er ook al een beetje aan..maar oh oh moet daar ook zo mee opletten. Mijn zus weet alleen de naam omdat ze voor ons de foto's heeft gemaakt voor t kaartje en bij 1 foto moest ze ook de naam weten. Ze praat haar mond niet voorbij dat weet ik zeker.

Hoe lang blijf je in t kraam hotel dan ?

Fijn dat je alles zover af hebt.

Waar heb je die zwitzal geur zakjes vandaan. Toevallig dat ik er gisteren ook aan zat te denken om lekkere geur zakjes in de kledingkast te leggen en commode...maar vaak zijn ze wat overheersend..tenminste lijkt me voor een babykamer.

Zwitzal luchtje is natuurlijk wel heerlijk..heb ook alle spulletjes van zwitzal..gebruik zelf ook altijd de creme.

Geplaatst

ohhh Peggy, hopelijk is je beebje er allang!!!!

ja die zwitsal geurzakjes zijn idd. heerlijk, heb ze ook.

ik heb ze bij het Kruidvat gekocht Taurus.

zo, ff nog aan de koffie, dadelijk verzorgen en naar het ziekenhuis.

vanmiddag inwendig onderzoek, ben benieuwd.

en als het goed is krijg ik vandaag te horen wanneer ze gaan beginnen met inleiden.

groetjes X

Geplaatst

Peggy, ik hoop dat je ontzettend van je kleintje aan het genieten bent meid! Ben zo nieuwsgierig!

Poppie, succes straks, en spannend hoor! Het begint nu echt op te schieten!!!!

Cjee, wat is dat erg he! Als je je zo verspreekt. Ons is het ook gebeurd hoor. Zowel ik als bij mijn man. Er zijn bij ons dus al een paar mensen die weten hoe ze heet. Zoals ik al zei ik kan dat soort dingen niet zo goed geheimhouden.

Manon, ik weet hoe het is, ik loop al weken alleen maar op slippers, normaal is dat niet zo erg maar met dat weer zoals vandaag is echt verschrikkelijk. Ik ben aan het wachten of het nog een beetje droog word, de hond moet zo echt even naar buiten. Maar ik heb het voordeel dat mijn hond nooit naar buiten wil als het regent. Maar er staat nu zoveel water op straat dat ik hoe dan ook met natte, koude voeten thuis kom.

Beau en Louke bedankt! Leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft! Jij ook heel veel succes Louke, je hebt in ieder geval een datum dat ze in actie gaan komen, want het lijkt me dat je niet langer wil wachten!

Annie, fijn zo'n 2e autootje. Leuke auto ook de KA. Daar ben je straks met die kleine erg blij mee, lekker mobiel!

Gisteren laatste spulletjes geshopt. Nu nog even wassen! Ik ga ook die geurbuiltjes halen, jullie zijn zo enthousiast!

Fijne dag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden