Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou Arzu, erg fijn jouw berichtje te lezen want ik begon echt te denken dat ik krampen, rugpijn en vooral afscheiding MOET hebben! Ik houd mezelf maar voor;"Niets in mijn onderbroek? Alleen maar goed!"...

Hebben andere van jullie Zoe ook nog gevolgd in de Februari groep? Zij heeft dit weekend al haar 12-weken echo! Daar gaan wij ook voor, toch?!

Geplaatst
Nou Arzu, erg fijn jouw berichtje te lezen want ik begon echt te denken dat ik krampen, rugpijn en vooral afscheiding MOET hebben! Ik houd mezelf maar voor;"Niets in mijn onderbroek? Alleen maar goed!"...

Hebben andere van jullie Zoe ook nog gevolgd in de Februari groep? Zij heeft dit weekend al haar 12-weken echo! Daar gaan wij ook voor, toch?!

Bij mijn zwangerschap van Bo had ik eigenlijk ook nergens last van, het is zo verschillend voor iedereen. Lastig, anders kon je een zwangerschap veel eerder herkennen. Ons geduld wordt erg op de proef gesteld.

Gast Shanna42
Geplaatst

Hey allemaal: slecht nieuws vanaf hier, de bloedtest was ook negatief, de waarde zat onder de 10 en zou nu al rond de 60 moeten zitten. Dus het zit er ook niet meer in, dus toch wachten op de ongi.

Allemaal bedankt voor het meeleven en het duimen.

Ga nu ff lekker janken.

Liefs van Shan

Geplaatst

O Shanna...wat enorm balen en verdrietig. Ik houd mezelf nu voor dat als het bij ons nu ook niet lukt, ik al wel heel blij ben dat wij al die stappen van het IVF (bij jou ICSI) traject zowiezo de 1e keer al zo goed aan 1 stuk door zijn doorgekomen. Want alles hangt van elkaar af. Misschien geeft deze gedachte jou ook wat kracht richting de volgende poging. Maar geef het nu eerst een plekje. Sterkte.

Gast Shanna42
Geplaatst

Dank je wel. Ga het proberen te verwerken, dit was onze 1e maar ook laatste keer, vanwege mijn leeftijd hebben we besloten het één keer te proberen, dat maakt het nu extra moeilijk.

LiefS

Geplaatst

ach echt waar meis, dat wist ik niet dat jullie het maar 1 kans wilde geven.

ppppffff heftig hoor. Ik kan me er niet bij neerleggen op de een of andere manier.

Ook dat maakt het moeilijk hoor.

Gast Sannie66
Geplaatst

O Shanna, wat een naar nieuws voor jou... ik wens je heel, heel veel sterkte meis met de verwerking. En wellicht als jullie het even een poosje hebben laten bezinken jullie het er toch een 2e keer op willen wagen?

Neem je tijd in ieder geval...

Dikke knuffel...

San

Geplaatst

Shanne, ik had het je zo gegund! Wat ontzettend kl*te. Heel veel sterkte meid.

Ik heb net zelf de uitslag van de bloedtest gehad en ...... we zijn zwanger!! Kan het nog niet geloven!!

Gast Sannie66
Geplaatst

Wow Dafke! Van harte meis!

Tis wel van het ene uiterste in het andere vandaag he... las ook op Nataschaj d'r profiel dat ze ook zwanger is...

Gast nataschaj
Geplaatst

het is ind allemaal zo dubbel

dafke gefeliciteerd ook hey ongeloofelijk hey hihi

xx

Gast nataschaj
Geplaatst

Natas, gefeliciteerd joh! Zulk nieuws, daar gaan we allemaal voor natuurlijk. Ik heb de terugplaatsing 2 dagen na jouw gehad, maar mag pas a.s. dinsdag testen. Mochten wij zwanger zijn, ben ik op de verjaardag van mijn schoonmoeder uitgerekend. Dat is wel erg leuk natuurlijk! Geen beter cadeau!!!

ja daar gaan we zeker voor .de reden dat ik zo snel mog testen was omdat me cryos al 5 dagen oud waren plus 9 is 14 ik hoop dat je een mooie test ook krijgt s6 in ieder geval zal duimenx voor je en dat is zeker een mooie datum

xx

Geplaatst

Oh Shanna wat balen zeg, sterkte.

Dafke wat geweldig, gefeliciteerd.

Ik ben bang dat het bij ons voorbij is, ben lichtjes bruin aan het kleuren in mijn inlegkruisje. Ik weet dat het nog steeds kan maar mijn hoop is nu helemaal weg. Vrijdag zullen we het officieel weten, of er nog een wonder bestaat.

Geplaatst

@ Daf & Natas, allebei van harte, echt waar. Zorg er goed voor he.

@witje, wie weet is het oud bloed, laten we het hopen voor je.

@Shanna, ben jij ook nog niet ongi? Wanneer heb jij je pregnyl gezet of had je de punc/tp precies

In mijn geval, ben ik weer eens een vreemd medisch geval. Natuurlijk gister officiele testdag>negatief, vandaag wederom negatief maar geen rode duivel te bekennen...... Afijn morgen op verzoek van de ferti weer testen en bij weer negatief het weekend afwachten tot dinsdag..... Volgens hun had de test allang positief moeten zijn dus in hun ogen is het al mislukt en is het wachten op de rode duivels.

Mijn huisarts was het met me eens dat ik niet zo het weekend in kan gaan. Ondanks de negatieve testen, wil ik het hoofstuk nu gelijk afsluiten. Dus als morgen weer negatief is dan maakt zij een bloedprikformulier en mag ik smiddags bloedprikken. Lang leve de huisarts..........als het aan de ferti ligt, kan je er bijna een 2de baan bijnemen voor de testen. Gek terwijl een lab-uitslag zo veel meer info en duidelijkheid geeft.

Al met al, nog steeds loop ik erg opgefokt rond. Veel pijn heel laag in de onderbuik en onderrug, die herken ik echt nergens van.

meiden, geniet van het zonnetje. Ik moet met de kleine man naar voetbaltraining, wat overigens met dit weer niet erg is (zaterdagochtend in de stromende giet en papendrechtse blubber, dacht ik daar heeeeel anders over hoor)

Knuffffsss

Geplaatst

Wat een dubbel nieuws hier.

Shanna wat erg meid:( geef het ff een plaatsje.

Dafke van harte gefeliciteerd meid!!!!!

Witje ik duim voor je!!!

Gebruik je trouwens ook utrogestan?

xxx

Geplaatst

Natasch en Dafke: JEEEEEEE wat een geweldig nieuws!! Maar ook zo dubbel ivm de meiden die negatief getest hebben. Mijn hart gaat naar hun uit.

Pieternel: die lage rug pijn herken ik helaas. Waarschijnlijk is er wel van alles gebeurd daarbinnen en kan je rekene op een fikse ongi. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. Wat een onzekerheid. Gelukkig weet je het voor het weekend als de ongi niet komt. Wens je heel veel succes en liefde.

Sannie hoestie??? Al de bibbers??

Moontje:: waar ben je??!!!

Hier een goede dag. Veel afleiding en ik voel me toppie probeer niets te voelen hahaha. Gister dacht ik alles is verloren. Ik dacht zo ga ik niet nog zeven dagen door. Gewoon verstand op nul en een beetje afstand. Heel moeilijk hoor.

Vorige poging (die mislukte) was ik heel veel kilo aangekomen. Nu helemaal niets zou dat een teken zijn??

Geplaatst

Natascha en Dafke: van harte! Er komen toch nog flink wat groen bij zo!

Helaas hier minder goed nieuws, ik vrees dat de ongi hier op uitbreken staat. Mijn utrogestan proppenschieter ving de eerste druppels vers rood op, dus dat lijkt me einde poging. Hoop dat het dan wel snel helemaal goed doorzet.

Ik zou vanavond naar cabaret gaan, fijn als afleiding voor het wachten, nu staat mijn hoofd even niet meer zo naar lachen. Ik voel me geloof ik vooral een beetje verdoofd.

Gelukkig heb ik nog 2 cryo's maar ik durf er na vorige keer niet mer vanuit te gaan dat die ook teruggeplaatst kunnen worden. Toen overleefden 5 van de 6 het ontdooien niet.

Shanna, ook vreselijk voor jou, ik leef met je mee. Ik heb besloten nog voor een evt 3e poging te gaan als dat nodig is, maar wil er daarna denk ik ook mee ophouden gezien mijn leeftijd.

Wachtende dames, ik duim voor jullie!

Aafke

Geplaatst

Top voor de groene dames! Van harte!

En veel sterkte voor de dames met slecht nieuws. Het is zo oneerlijk! En soms niet te bevatten.

HELE DIKKE KNUFFEL!!!

Marlijn

Geplaatst

mmmm, wij kunnen waarschijnlijk gelijk weer door voor de cryo's!

Wel ff mailtje gestuurd of we geen cyclus moeten overslaan, moest wel bij MCK maar Duitsland doet het misschien toch weer anders.....

Geplaatst

Hey dames,

Gefeliciteerd voor de groene dames!!! Wat gaaf, geniet ervan.

Hier nog alles rustig, vooral druk met werken, dus dat geeft goede afleiding.

Shanna: wat ontzettend balen. Heel veel sterkte met dit verwerken.

Voor alle andere dames met de rode regels: heel veel sterkte.

Liefs Moontje

Geplaatst

Ook hier de eerst veeg rood te bekennen. We gaan er maar weer vanuit dat het weer niet gelukt is. Zo balen zeg. Vrijdag toch bloedprikken en dan is het al weer voor de 7e keer een hoofdstuk afsluiten. Ben zo verdrietig.

Ja ik gebruik ook utrogestan en die stelt de menstruatie alleen maar uit, wij hebben geen hoop meer......................

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden