Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Gast Sannie66
Geplaatst

Zie dat een aantal meiden er weer afgevallen zijn... Sterkte meiden met dit verdriet... Een plekje geven is het enige wat jullie nu kunnen doen...

Liefs,

San

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Alle rode dames, heel veel sterkte. Ik weet wat jullie nu voelen.

Voor de groene dames, gefeliciteerd. Dat moet een geweldig goed gevoel zijn.

Geplaatst

Heee, ben paar dagen uit de lucht geweest en zie gelukkig 1 GROENE erbij, onwijs fijn voor je LINDA!!, super gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal kan geloven, dat had ik ook, en nog steeds! het is echt dagen tellen naar je eerste echo! En ook daar is op deze site een plek voor: wacht bankje eerste echo...

Lieve rode meiden ik leef echt met jullie mee, waardeloos en balen, hoop dat jullie de moed niet opgeven en na het verdrieft van deze keer weer verder kunnen! Sterkte!

En voor alle meiden die deze week aan de beurt zijn; pleun, maartje, tess, bengel, boompje; toi toi toi!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben een poosje afwezig geweest, het werd een beetje teveel met alle spanning en ik word erg verdrietig als ik hier al die rode uitslagen zie.

@ juut, meisje ontzettend veel sterkte. Ik baal met je mee, wat een K-situatie

@ Linda, geweldig dat je zwanger bent! Geniet ervan, je haalt het lijstje een beetje op.

Bij mij is mijn stemming vooral negatief, zo veel stress te verwerken gehad, zoveel verdriet..... ik heb meer dan een groot wonder nodig. Dit zijn voor mij de dagen dat het de vorige keren is misgegaan. De eerste keer een dag voordat ik mocht testen en de tweede keer op de dag zelf. Toch net een test gehaald, ik word gek van al die onzekerheid en ga zo toch maar testen. Woensdag naar het AMC voor een bloedtest, maar ik ben de telefonische uitslag liever voor door nu alvast te testen.

Iedereen op het wachtbankje nog heel veel succes en zorg dat er meer groen komt!!!! Voor de meiden waar het helaas niet is gelukt, heel veel sterkte!

Liefs,

Maartje

Geplaatst

@ Chablis: Ik vertelde hoe het er uit zag en de ivf vp bevestigde dat dit het vruchtje (voornamelijk zakje want het vruchtje is natuurlijk megaklein) was. Er zaten allemaal vezeltjes aan de buitenkant waarmee het vast heeft gezeten (misschien kan niet iedereen tegen de details... sorry alvast) Het was niet een soort slijm maar vaster/steviger, ik kon het niet nalaten om het uitgebreid te bekijken omdat het er zo in 1 keer uit kwam zetten...

Moet zeggen dat ik me nog steeds erg verdrietig voel, maar het gaat wel! Nu maar op naaar de cryo tp... en me even een maandje 'normaal' voelen zonder hormonen!

Geplaatst
@ Chablis: Ik vertelde hoe het er uit zag en de ivf vp bevestigde dat dit het vruchtje (voornamelijk zakje want het vruchtje is natuurlijk megaklein) was. Er zaten allemaal vezeltjes aan de buitenkant waarmee het vast heeft gezeten (misschien kan niet iedereen tegen de details... sorry alvast) Het was niet een soort slijm maar vaster/steviger, ik kon het niet nalaten om het uitgebreid te bekijken omdat het er zo in 1 keer uit kwam zetten...

Moet zeggen dat ik me nog steeds erg verdrietig voel, maar het gaat wel! Nu maar op naaar de cryo tp... en me even een maandje 'normaal' voelen zonder hormonen!

JA! Dat is dus ook wat ik in december bij mezelf eruit zag komen. Bij het evaluatiegesprek aan de arts gevraagd en die zei dus dat dat niet kan, omdat het te klein is om te zien. Alsof ik gek was terwijl ik toch heel goed wist wat ik had gezien.

Geplaatst

@ Chablis, bedankt! Ik ga mijn best doen, net de test gedaan en heb besloten pas over half uur te kijken. Als er dan niets is, dan weet ik genoeg. Hoe voel je je?

Geplaatst

Op zich voel ik me wel ok hoewel ik verga van de rugpijn. En eigenlijk van tijd tot tijd ook onzeker. OF het wel goed zal gaan en zo.

Geplaatst

Dames nogmaals bedankt voor de felicitaties! Dat maart nog veel meer groene regels mag krijgen. Voor de dames die negatief getest hebben heel veel sterkte!

Chablis ik zal zo eens kijken op het `volgende` wachtbankje.

Geplaatst

Gefeliciteerd Linda!!!! AL gewend aan het goede nieuws?

Je blijft hier op dit forum switchen van wachtbankjes :)

Geplaatst

@ chablis, balen dat het allemaal nog zo onzeker is he! Ik kan me voorstellen dat je je druk maakt. Denk elke keer dat ik iets van buikkramp voel. Heb test afgelezen, is een heel dun streepje zichtbaar maar die is kleurloos. Kan er helemaal niets mee, blijkt dat er ook een vroegtest is van predictor maar die stomme doos bij de apotheek heeft me een gewone meegegeven. Daar kan ik dus heel pissig van worden, nog gezegd dat ik een hele gevoelige test wil. Kan voortaan gewoon beter naar een kruitvat ofzo, last van enige kennis hebben ze bij de apotheek dus niet.

Geplaatst

Grrrrrrrrrr om die reden haal ik mijn testjes zelf bij de Etos. Daar kan ik ze gewoon zelf bekijken en pakken en ben ik niet afhankelijk van 1 of andere doos achter de kassa.

Ga je nu morgen een andere test halen/doen?

Geplaatst

Maartje vervelend dat je de verkeerde test hebt gekregen. Ik koop ze ook altijd zelf (kruidvat). Moet je toch nog ff geduld hebben. We duimen voor je.

Geplaatst

nee, durf niet meer. Beschouw test gewoon als mislukt en probeer nog maar ff door te zetten. Tenslotte is het bijna woensdag en dat weet ik het zeker. Schiet lekker op zo haha.

Geplaatst
nee, durf niet meer. Beschouw test gewoon als mislukt en probeer nog maar ff door te zetten. Tenslotte is het bijna woensdag en dat weet ik het zeker. Schiet lekker op zo haha.

DAt wachten is frustrerend!

Geplaatst

het is zo frustrerend! Vandaar dat ik alle moed bij elkaar heb verzameld om test te doen en dan nu zo'n vage kleurloze streep waar ik niets mee kan. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Voor jou schiet de eerste echo mooi op! Misschien zijn het er wel 2!

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 15-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys, testen 19 maart

kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

Bah al veel rood deze maand. Maartje ondanks alles succes. Ik hou me er altijd aan vast dat het met een bloedtest eerder te zien is dan met een thuistes (positief resultaat). Wij mogen kiezen tussen bloedtest of thuistest en die is altijd een paar dagen later.

Het wordt wel tijd voor een aantal groene regels deze maand.

Voor de negetief geteste heel veel sterkte en neem de tijd voor je verdriet. Te snel door willen gaan is vooral mentaal zwaar en soms kan een kleine pauze heel goed doen.

Tot vrijdag allemaal!!!!!!

Liefs en :goodluck: met het verder wachten in deze moeilijke wachttijd.

Geplaatst

@chablis, ja ik krijg 's middags telefonisch de uitslag. Vandaar dat ik zelf ben gaan testen, ik wil de evt. teleurstelling dan liever thuis met mijn man dan alleen aan de telefoon. Net nog temp gemeten, had gelezen dat die wat hoger is. Mijne was 37.25, bijna 37.3 waarvan ze zeggen dat je dan zwanger bent. Tis het allemaal net niet, als ik vanmiddag niet ongesteld ben haal ik denk ik nog een test. Dan de vroegtest van predictor, die lijkt me een stuk gevoeliger. Als die vaag is dan is het voor mij echt nee.

@ Linda, ja dat is helemaal waar maar ik ben zo bang voor een teleurstelling dat ik die krampachtig probeer te vermijden door er maar een test tegenaan te gooien. Het is zo dubbel allemaal! Nu heb ik weer géén buikpijn, maar dat kan zo weer anders zijn.

Geplaatst

Sorry witje, de laatste opmerking heb ik Linda gezet, maar ik bedoel jou!!

Heel veel succes morgen, een spannende dag. Hoop dat je prachtige eitjes hebt!

Geplaatst

@Maartje

Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever thuis de teleurstelling hebt dan aan de telefoon. Dat is voor mij ook steeds de reden geweest om 1-2 dagen voor de bloedtest thuis te testen.

Geplaatst

@ chablis, wat zou jij doen in mijn situatie? Viel net bijna flauw, snap er helemaal niets van. Temp van 37.25 en een test met een heel dun, niet roze streepje maar toch een dun streepje. Weet 't gewoon niet

@ Witje, zie je tegen de punctie op?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden