Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Is hier geen overzichtslijstje?

Anyways...heel erg kl*te voor je Sonja.. dat is bijna je ergste nachtmerrie...heel erg veel sterkte meis...

Geplaatst

Tnx iedereen, doet me goed! Ik ben nog steeds verdrietig... morgen hebben we een afspraak in het ziekenhuis en horen we hoe en wat! Ik kan het niet bevatten, er is bij ons nog geen één poging vlekkeloos verlopen, dit bewijst zich nogmaals.

Voor jullie hopelijk deze maand allemaal groene regels en wel goede resultaten.

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Magda, TP 16-02, 2 emmies, testen 03-03

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 03-03

Linda J, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Volgens mij is dit het laatste overzichtlijstje, lijstjesmeisje! Nog niet erg lang, maar dat komt snel genoeg!

Ik vraag me ineens wel af waarom de data in rood staan en niet gewoon zwart, te wachten tot ze -liefst - groen worden gemaakt? Het is wel donkerrood, maar toch...

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

pleun ,tp 24-02 ,1 top-embryo , testen 12-03

hier ben ik dan dames ik heb mijn kussen%20lieveheersbeestje%20N&I.jpg

bij me en ook wat spanbanden dus ik heb er wel vertrouwe in

heb net een toppertje terug geplaats gekregen 8 cellig

let the games begin

(de spelletjes die mijn lichaam vast met me gaat spelen de komende tijd )

Geplaatst

Sonja: oh nee toch, shit zeg! Veel sterkte!!

Pleun en Judith: welkom op de wachtbank. Ik ga voor jullie duimen.

Hier gaat het wel weet. Gister een rotdag gehad. 's Ochtends ging ik dus erg vloeien. Niet zoals een gewone menstruatie, maar toch...In de loop van de avond ging het over en vannacht ook niks. Vanmorgen weer een beetje oranje bij het afvegen. En nu niks meer. Ik begrijp er geen bal meer van. Zijn de twee cryo's aan het vechten om hetzelfde plekje ofzo en slaan ze elkaar de hersens in? Vorige week woensdag heb ik de tp gehad en zaterdag begon ik een beetje bloed te verliezen. Zondag en maandag ook. Dinsdag dus erger en nu niks meer. Ik denk niet dat dit een menstruatie is geweest? Ik heb gister wel de gyn gebeld. Ik moet gewoon afwachten en dinsdag mag ik bloed komen geven. Wat denken jullie, mag ik weer een beetje hoop hebben??

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Pleun ,tp 24-02 ,1 top-embryo, testen 12-03

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Geplaatst

Maartje stond er niet bij...

Maartje2058, TP 23-02, ? emmy, testen ?

Pleun, TP 24-02, 1 top-emmy , testen 12-03

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Geplaatst

audrey jij vindt paars duidelijk ook gezelliger dan dat zwart

hahahaha

en ja hoop houden tot echt het tegendeel bewezen is en daar is het nu echt nog veel te vroeg voor

Geplaatst

Vandaag een brief gekregen dat we nog 1 cryo hebben, JIPPIE!

Hopelijk hebben we die pas in de toekomst nodig. Maar is in ieder geval een fijn gevoel dat we nog eentje hebben.

Het paars vind ik ook beter bij ons staan, is een voorjaarskleur.

Sonja wat een kl#te nieuws zeg. Ik dacht zo dat je bij ons kwam zitten hierzo. Wat vervelend ook dat je dat vandaag, de dag van de TP, pas te horen hebt gekregen. Ons bellen ze de dag na de punctie of er bevruchting heeft plaatsgevonden. Heel veel sterkte gewenst.

Pleun waarom mag jij eigenlijk pas over 2 weken en 2 dagen testen? De rest van ons mag 14 dagen na de TP testen.

Veel succes dames die hier op het bankje zitten. Hopelijk komen er nog meer mensen bij.

Geplaatst

voorjaar mmmmm

begin van nieuw leven in de natuur en overal dit soort plaatjes

daar wordt ik gewoon gelukkig van

B085.gif

4265_2008-1581_b.jpg

paars%20klokje%201.jpg

promoties1.jpg

Geplaatst

Sonja, jee wat een tegenslag meid. Kan me voorstellen dat je er even door heen zit...

Voor alle wachtenden, heel veel succes! Moet toch lukken met die prachtige plaatjes van Pleun!

lfs

Geplaatst

Sonja, wat een ontzetten kut niews voor je! Ik leef zo met je mee......:violent4: het is om razend van te worden, zo oneerlijk. Heel veel sterkte meis. Ik zou zo graag iets voor je doen.

Linda, wat een supernieuws! Een vrieskipje in reserve, dat moet een goed gevoel geven.

Audrey, ik denk echt dat het innestellingsbloeding is geweest. Heb gehoord dat het innestellen echt de in de eerste vier dagen plaatsvindt en dat is bij jou echt het geval. Als het een menstruatie is dan was het echt niet zo onregelmatig en in deze hoeveelheid. Keep it cool grrrl!

Pleun, toppie meid!! nu kwestie van uitzitten.

Ik was ff niet online omdat ik ff een beetje moest verwerken dat er maar 2 embryo's waren. Klinkt verwend he, maar toch. De vorige keer had ik 7 eicellen en 5 embryo's en nu zelfs 8 eicellen, dus ik had hooggespannen verwachting. Ik dacht 3 is zeker haalbaar en die zouden dan ook alle 3 worden teruggeplaatst. Tja, 2 dus. Gelukkig is er 1 embryo van klasse 1 (wel een sloompie, 4 cellig! ) en 1 van klasse 3 ( 5 cellig ). Er is mij wel verzekerd dat klasse 1 niet zomaar wordt gegeven, dus dat geeft hoop.

Testen is op 10 maart.... spannende tijden

Liefs,

Maarjte

Geplaatst

Hoi meiden

ik wil me ook bij jullie aanmelden.

18/2 is er 1 cryo (de enige uit icsi 1) teruggeplaatst. Ik mag 2 maart testen, net als Audrey. Zal mezelf in de tabel erbij zetten.

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Leeuw (Maaike) tp 18-02, 1 cryo, testen 2-3

Weet alleen niet hoe ik mijn naam er zwart op krijg, kan iemand anders dat doen?

Audrey we mogen dezelfde dag testen, weet je nog dat we ook samen op het novemberbankje zaten?? Spannend voor jou met dat bloedverlies. We hopen op een innesteling!!!

Geplaatst

Caroline: zeker niet opgevallen dat er in het lijstje van januari en februari ook donkerrood waren?

Pleun: het is niet zozeer dat ik dat zwart niet gezellig vind, maar het lijstje van Sannie klopte niet. Daarom heb ik die van ervoor gekopieerd. Vrolijke plaatjes trouwens, thanks!

Linda: joepie, 1 cryo, super meid!

Maartje: spannend!

Leeuw: ja, ik weet nog dat wij samen op het bankje zaten. Speciale tijd was dat, zo net voor en tijdens de feestdagen.

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Geplaatst
Ja goed he! Spannend weer hoor....

Wanneer ga jij weer beginnen?

Ik wacht al ACHT (!!!) weken totdat ik ongesteld wordt, want dan gaan we kijken of we de eicellen kunnen bevruchten en terugplaatsen. Schiet totaal niet op dus. Volgens mij voelde ik vorige week mn eisprong, dus als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ga ik het ivf-centrum bellen...

Geplaatst

Jeetje dat schiet zeker niet op zeg! Je hele cyclus in de war na de icsi poging? Vervelend, je wilt natuurlijk graag z.s.m. verder!

Succes, ik hoop op rode duivels voor jou!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden