Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Rode dames: Wat een drama!! witje al voor de 7e keer. Hoe hou je het vol!

Was Dafke ook niet groen dames???

Ik krijg pijn in mijn buik van al die rode regels ohhh mijn naam komt elke dag een stukje dichter bij brrrr. Vandaag goede dag, maar nu slaan de bibbers weer toe. bah snel me bed maar in. Hoe is het met de bobbel meiden?? Die van mij hangt er bijna uit hahahaha.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Geplaatst

Dafke en Natasja van harte proficiat met jullie zwangerschap, voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten, volhouden hoor!

Iedereen die een teleurstelling moet verwerken, heel veel sterkte en kracht gewenst.

Nou meiden, ik kon hier de verleiding niet weerstaan hoor;

ik heb gisteren een test gedaan en die was licht positief, zou morgen, mijn officiele testdag, weer een test doen had mezelf beloofd, maar kon de verleiding niet weerstaan.

Heb dus net weer een test gedaan en het resultaat is.... ZWANGER!!!

:woohoo::woohoo::woohoo:

Streepje is iets donkerder dan gisteren, maar nog wel steeds niet echt heel donker, maar ja misschien komt dat nog??

Ben zóóó blij, het fijne is, het was deze maand op eigen kracht zonder behandeling en twee jaar geleden wist ik precies op dezelfde datum als vandaag dat ik zwanger was, toeval?

Ben dus best een beetje bangig hoor durf er nog niet echt aan te denken.

Mag ik nu als groene regel plaatsnemen op de lijst ook al deed ik niet echt mee of staat dat raar?

Liefs, :aaaflowersmiley:

Bianca

Geplaatst

Bianca77 NOD 25 maart

Geplaatst

Hier is mijn menstruatie aan het doorzetten. Ik vraag me af waarom ik die toverballen nog gebruik, maar ze hebben me op het hart gedrukt dat ik ze moet blijven gebruiken tot de bloeduitslag bekend is. Hopelijk gaan morgen voor het laatst die balletjes erin en kunnen we weer aan deze verwerking beginnen.

Het is zo oneerlijk...................

Geplaatst

Ooooh lieve Sandra!! Het is zo erg klote. Ik had zo goed gevoel bij je.Ik wens je veel kracht om dit klap te verwerken. Dikke knuffel

Kris

Gast Sannie66
Geplaatst

Lieve San, leef met je mee... heel erg veel sterkte...

Geplaatst

Bianca gefeliciteerd:D

Sandra wat erg pffffffff

Hier vandaag wd 9 en kon het niet weerstaan, maar de test was negatief.

De vorige keer was hij op wd9 heeeeeeel licht positief.

Maar heb geen hoop meer.

Zatedag nog eens met mijn man. Want hij weet niet eens dat ik heb getest, zou die ook boos zijn hihi.

Maar alle hoop is weg....

Geplaatst

Arzu het is nog veeeeeeeeel te vroeg om te testen. Niet nu al je hoop verliezen hoor!!!!! Het is pas dag 9!!!!! Kom op meid......... het is heel moeilijk ik weet het. Over het algemeen is een bloedtest eerder positief dan een thuistest.

Hier nog steeds Hoteldebotel maar ja dat zal ook wel weer beter gaan. Op naar de cryo zal ik maar zeggen. Gelukkig ff een cyclus overslaan en bijkomen en dan zien we wel weer. Ze kunnen ons niet klein krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast Sannie66
Geplaatst

That´s the spirit Sandra...

Arzu, idd, het is nog vroeg. Alles is nog mogelijk. Kop op..

Bianca! Gewoon via de natuurlijke weg zwanger... jippie ya yeah!

Geplaatst

Misschien waren het er dan toch 2 de vorige keer( tp van 2 cryo's) dat het dan al zo vroeg positief was.

Maar had zoiets in eigen cyclus en morgen nod....

Geplaatst

Hallo dames,

Wou toch even komen kijken hoe het jullie is.. Het spijt me werkelijk gigantisch voor de rode dames en wens jullie veel sterkte de komende tijd!! Had het jullie ook zoo gegund..:hugg:

De groene dames Van Harte Gefeliciteerd!! Geniet er van, het is jullie gegund!!

Alle wachtende dames, keep u'r head up!!

Ik had tot vandaag nog een sprankje hoop, omdat mn test gister een licht streepje vertoonde..(gister was mn officiële testdag) Zhuis gebeld en als de ongi zo minimaal zou blijven as maandag nog eens testen. Dit omdat ik antistollingsmiddelen gebruik en het bl-verlies altijd erger is/lijkt, maar helaas ziet het er nu uit dat het dan toch doorzet..helaas. heb 14-4 nagesprek en verder met onze eskimootjes.. Kan iemand me vertellen hoe dat dan gaat? weer in me eigen cyclus neem ik aan.. zal dan in mei worden?

Liefs

Geplaatst
Hoiii, ook aan deze zijde definitief slecht nieuws. Vanmiddag een mega bloeding gehad, die ook bleef lopen. Vanaf de wc maar de gyn-spoedpoli op Dordtwijk gebeld en moest direct komen. Gelukkig had ik nog ergens super kraamverband ergens liggen, maar die was zelfs vol bij aankomst. Gezien de bloeding verwachten zij wel dat het wel even ingenesteld is geweest, mede omdat ik een punctuele 12/13de dag na pregnyl ben. Ook het bloed gaf een hoger pro aan, dus emmy heeft zeker zijn best gedaan. Helaas.

Ik zit nu volgepropt met een megareuze tampon en moet morgen de ferti bellen van hoe en wanneer nu verder. Helaas geen eskimotje dus kom maar weer op met die :evilgrin:punctie.

Meiden, ondanks we elkaar niet persoonlijk kennen, ik heb veel gehad aan jullie en het schrijven DANK JULLIE WEL, JULLIE ZIJN SUPER LIEF. Ik ga het zeker nog volgen deze maand en hoop dat de maand nu groen wordt afgesloten door degene die nog komen gaan.

Ik laat nog weten wat het plan gaat zijn en hoop de rode dames dan daar ook weer te treffen.

Maar voordat ik morgen de ferti bel, ik laat me nog graag informeren door degene die ook al een 2de ivf direct hebben gedaan op een cryoloze 1ste IVF. Kan ik nu gelijk door of mmoet er een rustpauze in? Ik ga liever gelijk door, heeft iemand daar ervaring mee of dat kan? Als het namelijk kan dan weet ik dat ik voet bij stuk kan houden als zij me naar een rustpauze willen kletsen.

En nu wil ik geen rode lijn meer zien, afgesproken?

Dikke x

Helaas zijn we straks weer met een mega groep die opnieuw moeten beginnen. Ik heb ook een cryo loze 1e IVF gehad waarvan wij op 16-10 de tp hadden, toen mocht ik op 1 januari met stimuleren beginnen en had dus eigenlijk dan rond 14 januari weer een tp gehad. Helaas werd ik op 5 januari opgenomen met een suiker van 30! en moest dit eerst onder controle hebben. Direct gestopt met de puregon maar wel doorgeprikt met de decapeptyl. Uit deze behandeling is Bo geboren op 23-12.

De kans om van een cryo zwanger te worden schijnt toch wel aanzienlijk lager te zijn.

Liefs,

Vanessa

Gast dromertje
Geplaatst

hooooooooooooooo, had ik net een heel lang bericht geschreven, druk ik op een verkeerd knopje: alles weg!!

grrrrr.....

Nu dan maar kort berichtje:

lieve dames, degenen die zwanger zijn geraakt: gefeliciteerd!! Jullie geven ons goede hoop!!

Degenen die een mislukte poging hebben: ik voel echt met jullie mee, het is gewoon niet te snappen he, dat je lichaam nou net dat laatste stukje niet meewerkt.:evilguy:

@Arzu: lieverd, probeer echt niet te testen eerder dan de testdag. Hou gewoon moed en blijf positief dat het gelukt is. Ik weet hoe het voelt als de test niet positief toont...dat doet gewoon pijn.

Bianca: op een natuurlijke manier zwanger geworden!! Moet je nagaan he...het kan allemaal.

Girls, we gaan ervoor!!!

(Ik probeer mezelf moed in te praten....):evil7:

Geplaatst

Het is echt geen beste maand hier. Gelukkig zijn er een paar dames die toch nog voor wat groene regels zorgen.

Meiden, we kunnen het! We laten ons niet kisten. Samen gaan we er weer doorheen!

Dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

Meiden ik hoop dat dit weer een vruchtbare maand is voor vele van jullie! zet hem op meiden!

Vanes suc6 meid.. Kop op...

Geplaatst

Sandra...even inbreken in dit topic...meid wat een teleurstelling! Sterkte en ik hoop zo enorm voor je dat je cryo blijft zitten!

liefs esther

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat een nieuws weer allemaal!

@Shanna, Sandra en de andere 'rode' meiden: wat een verdrietig bericht zeg :suck: Weet even geen woorden van troost te vinden, kan alleen heel erg met jullie meeleven...

@ alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! fijn blijven broeden hoor!

Ik ben zelf enorm aan het twijfelen. Heb nog 1 cryo-poging te gaan maar neem even een maand rust. Wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Het zou in principe de laatste zijn maar ik ben 'pas' met de eerste IVF bezig. Aan de andere kant ben ik wel 42 en ben ik de hoop op een goede afloop al flink kwijt... Twijfels, twijfels. Herkenbaar voor anderen?

Voor alle meiden die nog moeten testen sluit ik me graag aan bij Pieternel: ALLEMAAL GROEN, GEEN RODE REGELS MEER!:luck:

Lfs van Daphne

Geplaatst

Sandra, Shanna en alle andere "rode" meiden. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Ik denk aan jullie en wens jullie heel veel girlpower voor de volgende poging!

Mijn duimen blijven voor jullie draaien hoor dames!

Ik zal regelmatig even op dit forum lezen hoor meiden en wil jullie alvast bedanken voor alle goede en lieve adviezen en berichten.

Geplaatst

Bianca77 NOD 25 maart

Ik zie dat ik nog niet rood gemaakt was, dus heb het nu zelf maar gedaan.

Ongi heeft hevig doorgezet, ben gisteravond wel acuut gestopt met de bolletjes. Ziekenhuis doet toch geen bloedtest, dus hoef ik ook niet op een uitslag te wachten, kutzooi...

Ik weet dat ik positief moet blijven en blij moet zijn met m'n cryootjes maar ik ben al het vertrouwen echt even kwijt. Ik ga inmiddels mijn 8e jaar ongewenste kinderloosheid in en heb mezelf altijd emotioneel kunnen beschermen door de hoop niet teveel toe te laten. Pas met die positieve test de vorige keer durfde ik me weer kwetsbaar op te stellen, omdat het mogelijk leek, en dat werd toen weer hardhandig afgepakt. Als ik er nu weer van uitga dat ik voor en cryo kan gaan wordt dat vast ook weer afgestraft en ontdooit er geen een.

Groene dames proficiat, de rest sterkte.

Aafke

Geplaatst

Aafke ik begrijp precies wat je bedoeld. Het begint hier nu ook aardig door te zetten. Moet helaas wel de ballen gebruiken tot de test morgen definitief de verkeerde kant op wijst. Maar met het inbrengen van de bolletjes is mijn vinger niet wit maar rood. Dus het kan niet anders dan fout zijn.

Ik heb ook mijn mindere en goede momenten vandaag. Gelukkig kan ik ook verdrietig zijn bij de mensen in mijn omgeving en dat doet zo goed daar heb ik geen woorden voor. Mijn collega's waren geweldig vanmorgen en daarnet mijn vriendin ook.

sterkte

Ik kleur mezelf pas rood als de uitslag van het bloed het ook aangeeft. Een heel klein beetje hoop moet je blijven houden zeggen ze dus dat doe ik dan maar.

Geplaatst

Aafke, ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, kutzooi inderdaad. Flink vloeken en uithuilen, over een tijdje ziet alles er weer anders uit.

Sterkte!!

Caroline

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden