Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Gast Shanna42
Geplaatst

Sandra ja dat dacht ik dus ook maar wel raar dat het ziekenhuis dat dan zo tegen mij zegt, 21 dagen!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ze hebben zich vast vergist

veel succes morgen

moet je ook naar dd om te prikken of mag dat in een ziekenhuis bij jou in de buurt

Geplaatst

@icsi

de huisarts zit alleen morgenochtend en is alleen daar in de ochtend bloedprikken. Maar ik ga wel al bellen dat als de test donderdag weer negatief is en de rode draken ook nog steeds ver te zoeken zijn, ik langs mag komen na me werk en als lab dan niet meer zit of ik met een formulier naar ASZ mag. Onze huisarts is er van meet af aan bij betrokken geweest en als mijn man langsgaat om een wissewassie (je weet hoe mannen soms kunnen zijn) dan vraagt ze altijd naar de stand van zaken. Ik moet op maandag ook altijd met mijn zoontje voor zijn wratje en ook dan vraagt de assistente altijd hoe het is. Mijn dokter had zelfs op maandag na de punctie van vrijdags gebeld hoe ik me voelde want ze had smiddags van de assistente gehoord dat ik punctie had. Dus die werken hier wel aan mee denk ik. Ik ga idd zo het weekend niet in hoor, dat doe ik mijn man en zoon niet aan. Ikke wil voor weekend zoveel mogelijk duidelijkheid en als dat alleen te krijgen is om de huisarts te vragen voor een bloedtest dan moet dat maar.

Weltrusten voor dalijk allemaal

Gast Shanna42
Geplaatst

Thnx meiden. Nee DD zegt een thuistest, maar ik wil zelf graag een bloedtest, en daar deden ze in het ziekenhuis hier dus moeilijk over, kon gewoon zelf testen en indien zwanger de verloskundige bellen, terwijl ik daar gestart ben met IUI en doorwezen naar DD (vanwege mijn leeftijd - 42) uiteindelijk dus voor elkaar gekregen dat ik toch een bloedtest mag doen.

Geplaatst

Aafke hoe zit het nu met je baarmoedermond;)

Is hij al hoger.

Heb trouwens niks last van mijn borsten voel er helemaal niks aan..

Met ongi wel altijd normaal

xxx

Geplaatst

shanna goed van je dat je je niet hebt laten om praten je moet doen waar jij je goed bij voelt

scheelt weer dat je niet naar dd hoeft dat is toch zo 1,5 uur rijden voor jullie

voor ons nog een uur langer

Geplaatst

Hoi Shanna, ik was zelf ook erg benieuwd wanneer de pregnyl uit mijn lijf zou zijn. Ik heb 1,5 dag voor de punctie 10.000 IE, dag van de punctie en 2 en 4 dagen na de punctie 5.000 IE pregnyl gespoten. In totaal dus 25.000 IE. Ik heb een aantal dagen getest om te zien wanneer de test negatief werd. Op 5 dagen na de laatste pregnyl test nog duidelijk positief, na 6 dagen licht positief en na 7 dagen negatief. Bij mij was de pregnyl dus een week na de laatste injectie verdwenen. 21 dagen lijkt me dus inderdaad wel heel ruim gerekend :shifty:

Geplaatst

pfff wat een rotdag. Het begint al goed met alleen maar willen janken, alleen komt het er niet goed uit.................

Ben zo bang dat het weer een teleurstelling zal worden. Soms vraag ik me echt af waar we het voor doen. Het is zo zwaar. Ik weet ook dat ik hoop moet houden, maar dat is nu op dit moment zo moeilijk...............

Hopelijk hebben jullie een betere dag dan ik, hopelijk gaat het zo wat beter en kan ik wat kleine klusjes op het werk gaan doen voor afleiding.

Geplaatst

Sandra, jammer dat je nu op werk zit anders zal ik zeggen hou je niet in ga lekker en potje janken. Het hoort erbij zoals je tegen mij ook zei.

In ieder geval hierbij een dikke knuffel voor je

Hou je taai meid nog 2 dagen!:aaaflowersmiley:

Met mij gaat ook niet beter. Hoop vrijwel helemaal opgegeven. De bruine troep blijft vloeien, niet meer geworden maar ook niet minder , geen last van mijn borsten ,buik. Ik voel me helemaal niet zwanger.

Ga nu ook wat afleiding zoeken

@iedereen: fijne dag!

@Shanna: Heel veel sucess:goodluck:

Gast nataschaj
Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

eindelijk naar een strijd van 3 jaar ben ik toch echt zwanger dat gevoel is niet te beschrijven zo intens gelukkig dat het gelukt is .

meiden die niet zwanger zijn veel s6 en sterkte en niet opgeven .

meiden met de groene regeld ook van harte gefeliciteerd

Geplaatst

@Natascha,

Gefeliciteerd hoor meid. Geniet ervan. Op naar de 1e echo.

Wij zijn tot nu toe trouwens op dezelfde dag uitgerekend, leuk hoor.

@Shanna, sterkte vandaag, duim voor je hoor!

@ iedereen die mag testen vandaag SUCCES!!!

Veel liefs Bianca

Geplaatst

O, Fren wat erg dat de poging is stopgezet. Heel veel sterkte morgen

Voor alle groene dames: Gefeliciteerd!

Voor iedereen die mag testen: succes!

Liefs Moontje

Geplaatst

NAtaschja wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd!!!

Testers voor vandaag heel veel succes!! De duimen draaien volop..

Witje; ik ken je gevoelens, de ene dag ben je ervan overtuigd dat het goed is en de andere dag zie je het niet meer zitten. Toch zei bij mij een stemmetje; de ongi was er anders al geweest..

Hou vol meiden! Op naar een mooie groene lentemaart!

Geplaatst

Meiden met groen heeeeeeeeel erg gefeliciteerd!!!!

En meiden met rood vind het zo afschuwelijk:(

Een held ikke knuffel!!!

Geplaatst

Natascha van HARTE met je zwangerschap!

@ Sandra Ik voel me vandaag hetzelfde als jij! Nog 1 dag dan mag ik testen. Vanmorgen stiekem al een kv test gedaan die was negatief. Ik ben zo bang voor morgen zit alleen maar te janken. Ik ga nu toch maar de auto in naar mijn werk.

Voor iedereen die de komende dagen mag testen veel sterkte!!!!!!

Liefs Renate

Geplaatst

Witje en Renate, een dikke knuffel voor jullie! :hugg:

Natascha, gefeliciteerd! Echt super gaaf!

Hier slaan de bibbers toe, vanochtend bloed geprikt. Nog 3 uurtjes en dan weten we of onze 1e ICSI is gelukt! Duimen jullie met me mee, please??!! Voel me echt zo onzeker momenteel ....

Gast nataschaj
Geplaatst

dank jullie wel allemaal het is allemaal nog zo onwerkelijk .

@kossie ik heb me laaste menstruatie dag maar ingevuld ik weet niet of het dan nnog klopt met een cryo heb geen flauw idee ik moet 6 april een echo en jij ook of niet .

meiden ik duim mee meer groene regels erbij s6 allemaal

Geplaatst

Renate & Witje, blijf baas over die hormonen!!! Hoe is het eigenlijk met julle onderbroek; m.a.w...vloeit er iets? Verwen jezelf vandaag met iets lekkers! Praat jezelf positief toe. Negatieve energie is het laatste dat je nu erbij wilt hebben. Hoe moeilijk het ook is. Ik denk aan jullie, stuur positieve energie rond!

Dafke, jemig wat spannend. Wordt je gebeld met de uitslag??? Hoe voelde jij je de afgelopen dagen dan? Laat het ons snel weten, okee?!

Natas, gefeliciteerd joh! Zulk nieuws, daar gaan we allemaal voor natuurlijk. Ik heb de terugplaatsing 2 dagen na jouw gehad, maar mag pas a.s. dinsdag testen. Mochten wij zwanger zijn, ben ik op de verjaardag van mijn schoonmoeder uitgerekend. Dat is wel erg leuk natuurlijk! Geen beter cadeau!!!

Ik lees wel regelmatig mee, maar durf eigenlijk ook niet echt meer. Er wordt veel geschreven over krampen, rugpijn, etc en sommige blijken dan zwanger. Ik voel me toppie, geen menstruatiekrampen of afscheiding. Niks! Ook lees ik dat sommige mensen 14 dagen na de punctie al mogen testen, dat zou voor mij overmorgen zijn. Vandaag vind ik wel spannend, zal er afscheiding komen, maar ik voel me toch ook heel rustig. Probeer in het nu te leven (hoe zweverig het ook klinkt) en ik zie vanavond wel hoe het dan is. Oja, als ik dan toch wat kwaaltjes zal delen; grotere borsten & minder gevoelige borsten, warrig, koud met vlagen maar wel warme handen (heb ik echt nooit!), ruik alles sterk, laatste 2 dagen lichte hoofdpijn en iets verhoging (met vlagen) - GEEN krampen (heeeeel soms een steekje in mijn onderbuik), GEEN rugpijn, GEEN afscheding, GEEN huilbuien of vervelende humeurwisselingen... Voel me goed! Oja, vandaag de laatste dag van de Utrogestan-bolletjes :)

Nou, ik hoop weer veel positief nieuws te lezen vandaag! (en zelf te ervaren natuurlijk... schone onderbroek! Waar je al niet op kan hopen)...

Geplaatst

Annema had ik vorige keer ook niet allemaal en zwanger!

Nu heb ik het wel en ben ik bang dat het negatief is voor me hahahha.

Is toch altijd moeilijk heh!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden