Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Faye, wat een zomerse foto en wat een heerlijke michelin-armpjes! Ziet herkenbaar uit haha. Kan nu vanaf de telefoon geen foto plaatsen maar zal dit snel doen.

Heb je al gebeld met het ziekenhuis? Wij ondernemen voorlopig nog geen actie. Heb de kriebel nog niet maar het gevoel is er zeker wel!

Diane, zijn jullie ondertussen weer begonnen? Spannend hoor!

Met Duuk gaat alles goed, hij eet lekker met de pot mee. Gister op het CB met 9 mnd is hij nu 75 cm en 9,6 kg.hij drinkt alleen geen druppel opvolgmelk meer, dus nu maar aan de gewone (karne)melk in combinatie met vit D druppels. De laatste fles van 7 uur is er dus ook al af.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey Zoe!

Wilde Duuk geen opvolgmelk meer? Luca wil juist geen brood en alleen maar flesjes hahahaha! (vandaar ook die lekkere armpjes :))

We hebben nog niet gebeld maar gaan dat zeker wel komende maand doen.

verheug me op jullie foto's!

Geplaatst

Hey Faye,

Ik begrijp dat jullie nog 1 cryo hebben? Zou toch geweldig zijn als het meteen zou lukken! Gaan jullie anders direct door met een nieuwe poging?

Grappig trouwens dat Luca juist alleen maar z'n fles wil terwijl Duuk er gewoon vies bij kijkt. Zo zie je maar weer, elke dreumes groeit op z'n eigen manier! Ik mis het ergens waar wel hoor, 's avonds om 7 uur nog even een fles geven. Was altijd zo'n gezellig en fijn moment, maar nu is het tandenpoetsen en naar bed haha.

Zag trouwens net op de hyves bij men dat 1 van haar meiden al achter een loopwagentje loopt. Zie ik hier nog niet gebeuren. Duuk zit en rolt zich een weg door de kamer maar kruipen snapt ie nog niet. Ja achteruit op de houtenvloer ;-)

Hierbij een fotootje van afgelopen week toen het zo warm was.

[ATTACH=CONFIG]1654[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een heerlijk mannetje!!!

Luca kruipt ook nog niet. Rollen gaat nu prima en inderdaad op de houten vloer schuift hij iets naar achter maar dan is ook alles gezegd hoor hahahaha! Als ik hem onder zijn oksels vasthoud dan gaat hij wel stappen en sinds een weekje staat hij heel eigenwijs op de bank tegen de hoge leuning aan.

We hebben inderdaad nog 1 kostbare cryo. Ik ben heel realistisch over de kans maar het blijft tóch een kans! Of we daarna, mocht het niet lukken, nog een poging doen? Ik denk het wel en de tijd begint ook wel te dringen. Ik heb 10 jaar over Luca gedaan dus of we nog een keer zo veel geluk krijgen?

En jullie?

Geplaatst

hee leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die al over een volgend kindje nadenkt......nog een wondertje erbij? ik durf het niet te geloven.[ATTACH=CONFIG]1694[/ATTACH]

Ik heb ook eindelijk maar eens een poging gedaan een fotootje toe te voegen van ons prinsesje!

Geplaatst

Hey dames,

Ik leef nog hoor,hahaha!

Als ik na jullie foto`s kijk denk ik "wat een grote kinderen alweer" jeetje maar dat zijn die van mij ook al......pffff gaat dat toch hard!

Nog 1,5 maand en dan zijn ze jarig.....................1 jaar alweer!En terwijl ik afentoe nog steeds denk "zijn ze nou echt van MIJ?"

Maar wel hele leuke foto`s hoor!

Faye dat kontje achteruit op die bank geweldig!

Leuk om te lezen dat er alweer mensen aan de volgende poging gaan beginnen spannend weer!

Ik hoop wel dat het nu allemaal wat sneller gaat dan bij de eerste!

Hier gaat alles super goed met de dames Loïs was bij de laatste controle op 30 juni 72.5cm en 10300gr en Ivy 71.5cm en 8500gr flink verschil dus en dat terwijl Ivy beter eet!

Maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ............handjes vol aan de dames hoor hahahahaha,vooral ze nu overal aan gaan staan en aan willen komen maar zooooo leuk!

En idd ze lopen alle2 achter een wagentje kei grappig en Loïs probeert met losse handen te staan en dat kan ze al 4 seconden hahaha!

Groetjes!

Geplaatst

Nog even wat foto`s van mn scheetjes!

[ATTACH=CONFIG]1695[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1696[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1697[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1699[/ATTACH]

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een superfoto's allemaal. Men, die laatste van jou met je 2 meiden, geweldig!

Apart eigenlijk, weet niet of jullie dat ook hebben. Zo lang met lege handen gestaan (en erg bang geweest dat het er nooit meer van zou komen) en nu met die kleine hummel om je heen. Het voelt alsof het nooit anders is geweest! Mmm, beetje lastig uit te leggen maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

Wij gaan voorlopig nog niet verder. We zijn bezig met de aankoop van een huis (spannend!) en met name manlief is wel klaar met de medische molen. Ik zou er nog wel een keer voor willen gaan. Maar goed, we zien wel wat de toekomst brengt. Heb wat dat betreft geluk dat ik m'n leeftijd nog enigszins mee heb, dus die druk is er niet in ieder geval.

Nog een foto, Duuk met oorbellen haha.

[ATTACH=CONFIG]1704[/ATTACH]

Geplaatst (aangepast)

Geweldig die foto's... hier gaan wij over twee weken kamperen!!! hahaha...ben benieuwd...hier gaat het ook lekker ...Mirthe doet het prima...geven jullie haar pokon ofzo wordt er gevraagd!! hahaha

Ze maakt kruip bewegingen...en is vandaag zelf gaan staan!...(niet handig in bed maarja...)

Verder zit ze ook in het wagentje met boodschappen doen...ze vind dat helemaal leuk! En wat begint iedereen toch tegen je te kletsen he? ... vroeger toen ik alleen ging zei niemand een woord tegen me...nu heb je eigenlijk altijd wel een praatje met iemand ?!?!

Verder moet ik zeggen dat ik het nu wel vermoeiend vind hoor...9 maand is ze en flink gefrustreerd soms...wil kruipen ..lukt niet ...schreeuwt om hulp...pfffff...

Ik ben er flink druk mee..overdag! Verder sinds..twee dagen vind ik dat ze effe flink van zich laat horen.... zzoooo...... Daar ontwaakt een draak...! vandaag kennis gemaakt met een boze mirthe !!! wow..!! tot nu toe was het zo'n vriendelijk altijd lachend kindje (heeft ze dat van mij?) maar oefff....er zit ook nog een ander kantje aan!! hahahahahaah

Oja...en dat wilde ik nog effe kwijt......Mirthe slaapt altijd erg goed..maar super licht.... zodra je naast haar bedje staat...dat kun je twee tellen wachten en doet ze haar ogen open! ze voelt gewoon dat je er bent! Dan lacht ze en loop ik de kamer uit...ik aai haar nog wel effe en zeg wat tegen haar......en ze slaapt weer door. Dit gebeurt soms wel 3 keer op een avond...(ze kruipt omhoog in bed dus soms leg ik haar effe recht en stop haar in...en als ik naar bed ga kijk ik ook effe bij haar)

gek he?? herkennen jullie dat? zo'n zesde zintuig...hahaha

Hier eet ze ook gewoon met de pot mee...en krijgt ze alleen tussen de middag bambix gemaakt van opvolg melk.... Een echt lekkerbek...ze lust echt alles...van de week heeft papa haar knakworst gegeven..nou ze graaide nr 2 gewoon uit m'n handen zei paps!!

Hoor snel weer van jullie.... (ik had geen idee...ik krijg geen melding meer als er gepost wordt hier?)

bye bye enne...voor degene die er al aan toe zijn.....fijne vakantie!![ATTACH=CONFIG]1746[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1747[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1748[/ATTACH]

aangepast door britt35
foto vergeten
  • 4 weken later...
Geplaatst

Wat een schitterende foto's van al die prachtige kinderen!!!!

Vorige week met het VU gebeld. We kunnen eind september terecht voor (weer) een intakegesprek voor onze precious eskimo'tje!

Ik heb geen ervaringen met cryo TP (we hadden nooit cryo's) dus ik heb geen idee wanneer je dan weer voor een eventuele "ronde" in aanmerking komt. Ben benieuwd!

Luca is echt mama's hartendief. Ik kan hem af en toe wel opvreten zo lief..... Ook wordt hij met de dag eigenwijzer en het baby'tje is echt vertrokken. Wat een mannetje af en toe. Vooral als hij iets niet wil, poe!

Gaat alles goed met jullie?

Liefs,

Faye

Geplaatst

Ha dames!

Geloof dat ik dit topic een beetje kwijt was...

Hoe is het bij jullie? Hier alles prima. Gisteren weer een apk stempel gekregen op het consultatiebureau: 71 cm en 9880 gram.

Mikai staat, kruipt en klimt ondertussen. Het gaat zo snel!!!

Wil hier ook wel weer verder voor nog een kindje. Maar dan wil ik dit keer echt eerst afgevallen zijn (en daar moet ik nog actief aan gaan beginnen....).

• 4 weken later...
Geplaatst

Hey!

Der is volgens mij niemand meer hier :'( zonde eigelijk maar waarschijnlijk allemaal super druk!

Hobbesje jullie gaan dus ook zeker nog voor een 3de..............

Hier waarschijnlijk geen babbies meer :'( manlief vind het zat,vind ik echt heel erg jammer maar misschien over 2 jaartjes.....blijf stiekem hoop houden!

1ste verjaardag achter de rug jeetje wat is dat jaar voorbij gevlogen zeg,kijk nog vaak foto`s terug jeetje wat zijn ze al groot en veel veranderd.

Alles goed hier met de meiden alleen Loïs weer terug aan de nexium voor het spugen en het maagzuur,zooooo zielig spuugt ongeveer 10x op een dag!Wordt afentoe niet goed van de kots opruimen maar het is vooral heel erg zielig voor mn meisje.

Ivy gaat eigelijk alles goed en volgens boekje!Probeert afentoe een stapje maar veel meer dan dat is het nog niet.Loïs loopt er al flink op los vanaf 11 maanden!

Groetjes!

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik kon dit onderwerp helemaal niet meer vinden en ik denk dat de meesten misschien niet zo vaak meer aanwaaien maar toch.... Het is alweer 1 jaar geleden dat onze wondertjes bij ons gekomen zijn! Iedereen nog heel erg gefeliciteerd!

:happydance:

Geplaatst

hoi allemaal,

Vorige week ook verjaardag van Milou gevierd: op zondag voor familie en aantal vrienden en op 11 oktober zelf met de 2 oma's. Deze dag hebben we afgesloten met een fotosessie van on sjarig jopje met de 2 oma's bij een fotograaf. Was een verrassing van mijn vriend en mij voor onze moeders. Vandaag de foto's ontvangen van de fotograaf: erg leuk. Hebben we ook gedaan bij 3 maanden en dan denk ik dus nu: wat een verschil en wat is dit jaar toch snel gegaan. Ik geloof dat ik nog steeds op een roze wolk zit hahaha. Elke dag is een feest en soms kan ik niet ophouden met haar te knuffelen.

Ben vanmorgen weer bij consultatiebureau geweest voor de laatste prikken voor DKTP/Hib-cyclus. Ze weegt nu bijna 8700 gram en 75,5 cm: lang tenger poppetje (lijkt op papa wat dit betreft haha)

Ik heb me geabonneerd op deze groep destijds dus ontvang elke keer een melding in mijn mailbox als er een nieuw bericht is geplaatst. Inderdaad is dat niet meer zo vaak.

Ik zou het nog steeds wel leuk vinden eens af te spreken met z'n allen met de kids, bijv. in het midden van het land. Vond/vind het wel bijzonder zoals we elkaar tijdens de zwangerschap hebben gesteund en meegeleefd.

Ik hoor het graag of anderen dit ook een leuk idee vinden.

groetjes, Diane

• 3 weken later...
Geplaatst

Hey meiden! Alles goed met jullie?

Hier is het grote opvoeden echt begonnen. Van de week vroeg ik mij af of de peuterpubertijd al op 12 maanden begon :laugh:?!! Het ergste is dat ik zo gek op hem ben dat ik zelfs dat nog schattig vind!

Ik mag me volgende week weer bij het VU melden om een poging te wagen voor een cryo-tp. Ben heel erg benieuwd!

Veel liefs,

Faye

O ja afspreken lijkt me altijd leuk!

[ATTACH=CONFIG]2822[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2823[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2824[/ATTACH]Luca vanavond met zijn nieuwe jas! Brutaal hoofd he?

Geplaatst

Hey meiden,

Wat is het lang terug dat ik hier gekeken heb!!!! Ik schaam mij diep, sorry!!!

Faye, wat een geweldige foto's van Luca, wat een droppie!

Spannend om weer voor een kindje te gaan, super spannende tijd breekt dus voor jullie aan, heel erg veel succes!!

Met amirah gaat het heel goed, ze is nog wel wat langzaam in haar ontwikkeling.

Ze kruipt sinds 3 weken, en kan nog niet staan of lopen.

Gelukkig gaat het heel goed met haar allergie en eczeem! Ze heeft er bijna geen last meer van.

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana,

Wat leuk om je weer te "zien"!!!

Goed om te horen dat het veel beter gaat met Amirah. Het was wel wat he toen.......pfff. En met jou zelf? Alle hormonen en bijverschijnselen weer weg?

Luca is ook niet zo vlot. Hij kruipt ook sinds 3 weken en dat gaat met de dag beter en sneller. Zo maar ineens! Hij wil wel de hele dag samen stappen waardoor moeders zich een breuk sjouwt. Tja....oude moeder he hihihihihi!

Bedankt voor je gelukswensen!

Geplaatst

Gelukkig is amirah niet de enige die zich op haar gemakje ontwikkeld, zou het aan de geboortedag liggen????? hahahaha...

Ja het is heel fijn dat het zoveel beter gaat, het was een enorm zware tijd.

Gelukkig gaat dat stukken beter.

Helaas loop ik zelf nog met mijn gezondheid te kwakkelen, niet qua hormonen hoor!!!

Maar ik heb kort geleden gehoord dat ik een auto-immuunziekte heb, en dat hakte er nogal in!

We dachten hierdoor ook niet meer de keuze te hebben voor een derde kindje, maar de internist staat er niet afwezend tegenover, maar dan moet mijn gewicht naar beneden en mijn ziekte een jaar stabiel zijn. We weten nog niet of de gyno er ook zo over denkt hoor, dat moeten we nog eens gaan vragen.

De optie voor een derde staat voor ons dus nog open, maar niet in de nabije toekomst.

Liefs Diana

Geplaatst

Joh! Wat ontzettend vervelend en ook schrikken denk ik? Hoe kwam je daar nou achter? Had je veel klachten?

20-10-2010 blijft toch wel een hele mooie datum he?

Geplaatst

Onwijs leuke datum, wij krijgen er vaak reacties op, jullie ook???

Kwam erachter omdat ik een belachelijk zware menstruatie had, alles lekte in een half uur door, heb de hele nacht in de douche gestaan en op de wc gezeten, en ik kreeg overal kleine rode plekjes en blauwe plekken.

Belde 's nachts de Hapost, maar die zeiden, ach een zware menstruatie en die vlekjes zijn vast door een zonneallergie, yeah right! Moest de volgende ochtend maar de HA bellen, heb ik dus ook gedaan, en de rest van de nacht en dag met luiers van de kinderen om gelopen, daar hield ik het ongeveer ,5 uur mee uit, bizar he?!

Maar goed HA stuurde mij naar EHBO, en daar kon ik na bloedonderzoek meteen blijven. Het bloedverlies was dus geen menstruatie, maar een zware bloeding.

Sindsdien een beetje aan het rommelen, want de medicatie slaat niet goed aan, wel voor korte tijd, maar niet voor lange tijd.

Al met al dus opzich wel een spannend verhaal.

Geplaatst

Wow wat heftig zeg!!!!!!!! Zou dat kunnen komen door de bevallingen of zeg ik nu onzin?

In ieder geval veel sterkte en ik hoop dat er toch nog een kleine spruit bij mag komen! Je weet maar nooit!

De datum valt bijna iedereen op. Als ik hem ergens voor aanmeldt dan reageren mensen altijd! Hebben we toch mooi geflikt! Hahaha!

Geplaatst

hoi Faye, heb jij vorige week de tp van cryo gehad? Spannend hoor!

En Diana wat vervelend om te horen van die auto-immuun: is dat iets wat spontaan kan ontstaan of kan het zijn dat dat al jaren in je lichaam aanwezig is en nu pas ineens 'naar buiten' komt??

Ik ben vanmorgen in ziekenhuis geweest en ik mag nog een behandeling ondergaan. Ze hebben 3 weken geleden een echo gemaakt en bloed geprikt en dat was OK. En ook resultaten van vriend positief genoeg voor een ICSI-poging. Normaal stoppen ze in dit ziekenhuis bij 42 jaar maar ik mag nog door.....al had ik me wel ingesteld op start behandeling deze maand maar die zit vol.....wel een teleurstelling. December gaat het ook niet worden verwacht ik met een stop voor de feestdagen dus nu wordt het januari....zucht, mijn geduld wordt weer erg op proef gesteld.....Maar goed, we mogen nog een keer voor een broertje of zusje voor Milou dus dat is een fantastische kans!

Geplaatst

Ik had ook een maand uitstel doordat het te vol was! Nu heb ik deze maand wel een startgarantie. Ik moet deze week ongesteld worden dus het komt nu echt dichtbij!

Wat geweldig voor jullie Diane dat je voor een brusje mag gaan, al is het dan pas over een paar maanden.............Spannend he!?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden