Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

En dan:

**Men**

Dat gaan ze in het zh waar ik nou loop wel doen hebben ze bij die ander nooit gedaan,aaahhhhhaaaaah,daar ging het dus mis.......hahahahahaha.

Volgens mij doen ze der toch niks meer mee.....das toch bij iedereen verschillend,we zien wel,zal het volgende controle wel horen.

Ik weet niet of dat zo is of je met 2 meer mag aankomen,hoop het wel,hahah!!!

Liefss

Geplaatst

Hallo meiden!!

Ik volg jullie verhalen van afstand, het is nog steeds pijnlijk. Maar ik wil graag weten hoe met jullie gaat.

Kinderwagens, kamertjes, boxen,.... jullie zijn heel hard aan het werk!!! Prachtige momenten, geniet ervan!

Opnieuw gefeliciteerd met jullie kindjes: meisjes of jongens, het maakt niet uit zolang zij gezond zijn.

Liefs,

Bea

Geplaatst

Hallo Bea,

Hoe is het met jou? Leuk dat je wat van je laat horen hier (begrijpelijk dat je deze topic niet helemaal los kan laten). Hoe nu verder voor jullie??

Geplaatst

hi!

Het goed met ons, mijn ouders zijn net vertrokken, dus opnieuw in eens met zijn drietjes!

Ik ben druk bezig met de planning van onze vakanties (4wk lang naar spanje, wij hebben een huisje in de baskische kust). Wij moeten batterijen goed opladen want wij willen keihard werken in de uitbreiding van de familie, en dat betekent weer behandelingen vanaf oktober, we want our dream to come true!!!!!!!

Ik zal jullie verhalen blijven lessen, het voelt goed. Het klinkt raar, maar ik heb de gevoel dat mijn kindjes nog aanwezig zijn, zij moeten ergens zijn, ik moet nog een plekje voor allebei vinden.

Liefs,

Bea

Geplaatst

Bea, wat leuk om van je te horen, hoe moeilijk het soms ook voor je moet zijn....

Wij moeten zodadelijk voor het eerst naar de vk. Zag bij het maken vd afspraak al een weegschaal staan, hmmm.

Men, volgens mij zit die 7 kilo toch echt op je buik hoor! Je meiden doen het gewoon goed.

Britt, jij ook al een mooie foto hoor!

Krijg idd nu wel meer reacties dat het wel een meisje zal worden ivm de puistjes enzo. Maar m'n zus heeft een tweeling (2 meiden) en daar was ook nergens een puist te bekennen. Ik moet ook eerlijk toegeven dat het me niks uitmaakt wat we krijgen. Een heerlijke tutmeid of een stoere kerel!

Gast Sannie66
Geplaatst

Even inbreken hier: veel plezier bij de vk Zoë! Ben benieuwd naar je verhaal; ik mag donderdag en ja... ik moet ws. ook even slikken als ik op de weegschaal zal moeten.. door al die hormonen de laatste maanden, ben ik toch wel redelijk wat aangekomen op die buik van me..

Geplaatst

Dan heb ik geluk geloof ik. Hij staat er wel, maar ik hoef er niet op gelukkig. Maar ik hou het zelf een beetje bij. Na het stoppen met de hormonen gingen bij mij er wel wat kilootjes weer af - maar daar is niets van te zien. Benieuwd waar ik dit keer eindig...

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

17 mei **Men** (20 weken echo)

20 mei Diana79 (Gyn)

25 mei Zoë (20 weken echo)

26 mei Diane (20 weken echo)

26 mei Diana79 (Geslachtsbepaling)

27 mei Faye (20 weken echo)

01 juni Zoë (vk)

07 juni Britt (20 weken echo)

Zo daar ben ik weer. Alles was gelukkig goed, urine, bloeddruk en weer een mooi hartje horen kloppen!

De weegschaal bleef me gelukkig bespaard haha. Ze vroeg alleen naar mijn huidige gewicht en hoeveel ik nu ben aangekomen. 4 kilo ondertussen en dit vond ze netjes.

Vooral zo doorgaan en over 4 weken weer terug. M'n vriend vroeg zich wel af of hij de hele tijd mee moet want volgens mij vond hij het nog wel een gehuttemetut haha.

Geplaatst

Zo, het is alweer even terug dat ik wat geschreven heb, maar hier ben ik weer :-):headbanger:

Alles gaat goed met de zwangerschap. Heb al een enorme buik, en voel de rand van mijn baarmoeder al bij mijn navel zitten.

Zal het weekend eens een buikfoto maken, maar is voor mijn gevoel niet veel verschil met de 20 weken van Jamillah, het gaat dus hard.

Verders is het wachten op de 20e als ik weer voor controle mag, en dan natuurlijk de 26e als we gaan horen wat het gaat worden!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Goeiemorgen!!

Pff, ik kan niet slapen.... Heb zo'n irritante kriebel in m'n keel die nog erger wordt al je ligt. Dan maar even uit bed.

Diana, leuk een foto! Ik weet helaas nog steeds niet hoe het moet.

Hoop dat jullie allemaal een goede nachtrust hebben gehad!

Geplaatst

Wat leuk al die buikfoto's! Ik durf het nog niet neer te zetten hoor! Het is nog steeds meer 2 vetbubbels dan een zwangere buik hahahahahahahaha!

Ik ben nu ook zo'n 4 kg aangekomen en bij mij zit het zo'n beetje rondom dus ook op de heupen hmmm........:a4628ea63ee3976fca4

Knap Beatrice dat jullie er zo sterk weer staan! Echt heel veel respect en hoop met hele mijn hart dat jullie wens in vervulling gaat!

Geplaatst

Hallo,

Bea wat goed dat je wat van je laat horen,snap ook dat het nog erg moeilijk is voor jullie!!!!!

Jezus vandaag alweer 18 weken,gaat echt erg hard volgende week gaan we aan de kamer beginnen heb er zin in......................

Laatste 2 nachten heerlijk geslapen met mn voedingskussen!!!!!MMM!!!!!!!

Diana spannend mogen wij ook weten wat het word????

Ben trouwens blij dat ik niet de enigste ben die aankomt,hahahahah!!

Zoe was dit pas de eerste x vk????? liep je eerst nog in het zh dan????

Liefsss

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face

10 Oktober Zoe

13 Oktober Maaike

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79

Eerstvolgende afspraak:

10 mei Diane (VK 3e afspraak)

20 mei Diana79 (Gyn)

25 mei Zoë (20 weken echo)

26 mei **Men** (gyn)

26 mei Diane (20 weken echo)

26 mei Diana79 (Geslachtsbepaling)

27 mei Faye (20 weken echo)

01 juni Zoë (vk)

07 juni Britt (20 weken echo)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

even lijstje aangepast heb voor 29 jjuli afspraak staan met verpleegk dan gaan ze ons alles vertellen over bevalling en hoe ze alles in dit zh aanpakken!!

Geplaatst

Joehoe, mensen zien dat ik zwanger ben haha. Hoewel de meeste in ons dorp wel wisten dat ik zwanger ben. Tja, nieuws gaat snel in zo'n gehucht... Vandaag een oude bekende tegen het lijf aan gelopen die het nog niet wist en die vond dat ik een mooi buikje had. Jippie!!

Men, ik ben al die tijd nog onder controle gebleven van mijn gyn. Na de 12 weken echo moest ik met 14 weken nog bij hem terug komen en toen vroeg hij of ik bij hem onder behandeling wilde blijven of toch liever naar de vk. Hoewel het een hele aardige man is wilde ik graag "normaal" zwanger zijn en dat begreep hij ook wel.

Hebben jullie trouwens het merk LIEF al ondekt?... Echt te schattig. Hier kan ik mijn geld wel in kwijt haha. www.liefwinkel.nl

Geplaatst

Het lijkt me verstandiger dat ik niet bij lief of bambam ga kijken... niet goed voor mijn portemonnee vrees ik :tongueP:

Vandaag hier een drukke dag: naar de dierentuin met mijn nichtje en haar 3 kids en ik met mijn mannetje. Toen we terug waren en zij weggingen kwam mijn vriendin met haar 2 kindjes op de thee. En ineens was mijn dag op :icon_biggrin:. Lekker niets gedaan in huis dus vandaag - heerlijk! Ben nu wel helemaal gesloopt van een dagje rondhangen merk ik (en dat is ook het enige waaraan ik nu merk dat ik zwanger ben + dat ik ineens mijn normale broeken echt niet meer aan kan 's avonds).

Benieuwd wat dat volgende week wordt: lang weekend weg met onze vriendengroep (= 12 volwassenen en 4 kinderen). Denk dat ik aan het eind van het weekend opgeveegd kan worden.

Jullie nog plannen voor hemelvaart?

En Pinksteren? Dan gaan wij een weekendje proefkamperen met onze 'nieuwe' vouwwagen (as zondagavond inpakken, anders gaat dat niet meer lukken qua tijd).

Geplaatst

Hobbesje, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik was vorige week een dagje winkelen met m'n zus en van het een op het andere moment was ik ook gesloopt. Terwijl ik normaal gesproken m'n hand niet omdraai voor een dagje winkelen haha.

Gezellig hoor, een weekend weg met z'n allen! Doen wij ook altijd laatste weekend van augustus. Zal dit jaar ook wel anders worden met zo'n dikke buik tegen het eind.

Faye, zalig een weekje weg! Relax ze!

Ik heb dienst het weekend van hemelvaart.... Ben tandartsassistente en dit hoort er zo af en toe bij. Wij gaan stukje fietsen met vrienden en hun kids en even lekker picknicken. Hoop op mooi weer!

Hoe is het met de andere meiden??

Geplaatst

Hey meiden,

wat zijn we allemaal lekker druk bezig he, al die leuke spulletjes!

Faye, fijne vakantie, heerlijk, geniet ervan.

Heeft iedereen al een kinderwagen besteld? Ik vind het zo moeilijk, ik wil graag een leuke, goed opklapbare waar ook mijn man goed achter kan lopen (2meter) Ik twijfel enorm, de bugaboo is leuk, goed opklapbaar, maar de bak zit onwijs laag, moet mijn schatje zo bukken. Moeilijk, maxi cosi misschien?

We hebben wel het wiegje besteld, heel lief een hangwiegje voor aan het plafond, met een veer zodat het kindje een beetje kan wiebelen erin!

Zijn jullie ook emo? Ik trek me al het leed aan, ook al is het het geen leed, ha ha!

Vrijdag hebben we een geslachtsecho, spannend!

Zoe, die diensten horen er helaas bij, ik ken het, ik werk in het ziekenhuis. Ben je dan gewoon thuis en moet je komen als er een patiënt aangemeld word?

Hobbesje, ik herken die moeheid van zo'n dag wel hoor! Het is allemaal heel leuk maar heftig.

Men, ik ben nu ook lekker aan het aankomen hoor, die zwangerschapsbroeken zitten heerlijk, buik inhouden lukt nu niet meer. Je bent echt al ver, nog even en je hebt de 20 weken echo!

Voor alle meiden een heerlijke zondag (moederdag:preggers:)!

Kissie Mia

Geplaatst

Allemaal een fijne moederdag! Geniet ervan en laat je lekker verwennen!

Mia, leuk om weer van je te horen. Spannend hoor as vrijdag! Mogen wij het ook weten?...

Jeetje, vandaag alweer 18 weken, vinden jullie het nu ook best snel gaan? Voel me zo goed op het moment, gister feestje gehad en wilde nog lang niet naar huis haha.

Als we in de praktijk dienst hebben, draaien we er 2 op een dag. Ik heb gelukkig meerdere collega's en hoef alleen die van 12 uur maar te draaien. Daarna lekker vrij dus. Die vrijdag ben ik dan wel weer aan de beurt.

Mijn zus heeft een hele stoere kinderwagen die ik over mag nemen. Zwart met grijs (ben toch al niet zo vd kleurtjes), heb alleen geen idee wat voor merk het is...

Faye, ben je wel gekomen? Had begrepen dat alle vliegvelden gesloten werden...

Nou, zullen een even bij (schoon)moeders langsgaan...

Fijne zondag allemaal nog!

Geplaatst

Mia ..mijn man is 2.06 meter!!! Dat is dus de mutsy!! bijna de enige waar hij ook goed achter loopt!!!

hahahaha...maar wel een hele mooie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden