Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dames,

wederom hoor ik niet bij de gelukkigen, al een beginnetje van ongi gezien. Zo ging het de afgelopen 7 terugplaatsingen ook, dus ik weet wat me weer te wachten staat, een kloteperiode.

Iedereen sterkte en geluk enzo, hoop dat het jullie beter vergaat. Sorry voor dit rot-bericht.

Liefs,

Anne

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohh Anne NEE ik vind het altijd zo oneerlijk.

Meis heel veel sterkte met het verwerken van deze grote terleurstelling het was je zo gegund.

liefs

Geplaatst

Chantal, wow, na 7 jaar... Allereerst gefeliciteerd & ik wens jullie een hele fijne zwangerschap toe.

Arzu, hoe werkt dat met een Blastocyst terugplaatsen en waarom is dit gedaan? Interessant...

Witje, jij hebt vrijdag 2 mebryo's teruggeplaatst gekregen, net als ik gistermiddag. Was dit jouw/jullie eigen keuze of is er een bepaalde reden voor?

Iedereen, gistermiddag heb ik dus 2 emrbyo's terug gekregen :) Gisteravond rond kwart voor 11 kreeg ik ineens een behoorlijke schok linksonderin mijn buik. Denk ter plaatse van mijn lies of eileider, in dat gebied. En vanochtend is het er lichtjes. Ooit van gehoord???

Hm, ben vandaag op de ondervraag-tour, haha!

Oja, de lijst nog een keer. Ik was er vanaf gevallen:

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

Geplaatst

ja dat is een lang verhaal zal mijn best doen om dit in hetkort uit te leggen

Ik heb de eerste jaren niet in de MMM gezeten omdat ik een eetstoornis had en daarvoor in behandeling ben geweest( ze wouden ons niet helpen zou te veel van het goede zijn)

Nu zitten we bijna 2 jaar in de MMM en hebben in totaal nu 3 tp gehad waarvan de laatste dus nu is.

Wij hebben eerst een proefstimulatie gehad dezewees uit dat ik niet meer te stimuleren was en dus aangewezen was op ECD mocht zich een donor voor doen, gelukkig wou mijn beste vriendin ons helpen en zijn we voor de 2x naar een ander ziekenhuis gegaan dat betekend dus wachttijden voordat je je eerste gesprek hebt.

Ik moet zeggen dat het in Utrecht allemaal erg snel is gegaan wand binnen 3 maanden was de donor aan het stimuleren en hebben we dus de eerste tp in dec vorig jaar gehad daarna 1 in feb en deze laatste in mrt mocht ook dit niet gelukt zijn dan waren wij nog een keer geholpen door onze donor.

Hoe wij het allemaal vol hebben gehouden weet ik niet maar ik denk dat de wens zo sterk is dat je gewoon door gaat en natuurlijk heel veel steun van vrienden en familie als het weer eens wat tegen zat.

Maar jij hebt ook al het nodige mee gemaakt als je al zoveel tp hebt gehad?

Liefs

Geplaatst

Jeetje Chantal,

heftig hoor! Fijn dat je er dan eindelijk voor beloond wordt he? Het is dus niet voor niks geweest. Bedankt voor je uitleg, dat je daar op dit moment de tijd voor hebt genomen. Spring je af en toe wel ook even een gat in de lucht, en ga je iedereen bellen? Of hou je het nog even voor je?

Ik wens je in ieder geval alle geluk, en een fijne zwangerschap!

Liefs,

Anne

PS; mijn verhaal in het heeeeel kort: man heeft slecht zaad. Met ICSI steeds prima emmies. Blijven alleen bij mij niet plakken. We zitten nu in ons derde jaar MM. Daarvoor 2 jaar zelf geprobeerd, voordat we erachter kwamen dat het niet vanzelf ging.

Geplaatst

@ Chantal: Jeetje, wat een verhaal! Dan was jij nu ook echt aan de beurt voor een beetje geluk!

@ Anne: Jij hebt ook al veel teleurstellingen te verwerken gekregen na 7 terugplaatsingen! Sterkte!!!

Tess

Geplaatst

Anne wat ontzettend *** zeg, heel veel sterkte met het verwerken van weer een teleurstelling. Zo oneerlijk.

Van de week nog een pasgeboren meisje achtergelaten bij een vuilcontainer grrrrrrr......... Niet teveel bij nadenken maar wordt er intens verdrietig van.

Annema wij hebben bewust gekozen om er 2 terug te laten plaatsen. Dat mag in België ook vanaf de 3e poging.

Zo ga ter afleiding koffie drinken op het werk dus tot later!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Goodmorning!

Het gaat weer hard hier, moet bijna aantekeningen maken!!!

Kaartje, wat verevelend voor je! Ik wens je echt veel sterkte!!! Anne ook voor jou vind ik het heel spijtig en verdrietig!! Hoop echt in de toekomst beter voor jullie!!!!

Witje: Ik hoop echt dat dit de tekenen van zwanger zijn!! Jammer dat je dat niet meteen kan vastleggen nietwaar, het maakt je zo onzeker!!! PS houd dat goede gevoel vast! Is alleen maar goed!

Pleun volgens mij heb jij twee cryos laten tp: duimen!!!! Hoeveel extra kans heb je bij tp van 2 cyos?

Renate: wat jammer van jouw 2 cryos... Maar toch nog 1 4-cellige en die kunnen zich ook delen!! Dus hier hopen we met zn allen op!!!

Chantal: WaAAAAAAuuuuuuWWWWWiiiiiEEEEE!!! Wat gaaf voor je! Zo zie je maar dat het toch allemaal goed kan komen! Dat is ook voor ons allemaal inspirerend!!!

Zelf heb ik uiteindelijk ook maar 1 cryo laten tp-en. De 2 was al een beetje bruin aan t worden dus moest ik kiezen of ik die ook terug wilde plaatsen... Heb toch maar besloten om dat niet te doen. Gisteren veel stress gehad en onbewust ben ik toch bang dat dat invloed heeft. Het was een verdrietige dag... Vandaag weer positief!!!

Lieve meiden,

Fijne dag iedereen veel geluk (nu of in het vervolg)!!! Kaykay

Geplaatst

Anne ik wil even tegen je zeggen dat ik dit echt klote voor je vind! Ik volg je zo nu en dan... Veel sterkte meid!

Geplaatst

ja ik broed lekker door. Ben echt niet fit. Heb zelfs een temperatuur van 37,7 en dat is voor mij hoog. Er is iets in mijn lijf gaande maar het is nog niet duidelijk wat nu precies.

De tijd zal het leren. Lekker rustig aan doen nog nu.

Geplaatst

zo sandra verhoging is toch een goed teken toch???

ik heb nooit getempratuurd, heb er wel aan gedacht om daar mee te beginnen vanaf de punctie maar weet het nog zo niet

misschien maak ik me er zelf ook wel gek mee

veel succes

Geplaatst

Annema, in jette wachten ze altijd 5 dagen met een tp.

maar heb geen verse tp gehad door ernstige overstimulatie.

Dus onze 3 cryo's waren allemaal blastocysten.

2 tijdens de tp van 3 januari.

En gisteren de laatste die idd iets minder was geworden.

Maar nog een blasto.

Anne misschien een optie voor acupunctuur?

Er zijn toch heel veel mensen wat hier succes mee boeken.

Vind het zo erg:(

kaykay goedzo weer optimistisch

xxxxxxxx

Geplaatst

Ik temepratuur normaal ook niet maar omdat ik me echt niet lekker voel en blosjes heb deed ik het. Als ik me echt hondberoerd voel temp ik wel eens vandaar dat ik dit voor mij een hoge temp vind. Dat haal ik meestal niet.

Geplaatst

Officieël zit ik niet op jullie wachtbankje, omdat ik een cyclus rust moet nemen tussen de IVF en de cryo tp in (nouja met de hormonen dus rust nemen), maar mijn nod zou 22 maart zijn.

Dus ik zet mijn banner op 34 dagen (normaal een cyclus van 33-34 dagen), heb ik vanmorgen 2 druppels helder rood bloedverlies.

Kan dit innestellingsbloed zijn??? Ik dacht dat dat namelijk altijd bruin moest zijn.

Zou ik al kunnen testen? Anders moet ik met de pil gaan beginnen voor het terug laten plaatsen van een cryo.

Ik durf nu dus eigenlijk niet met de pil te gaan beginnen, stel je voor...

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Geplaatst

Anne wat vreselijk! geen woorden voor 7x! en dan weer mis. ik hoop dat je de kracht kan vinden om dit te verwerken.

Hier dubbel gevoel! Ik woon vlak bij het vermoorde meisje MillyBoele. er gebeurd zoveel dat mijn behandeling ineens niet meer zo speelt. Waar wonen we joh?? waar gaat dit heen. wil ik wel een kind in deze maatschappij zetten. ben er zo kapot van.

Aan de andere kant hoe hard ook het leven gaat door en dus lag ik vanochtend in de stoel voor de punctie. 11 cellen en voldoende zaad. Zaterdag mag ik me hopenlijk bij jullie voegen en dan op naar 31 maart voor D-DAY.

maar het voelt heeel dubbel

Geplaatst

Anne: heel veel sterkte en een dikke knuffel!

Chantal: super tof dat het raak is! Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!

Witje: weer een beetje opgeknapt? Ik voel ook telkens van alles, word er soms een beetje gek van ;-). Wilde ook mijn temperatuur bij gaan houden, springt mijn meter opeens op Fahrenheit en ik krijg hem er met geen mogelijkheid vanaf ....

Ik kan de tijd wel vooruit duwen, ben zo nieuwsgierig. Nog een weekje en dan weten we het eindelijk. Ben zo slecht in wachten ;-).

Ik voelde tot nu ook elke dag wel iets, maar vandaag voel ik eigenlijk nog niets. Gisteren behoorlijk wat kramp en nu heel af en toe een steekje.

Oh ik moet gewoon leren heel veel geduld te hebben, dan wordt het vanzelf de 24e.

Geplaatst

Chantal wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd en geniet ervan

Anne : hier komt een cyber hug om je te trosten. Balen zeg.:CYBER_HUGS:

Ik vind het trouwens zo moeilijk met mijn ene woord feliciteren en met de andere trosten. Ik vind dat de confrontatie is nog harder voor degene die helaas deze keer geen succes had. Maar zo gaat het hier, that's life.

Icsi: Ik denk dat iedereen wel eens zicht afvraagt of het verstandig is om een kind op deze wereld te zetten maar de moeder instinct is gelukkig sterker.

Alleen wij zitten in een heel kwetsbaar periode van onze leven i.v.m IVF en wij denken misschien meer bewust na. Wij reageren ook wat anders op een nieuws van een pasgeboren baby in de vuilnisbak toch?

Blijf positief en op naar een succesvol TP zaterdag

Ik voel me elke dag steeds beter. Morgen toch even naar een echo

Geplaatst

Chantal, van harte gefeliciteerd!!!

Anne, sterkte meid!!

Meiden in de wacht, hold on!!

Enne, ik kom donderdagmiddag op de bank, houden jullie een plaatsje vrij??

Liefs Marielle

Geplaatst
Officieël zit ik niet op jullie wachtbankje, omdat ik een cyclus rust moet nemen tussen de IVF en de cryo tp in (nouja met de hormonen dus rust nemen), maar mijn nod zou 22 maart zijn.

Dus ik zet mijn banner op 34 dagen (normaal een cyclus van 33-34 dagen), heb ik vanmorgen 2 druppels helder rood bloedverlies.

Kan dit innestellingsbloed zijn??? Ik dacht dat dat namelijk altijd bruin moest zijn.

Zou ik al kunnen testen? Anders moet ik met de pil gaan beginnen voor het terug laten plaatsen van een cryo.

Ik durf nu dus eigenlijk niet met de pil te gaan beginnen, stel je voor...

Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven.

Ben je alleen een lotgenoot als je wel IVF, ICSI of een cryo tp hebt gedaan en niet als je tussen 2 behandelingen zit?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden