Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mia en partner,

afschuwelijk. Gecondoleerd met het overlijden van Phileine. Dit mag toch niet gebeuren. Tranen biggelen over mijn wangen. Ik heb er geen woorden voor en ik kan me jullie verdriet met dit enorme verlies zo goed voorstellen. Ik wens jullie dan ook alle sterkte van de wereld om samen dit ingrijpende verlies te verwerken.

liefs, Diane

Geplaatst

Lieve Mia en partner,

gecondoleerd met dit grote verlies van jullie lieve dochter Phileine.

Woorden schieten tekort, ik steek een kaarsje aan om jullie kracht te geven.

Liefs Face

Geplaatst

Hey meiden,

Vinden jullie het nu ook zo moeilijk om hier wat neer te zetten?...

Ik wel in ieder geval, maar ik heb wel het gevoel dat we door moeten gaan.

Mia, ik weet niet of je nog meeleest maar ik moet vaak aan je denken en aan de kleine Phileine. En het doet me pijn maar ik heb je maar uit de lijst gehaald. Ik hoop dat ik er goed aan heb gedaan...

liefs

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

28 juni Zoë (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

28 juni Faye (vk)

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

07 juli **Men** (kraamzorg)

07 juli Diana79 (Behandeling KNO-arts)

19 juli Britt (3d/4d echo)

21 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

Geplaatst

Ook ik vind het heel moeilijk!

Ik krijg Mia en de kleine ook niet uit mn hoofd,dit is echt verschrikkelijk!

Misschien moeten we Mia en Phileine juist wel in het lijstje zetten met de geboortedatum erachter ze hoort er tenslotte toch bij,ik weet het ook niet!

FF iets anders....proberen om hier toch weer verder te gaan..............

Ik heb van mn man met onze eerste trouwdag een zwangerschapsreportage gekregen aankomende zaterdag gaan we na de fotograaf om alles door te nemen en een afspraak te maken!Ik ben der heeeel blij mee!

Groetjes!

Geplaatst

Het is ook heel moeilijk om door te gaan... maar we moeten.

Men ..wat leuk die foto's!

toch wil ik ook effe wat kwijt...gister had ik niet zo'n lekkere dag... of het nou ook door het bericht van Mia kwam??... maar het vloog me gewoon aan...gisteren

Zo ineens kreeg ik het helemaal benauwd(niet letterlijk) maar van..oeps..ik kan niet meer terug.... Ik moet nog 17 weken door....en hoe red ik dat?? (terwijl ik me juist beter voel) wat duurd het allemaal lang!? Ineens wilde ik niet zwanger meer zijn...maar weer gewoon me oude 'ik' terug!

let wel...het is een moment opname...en ik ben super blij met de zwangerschap...en heb heel veel zin in de baby...maar de weg ernaar toe ?!?uhm....

Gister dacht ik echt...dit is ééns maar nóóit weer!

Ik ben er super van geschrokken...(ik ben wel iets bekend met paniek-achtige gedachte) ...

Verloskundige gebeld...die zegt ach...dat hebben meerdere tijdens de zwangerschap...iedereen vliegt het wel eens aan ?! kunnen de hormonen zijn...

hou het in de gaten.

Ik voel me vadaag wel een stuk beter...en mijn ventje is fantastisch...(lekker nuchter en die zet me wel weer met twee voetjes op de grond!) maar...ik heb toch wel een beetje 'kater' gevoel!

iedereen roept steeds....geniet ervan...het is zo voorbij....pfff....soms denk ik was het vast maar...okt.

Ik kan er soms best tegenop zien...maar dat is pas sinds twee dagen.

Hoe is dat voor jullie?? Ik moet zeggen ik hoor hier...(enig uitzondering daar..)alleen maar lekkere berichtjes...van wat fijn....

Hebben jullie ook wel eens...dat je denkt..pfff...waar ben ik aan begonnen?

En...hadden jullie je gerealiseerd dat je lijf zo vreselijk op z'n kop zou staan??

Nou ben benieuwd naar jullie reacties..

ik heb getwijfeld of ik dit zou posten...maar tís lief en leed toch??

liefs..

Geplaatst

Britt: goed dat je het hier post. Die twijfels zijn heel normaal volgens mij. Denk dat bijna iedereen dat wel heeft. Waar ben ik aan begonnen, kan ik het allemaal wel (wil ik het eigenlijk wel)? Die lekkere hormonen maken het ook niet beter. Merk hier dat ik er ook last van heb. Mijn mannetje is echt een kleuter aan het worden en kan me het bloed onder de nagels vandaan halen: dan reageer ik net als een puber die heel erg op de teentjes getrapt is, terwijl dat helemaal niet zo is. Door de hormonen heb ik echt heel erg last van overtrokken reacties....

De vorige keer heb ik het 'overleefd' door elke keer van het moment te genieten en niet te veel vooruit te denken/plannen. Het komt zoals het komt en je kan het allemaal het best maar laten gebeuren. Geniet van het gewurm in je buik, want achteraf gezien is het idd echt zo voorbij!

Geplaatst

Lieve meiden,

schrijf lekker verder, geniet van jullie zwangerschappen. We hebben vandaag afscheid van haar genomen, het was prachtig. Het is goed zo, het doet ontzettend veel pijn, maar blijkbaar is er een reden waarom zij te vroeg geboren is. Misschien komen we er nooit achter, maar het is nu gewoon een feit.

Over een tijdje gaan we verder voor een mooi broertje of zusje, nu nog even rust.

Phileine is ons lieve kleine vriendinnetje, voor altijd!

Lieve meiden, het beste voor jullie allemaal!

Dikke kus

Geplaatst

Lieve Mia, wat sterk van je dat je hier schrijft. Fijn dat jullie een goed afscheid hebben gehad. Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst.

Ik zou het fijn vinden, net zoals Men voorsteld, om jou en Phileine een plekje te geven in onze lijst maar ik weet niet of je dit te confronterend vind?

heel veel liefs

Geplaatst

Men, ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's van de babykamer, maar het is prahtig geworden hoor. Een echte meidenkamer!

En wat attent van je man om je een zo'n cadeau te doen. Ik neem aan dat we het resultaat hier nog wel te zien krijgen?

Britt, tuurlijk in lief en leed. Daarvoor zijn we er ook met z'n allen. Hoewel ik je heel goed begrijp kan ik je gevoel niet beamen.

Tuurlijk van mij mag het ook oktober zijn maar meer in de zin van dat we er na al die jaren gewoon aan toe zijn...

Fijn dat je zo'n nuchtere man hebt die alles relativeert. Kun je er verder ook goed over praten met iemand? Het lijkt me wel heel belangrijk dat je je gevoelens kunt uiten. En anders lekker hier doen hoor!

Verder weinig nieuws te melden. De babykamer is voor nu even klaar. Muren geschilderd en de meubels staan op hun plek. Ik wacht nog even met foto's want wil de boel natuurlijk wel ff leuk aankleden!

liefs

Geplaatst

Lieve meiden,

Phileine mag zeker op de lijst! 15-06-2010

Willen jullie dat doen?

Kissie Mia

Geplaatst

Mia, ik weet niet of je het gezien hebt, maar er is door iemand van het forum ook een speciaal topic voor Phileine aangemaakt! Hier hebben ook veel mensen gereageerd.

Goed te lezen dat jullie op een waardige manier afscheid hebben kunnen nemen van jullie meisje, veel sterkte met alles..

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

17 Oktober Mia :bcbbgirl2: Phileine 15-06-2010*

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

28 juni Faye (vk)

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

07 juli **Men** (kraamzorg)

07 juli Diana79 (Behandeling KNO-arts)

19 juli Britt (3d/4d echo)

21 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

Ik heb de kleine Phileine in het lijstje gezet.

Mia wat fijn dat het afscheid zo prachtig was.

Ik vind je ook echt ontzettend sterk,als ik je naam zie staan krijg ik al de tranen in mn ogen! Kan me absoluut geen voorstelling maken hoe verschrikkelijk dit voor jullie moet zijn!

Heel veel sterkte de komende tijd en neem goed je rust!

Er zal zeker een prachtig broertje of zusje voor jullie Phileine komen!!!

Liefs

Geplaatst

Zoë het resultaat zal ik zeker laten zien maar dat zal nog even duren.....weet nog niet eens wanneer we de foto`s gaan maken!!!

Leuk dat het opschiet met het kamertje!Ben benieuwd na de foto`s.

Britt schijf het maar lekker van je af hoor,da zijn we tenslotte voor!

Hoewel ik niet hetzelfde heb als jij kan ik het me ook wel voorstellen dat je afentoe in "paniek" raakt.Het is ook niet niks het is een hele verandering natuurlijk!!!!En misschien krijgen wij het nog,hahahaah!!!!

Gister tweeling bevallingsverhalen zitten lezen,en ik moet zeggen.......ik heb er zin in!!!!! Kan niet wachten tot die 2 kleintjes bij me neer worden gelegt.Maar dat zeg ik nou......weet niet of ik er over een paar weken nog zo over denk!!!!

Groetjes

Geplaatst

Zo, even gauw in de rust van het voetbal komen spieken haha. Heb 2-0 voorspeld op het werk dus ben benieuwd of ik met de pot naar huis ga!

Hoe gaat het met iedereen? Ik mag niet klagen hoor, zaker als ik jullie verhalen hoor over bekkeninstabiliteit maar ik heb de laatste paar dagen behoorlijk last van brandend maagzuur. Pff, op laatst wel een beetje irritant hoor.

Ben trouwens benieuwd of m'n navel eruit gaat ploppen. Hij wordt steeds ondieper hihi.

Hup holland hup!

Geplaatst

Hey Dames wat is het stil hier???

Ligt iedereen op apegapen met dat warme weer?

wij hebben vanmiddag maar een zwembadje aangeschaft heerlijk hoor ff dobberen..........

Zoe malox werkt goed en anders vanille vla,ik kan geen vanille vla meer zien op het moment duss aan de malox........

Ik merk dat de dames steeds sterker worden en ze zijn lekker druk.......Geweldig vind ik het nog steeds!

Afgelopen week na het zh huis geweest omdat ik steeds bijna flauw val,ze hebben geen idee hoe het komt,waarschijnlijk de bloedsomloop die heelhard moet werken en nou met dat warme weer helemaal!

Ik denk dat ik bijna uitgewerkt ben het wordt echt zwaar nou.Hebben jullie daar nog geen last van?

Groetjes

Geplaatst

Foto-K4QBKKD7.jpgFoto-DIZEEOXW.jpg

Dit is ons geboortebord die mijn vader en ik zelf hebben gemaakt!!!!

Alleen de namen der nog op.............................

Geplaatst

hoi hoi,

Hier inderdaad last van de warmte, lekker koppijn enzo. De hormonen erken ik ook zo en dan vooral het gedeelte van snel op de teentjes getrapt!!!Zo irritant kan het ook echt niet voorkomen. Gelukkig kan mijn mannetje veel hebben en heb ik het ook gehad bij alle ivfhormoonkuren.

Gisteren weer op controle geweest en onze kleine meid gezien. Nog steeds klein maar ze groeit op de eigen lijn redelijk mee. Ik was getest op infectieziektes om zo mogelijk de groeiachterstand te verklaren. Er werd mij gevraagd waarop eigenlijk allemaal..Voor wie van jullie wil weten is het volgende geprikt:

Herpes(koortslip) 75% van de Nederlanders heeft dit in zijn lichaam, ik gelukkig niet .

Qkoorts, hier in Brabant was het flink aan de orde,maar gelukkig was ik niet een van degene.

Brovo nog iets maar dat ook gelukkig niet.

Ze konden ook zien dat ik de vijfdeziekte had gehad. Verder geen risico.

Nu wederom 4 weken rust en nog eens rust en dan krijg ik weer een groeiecho. Op 26 juli. Dus dat doen we dan maar niet zo heel erg met dit mooie weer.

Lieve Mia mooi te horen dat jullie afscheid hebben kunnen nemen. Goed dat ze op lijst staat ze is tenslotte geboren en bestaat en in jullie hart waar ze in de toekomst een mooi plekje mag krijgen.

groetjes Face

Geplaatst

Even inbreken hier...normaal zit ik bij 'uitgerekend in september'.

Alhoewel het bij mij ook heel makkelijk oktober kan worden aangezien ik de 30e uitgeteld ben.

Wat een leuk geboortebord is dat Men. Waar heb je het van gemaakt? Van hout?

Ook leuk dat je dat samen met je vader hebt gemaakt. Ik wil zelf ook een geboortebord gaan maken, hetzelfde als het geboortekaartje (die ga ik namelijk ook zelf maken). Heb een fotootje van het kaartje in het andere topic staan.

Groetjes Marjon

Geplaatst

Mama27 leuk kaartje ik heb um gezien.dat is idd ook leuk om een bord van te maken!Wij hebben het gewoon op hout gemaakt 1 grote plaat onderop en de poezen en de strik hebben we uitgezaagd en daarop geplakt!

Face wat fijn dat de bloeduitslagen goed zijn,het word dus gewoon een mooi klein meisje!

Ga lekker dobberen vandaag!!!!!!

Geplaatst

Ha dames! Hier was ik afwezig door een zeer drukke dagen/weekend. Buurtfeest, BBQ met de vereniging en we moeten alle kamers boven ontruimen ivm het stucen. We hebben nu onze bedbodems/matrassen op de grond liggen en verder is het bijna helemaal ontruimd nu. Ben blij dat ik hier niet as vrijdag aan de slag hoef: 33 graden voorspellen ze....

Vanavond wil ik ook ons zwembad oppompen, dan kan ik er morgen na de controle bij de vk lekker in gaan zitten met mijn mannetje.

En last van de warmte heb ik ook nu: maar volgens mij heeft iedereen dat wel met dit extreme weer ineens!

Gisteren heb ik nog een witte linnen korte broek gekocht. Een van de laatste korte/driekwartbroeken in mijn maat. Ik moest bij dat winkeltje in de buurt zijn en kon het niet nalaten om even binnen te lopen. Echt elegant is een korte broek niet met mijn korte stevige pootjes, maar hij zit wel errug lekker!

En met nog een mooi shirt erbij kan ik het met wassen en strijken ook nog bijhouden met dit weer. Heb niet zo heel veel en nu gaat het echt wel hard met de kleding met al dat gezweet!

Aanstaande dinsdag heb ik voor de eerste keer zwangerschapsgym. Zijn jullie al begonnen met iets of gaan jullie nog wat doen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden