Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Audrey,

Kan me heel goed voorstellen dat jij je druk maakt hoor.

Net wat Dorine ook al zegt probeer hoop te houden he meid.

Hopelijk stopt het lichte bloeden snel en heb je volgende week een positieve test in handen. Sterkte in deze vervelende onzekere wachtdagen!

X Sanne

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Magda, TP 16-02, 2 emmies, testen 03-03

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 03-03

Linda J, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Vanmorgen de TP gehad van een top-embryo. Ik ben echt super blij, de vorig IVF poging hadden we nl alleen maar matige embryo's.

Nu waren er uiteindelijk 6 van de 7 eitjes bevrucht. Eind van de week kan ik bellen of de overgebleven 5 ingevroren kunnen worden. Hopelijk blijft dit toppertje 9 maanden plakken. 8 maart mag ik testen.

Veel succes dames!!

Liefs Linda

Geplaatst

Audrey wat ontzettend vervelend dat je bloed blijft verliezen. Ons lichaam kan ons tijdens de pogingne aadig voor de gek houden, probeer de moed niet te verliezen. makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Zolang het geen helderrood bloed is kan het nog steeds. Kom op, we duimen allemaal met je mee!

Geplaatst

Hopelijk kom ik vanaf woensdag bij jullie op het wachtbankje zitten.

Audrey, probeer nog positief te blijven, het kan nog alle kanten op en het kan een innestelingsbloeding zijn.

Het is moeilijk, ik weet het, maar ik blijf voor je duimen!

Geplaatst

Hey meiden, willen jullie een plekje voor me warm houden op het bankje?

Ik verwacht half maart tp van 1 cryo.

Iedereen heel veel succes en tot snel!

Liefs Marielle

Geplaatst

Audrey,

Wat een ellende moet jij op dit moment mee maken!

Ik wil je heel veel sterkte toewensen tijdens deze slopende wachtperiode.

:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Hallo Audrey,

Ik ben 3x zwanger geweest en tot 3x maal toe al vroeg bloedverlies. Tweemaal kreeg ik een vroege miskraam en nu (de derde maal) gaat het goed. Maar alle drie de keren duidde vroeg bloedverlies wel op zwangerschap!!! De overige vier terugplaatsingen heb ik nooit vroeg bloedverlies gehad en was ook niet zwanger.

Liefs Pien

Geplaatst

Audry is het geen innestelingsbloeding???????? Dat zou kunnen in deze tijd toch, je hebt de 17e een terugplaatsing gehad en ben nu 5 dagen verder..............

Voor menstruatie is het nog veel te vroeg.

Geplaatst

Het is nu toch wel heel erg. Mij lijkt het ook te vroeg voor een menstruatie, maar dit lijkt er toch echt op. Kan het niet zijn dat 1 cryo is ingenesteld en dat die anders is gesneuveld?

Pieneke: verloor je veel bloed dan?

Iedereen onwijs bedankt voor de steun en lieve woorden!!!

Ik ben bang dat het voorbij is voor deze ronde...

Geplaatst

Hai Audrey,

Ik kan me zo voorstellen dat je er mee in je maag zit. Ik ga voor je duimen dat het allemaal in orde komt en dat het gewoon een innestelling is. Met zoveel duimers kunnen we misschien het geluk een beetje afdwingen.

Ik zit ook een beetje op het wachtbankje. Vanochtend mochten we bellen of er embryo's worden teruggeplaatst en gelukkig is dat het geval. Het is alleen nog een raadsel hoeveel het er zijn en welke kwaliteit. Dat horen we vanmiddag pas.

Sterkte voor allen en ik zou graag aanschuiven op het bankje.

Maartje

Geplaatst

Maartje.. :goodluck1: met je tp meis. Ben blij dat er in ieder geval bevruchting heeft plaatsgevonden...

Geplaatst

Goed zo Maartje, valt een last van je af zeker... vind ik misschien wel het spannendste moment in het hele traject. Ben heel benieuwd naar de score, heel veel succes!!

Audrey, kun je niet even het zh bellen en vragen of dit vaker voorkomt?

Caroline

Geplaatst

Audrey,

Het ziekenhuis bellen lijkt mij ook een goede optie.

Sterkte!

Maartje,

Ben benieuwd naar je verslag.

Super dat er vandaag een terug plaatsing is!!

Geplaatst

Linda J, welkom op het wachtbankje!

Maartje2058, alles goed gegaan deze middag?

Audrey, wat heb jij turbulente wachtdagen op deze manier! Maar misschien is het bloedverlies inderdaad een goed teken? Want voor een menstruatie startte het bloedverlies wel héél vroeg!

Mijn eerste wachtweek zit erop, en die ben ik goed doorgekomen. Ik probeer deze keer geen aandacht aan alle signalen van mijn lichaam te schenken, want als ik iets geleerd heb van de vorige pogingen is dat je toch niet weet of de signalen van de hormonen komen of van een eventuele innesteling...

Hopelijk slaag ik de tweede week er ook nog in om rustig te blijven...

Magda

Geplaatst

jemig Audrey, je gaat wel door een mallemolen momenteel. Wanneer is de tp geweest? Maw, op welke dag zit je nu? Ik sluit me aan bij alle duimenden hier!!!

:gekruiste vingers 4:gekruiste vingers 4:myfignerscrossed::luck::gekruiste vingers 2:blue_babydust::goodluck1::ygg:

Zo moet het lukken :-)

Geplaatst

ik doe er ook nog wat bij:duimen draaien:

want we willen :goodnews:en dus over een tijdje jou zo :pregwalk:rond zien lopen

Geplaatst

jeeeeeeee

ik heb 7 emmys waarvan 1 toppertje zeker want die wordt terug geplaatst

hoe de rest is weet ik nog niet

hoor ik mss straks

anders in de brief die verteld hoeveel en of er cryos mogen worden

om 10.50 is de tp dus wb ik kom er aan

Geplaatst

Er is weer een plekje vrij.... ik kom jullie niet vergezellen. Voor ons geen tp, er is geen bevruchting geweest. Ik zit er ff helemaal doorheen.

Iedereen succes verder hier!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden