Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Krisje, wat erg!! Sterkte.

En Witje, erg he, zo'n migraine-aanval in de wachtweken.

Heb ik ook iedere keer gehad. Zo'n aanval duurt mij bij altijd 3 dagen.

Gebruik jij "normaal gesproken" triptanen tegen migraine? Ik namelijk wel; Maxalt.

Meiden, allemaal succes met wachten nog!! Ik duim voor jullie.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Krisje wat erg, heel veel sterkte.

Marli@ ik gebruik Immigran tegen de Migraine. Een heftig middel maar het helpt wel. Gelukkig is het wel wat gezakt maar ben zo duf en moe nu. En bang dat het niet gelukt is nu heb bijna altijd migraine een week voor menstruatie.

We wachten gewoon verder!!!!!!! :goodluck:

Geplaatst

Krisje:Wat klote zeg!! heel veel sterkte meid! Heb je nog cryo's om eventueel door te gaan?

Gerreber: volhouden nog! de laatste loodjes!!

Geplaatst

Krisje, ook ik had deze keer zo gehoopt dat het goed zou gaan, wat ontzettend balen voor je.

Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Krisje, heel veel sterkte gewenst! Een hele dikke knuffel!!

Gerreber, ik hoop ontzettend dat de rode duivels wegblijven voor je! Nog een paar daagjes en dan mag je testen!!

Geplaatst

Krisje: wat jammer dat het mislukt is. Heel veel sterkte de komende tijd

Gerreber: Ik duim voor je!

Liefs Moontje

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Helaas meiden, ik ben ook ongesteld geworden.

Even flink verdrietig geweest maar ik ben ook wel reeel. Ik heb nog twee cryo-pogingen en ik ben nog steeds met ivf-poging 1 bezig. Ik geef de moed nog niet op!

Krisje, wat rot zeg...sterkte!

Geplaatst

Ha meiden,

Ik ben bang dat ik ook slecht nieuws toe ga voegen, heb gisteren wat bruin bloed verloren en vandaag buikkrampen. Ik ga er dan maar vanuit dat het slecht nieuws is:evil6::twisted::evil4::evil:. Zo jammer, ik had stiekem best een goed gevoel over deze poging...

Voor alle meiden die inmiddels een rode regel hebben: sterkte! Ik hoop dat je de kracht vindt om weer door te gaan (of te stoppen). Ikzelf heb nog 1 cryo poging te gaan en dat is dan ook meteen onze laatste.

Voor alle meiden die nog wachten: :goodluck: Ik blijf met jullie meelezen en duimen!! Liefs Daphne

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een verdrietig nieuws vandaag op ons bankje. Een hele dikke knuffel voor iedereen die dit momenteel goed kan gebruiken!

Geplaatst

Oh neee!! wat een rood ineens!! Heel veel sterkte meiden!!

En voor degenen die nog wachten: geef niet op! Succes!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

He getsie weer een aantal rode meiden. Heel veel sterkte met verwerken en vol goede moed weer verder. Neem je tijd......

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wat een rode regels allemaal.

Ik word er helemaal zenuwachtig van al die negatieve uitslagen.

Ik zit nu over de helft maar durf weinig te hopen.

Gisteren heef mijn nichtje haar tweeling veloren na 21 weken zwangerschap.

Je gaat bijna denken dat je pas blij mag zijn als je je kleintje in je armen mag sluiten.

Sorry voor dit nogal deprimerende berichtje! Ik moest het even kwijt het is zo verdrietig allemaal.

Liefs Renate

Geplaatst
Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Hoi meiden,

Hier nog steeds niks te bekennen van een eventuele ongi.

Vanmorgen toch maar vast een test gedaan en ik zag een heel licht streepje bijna wit. Durf het nog niet te geloven dus ik hou me nog maar vast aan zondag dan mag ik echt testen.

Ik hoop zo dat het echt waar is deze x en dat we het dan ook vast houden natuurlijk. Ben nu 2 dagen overtijd.

Maak mezelf nog maar niet groen niet zolang ik het echt zeker weet.

Nou dit was weer even een update van mijn kant.

Iedereen veel succes/sterkte!!

Groetjes bianca

Gast Shanna42
Geplaatst

Kristel en Laika wat een rot bericht zeg, altijd weer moeilijk als het toch niet gelukt is, heel veel sterkte gewenst.

En Daphne heeft het bij jou al doorgezet? Heb je de hoop al helemaal opgegeven of geef je het nog een kansje (je hoort het wel vaker hè bruin bloedverlies = oud bloed en de krampen die erbij gepaart gaan).

Gerreber: mag ik vragen waarom je dan geen thuistest doet? Of heb je daar slechte ervaringen mee? Sterkte met wachten.

Sandra (witje): heel herkenbaar, ik heb gelukkig nooit echt migraine maar ook vaak hoofdpijn tegen de migraine aan rond de ovulatie en ongesteldheid, vanochtend ook opgestaan met hoofdpijn en sinds gister al van die ongi krampjes in mijn buik, dus de moed zakt aardig in mijn schoenen.

Groeten van Shanna

Gast Sannie66
Geplaatst

He bah, lees weer wat rode regels... sterkte meiden met de verwerking hiervan...

Liefs,

San

Geplaatst

Sandra (witje): heel herkenbaar, ik heb gelukkig nooit echt migraine maar ook vaak hoofdpijn tegen de migraine aan rond de ovulatie en ongesteldheid, vanochtend ook opgestaan met hoofdpijn en sinds gister al van die ongi krampjes in mijn buik, dus de moed zakt aardig in mijn schoenen.

[]Groeten van Shanna[/size][/font]

Hey Shanna, ik zit bij lange na niet op een wachtbankje...dan behalve die voor de 2nd opinion, maar wat ik wel weet van zwangerschapsverschijnselen is dat ze erg kunnen lijken op ongi-verschijnselen: hoofdpijn, ongi-kramjes....Dus maak je niet op voorhand druk, he. Je kan gewoon hartstikke zwangerschapsverschijnselen hebben nu.....

Grtjs, Reetsj

Gast Shanna42
Geplaatst

Reetsj dank je, diep in mijn hart weet ik dat ook wel, lees hier genoeg van die verhalen maar toch! Wel fijn om nog even je reactie te lezen, geeft weer moed.

Ga zo lekker even naar bed, moet zo de bolletjes inbrengen en blijf dan even lekker liggen, misschien zakt de hoofdpijn wel (kan natuurlijk ook van de spanning komen). Vanavond met mijn vriend uit eten dus even een leuke afleiding. Ik ben wel blij dat er bij die vijf dagen wachten een weekend zit, en volgende week een dagje met mijn ouders op stap, dus hopelijk dan even met andere dingen bezig.

Liefs van Shan

Geplaatst

Shanna; nee, wij hebben besloten niet eerder te gaan testen. Alhoewel ik sinds vandaag wel in de verleiding kom.

Maar goed, mannetje wil het van het ziekenhuis horen en het AMC heeft geadviseerd ook niet eerder thuis te testen.

Word heen en weer geslingerd tussen goede en slechte gevoelens. Ben vandaag al de hele dag misselijk en idd ook af en toe hoofdpijn. Ik denk dat het een nasleep is van afgelopen week (was al niet lekker), maar aan de andere kant.. de ongi is er ook nog niet en voorheen altijd al wel!

Zou het dan toch???

Wij durven het nog niet te hopen. Bijna 4 jaar bezig en dan misschien wel zwanger!

Zoals jullie al begrijpen.. hier blijft het nog even spannend!

Hou vol meiden!!

Meiden die deze ronde niet positief getest hebben, heel veel succes. Mijn duimen blijven voor iedereen draaien. Zo'n wondertje gun je iedereen!

Geplaatst

Dames met de rode regels. Heel veel sterkte de komende tijd!

Gerreber, wat knap dat je niet thuis test en wacht op de ziekenhuis test. Het is wel het beste, maar ik weet niet of ik het zo lang kan volhouden. Zelf heb ik ook niet zo veel vertrouwen in thuistesten. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vier negatieve tests in handen gehad. En testte ik pas met 6 weken positief. (waarschijnlijk door de BBZ, maar toch)

Ik blijf duimen!

Geplaatst

Gerreber, fijn dat je overtijd bent. Kan me voorstellen dat je nog niet te positief wil zijn. Nog ff volhouden voor je het weet is het maandag en heb je Hopelijk een posi test in handen.

Ik ben alvast aan het oefenen. Ben nu aan het oppassen op de tweeling van mijn vriendin van ruim 4 maandjes oud en ze zijn zo braaf................. liggen lief te slapen en mogen straks nog een paar hapjes fruit als ze wakker worden.

Nu weet ik het zeker, ik ga moeder worden :uecgVftZ91767265: het is alleen nog niet helemaal duidelijk wanneer precies. Hopelijk eind dit jaar............

Geplaatst

Ohh witje!! Mijn maag kromp toen ik je laatste regeltje las. Pff zwaar hoor meid 3x icsi. Nou nu moet het gewoon!!!!

Alle rode meiden, ik leef met jullie mee. Wat oneerlijk is het toch allemaal.

alle wachtende: ikwil groen zien!!!

Geplaatst

Dames met de rode regels, veel sterkte.

Ik leef met jullie mee....zo oneerlijk!

Succes voor alle wachtende:blowkisses:

Het maakt je zo onzeker, moet je nu wel of niet wat voelen. Vandaag voel ik weinig tot niks, alleen moe.

Alvast fijn weekend,

Groetjes,Marlijn

Geplaatst

@ gerda en moontje: jullie weten hoe het mij verging met een thuistest op de officiele testdag: 2x positief, terwijl zh een te lage hcg gemeten had. Ik doe NOOIT meer een thuistest! Dan maar een dag langer wachten, maar dan weet je wel zeker dat je een correcte uitslag in handen hebt!

Geplaatst

Hoi Fren,

Ik sluit me volkomen bij je aan!

Ook ik had een positieve thuis test en had een paar dagen later tijdens de bloedtest een te laag HCG waarde. Helaas werd het ook een miskraam.

Dus ik zeg ook dames wacht met testen tot de datum en laat het over aan het ziekenhuis. Dit voorkomt een hoop telleurstellingen.

Liefs Renate

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden