Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Uitgerekend:

13 oktober Maaike74

28 oktober Hobbesje

Geboren:

15 juni Phileine* dochter van Mia

26 augustus Ivy en Loïs, dochters van Men

21 september D_uuk, zoon van Zoë

24 september Elize, dochter van Face

2 oktober Louise, dochter van Inge

4 oktober Mirthe, dochter van Britt

11 oktober Milou, dochter van Diane

13 oktober Roan, zoon van Hanneke

20 oktober Amirah Danielle, dochter van Diana

20 oktober Luca Julian, zoon van Faye

Eerstvolgende afspraak:

26 oktober Hobbesje (controle gyn)

Naam/Plaats bevalling/soort voeding:

Hobbesje/Ziekenhuis (ivm vorige keer ks)/borstvoeding als het kindje minder dan 4 kg is

Diana79/Ziekenhuis (ks)/borstvoeding

Nu alleen Maaike en ik nog...

Geplaatst

Faye, van harte proficiat met Luca Julian. Mooie naam! Geniet geniet!

Diane, mooie foto's van jullie prachtige meid!!

Geplaatst

Faye, jij ook gefeliciteerd!!!

Meiden mijn verhaal komt morgen nog wel even ben veels te moe, maar wel even showen met onze mooie meid:

Foto-4EUOZSUH-D.jpg

Foto heb ik net gemaakt, we gaan zo naar bed, wiegje naast ons geplaatst omdat ze veel voeding nodig heeft.

Ze is meer dan 10% afgevallen :-(

Geplaatst

Wat een popjes beide dochters van Diane en Diana! Prachtig... ben benieuwd naar jullie verhalen...

Geplaatst

Diane en Diana: wat een mooie meisjes!:love7:

Hier nog steeds de baby in de buik. Vanacht wel voor het eerst ontzettende voorweeen gehad en heel slecht geslapen. Hoop dat ik morgen of al aan het bevallen ben of dat ik dan op z'n minst zodanig voorwerk heb gehad dat ik inleidbaar ben...

Geplaatst

Wat een mooie kinderen allemaal! Hier eindelijk iets meer van mij. Ook ons ventje is meer dan 10% afgevallen dus ik ben hier letterlijk de melkfabriek. Voeden, kolfen, bijvoeden en weer opnieuw. De kilo's vliegen er af hahahahaha!

De bevalling is erg goed gegaan. De ontsluiting was een hel en schoot niet op. Na 13 uur weeën van 1 minuut om de 3 minuten had ik 5 cm. Ik heb gevraagd om een pompje en dat was een stuk beter te doen! Toen toch ook nog infuus met opwekkers want het schoot niet erg op. Daarna ging het zo vlot dat ik 3 uur later Luca in mijn armen had! Het persen was maar 19 minuten dus hij heeft het niet zwaar gehad.

Ik ben zo zielsgelukkig! Het is alles en meer van wat ik verwacht had. (hoezo kraamtranen en emotioneel? :)

Hobbesje en Maaike zet hem op he!

Tot snel!

Geplaatst

Faye: dat voelt idd een beetje als een fabriek he? Hoop dat de voeding snel heel goed op gang komt en je mannetje lekker gaat groeien.

Enne: heerlijk toch ook wel, zo lekker emotioneel kunnen zijn!?

Geplaatst

Faye dat had ik ook ...kolven en bijvoeden met een spuitje...maar dat duurde gelukkig niet zo lang! snel had ze genoeg kracht om zelf weer te drinken! en had ik genoeg...pfff...dat scheelt echt enorm!!

Je bent zowiezo al heel druk met voeden vind ik!! Verder gaat het hier lekker...wel afentoe aan het gissen wat ze wil wanneer ze zachtjes mekkert....en soms mag je het zachtjes weg laten. Ze huilt niet veel gelukkig ...maar soms moeilijk in te schatten wat ze wil? maar dat duurd nog wel effe...hoorde ik! voordat je dat door hebt.

Ik ben benieuwd hoe het bij de andere gaat......wij hebben ook al twee keer 'poep tot aan je oren' gehad !!!! nou dan zijn ROMPERTJES niet zo handig!?!?! daar is niet aan gedacht toen men die dingen uitvond! maar goed je haalt ze door een sopje en ze ruiken weer fris en fruitig !! hahaha (wie de baby of het rompertje?!?) beide ..hahaha

groetjes !

Geplaatst

Ik ben 22 Oktober bevallen van onze zoon Niels.

Naar een hele lange en zware bevallingen.

Twee dagen in het ziekehuis gelegen.

Maar ontzettend blij met dit wondertje.

We zijn nu lekker thuis en het echte genieten is begonnen.

Faye ook gefeliciteerd met jullie zoon.

Hobbesjes ik hoop dat het bij jou ook snel komt.

Groeeten Maaike

Geplaatst

Wat een hoop baby's ineens. Meiden van harte gefeliciteerd met jullie wonders. En wat een mooie foto's. Lekker genieten allemaal.

Hobbesje wilde jou heel veel succes wensen en ik hoop voor je dat jij ook snel je wondertje in je armen mag houden.

Geplaatst

Uitgerekend:

28 oktober Hobbesje

Geboren:

15 juni Phileine* dochter van Mia

26 augustus Ivy en Loïs, dochters van Men

21 september D_uuk, zoon van Zoë

24 september Elize, dochter van Face

2 oktober Louise, dochter van Inge

4 oktober Mirthe, dochter van Britt

11 oktober Milou, dochter van Diane

13 oktober Roan, zoon van Hanneke

20 oktober Amirah Danielle, dochter van Diana

20 oktober Luca Julian, zoon van Faye

22 oktober Niels, zoon van Maaike74

Eerstvolgende afspraak:

26 oktober Hobbesje (controle gyn)

Naam/Plaats bevalling/soort voeding:

Hobbesje/Ziekenhuis (ivm vorige keer ks)/borstvoeding als het kindje minder dan 4 kg is

Diana79/Ziekenhuis (ks)/borstvoeding

Nou alleen ik nog - zou het oktober worden of niet??

Geplaatst

Maaike, van harte proficiat met jullie zoon!! Doe rustig aan en geniet van je kraamtijd!

Hobbesje, ik hoop toch echt dat het voor joou niet heel lang meer gaat duren....

Poep tot aan de oren hebben we hier (gelukkig) nog niet gehad maar jongetjes kunnen ver plassen zeg!.... haha. Ook verder hier z'n gangetje, vandaag is onze knul alweer 5 weken. Gister op het buro woog hij 3900 gram en is hij nu 53 cm. Een beetje onder in de lijn maar hij groeit wel mooi mee in die lijn.

Voor de rest komt hij keurig om de 4 uur. Het lijkt wel alsof r een soort van alarm bij hem afgaat haha. Je kunt de klok erop gelijk zetten. Alleen het slaappatroon is nog erg verschillend. Gistermorgen heeft hij bijna de hele ochtend geslapen en vanochtend maar een uurtje. Met grote ogen ligt hij in bed en in de box om hem heen te kijken. Heel tevreden. Ben benieuwd wanneer hier een soort van ritme inkomt.... 's Nachts gaat gelukkig heel goed. Na de laatste voeding van half 11 valt hij in slaap tot 3 uur en na deze voeding kan ik hem gelijk terug leggen en slaap hij weer tot half 7/7 uur.

Meiden, wat genieten he?...

Geplaatst

Trouwens, ik las net op het wachtbankje dat Mia weer zwanger is. Ze heeft vandaag positief getest. Ben zo blij voor hun!:happydance:

Geplaatst

Dat is goed nieuws voor Mia!!!

Ben weer terug van de gyn: heb nog net geen ontsluiting... Als ik niet van mezelf beval maandag op controle en dan hopenlijk (net) wel ontsluiting en dan wordt het dinsdag inleiden. Hoop dat ik het lekker voor die tijd doe.

Geplaatst

Hobbesje, wat een spanning nog bij jou!!!

Ik hoop dat je inderdaad voor maandag nog gaat bevallen!

En anders dus maar hopen dat je inleidbaar bent.

Hoe gaan ze je dan inleiden? Gel ofzo?

Hier gaat inmiddels alles weer ietsjes beter.

Ik ben zondagavond weer opgenomen in het ziekenhuis met ontsteking en koorts.

Heb 2 dagen aan infuus met antibiotica gelegen, en ben nu net weer thuis, want ik ben weer koortsvrij!

Nu maar hopen dat ik nog een beetje op een normale manier van de kraamtijd kan genieten :-)

Geplaatst

Oh Diana, het zit je niet echt mee.... Hoop dat je nu idd normaal kan gaan genieten!

Inleiden wil de gyn doen met het breken van de vliezen en een infuus als ik het goed heb. Maar daar heb ik nog niet direct naar gevraagd. We zien wel.

Geplaatst

Oh Hobbesje wat duurt dat wachten lang he! Ik hoop echt dat het voor maandag begint!

Diana ik wist niet dat je zo ziek was! Doe je wel rustig aan?

Maaike: ontzettend gefeliciteerd met je ventje!!!!!!!!!!!!!

Britt en Zoe: wat een rijkdom he! Het is toch echt genieten. Ik merk wel dat ik echt een nieuwbakken moeder ben hoor. Pff, hier en daar onzeker en ik merk dat ik echt hem het liefst de hele dag bij me heb. Zo'n lekker ventje maar ook een enormebeschermingsdrang hahahahaha!

Geplaatst

Faye, heel herkenbaar! Die beschermingsdrang helemaal! ;) Afgelopen zondag lag D_uuk bij mijn schoonmoeder op schoot en begon hij te huilen. Toen ze hem niet stil kreeg begon het toch te kriebelen bij mij! Wel fijn dat toen ik hem eenmaal had overgenomen, hij gelijk stil was haha.

Hobbesje, hoe gaat het met je?

Diana, hoop dat jij je weer wat beter voelt? Pff, balen hoor. Beterschap!

Geplaatst

Hier alles nog rustig (behalve Kian, die is niet te genieten - zijn geduld is helemaal op).

Huis is weer gepoetst (mijn moeder is weer langs geweest), na vandaag mag de kleine komen. Vandaag liever niet, verjaardag van ons nichtje dat 1 wordt...

Geplaatst

Ben er nog steeds (had problemen met mijn klapdoos en kon er niets meer mee - lijkt nu helemaal opgelost gelukkig). Vrees toch dat ik november ga halen... helaas.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden