Ga naar inhoud

Januari 2010 - IVF poging 2

Gast Sannie66

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi sannie

hoe is het met jou?

je bent nu waarschijnlijk ook begonnen met de andere hormonen naast de synarel he als ik t goed heb??

hoe reageer je erop??

weet je verder al iets meer over het verdere verloop of nog niet...

gr giblomo

• Reacties 268
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Gibelomo...

Gaat goed hier hoor! Thanks! Alleen geen auto dit weekend (bij de garage) en dat vind ik een stuk moeilijker :laughing9:..

Ik reageer niet anders dan de vorige keer op de Menopur, ondanks de verhoging van de eenheden...was het maar dinsdag...dan heb ik weer de 1e FM..ben benieuwd of die verhoging dan ook echt heeft geholpen...

Liefs!

Geplaatst

Weet je wat ik zo raar vind deze keer: ik heb nog niet echt last van mijn boobs! In november hoefde ik er maar naar te kijken (bij wijze van spreken)...

Ik slaap wel als een marmot..pfff..kan nu al bijna mijn ogen niet openhouden...weer de hormonen of zou dat komen van de striemende wind buiten :laugh:..

Geplaatst

Sannie en Caroline, ik lees nu pas jullie conversatie over mij... nou, deze emo-muts voelt hetzelfde voor jullie, hoor, (en Pientje en Joy of course).

Hou de moed erin, he meiden!

x Nine

Geplaatst

Is wel een beetje raar zeker Nine, om zo over jezelf te lezen? We waren echt van slag hoor! (En nog)

Sannie, had je die pijnlijke boobs al meteen in het begin? Want bij mij kwam dat pas na een week ongeveer, beide keren. Komt vast nog wel ben ik bang...

Geplaatst

@Caro, ja de vorige keer al vrijwel vanaf het begin...we zien wel..

Ben echt verschrikkelijk verkouden geworden en dat maakt dat ik me weer zorgen maakt of de Synarel wel 'aankomt'...heb echt mijn hoofd vol snot (excuse my French), zodat er nu heerlijk weer een druk op mijn holtes staat...

Geplaatst

Ik werd ook wakker met knallende koppijn en boobs zijn alweer gevoelig. Zit rond mijn eisprong dus dat zal het zijn maar ik heb het gevoel alsof ik met hormonen bezig ben, heel gek. Lijken wel fantoomverschijnselen...

Heb geen verstand van Synarel maar gebruik je geen Otravin menthol? Werkt bij mij altijd heel goed als ik verkouden ben, geeft echt weer lucht! En dan daarna Synarel gebruiken?

Geplaatst

hoi meiden,

Ik blijf toch hier denk ik...vandaag beginnen met de eerste deca....ivm de planning in het ziekenhuis.

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hey lieve Spa!

Tuurlijk blijf je hier! Goedzo..doortastend en gaan! Wat denken ze wel!

Ben trots op je...

Liefs!

Geplaatst

Koppig als een ezel en dwars als een harderwijker....ik ga wél door en miss dat er nu twee teruggeplaatst worden maar dan moet dat echt goed gemotiveerd worden. Ik heb niet voor niets het eelt op mijn vinger zitten tikken.....

En dan lees ik net het bericht over en van Nine, en dan denk ik, er zijn altijd mensen die zichzelf rotter voelen....en ik schaam me diep, pff wat heeft die meid het te verduren zeg. Geen idee wat ze doormaakt maar ik leef wél met haar mee.

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Spa, het forum is werkelijk een forum waar je alles kwijt kunt en deze dingen met elkaar kunt delen. We weten allemaal -in diverse gradaties- welke emoties, tegenslagen, teleurstellingen enz. enz. je kunt tegenkomen in de MMM. En daar horen ook de banden bij die je smeedt met de meiden hier... met de 1 wat meer dan met de ander...

Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten...

Dikke knuf..

Geplaatst

wat zeg je dat mooi! en wat heb je gelijk....delen met jullie is toch anders dan de mensen om je heen...net bevallen, net zwanger...tuurlijk is er begrip van hun kant, maar ze snappen het niet.

Geplaatst

Dank je...*bloos*

Maaruh..kom je uit Harderwijk?

Geplaatst

Nee joh....volgens mijn vader wel...die zegt dat een harderwijker ben, doelend op mijn dwarse gedrag. snap ik niet hoor ben zo meegaand als de P*st:icon_flower:

Geplaatst

Na een hele slechte nacht (sliep om half 4 nog niet), ben ik nu helemaal 'verrot'. Snap er niks van.. toch spanningen ben ik bang. Maar ook de verkoudheid denk ik...

Vandaag maar rustig aan (boek maar eens uitlezen) en hopen dat het sneeuwen eens stop. Ligt niet veel, maar geef mij maar gewoon kou met een blauwe lucht een een zonnetje..

Geplaatst

Hey Sannie, wat vervelend zeg zo'n slechte nacht. Lekker dagje relaxen is ook niks mis mee haha.

Volgens mij gaan we aardig gelijk op. Ik zie dat jij dinsdag voor de eerste meting mag, ik ga morgen. Ik hoop dat er een flink aantal zitten!

Fijne zondag, liefs

Geplaatst

Dank je Zoë..tot nu toe aardig gelukt!

Ben benieuwd hoor of je 'op schema ligt' morgen met de FM. Hopelijk kunnen ze al de punctie inplannen. Bij mijn vorige IVF waren er 2 FM's nodig. We zien het wel...suc6!

Liefs!

Geplaatst

Ah dat is snel. Ik moet meestal wel 3 keer komen voor meting maar mijn dosis is verhoogd dus wie weet. Jij ook succes!!

Geplaatst

Goedemorgen!

Vannacht wonderwel wat uurtjes achtereen kunnen slapen. Wel een paar keer wakker door enorme hoestbuien. Heb er gewoon hoofdpijn van. Zo eerst maar eens een warme douche nemen; lekker stomen. Dit zal wel enigzins opluchten.

En zo sneu, onze kleine Jack R. is nu (weer) ziek. Vorige week al medicijnen gehaald, want ze bleek buikgriep te hebben. Heeft schijnbaar niet geheel goed geholpen (of het is weer terug), want ik kreeg vanochtend tot 2x toe een lekkere verrassing toen ik beneden kwam. Ook altijd fijn wakker worden :tard:..

Geplaatst

Goeiemorgen San!

Balen dat je nog steeds ziekjes bent... kun je nu niet gebruiken. Hoe is het met je eierstokken? (Goh, ook nooit gedacht dat ik iemand nog eens ooit serieus zo'n vraag zou stellen, haha).

Vervelend van je hondje! Hopelijk gaat het snel beter. Wij hebben een kat en die wordt wat ouder dus laat ook regelmatig verrassingen voor ons achter... Eigenlijk zou ik ook wel een hond willen en vriend helemaal, maar ik denk steeds: eerst een baby... Lijkt me niet handig om een puppy en een baby tegelijk te hebben. Dus stellen we het nog maar even uit...

Sterkte!

Caroline

Geplaatst

@Zoë, thanks girl..dat ik jouw 'score' maar mag evenaren!

@Caro, ach het is maar een verkoudheid. Vanmiddag een uur gelopen naar de garage om de auto weer op te halen. Dus een tekort aan frisse lucht heb ik niet :laugh:.. trouwens, wordt donderdag een ietsiepietsie later..mijn schatje heeft een sollicitatiegesprek (yes!) om 10.00 uur...bel je nog wel even!

Geplaatst

Goed zo! (Frisse lucht en sollicitatiegesprek). Ik denk dat je toch moet wachten op morgen voor je weet of het door kan gaan? Vielen de kosten voor de auto mee?

Succes bij je eerste FM, ben benieuwd!!

Caroline

Geplaatst

Tuurlijk kan het doorgaan. Ik heb altijd mijn echo's vroeg in de ochtend kunnen plannen! Dus zal nu ook geen probleem zijn..anders schop ik stennis :happydance:..

Kosten vielen dus weer tegen (451 Euro), maar loopt weer als een zonnetje..kunnen we eindelijk dat weekje Tsjechië plannen in februari... heb ik zo'n zin in!!! Want we hebben de vakantie uitgesteld ivm die trajecten. We zouden in december jl. Maar omdat ik die IUI er tussendoor wilde doen, moesten we dat natuurlijk uitstellen...

Geplaatst

Ik heb opeens een vraagje aan je, las net je discussie met Gibelomo... Waarom heb jij eigenlijk zo snel al de punctie, na de eerste FM, omdat je maar 4 eitjes had? Ik moest beide keren 4 x komen, omdat het niet zo snel ging. Is dat bij jou dan ook niet beter, wat langer doorspuiten? Of verwachten ze dan niet meer eitjes? Misschien heb ik het gemist en heb je het al een keer verteld hoor, maar ik bedacht het ineens toen jullie het over eenheden hadden...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden