Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Audrey, kan jij je nog steeds inhouden met het doen van een thuistest? Knap zeg! Wat balen dat je maar blijft bloeden....Maar we houden gewoon allebei nog even hoop!Wie weet!!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames op de wachtbank met sjorbanden en veiligheidsgordels en lekkere zachte kussentjes heel veel succes met broeden

denk dat ik op het bankje van april zal komen maar is ook lente dus groen alom

april is voor mij ook wel een goede maand denk ik

ben in april geboren

ben ik april mijn man tegen gekomen

ben in april getrouwd

dus nu alleen nog straks in april mijn positieve test en dan noem ik april echt mijn maand

zal blijven duimen hopen bidden dat maart jullie maand mag zijn

toi toi toi

Geplaatst

@ moos, gezellig dat je er ook bij bent! Veel succes.

@ spaatje, wat super voor je. Ken het gevoel, het liefst de hele dag niets doen behalve liggen broeden haha. Broed ze!

@ Sandra, heel veel succes meid! Hoop dat je snel op een bankje kan aanschuiven. Bedankt voor het duimen, kan nooit genoeg zijn.

@ witje, hoe gaat het met prikken? Beetje te doen, of word je al gek van de hormonen?

@ caroline, hoe staat het met je?'

@ azru, wat heb jij al veel moeten doorstaan. Ik ga zo voor je duimen dat jullie diepvriesje zich lekker vasthoudt!

@ audrey, wat een vervelende onzekere tijd voor je. Hoop dat het allemaal maar loos alarm is, dat bloedverlies. Sterkte nog even.

@ leeuw, hoever zit jij in het schema?

Tja, ik word gek van mijzelf en ik ben pas op dag 2 na terugplaatsing. Pffft, het is een lange zit. Gisterenavond de hele avond kramp in mijn baarmoeder, meteen op google maar daar word ik ook niet wijzer van . Gelukkig vandaag geen krampen enzo. Vast herkenbaar, dat elk signaal leidt tot pieker pieken.

Succes meiden

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en kijk al een paar weken van de zijlijn mee op deze geweldige site.

Ik zou graag horen wat jullie vinden:

ik volg een icsi behandeling, en heb op 10 februari een punctie gehad en op 13 februari terugplaatsing van 2 super vruchtjes (of hoe noem je dat) Er zijn er nog 8 ingevroren.

Tot mijn grote verdriet kreeg ik afgelopen dinsdag ochtend roze / rood bloed en heb onmiddelijk bedacht dat het over was voor deze poging. En ben dus gestopt met de progesteron en heb mezelf die avond getrakteerd op een flinke neut.

Alleen is die menstruatie niet doorgezet het was eigenlijk smiddags weer weg.

kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben? moet ik weer beginnen met die hormonen?

ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Groeten Oena

Geplaatst

Hoi Oena,

Tegen mij is gezegd dat ik onder geen beding zomaar mocht stoppen met de utrogestan, zelfs niet bij bloedverlies. Dit omdat er altijd een zwangerschap kan zijn. Je kan bijvoorbeeld een innestellingsbloeding hebben gehad. Ik zou meteen weer beginnen met de hormonen en morgen ff je ziekenhuis bellen. En van die neut afblijven natuurlijk hahaha. Nou die heb je i.i.g lekker binnen.

Succes! en welkom op het bankje, want volgens mij hoor je daar gewoon op te zitten.

groetjes,

Maartje

Geplaatst
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, en kijk al een paar weken van de zijlijn mee op deze geweldige site.

Ik zou graag horen wat jullie vinden:

ik volg een icsi behandeling, en heb op 10 februari een punctie gehad en op 13 februari terugplaatsing van 2 super vruchtjes (of hoe noem je dat) Er zijn er nog 8 ingevroren.

Tot mijn grote verdriet kreeg ik afgelopen dinsdag ochtend roze / rood bloed en heb onmiddelijk bedacht dat het over was voor deze poging. En ben dus gestopt met de progesteron en heb mezelf die avond getrakteerd op een flinke neut.

Alleen is die menstruatie niet doorgezet het was eigenlijk smiddags weer weg.

kan het dan toch zijn dat ik zwanger ben? moet ik weer beginnen met die hormonen?

ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft.

Groeten Oena

hoi oena

ten eerste van harte welkom hier op het forum

lees dat je 2 emmies terug hebt gekregen

en nu al die onzekerheid

als ik jou was ging ik direkt testen geen bloed geeft moed zeggen ze op dit forum

je kan dinsdag best een innestelingsbloeding gehad hebben

volgens mij ben je nog ietsie te vroeg om te testen maar zou het er op wagen

mocht de test negatief zijn en er over 2 dgn nog geen ongi zijn opnieuw testen

mocht de test positief zijn van harte en maak je dan niet druk om die borrel:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Hoi Oena,

Ik zou nooit zonder overleg met de gyn stoppen met de hormonen zonder dat het een overduidelijke menstruatie is! Beter neem je snel contact op met je dokter.

Ik denk dat je de 27ste mag testen? en zeker als er 2 tp zijn geweest, dan kan het altijd nog zijn dat er 1 wel blijft zitten!!

Succes...

Groetjes, Judith.

Geplaatst

hallo,

dank voor de snelle reacties, ik heb de test natuurlijk al in huis, zal het zo gaan doen. Ik had te horen gekregen dat ik mocht stoppen als ik ongesteld was, ik dacht echt dat ik het was. Overigens had ik vandaag moeten testen, dus...

nogmaals bedankt voor deze snelle reacties!

ben over 10 minuten terug met de test uitslag.

Doeg!

Geplaatst

Nou jullie hebben allemaal gelijk gehad, ik had nooit mogen stoppen, ik ben namelijk ZWANGER!!!!!

Althans tja, naja ik kan het dus echt niet geloven, maar de 2 streepjes zijn cristel clear! kan zodadelijk mijn vriend blij gaan maken. wij proberen dus al 5 jaar zwanger te worden.

iemand toevallig enig idee hoe erg het is dat ik 2 dagen heb overgeslagen?

nu wordt ik dus hier weer nerveus van....

morgen naar de ivf verpleegkundige bellen en ook maar de bloedtest doen.

Hoop dat jullie ook succes hebben, en iets slimmer zijn dan ik!

ik ga het wachtbankje volgen, want ik leef echt met iedereen mee die hier doorheen moet.

Grzzzz en ik ga toasten met spa... (maar die ene neut is mooi binnen!)

Lieve groeten van Oena

ps ik vind het ongelooflijk dat ik jullie net ken, en het nieuws van mijn leven als primeur met jullie deel....

Geplaatst
...ps ik vind het ongelooflijk dat ik jullie net ken, en het nieuws van mijn leven als primeur met jullie deel....

Wat is dit forum toch geweldig... en geweldige meiden, en geweldig nieuws... tranen in mijn ogen...

VAN HARTE OENA!!!!!!! HOERA

Geplaatst

Oena,

Super!!!! Proost met een kopje thee van mijn kant. Wat een heerlijk nieuws! Volgens mij hoef je je niet druk te maken dat je paar dagen geen hormonen hebt gehad. De test says it all:woohoo: Geniet ervan

Liefs terug

Geplaatst

Oena,

Heb net je berichtjes gelezen, wat een spannende toestand maak jij ervan. Oef!

Meid, een voorzichtige proficiat van mijn kant.

Hoop zo dat het geen nadelige gevolgen zal gaan hebben en dat je lichaam zelf heel goed voor je emmy('s) aan het zorgen is!!!

:goodluck1:

Geplaatst

Wouw Oena!! Gefeliciteerd!! Ongelofelijk voor je zeg. Kun jey niet even het ziekenhuis bellen om te vragen of dat erg is, dat je die bolletjes een paar dagen niet genomen hebt? Ga er lekker van genieten he!

Geplaatst

@Maartje: ik zit vandaag op wachtdag 7, vanmorgen negatief getest dus.....

Of bedoel je hoeveelste poging dit is? ICSI 1, verse tp in dec mislukt, nu enige cryo'tje teruggeplaatst.

Geplaatst

oena wat een geschenk!! Gefeliciteerd!!!

Enneh... die hormonen? Wat is blijven plakken is blijven plakken toch??

echt cool.... geeft hoop voor iedereen hier...

Geplaatst

@ leeuw, wachtdag 7. Is het een beetje te doen? Zie dat je al aan het testen bent geslagen. Moeilijk he, dat stomme wachten." Geduld is een schone zaak", tja bla, bla bla. Doen is een ander verhaal. Toch?

Geplaatst

WACHTBANKJE MAART

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Moos, TP 19-2, 1 embryo,testen 05-03

Linda J, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 top-embryo, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-2 , t embryo, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun ,TP 24-02 ,1 top-embryo, testen 12-03

Tess ,TP 25-02 ,2 emmy's, testen 12-03

Geplaatst

dacht wel leuk de eerste regel groen

dus heb je even in het rijtje gezet ookal hoor je eigenlijk in het februari topic maar omdat je hier hulp zocht en vond

dacht ik dat het wel goed zou zijn

Geplaatst

@ Oena, Gefeliciteerd! Doen ze bij jouw in het ziekenhuis een bloedtest? Op naar de 1e echo, kijken of je nog een verassing krijgt 1 of 2 kleintjes. En maar weer snel met die bolletjes aan de slag.

@Spaatje, wat goed dat je een embryo teruggeplaatst hebt gekregen. Je mag nog eerder testen als mij. Moet je een thuistest doen of bloed laten prikken?

@Pleun, waarom meot jij langer wachten met testen als alle andere hier, heeft dat een speciale rede? De tijd duurt al lang genoeg.

Maartje ik vind de dagen ook maar langzaam gaan. Misschien komt dat ook wel een beeetje door t weer. 'savonds kunnen we nog neit echt veel anders doen dat op de bank hangen. Maar ja, we moeten ook lekker warm zitten broeden he.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden