Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lonneke er is zie ik net ook een wachtbankje van April aangemaakt dus je kan op 2 wachtbankjes plaatsnemen!!!!

Geplaatst

Haaalllooo,

Vandaag heb ik een goeie dag, voel me best goed. Dan denk ik wel,,,hhmmmmm moet ik niks voelen.

Er zit wel spanning in mijn hoofd.....

@ gerreber: wat rot zeg, dat je niet lekker voelt, hoe gaat het nu. Ik hoop voor je dat het andere krampjes waren.:myfignerscrossed:

@ aafke: ik herken wel wat je zegt, ik praat regelmatig tegen mijn buik;-) soms denk ik, wat ben je nou aan het doen, maar leuk is het ook!!

Ik wens jou alvast een heeel fijn weekend toe, genieten&ontspannen!!

@kaartje: dat is een flinke teleurstelling zeg, erg jammer! Sterk van je om positief te denken. Zal niet meevallen.

En voor een ieder ander die aan het wachten is. Bijnaaaaa weer een dag voorbij.

Groetjes,Marlijn

Geplaatst

hallo dames,

Voor de roodgekleurde dames heel veel sterkte en liefs!

Voor de groen gekleurde dames van harte gefeliciteerd!

Voor de wachtende dames, succes!

Ik zie dat er verschil zit in het aantal wachtdagen..ik dacht dat het standaard 17 dgn na de puntie getest mag worden want dat staat in mn infoboekje.. maar zie bij meerderen dat na 14 dgn al getest mag worden? Ik wist direct na de tp ook geen vraag te bedenken toen ze me vroeg..

Ook het aantal dgn na de punctie tot tp verschilt zie ik.. Mijn tp was in Zwolle na 4 dgn dus vandaar mss ook het verschil in wachtdagen?

Wachtdag 7 voor mij nu..ben weer aant werk en dat geeft wel wat afleiding, alhoewel het niet gaat als ik zou willen..of dat nou door de hormonen of het wachten komt? Gisterochtend aan het kokhalsen geweest en sindsdien na elk gevoeletje..broekloeren :O ook omdat ik las dat op wachtdag 6 - 8 het innestelen is en je dan enkele druppen verliest? voel ook kleine prikjes af en toe (op de plek waar het echo apparaat liet zien waar hij/zij zat tijdens de tp) Gister ook nogal gauw "aangebrand/humeurig..huilbui van een half uur en ook last van migraine-aura's. Dat laatste zijn bijwerkingen denk ik.. Voel me ook onzeker omdat ik niet weet wat te denken van mn gevoelens en reactie's..

Ik lees meer dan ik schrijf hier, maar heb alleen daardoor al het gevoel begrepen te worden..

Liefs voor allemaal!!

Gast Shanna42
Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Gast Shanna42
Geplaatst

Thnx, ik heb mezelf er op het lijstje tussen gezet, de 24e mag ik eindeluhk testen, wat duurt dat lang zeg.

Ik heb niet zo heel veel klachten, af en toe wat krampjes en een reuze honger, maar verder eigenlijk niets. Wel de onzekerheid telkens als ik iets voel denk ik oh nee toch niet ongi geworden, maar gelukkig nog niet. Wel had ik een dag na terugplaatsing een heel klein glazig bolletje met een rood randje in mijn inlegkruisje verder niets, geen bloed of zo, dus heel diep in mijn hart ben ik soms bang dat ik toen al het eitje verloren ben maar ja dat moet haast niet kunnen dus ik blijf positief.

Groeten van Shanna

Geplaatst

zelfs niet met een echo! ik ben vandaag weer op controle geweest en ik vroeg ook of ze toevallig mijn emmy kunnen zien met de echo. maar ze zijn zo piepklein dat je dat echt niet kan zien. Shanna relax ,jij hebt het echt niet verloren hij zit daar lekker zich innestelen (hoop ik voor je!)

trouwens mijn overstimulatie klachten nemen elke dag af maar ik weet niet of ik daarmee blij moet zijn. het is namelijk zo dat de boosdoener is de HCG (Pregnyl) en als ik zwanger zou zijn dan zal mijn lichaam mijn eigen HCG produceren en de klachten zouden blijven tot ongeveer week 6-7. zo werd het uitgelegd ten minste.

maar het is ook zo dat ik zit pas op de 4e dag en emmy moet zich nog innestelen dus er is nog geen sprake van eigen HCG.

baaahhh...ik weet dat ik zit mezelf gek te maken met al dat nadenken maar ik voel me ineens erg onzeker

Geplaatst

Hoi Kris, ik had pas een dag voor de bloedtest dat de overstimulatie weer veel erger werd. Toen bleek ik zwanger te zijn. Hou dus moed!

Geplaatst

Dank je Laika, dit geeft nog hoop.

Ik lees bij je handtekening dat je bbz. had. Ik vraag me af hoe kan je buiten baarmoederlijk zwangerschap hebben als je zwanger raakt via IVF. Emmy's worden in de baarmoeder geplaatst toch? Hebben ze dat toen uitgelegd? Ik ben erg benieuwd

Gast Shanna42
Geplaatst
zelfs niet met een echo! ik ben vandaag weer op controle geweest en ik vroeg ook of ze toevallig mijn emmy kunnen zien met de echo. maar ze zijn zo piepklein dat je dat echt niet kan zien. Shanna relax ,jij hebt het echt niet verloren hij zit daar lekker zich innestelen (hoop ik voor je!)

Ja dat heb ik al van meer meiden gehoord en ik hou ook vertrouwen hoor, maar tijdens de terugplaatsing maakten ze wel een echo waarop het te zien was, het zit dan schijnt in een witte substantie, en omdat ik er verder ook geen bloed bij verloren heb alleen dat bolletje met een roodrandje was ik bang dat het het eitje zou zijn met die substantie waarmee het geplaatst is, maar ja misschien is het alleen die substantie geweest of een follikel die leeg geprikt is, of bms het kan dus van alles zijn. Nou ja gewoon maar afwachten tot volgende week. Verder nog geen enkele keer bloedverlies gehad. Maar dat hebben we volgens mij allemaal die onzekerheid met het wachten, voor iedereen is het anders dus er zijn geen richtlijnen te geven dat maakt het onduidelijk en extra zwaar vind ik.

@Kris mag ik vragen waarom je voor controle moet, ik kan er met het teruglezen niets over vinden.

Groeten van Shanna

Geplaatst

Hey dames,

Ik herken dat wel hoor dat broek-loeren. Gelukkig druk met werk en andere leuke dingen. Vandaag buikpijn, voelt als menstruatiepijn. Ik dacht misschien is het de innesteling, maar ik lees net dat dat pas op dag 6 is en zover ben ik nog niet. Geen idee wat het dan wel is.

Gerrber: hoe is het?

Liefs Moontje

Geplaatst

Hallo meiden,

Wat is het lekker druk op het bankje! Hoop dat er nog veel groene regels bij gaan komen deze maand!

We hebben de brief van het VU ontvangen en hebben vier cryo's! :silly-woohoo:

Mooie score, maar ik hoop ze natuurlijk voorlopig even niet nodig te hebben :-).

@ Gerreber, hoe gaat het nu met je?

Ik begin ook elke keer wel een beetje kriebels te krijgen als ik naar het toilet ga, toch een stukje angst ....

Nou meiden, ik ga weer verder met duimen voor "ons bankje" :gekruiste vingers 2

Geplaatst

@Shanna: Ik had last van een matige overstimulatie

@Dafke: Leuk dat je 4 cryo's hebt. Toch goed gevoel om een back-up te hebben!

Gast Shanna42
Geplaatst
@Shanna: Ik had last van een matige overstimulatie

Thnx, hopelijk gaat het nu goed.

GrtjS

Geplaatst

Hoi Moontje,

De krampen en pijn in de eerste 8 wachtdagen zijn vooral je eierstokken.

Ik kruip ook af en toe nog net niet over de grond van de pijn (vandaag tijdens een belangrijke vergadering). Ik heb het bij de vorige keren gevraagd. Zij gaven aan dat je follikels die leeggehaald zijn met de punctie zich weer vullen met vocht en zorgt voor extra druk en pijn in je buik en liezen. Van de innesteling merk je eigenlijk niets.

Gewoon positief blijven en zorgen voor voldoende afleiding.

Veel liefs Renate

Geplaatst

Nou, vandaag weer naar kantoor geweest, dat was alweer een week geleden! Vorige week vrijdag had ik de punctie & afgelopen maandag & dinsdag heb ik vanaf huis (wat) gewerkt omdat ik niet wist op welke dag de TP zou zijn. Dat was dus uiteindelijk dag 4, dinsdag... En woensdag ben ik zowiezo vrij...heeeeerlijk! Het was trouwens gezellig & fijn weer te werken op kantoor.

Ik herken zoveel herhalen over het wachten en wat je voelt! Bij mij is het voornamelijk MOE & met vlagen wat steekjes in mijn liezen/onderbuik. En met vlagen ook een wat opgezette buik. Ook lijk ik alles wel veel sterker te ruiken. Maar ja, dit was pas mijn 2e wachtdag!!! Hoe ga ik de tijd doorkomen?

Mijn man en ik vroegen ons inderdaad af wanneer de innesteling ongeveer zou moeten zijn. Is dat 6 dagen NA de TP?

Meiden, sterkte allemaal, morgen alweer een dag minder :)

Geplaatst

Hoi Annema,

Ik lees je vraag over de innesteling.

Het hangt er een beetje vanaf hoe oud de embryo was toen het werd teruggeplaatst.

Volgens mij is dat bij jou 4 dagen (12 maart punctie toch? In je handtek. staat nl. 12 feb.)

Dan kan het zijn dat het embryo zich innestelt op dag 4 en 5 na tp.

Normaal gesproken wordt een embryo op dag drie teruggeplaatst en dan is de innesteling rond dag 5 en 6.

Het hangt er dus vanaf hoe oud je embryo is en in welke fase het zich verkeerd.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Je symptomen zijn wel heel positief:-)

Sterkte en succes verder en de rest natuurlijk ook!

X, Martha.

Geplaatst
Hallo allemaal,

Hier even een update van hoe het nu hier gaat. Ben een paar dagen niet actief geweest met schrijven maar heb jullie berichten wel gevolgd.

Hier gaat alles nog steeds voorspoedig. Volgens de cyclus zou ik morgen of woensdag ongi moeten worden (hoop van niet natuurlijk)

Vorige week vreselijk duizelig geweest nu gelukkig wat minder als ik me maar niet te veel inspan. Toch maar even bloed laten prikken op advies van ha. Vanmorgen gebeld maar niks schokkends (gelukkig) Had het ook vreselijk koud en moe? Nu ook geen last meer van.

Nog wel steeds het gevoel dat mijn buik hard is en vorige week ook wel wat steekjes gevoeld. En vreselijke zere boobs nog steeds.

Kon natuurlijk weer niet wachten dus heb zondag een vroege!! test gedaan, natuurlijk neg. Misschien toch een beetje te vroeg. Nou ja we wachten gewoon maar ff af en geven de moed nog niet op. Mag officieel a.s. zondag pas gaan testen. Voorlopig nog steeds spannend dus hier.

Voor alle groene dames van harte en geniet ervan en hou het vast he!

Alle rode dames sterkte!!

En alle wachtbankzitters veel succes

Groetjes Bianca

Hallo dames,

Vandaag 1e echte overtijd dag. Nog niks roods te bekennen.

Nog steeds zere borsten!!

Begin het nu echt super spannend te vinden hoor. Zou het dan toch? Of neemt mijn lichaam mij in de maling. Weet eerlijk gezegd niet goed wat ik er van moet denken hoor. Na 2 miskramen wordt je ook wel voorzichtiger. A.s. zondag mogen we testen voor het eggie.

Groetjes Bianca

Geplaatst

Pfff de spanning is om te snijden. Hopelijk komen jullie de dagen makkelijker door.

Ik heb gisteren ontzettende koppijn gekregen wat uitmonde in een migraine aanval en aangezien ik daar mijn medicijnen nu niet voor mag slikken au au au. Ik heb een week voor mijn menstruatie ook bijna altijd zo'n aanval. Hopelijk is dit nu geen slecht voorteken. Heb van die toverballen nog steeds zere boobies, zo verwarrend en ben met vlagen al vanaf dag 1 misselijk en maag/darm krampen.

Meer dan afwachten kunnen we niet dit is dag 8 dus we zijn over de helft.

Succes allemaal!!!!!

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Helaas dames, ik ga afscheid nemen van het wachtbankje, ben vannacht gaan menstrueren.

Ik wil de rest van de dames nog erg veel succes wensen tijdens de wachtweken...ze zijn slopend!

Let goed op jezelf, en ik hoop natuurlijk voor iedereen het allerbeste!

LIefs,

Kristel

Geplaatst

Meiden, de spanningen lopen hier hoog op!!

Ik heb gister overleefd zonder de rode duivels. Elk uur en elke dag is er nu één! We hebben nog nooit de testdatum gehaald, dus....

Nu is de testdatum ook nog een dag later, aangezien we op zondag niet in het ziekenhuis kunnen testen...

Pff... Nog steeds moe.. (zelfs na 10 uur slapen!) Buikkrampen en een opgezwollen buik!

Ohw meiden, het broekloeren is volop aan de gang en steeds denk ik dat ik iets voel en dan toch maar weer naar het toillet..

Haha, gekkenhuis die wachtweken!

Krisje; wat vervelend weer, heel veel sterkte meid!

Iedereen; succes met wachten en op naar de groene regels!!

LET IT BE!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden