Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 15-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys, testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

Jakkus Maartje, ik heb je rood gemaakt, maar met tegenzin!!!!

Dit gaat niet goed!

Sterkte meid!

Geplaatst

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Maartje, wat shit weer zeg.....

Ik heb mezelf er net bij gezet en oké vooruit, omdat jullie dat zo graag willen, ga ik mijn best doen voor een groene regel op 22 maart oke ;-):?

Geplaatst

heeee das niet de afspraak

ik zou de laatste zijn met rood deze maand

de rest moest en moet groen worden

maartje sterkte ik weet hoe je je voelt

Geplaatst

@Sev vroeger testen doet bijna iedereen hier, je meot er alleen rekeneing mee houden dat het niet altijd wat zegt. Ik zou zeker geen test doen in de avond, maar echt in de ochtend. Het is al bijna vrijdag. Succes.

@Pleun, echt vervelend voor je, maar way een kanjeer ben je om al meteen door te denken aan de volgende poging. Volgende week alweer de eerste echo, kom op je moet ook groen worden.

@Witje, wauw wat een mooie oogst. Hopelijk krijg je morgen bericht dat ze ook alle 9 bevrucht zijn. Op naar de TP!

@Maartje ow nee he, wat een kl%te nieuws. Heel veel sterkte en steun voor jou en je man natuurlijk ook.

@Spaatje, wat goed, dat je nog 2 cryo;s in de vriezer hebt, maar we gaan ervoor duimen dat je die nu in ieder geval niet hebt.

@Tess, Bengel en Boontje jullie zijn de vlolgende, maak ons GROEN.

Geplaatst

Hey dames,

Het moet hier inderdaad wel wat groener worden, hoor! Het wordt voorjaar dus groeien en bloeien moet alles, vooral die emmies in onze buiken!!!

Ik wens alle dames met een rood regeltje veel sterkte en energie om zich weer op te laden voor een evt. nieuwe poging. Ik hoop er zondag bij te komen (morgen punctie) en zal ook mijn best doen!

Aafke

Geplaatst
Maaaaaaaaar Laika...vooral omdat je het zelf wil natuurlijk ;)

Haha, dat is mijn grootste wens natuurlijk!

Geplaatst

hoi meiden, wat een vreselijke berichten hier op wachtbankje maart!

@pleun en maartje heel veel sterkte weet geen juiste woorden om jullie te troosten... zijn er volgens mij niet.

Geplaatst

Het is niet anders!

Tess

Geplaatst

Ohw nee, maartje en tess ookal :(

Ik krijg de zenuwen ervan!!

veel sterkte meiden...

Geplaatst

@ tess, wat een rotmaand he! Sterkte meid, ik hoop dat je nog een poging te gaan hebt.

Wat mij betreft, ik ga me bezinnen hoe verder. Dit was tenslotte poging 3, de volgende wil ik evt. in buitenland doen waar ze misschien vooruitlopen qua techniek. Heeft iemand ervaringen of tips?

Geplaatst

Spaatje, Pleun, Maartje en alle anderen die rood zijn: heel veel sterkte, het is gewoon klote als het niet lukt...

Kom op andere dames, volgens de statistieken moet er echt nog wel wat groen bij komen!

Caroline

Geplaatst

tess sterkte ik weet hoe je je voelt

bah nog meer rood ik wordt er echt naar van

dus wachtende we spreken nu af dat jullie allemaal groen worden nu

en ik wil niets anders horen hoor

Geplaatst

thats the deal Pleun.

Ik mag tussen 11 en 12 bellen voor de uitslag hoeveel er bevrucht zijn en dan is er morgen tp van (hopelijk) 2 mooie emmy's en een groene regen 14 dagen later en een mooi kadootje wat ligt te slapen onder de kerstboom in december zouden wij helemaal niet erg vinden.

Ik Hoop dat er toch echt nog wat groene regels bijkomen. Over het algemeen is het 1/3 wat een positieve test heeft dus succes wachtenden.

En nogmaals heel veel sterkte voor de " rode " koppels.

Geplaatst

Hallo meiden

Ik ben er vanmorgen ook afgevallen.. Helaas.

Ik had gisteravond nog goede hoop, maar dat heeft niet lang geduurd!!

Heel veel succes allemaal!!

Geplaatst

Hey

@Heel veel sterkt iedereen waar het niet is gelukt!

@Hier nog volop spanning.......maandag wel redelijk wat bloedverlies gehad, maar nu niks meer en voel me goed, maar de spanning is op z'n top!! (bij wie niet)

Ik heb samen met mijn man afgesproken, dat we vanavond er al een testje tegenaan gooien......is nog wat vroeg, maar wie weet! Blijf moed houden.

Succes en sterkte iedereen!!

Corine

Geplaatst

He boompje wat jammer sterkte...

Albert je kan beter ochtend urine gebruiken zeker als je vroeger test dat het ziekenhuis aangeeft, is de concentratie hcg hoger Succes!!

Ik ben in een jubbelstemming!!!! :yah: van de 9 gevonden eicellen waren er 7 goed genoeg om te injecteren en ze zijn alle 7 doorgedeeld!!!!!! :woohoo:. Wij zijn nu dus officieel bijna ouders van 7 emmy's!!!!

Morgen om 10 uur de tp dus houd mijn plekje maar vrij!!!!!!!!!!!!!!!!

:confettistars:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden