Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik hoop idd ook dat Peggy haar mannetje allang in de armen heeft en heerlijk aan het genieten is nu. Ben benieuwd wanneer we wat van dr gaan horen. Maar waarschijnlijk zoveel drukte dat je hier niet meteen aan denkt! Dus eerst nog maar even genieten.

Cjee dat is inderdaad erg 'lullig' om je te verspreken. Maar ja kan gebeuren vooral als je de naam al wel gebruikt. Wij noemen de naam nog helemaal niet dus daar hebben wij geen last van. Alleen mijn beste vriendin en mijn nicht weten de naam. Alleen is het zo dat mijn beste vriendin dus al wel met die naam praat en ze laatst bij me was en zo ineens die naam noemde waar mijn vriend bij was. Hij vond het natuurlijk niet leuk dat zij de naam wist.....oeps......want dat had ik hem niet verteld omdat ik wist dat ie dat niet zo leuk zou vinden...nouja maar het was wel even een lullig moment. Dus kan me wel voorstellen dat jij dat gister ook even had.

Ik zie het ook niet echt als nesteldrang. Ik vind het gewoon vervelend als zo'n kraamhulp in kastjes en weet ik veel komt en denkt getsie......dat is mijn gedachte erbij en dat wil ik niet. Zou ik net als Cjee in een kraamhotel bevallen en daar dus de kraamperiode verblijven denk ik niet dat ik zo ijverig thuis bezig was geweest hoor, hihi!!

Ik heb ook van die zwitsal geurzakjes gekocht inderdaad. Ruiken heerlijk. Gaat de nieuwigheid van de kasten wat eruit, want dat stonk echt bij ons. Volgens mij kun je ze inderdaad gewoon bij een drogist kopen hoor Manon, ik heb ze trouwens bij de prenatal gekocht.

Poppie jij vandaag weer succes in ziekenhuis. Ben benieuwd wat er uit komt en of je te horen krijgt wanneer ze je gaan inleiden. Heb je dan een datum om naar toe te leven.

Manon wat lijkt me dat vervelend zeg van je voeten. Ze zijn dus echt enorm!! Ik heb ook nog altijd slippers aan, niet echt lekker met dit weer maarja het zit gewoon het lekkerst. Nou hoop voor je dat je dan een paar kaplaarzen vind hihihi!

Louke jij echt heel veel succes. Misschien is het inmiddels al wel begonnen, hoop het voor je. En anders is er idd een einddatum in zicht. Maar zou mooi zijn als het zicht vanzelf aankondigd.

Vandaag boven maar weer even aanpakken hahah!! kwestie van bijhouden en het weer is toch bagger. Zal straks toch ook maar Gaviscon halen. De rest helpt niet misschien dit dan. Al gaat het nu 2 nachten al goed. Overdag heb ik er ook wel last van maar dan doet het niet zo'n pijn, die pijn komt echt 's nachts. Dus straks maar even dorp in, ze zien me aankomen, is ze alweer met dr maagzuur hihi.

fijne dag

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kom even kijken of er al een berichtje van peggy is. Zo spannend!!! Ik hoop dat alles goed gaat met ze en dat ze ligt te genieten van haar zoontje.

Alle andere dames, heel veel succes met de laatste loodjes. Het regenweer helpt helaas niet tegen olifantenpootjes zo te lezen. Maar misschien waren die nog groter geweest met zonnig weer?

Geplaatst

Ik ben gister om 10.58 bevallen van ons wonder. Hij heet S-T-A-N.

De bevalling is goed gegaan. Ik ben de avond ervoor begonnen en 's nachts om kwart over 1 kwamen de weeen om de 3/5 minuten. 's Morgens om 7uur naar het zh gegaan en daar had ik inmiddels 8cm. Toen zijn de vliezen gebroken en bleek dat stan in het vruchtwater had gepoept (waarschijnlijk ook een rede geweest dat ik zoveel voorweeen en krampen heb gehad de weken ervoor) Het is toen dus medicisch geworden en stond er meteen wel zn 8 man personeel om mn bed klaar. De verloskundige mag dan ook niets meer dan en wordt het overgenomen door de arts. Helaas wel geknipt. En dat zorgde voor na de bevalling voor zn 3 kwartier hechten. Maar de geboorte is als ik er op terug kijk vlot verlopen.

Ik was ook al om15.00uur weer thuis dat ging ook snel.

Sorry dat ik nu even niet zoveel online zal zijn... maarja het is echt wennen en hectisch even!! De rest van de meiden veel Succes!!!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Ook nog even in ons eigen topicje...

Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon....Prachtige naam

En nu lekker gaan genieten van jullie wondertje...

liefs Annie

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon):bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

26-08 Sabke afspraak VK

27-08 Marretje afspraak VK

30-08 Annie afspraak VK

30-08 Peggy afspraak VK

02-09 Taurus71 (Manon) afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

25-8 Peggy zoon STAN

Geplaatst

Peggy, van harte gefeliciteerd meid!

Logisch dat je even je handen vol hebt. Geniet er eerst maar even lekker van!

En als je dan even tijd hebt, dan zien we natuurlijk graag een foto van je mannetje.

Geplaatst

Peggy van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!

mooie naam.

hier heeeeeeel goed nieuws vandaag, haha, we snappen er allemaal niks meer van!

inleiden gaat voorlopig niet door, de kleine gaat ineens heel goed bij mama in de buik.

dus voorlopig mag de beeb nog blijven zitten.

fijne avond allemaal X

Geplaatst

Even een kopie vanuit andere topic...

Joehoeee die Peggy !!!

Hartelijk gefeliciteerd meid..en je man/vriend natuurlijk ook!

Heb al elke keer op t forum gekeken maar moest vanmiddag de hort op en nu het hete nieuws later op de dag vernomen ...haha

Wat mocht je weer snel naar huis...en hechtingen ai niet zo prettig maar die S-T-A-N

maakt natuurlijk alles goed.

Nu lekker genieten van jullie kereltje..lekker kalm aan doen en laat je goed verwennen!!

Geplaatst

Poppie dat is fantastisch nieuws zeg!! Hopen dat alles zo goed mag blijven gaan en dat de kleine inderdaad zelf lekker mag bepalen wanneer hij wil komen.

liefs

Geplaatst

Peggy, geweldig gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van. Mooie naam zeg, ik hou van korte namen. Lekker stoer. Wat heerlijk dat alles zo goed gegaan is!

Poppie, wat een lekker bericht voor jullie! Elke dag extra binnen is toch mooi meegenomen straks! Wat een opluchting. Fijn voor jullie!

De zwitsal zakjes heb ik gewoon bij het Kruidvat gekocht inderdaad, zitten er drie in een zakje. Ze ruiken best sterk, dus heb er nu twee in de veschillende laden met kleding en nog eentje over. Heerlijk!

Sabke...ben je er klaar voor?? Tot nu toe lijkt het erop dat we netjes ons lijstje gaan aanhouden ;-))

Liefs

Cjee

Geplaatst

Ik ben er helemaal klaar voor!

Heb er gisteren een halve ananas tegenaangegooid, helaas, zonder resultaat..... weer een bakkerspraatje de wereld uit!

Maar goed, het kan nog.

Gisteren trouwens weer goedgekeurd door de vlos, mn bloeddruk was wel een beetje omhooggegaan maar verder alles prima weer.

Bij jullie nog vol te houden?

Groetjes Sabke

Geplaatst

Helpt ananas niet..nou dan weet je t he..moet je je mannetje aan de jas trekken...pfff moet er nu niet aan denken ;-)..hahaaaaa

Mooi weer een stempel ok...ben je t ook al echt zat of valt t mee?

Vannacht weer wat minder geslapen...niet erge klachten ofzo maar vaak moeten plassen en daarna de slaap niet meer kunnen vatten.

Ene kant vind ik de buik nog wel mooi en denk ik..tja t is wel de laatste keer en ik weet dat ik na de bevalling van onze zoon m in t begin toch een beetje miste...maar aan de andere kant als ik mijn bekken af en toe voel steken en die dikke rot voeten..dan denk ik..ik verlang er ook wel weer naar om gewoon mijn lijf in mijn eentje te hebben. Gewoon dat je weer wat soepeler bent zonder steken in t bekken..s'nachts strompelend naar de wc enz enz. Plus dat ik natuurlijk enorm nieuwsgierig ben hoe de kleine er uit ziet. Onze zoon vroeg vanmorgen al naar de naam van de baby..dat wou hij graag weten en heeft het er al over dat hij de baby mee naar school wil mee nemen als hij gaat trakteren op lange vingers met muisjes. Verder denkt hij nog steeds dat ik ga ontploffen..dat de baby letterlijk uit mijn buik ploft straks...zulke wilde verhalen verteld hij ook aan de oudere kinderen hier op t speelplein in de straat ;-)

Fantasie he?!

Nou dames...beste maar weer!

Geplaatst

nou ik ben het nog niet helemaal zat hoor, het mag van mij maar het is nog prima te doen zo. En die klachten 's nachts zijn inderdaad vervelend, maar ik ben inmiddels wel echt uitgerust, zo weinig actief dat je zo bent aan t einde van de zwangerschap. Het is meer mijn nieuwsgierigheid die graag wil dat ie komt! Is ie gezond, hoe ziet ie eruit!?

Mooi dat die kids denken dat je buik kan ontploffen... zou ook best logisch zijn toch! Ik denk ook dat ik straks mijn buik ga missen, dus ik geniet er maar van zolang t duurt!

Doei dames, ben trouwens ook benieuwd naar de foto's van Peggy!

Geplaatst

Hoi Hoi,

Cjee dus de zakjes in huis gehaald. Ik vond ze idd ook best sterk in het begin, maar dat zakt wel af, of je wend eraan natuurlijk. Ben ook benieuwd wie de volgende zal zijn, tot op heden gaan we mooi het rijtje bij langs dus zal idd Sabke de volgende moeten zijn!

Dus alles was weer goed bij vlos. Gebeurt dat niet vaker dat aan eind van de zwangerschap je bloeddruk iets omhoog gaat?? Maargoed wel in de gaten houden uiteraard!Dus de ananas heeft niet geholpen, dan maar wat Manon zegt he, hahaha! Ach het komt als het komt hoor, denk niet dat je er zoveel meer aan kunt doen.

Manon jij weer slechte nacht gehad dus. vervelend hoor. Zo kom je niet echt tot je rust, of lig je 's middags even? Je zoontje is inmiddels naar school dus je hebt het huis voor je zelf toch? Schitterend hoor de fantasie van die kinderen.

En op zich ben ik er ook niet helemaal klaar mee, met het zwanger zijn. Vooral op de dagen waarin ik goed ben uitgerust en eigenlijk geen kwaaltjes heb denk ik, dit houd ik nog wel even vol. Het is inderdaad gewoon het nieuwsgierig zijn. Hoe ziet het eruit, hoe zal het straks gaan, loopt het allemaal een beetje, hoe ben ik eronder etc.....en dat wint tot op heden van de buik/het zwanger zijn dus daarom heb ik wel zoiets van kom maar hoor kleintje!!

Ben ook wel benieuwd naar foto's van de kleine man van Peggy maar ook naar foto's van de kleine meid van Claudia. Hoe zal het met haar gaan? Alweer een week oud wat gaat het ook snel. Hoop dat we ook gauw weer wat van haar horen. Maar kan me ook zo voorstellen dat je helemaal geen tijd hebt om hier over na te denken, die zijn gewoon heerlijk aan het genieten van hun kindjes en gelijk hebben ze....

fijne dag iedereen ondanks dit pet weer!!

groetjes

Geplaatst

Uitgerekend:

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

09 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee :bcbbboy2:

10 september: Femke :bcbbboy2:

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje:bcbbgirl2:

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon):bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

30-08 Annie afspraak VK

30-08 Peggy afspraak VK

31-08 Marretje afspraak VK

02-09 Taurus71 (Manon) afspraak VK

08-09 Marretje afspraak VK

Bevallen:

19-8 Claudia dochter NOA

25-8 Peggy zoon STAN

Geplaatst

Ook hier weer een OK stempel van de vlos.

Ik mag nu aanstaande dinsdag alweer terugkomen omdat ze de rest van de week supervol zaten. Vind ik heus niet erg hoor! En meteen een afspraak voor de week daarna gemaakt dus heb ik het lijstje weer even aangepast.

Volgens de vlos is het een gemiddeld kindje qua formaat en voor de rest doet ze het hartstikke goed.

Het zou inderdaad leuk zijn als Sabke de volgende word en we gewoon netjes het lijstje afwerken.

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het Claudia en Peggy vergaat.

Bij mij overwint ook de nieuwsgierigheid het hoor, ben zo benieuwd hoe ze is en hoe ik het allemaal beleef. En ondanks de kleine klachten die ik heb houd ik het nog wel even vol. Maar daar heeft iedereen zo zijn ups en downs in denk ik. Vannacht weer goed geslapen maar de nachten ervoor waren drama, dan heb ik ook wel zoiets van ik ben het zat!

En wat me helemaal heerlijk lijkt is om straks weer eens gewoon schoenen aan te kunnen!

Bovendien heb ik ook wel weer eens trek in een wijntje!

oja, ook ik heb de zwitsal geurzakjes gehaald en meteen in de kast en commode gelegd. Helemaal super!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben erg benieuwd wie er nu volgt....

Hier gaat alles goed. Wel erg druk en vermoeiend uiteraard. Maar ons wondertje is erg zoet hihi. Behalve 's nachts tussen 12 en 3 dat is net echt zn fijnste uurtje. Maar verder mogen we echt niet klagen. Hij doet het prima! En is erg rustig. Ik voel redelijk. Wel moe natuurlijk en last van de hechtingen, maar kraambezoek doen we rustig aan..

Vandaag ook even geen bezoek dat is echt fijn. Ik moet nu eigenlijk even gaan slapen, maar toch weer druk met dingetjes. Dus mn man ligt maar even te slapen. Ook belangrijk toch.. dan kan hij er vanacht wat beter tegen aan. Ik heb kraamzorg tot woensdag en die is ook erg aardig.

Meiden veel succes met de laatste loodjes en ik lees nog wel mee hoor!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Hi Ladies,

@ Peggy, wat heerlijk dat alles goed gaat! Geef je flesvoeding aan Stan? Of is je man gewoon wakker 's nachts als hij gevoed moet worden?

Ruikt lekker he? Vind het echt een uitvinding! Zouden ze van mij ook van alle wasverzachters mogen doen zodat ik ze ook tussen mijn beddegoed en lingerie kan leggen ;-))

Vandaag weer stempel ok van de gyn. Bloeddruk nog steeds top en groeit goed. Nog niet ingedaald dus geen verwachting dat hij eerder komt dan de uitgerekende datum volgens de gyn...nou ja, ook prima! Kan ik lekker op mijn dooie akkertje de laatste dingetjes doen die nog op de lijst staan.

Vanmiddag ook naar de rondleiding in het Zh geweest om het kijken hoehet er daar aantoe gaat. Lekker om dat ook gezien te hebben. Weet nu dat ik mijn man moet voorbereiden dat erg geen lekkere stoel voor hem is daar in die verloskamer ;-) Laatst bij de uitzendingen van 60 babies per uur hadden ze altijd zo'n lekkere slaapstoel voor als het nog even duurde en er nog even geslapen kon worden.... geen idee of dat in real life ook zo gaat ofdat je echt aan een stuk door bezig bent al die tijd. Maargoed, lekker om te weten toch?

Nou Sabke, ananas dus lekker laten voor wat het is, Is dat ook weer duidelijk. We hebben ook nog even toch? Weekje ofzo,als je het nog niet zat bent dan zou ik het er nog even van nemen!!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Peggy leuk om al wat van je te horen. Gaat dus allemaal prima! Super man!Denk dat het ook belangrijk is om je rust te pakken..kraambezoek kan altijd nog wel. Eerst even lekker met zn drietjes en naaste familie/vrienden genieten van jullie mannetje.

Marretje mooi dat bij jou ook alles weer goed was bij de vlos. Gemiddeld kindje helemaal prima toch! En volgende week dinsdag alweer heen dat is nooit verkeerd. Zeker zo op het laatst niet. Mij lijkt het me echt heeerlijk om 's nachts weer op mijn buik te mogen liggen...oohhh daar kijk ik naar uit hahaha!!!

Cjee dus bij jou ook alles weer goed bij de vlos. Nog niet ingedaald. Volgens mij zegt dat ook niet altijd wat, kan zelfs op de dag dat geboren wordt nog indalen dus komt vanzelf wel. En volgens mij is het ook zo als die al wel een tijdje is ingedaald dat je ook geen garantie hebt dat het eerder komt...Maar zo te lezen ben je dr ook nog niet zat van dus kan de kleine nog mooi even blijven zitten. Vandaag dus rondleiding gehad in zh. Dat is wel fijn, dan weet je even waar je terecht komt. In ons zh stonden nou ook niet echt bepaald fijne stoelen om lang in te vertoeven.....dus helaas voor de mannen!!

fijne avond

Geplaatst

Peggy leuk wat van je te lezen! Nou idd rustig aan met bezoek en eerst lekker bij komen..gewoon nee zeggen tegen mensen die meteen op de stoep willen staan.

Een echt nachtmens die zoon van jullie haha...ach komt vanzelf..maar t is meteen hard werken he als die kleine er is. Veel proberen te slapen zelf als de kleine ook slaapt.

(iets waar ik zelf helaas moeite mee heb..vooral als er een vreemde (kraamhulp) door je huis loopt)

Marretje..mooi weer goed nieuws van de vlos..vooral doorgaan haha!

Lekker snel alweer een afspraak.

Cjee...volgens mij is t vroeg indalen ook niet een garantie van eerder bevallen. Onze zoon lag ook al heel vroeg ingedaald maar vraag me af wanneer hij was gekomen als ik niet werd ingeleid bij 38 weken. Dus dat word zelf een comfortabele stoel mee sjouwen

naar t ziekenhuis? Volgens mij als t echt nachtwerk word en t zet niet meteen door willen ze er ook wel een bed voor man lief neer zetten hoor. Heb t van een collega van mijn vriend wel gehoord..die kreeg een bed toen er bij op de VKamer.

Annie..jij kijkt ook al uit naar t buik slapen..hier t zelfde. Ik ben een echte buik slaper..vooral om in slaap te komen...mis t ook erg en kijk er weer naar uit dat dat kan. (eerst de stuwing van de borsten overleven op dag 3/4 )en dan weer op de buik ..yess goed plan!

Zag trouwens in topic van Claudia (geboren)dat ze even opgenomen is geweest vanwege (borst?) ontsteking maar nu weer thuis is. Van infuus met antibiotica nu naar tabletten en thuis....sterkte Claudia!

Geplaatst

Hier eindelijk wat foto's van mijn babykamer.

Het is nu bijna af. De gordijnen komen nog maar dat duurde wat langer omdat het atelier gesloten was i.v.m vakantie.

Ik ben ook nog op zoek naar haakjes/kapstokje om aan de kledingkast te bevestigen voor evt. badcape.

Peggy, fijn dat het zo goed gaat en leuk wat van je te horen!

Cjee, bij mij is het al 3 weken een stukje ingedaald en de vlos heeft nog niets gezegd over dat het dan al kan gebeuren, dus volgens mij zegt het nog niets. Vorige week zei ze zelfs dat bij de eerste de meeste later dan de uitgerekende datum komen dus dat ik daar rekening mee moest houden.

Ik heb gelezen van Claudia, wat naar voor haar zeg!

Denk je eindelijk te kunnen genieten van je kraamtijd, krijg je dat! Hopen dat ze snel weer is opgeknapt!

Fijn weekend allemaal!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden