Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een mooi bericht Albert! Een voorzichtige groene regel! Dat geeft de rest weer moed!

Ik zit vandaag op WD 11, maar het plan is toch om netjes te wachten tot maandagochtend met testen...

De spanning loopt wel weer op zeg!

Voel weer van alles en dan weer niks, ach er is zo weinig van te zeggen nog. Dus positief denken en veel liefde voor onze 2 emmies in mijn buik!

Nog 3 dagen wachten...

Geplaatst

Gefeliciteerd Corine!!!!!!

Hoi Lieve dames,

Heb even niks meer van me laten horen afgelopen dagen. De zenuwen liepen me zo hoog op dat ik er even helemaal afstand van heb gedaan. (geprobeerd tenminste)

Ik was er namelijk van overtuigd (omdat ik niks voelde) dat ik niet zwanger zou zijn. Had zelfs menstruatiepijn. maar dat brak niet door.

Maar de test vanmorgen wees duidelijk twee streepjes...

Ben een beetje verdwaasd maar wel blij.:confettistars:

Nu even afwachten of het ook blijft natuurlijk!

heb iniedergeval wat meer vertrouwen gelukkig.

Liefs Bengel

Geplaatst
Gefeliciteerd Corine!!!!!!

Hoi Lieve dames,

Heb even niks meer van me laten horen afgelopen dagen. De zenuwen liepen me zo hoog op dat ik er even helemaal afstand van heb gedaan. (geprobeerd tenminste)

Ik was er namelijk van overtuigd (omdat ik niks voelde) dat ik niet zwanger zou zijn. Had zelfs menstruatiepijn. maar dat brak niet door.

Maar de test vanmorgen wees duidelijk twee streepjes...

Ben een beetje verdwaasd maar wel blij.:confettistars:

Nu even afwachten of het ook blijft natuurlijk!

heb iniedergeval wat meer vertrouwen gelukkig.

Liefs Bengel

Van harte.....geniet ervan. Zelf bevat ik het ook nog niet hoor!

Kom maar op met alle groene regels nu!!!

Corine

Geplaatst

Ha,

Iedereen bedankt voor de felicitaties.......als ik zaterdag weer positief test, maak ik mezelf groen (als dat me lukt). Vind het nog onwerkelijk allemaal, je wacht er al zo lang op en dan opeens.....2 streepies:woohoo:

Groetjes Corine

Geplaatst
als ik zaterdag weer positief test, maak ik mezelf groen (als dat me lukt).

Kwestie van copy, paste en dan je eigen regel groen maken ;) Succes!!!

Geplaatst

nou daar hou ik van! eindelijk 2 groen erbij!

Van harte meiden.:yah::yah:

Geniet ervan. Jullie succes geeft ons ook hoop

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys, testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

Haai meisjes!

Wij kunnen ons ook met zekerheid groen maken!! 4 testen gedaan ondertussen en alles is positief :)

1 april 1e echo! Nu weer op naar de volgende spannende tijd. Maar vandaag feestje vieren en moeders blij maken!!

groetjes

Geplaatst

Wauuuww Saaab en Bengel gefeliciteerd.

Ineens 3x groen (incl Corine)

Meiden jullie maken maart een mooie maand.

Hoop jullie binnenkort te zien in de 'uitgerekend in november' topic, als jullie er aan toe zijn!

Geniet van de beloning van de enorme inspanning..

Rode meiden; er is hoop!!

Geplaatst

Nou, al dat plotselinge groen geeft weer hoop! Ik begon al te denken dat het een drama bankje zou worden...

Groene dames: van harte gefeliciteerd!!!!

Nu op naar een overwegend groen bankje? Aan alle dames die nog wachten: ZET M OP!!!!

Geplaatst

kijk daar hou ik van dames die zich aan de afspraak houden

eindelijk meer groen

allemaal van harte

geniet er maar van het is jullie gegunt

Geplaatst

Bengel en Saaab van harte meiden!!!! :yah:

Mijn dagje begon al weer goed. Hevige buikpijn dus om half 7 al weer uit bed, na vannacht al meerdere keren uit bed te zijn geweest om te plassen.

Me om kwart over 8 ondeer de douche gesleept en om kwart voor negen in de auto richting UZ Gent. Vandaar is het nog een stuk lopen naar de fertiliteitsafdeling en daar aangekomen nog meer pijn.

Gelukkig waren we rond de afgesproken tijd aan de beurt dus de goed gevulde blaas viel nog mee. Ze liet ons de lijst zien van onze emmys!!! 7 stuks. Waarvan er 2 heel goed waren. 1 met geen verbrokkeling dus score 5 hoger kan je niet krijgen en 1 met 1% verbrokkeling een score 4, ook niet slecht. Deze 2 zijn gehatched en thuisgebracht in mijn baarmoeder. De arts zei dat een 2ling zwangerschap heel waarschijnlijk kan zijn. Tja dat hebben we al eerder gehoort en toen gebeurde er ook niets.

Van de overige 5 is er al 1 die zowiezo afvalt om in te vriezen, die had al 50% verbrokkeling. 1 was er al goed genoeg om in te vriezen maar van de andere 3 was het nog te voeg om er wat van te zeggen. Dat is afwachten tot we de e-mail krijgen met het resultaat ervan. Spannend!!!

Eenmaal thuisgekomen hevige buikpijn en lekker in bed gekropen, tot half 3 want moest nog naar de dokter voor mijn hoge bloeddruk. Deze was ook daar te hoog en over een maand nog eens terug om te meten en het zelf 1x daags bijhouden. Als het zo blijft en zeker bij zwangerschap zal ik aan de medicatie moeten.

Mijn testdatum voor bloedprikken is 26 maart!!!! Spanned!!!!!

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys, testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Heb het laatste lijstje weer naar boven gehaald en Bengel ik heb je helemaal groen gemaakt hoort tenslotte nietwaar!! Ik sta er nu ook eindelijk bij......

:myfignerscrossed: voor allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden