Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Hier even een update van hoe het nu hier gaat. Ben een paar dagen niet actief geweest met schrijven maar heb jullie berichten wel gevolgd.

Hier gaat alles nog steeds voorspoedig. Volgens de cyclus zou ik morgen of woensdag ongi moeten worden (hoop van niet natuurlijk)

Vorige week vreselijk duizelig geweest nu gelukkig wat minder als ik me maar niet te veel inspan. Toch maar even bloed laten prikken op advies van ha. Vanmorgen gebeld maar niks schokkends (gelukkig) Had het ook vreselijk koud en moe? Nu ook geen last meer van.

Nog wel steeds het gevoel dat mijn buik hard is en vorige week ook wel wat steekjes gevoeld. En vreselijke zere boobs nog steeds.

Kon natuurlijk weer niet wachten dus heb zondag een vroege!! test gedaan, natuurlijk neg. Misschien toch een beetje te vroeg. Nou ja we wachten gewoon maar ff af en geven de moed nog niet op. Mag officieel a.s. zondag pas gaan testen. Voorlopig nog steeds spannend dus hier.

Voor alle groene dames van harte en geniet ervan en hou het vast he!

Alle rode dames sterkte!!

En alle wachtbankzitters veel succes

Groetjes Bianca

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kossie spannend hoor als je je dag naderd dat je overtijd begint te raken.

Ik voel me goed, wel moe maar ja van niks/weinig doen wordt je ook lamlendig. Begin me zo langzaamaan te vervelen. Andere zijn aan het werk en ik zit hier maar achter de pc en tv. De WIJ staat er ook dus ik denk dat ik straks maar eens wat moorden met dat ding op ga lossen haha.

Voor degene die ook van die witte toverballen gebruiken, hebben jullie ook buikpijn?? Constant aanwezig en anders dan menstruatiekrampjes. Ach we voelen van alles maar dit is duidelijk constant aanwezig met af en toe heftige kramje tussendoor. Blijf er van denken dat mijn baarmoeder zich aan het rekken en strekken is haha. Als het goed is zal nu zo ongeveer de innesteling plaats moeten vinden. Zit immers al op dag 5!!!!!!!!!

Ikzelf heb nog geen drang om broek te loeren jullie wel??? Dat begint bij mij meestal pas in de 2e week, dat duurt dus nog 2 dagen haha.

Nou allemaal een hele fijne dag en Kris hoe is het vandaag?????

En hoe voelen de andere wachtende dames zich??????? Broekloerend en nagelbijtend??????

:positive energie: voor allemaal een kusje positieve energie!!!!!

Geplaatst

He dames, even een kort bericht.

Ben niet al te aktief op het forum, ben best wel zenuwachtig!!! Zit nu 12 dagen na de punctie en mag vrijdag testen (dag 16). Ben eigenlijk van plan donderdag te testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik heb dan vrij.

Er zijn ook een paar dames die al moren en overmorgen en donderdag mogen testen, hoe is het daarmee? Houden jullie het nog vol?

Iedereen veel succes!

Liefs,

Anne

Geplaatst

He Anne, dit zijn de laatste loodjes, succes!!! Hoe gaat het naar verloop van tijd met het inbrengen van de Utrogestan? Ik heb hopelijk vanmiddag de terugplaatsing - maar vind het dan zo'n raar idee om in dezelfde ruimte waar onze embryo dan lekker ligt die troep erin te spuiten!!! Naja...

Ik ga nu ECHT aan het werk :)

Geplaatst

annema je komt niet in de buurt van je emryootje hoor met je toverballetjes. Die breng je tenslotte niet in je baarmoeder in. Maar gewoon voor de voordeur.

Succes met de tp, is best een bijzonder moment vind ik. Je gaat alleen op de stoel liggen en je stapt er met zijn 2en of 3en weer vanaf.

Geplaatst

Hallo dames, nou ik ben best wel ongeduldig hoor.. zit op wachtdag 5 en probeer elk gevoeletje in me op te nemen..en denk, mss nu aant innestelen?! hmm hoezo wishfull.. lees ook alles met jullie mee..om te kijken of er ook maar iets herkenbaar of overeenkomt.. Ws ik gisteren in de apotheek om antistollling te halen..moest uiteraard even wachten..stond ik al voor de predictor sticks te twijfelen of ik ze al zou kopen.. wachten jullie allemaal 17 dgn tot de test? ben zodoende zelfs vergeten te vragen naar de inbrenghulzen (voor de bolletjes)Geduld is een schone zaak zal ik maar zeggen.. Mn eierstokken zijn nu ruim een week na de punctie aardig 'bijgekomen'.. en ga vandaag ook weer voor het 1st naar de fysio-fitness-oefenzaaler en morgen weer halve dagen aan het werk. Zal me helpen om de wachtdagen wat vlotter door te komen, hoop ik.. Wens iedereen sterkte waar nodig en natuurlijk ook heel veel succes!! :positive energie:

Liefs

Geplaatst

:woohoo:

(ik hoopte zo die nog eens te kunnen gebruiken)

:goodnews:

Net gebeld door het ziekenhuis. Onze 4-cellige emrbyo's zijn doorgedeeld!!! Vanmiddag krijg ik, okee, let op, dit is voor mij echt een droom die in vervulling gaat, 2, ja, TWEE, embryo's terug!!!

1 embryo is 6-cellig en de ander is 7-cellig. Voor dag 4 een beetje traag, maar ze blijven delen dus dat is goed.

:alright:

Gister wilde ik een gebakje kopen, nu een hele TAART! Haha!!!!!! :occasion15:

O, vraagje: de TP is om 14:30, zelfde tijdstip voor de Utrogestan. Wat doe ik; balletje erNA? Iemand tips, ervaring, ideeen???

Geplaatst

:yah: joepie de poepie!!!!!!!! Ik kreeg net een sms-je van het ziekenhuis dat we 3 cryo's hebben.:woohoo::woohoo:

:myfignerscrossed: dat we die niet (meer) nodig hebben........

Geplaatst

annema dat is prachtig nieuws!!!!

Ik hoop dat ze net als bij mij allebij innestelen en dat we in december onze tweeling in de armen houden..........

Ik zou de Utrogestan gewoon erna doen het is anders voor degene die de tp doet zo'n vieze witte zooi daar van onderen. Het komt niet op een kwartiertje aan.

Succes meis

Geplaatst

Witje, gefeliciteerd! Wat een TOPdag, de 16e, hm?! Laten we duimen voor alle meiden op de Maart-wachtbank dat dit een mooie dag zal zijn...

:goodluck:

Dank je, Chablis!

Geplaatst

Annema,

In het UMCU plaatsen hun de bolletjes voor je terug als je daar toch ligt voor de tp.

Gewoon even vragen hebben ze bij mij ook gedaan.

Meiden wat een geweldig nieuws hier allemaal zeg allemaal heel veel succes.

Geplaatst

Meiden, goed nieuws allemaal! Ik heb niet veel gereageerd maar lees wel trouw mee:happy:...

Ik kikker ook weer een beetje op van jullie goede nieuws! Ik ben niet in een goeie bui, ik voel me moe en hangerig en heb sinds gisteren veel buikkrampen (dag 6/7 na tp) dus slecht geslapen etc. Durf niet te hopen dat het innestelingskrampen zijn... En het duurt nog zooooo lang voordag ik mag testen (maandag)! Zit nu op m'n werk en kan me zo slecht concentreren. Hebben jullie dat ook?

Anyway, iedereen veel suxes met wachten (grrrr) en met evt. testen!

Lfs van Daphne

Geplaatst

Lyli heel herkenbaar. Je vliegt van de ene in de andere emotie. Het is niet voor niks de achtbaan van emoties die hele mmm.

Kop op meis, vertrouw je lichaam. En je mag er ook best een rotdag tussen hebben zitten.

Hou vol!!!!!!!

Geplaatst

(ik hoopte zo die nog eens te kunnen gebruiken)

:goodnews:

Net gebeld door het ziekenhuis. Onze 4-cellige emrbyo's zijn doorgedeeld!!! Vanmiddag krijg ik, okee, let op, dit is voor mij echt een droom die in vervulling gaat, 2, ja, TWEE, embryo's terug!!!

1 embryo is 6-cellig en de ander is 7-cellig. Voor dag 4 een beetje traag, maar ze blijven delen dus dat is goed.

:alright:

Gister wilde ik een gebakje kopen, nu een hele TAART! Haha!!!!!! :occasion15:

O, vraagje: de TP is om 14:30, zelfde tijdstip voor de Utrogestan. Wat doe ik; balletje erNA? Iemand tips, ervaring, ideeen???

Ik moest zo wie zo voor de terugplaatsing de bolletjes plaatsen! Hebben ze mij doorgegeven.

Geplaatst

Ik ook de bolletjes na de tp.

Meiden wat een geweldig nieuwssss!!!

Geniet van jullie successen.

:goodluck:voor jullie allemaal!!

:woohoo: (voor Annema!!)

Geplaatst

Ha Witje,

Dank voor je lieve woorden!

Ik beschouw dit dan inderdaad maar als een officiële rotdag.

Vind het alleen zo sneu voor die arme cryo'tjes die ik bij me draag, dat ik er soms helemaal geen vertrouwen in heb. Stom hé?

Hou jij het nog vol? Heb net even gespiekt wanneer jij mag testen. Duurt nog ff!? En het valt me op dat de een een bloedtest krijgt de ander gewoon zelf moet testen. Weet jij of dat afhankelijk is van het ziekenhuis of mag je dat zelf bepalen?

Geplaatst

Annema, Witje ik ben erg blij voor jullie. Toppie!!:confettistars:

Lily: een grote knuffel van me op je officiele rotdag!:CYBER_HUGS: Hoop dat je morgen je beter voelt

Met mij gaat het wat beter dan gisteren, geen korts geen gewichttoename. Ik moet elke ochtend het zh bellen en donderdag voor een echo gaan

Geplaatst

Lily ik mag kiezen de 26e een bloedtest of de 28e een thuistest. Ik wil zelf graag een bloedtest omdat ik dan ook de hoogte van het HCG weet. En 2 dagen langer wachten nee dan maar een paar uur wachten op het verlossende telfoontje of het gelukt is of niet.

Ik voel me nog goed hoor, durf het bijna niet te typen maar heb er een goed gevoel over. Dat heb ik wel vaker gehad en dat kwam ook niet uit. Ben rustig vanbinnen en naarmate de testdatum nadert zal het wel gaan kriebelen hoor.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gisteren een punctie met 7 eitjes en net het telefoontje dat ze allemaal bevrucht zijn. Joepie! Nu donderdag de terugplaatsing. Lig nog wel even op de bank want ben nog niet helemaal fit.

Op naar heel veel groene regels!

Groeten van Martine

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden