Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie: als het team geen psycholoog heeft, hebben ze vast wel een telefoonnummer voor je voor iemand anders. Doen hoor!! Wij, mijn man en ik, zijn vóór deze laatste poging ook even gaan babbelen met een psychologe. Het helpt gewoon om even met iemand anders erover te praten, die wellicht handvatten heeft voor je om dit te kunnen verwerken.

Wish: ik begin me bij je aan te sluiten. Mijn goede moed begint langzaam in mn schoenen te lopen. Vandaag is de dag dat ik normaal gesproken ongesteld word en gister avond een ietsiepietsie iets van bruine afscheiding. Is normaal gesproken geen goed teken. Dus........ hier ook even een baal dagje. Ik hoop dat ik deze komende 2 dagen goed en snel doorheen kom. En dat hoop ik voor jou natuurlijk ook.

Dames, heb er vast een aantal gemist met antwoorden, maar ik steek iedereen een hart onder de riem. Kaarsjes gaan aan, en duimen draaien, voor ons allemaal!

Liefs,

Angela

:positive energie:

Pippe: heeeel veel sterkte, en ik hoop ook dat jullie zaterdag toch een positieve test hebben.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pippe, nee!! Potverdorie!! Ik had t zo gehoopt voor jullie. Heeeel veel sterkte met dit verwerken. Een dikke knuffel van mij voor jullie.

Geplaatst

Het is gewoon een dubbele bevestiging.. Volgende week hebben we een afspraak bij de arts. Dan gaan we kijken hoe we verder gaan..

Ik duim nog steeds voor jullie meiden. Dat rijtje moet groener worden!

Geplaatst

Hai Mikkie, tja........we gaan allemaal door dezelfde emoties, hebben t al eens mee gemaakt of zitten er midden in. We kunnen niet anders dan met elkaar mee leven.

Het is hier een fijne plek om te zijn. Dacht zelf nu bij mijn laatste poging, ach, de rest heb je ook zonder "internet" gedaan, waarom dan nu wel? Maar, ook ik vind hier heel veel steun en begrip. Ben blij dat ik me heb aangemeld hier.

Hoop dat je er net zoveel aan zult hebben als ik. We zijn hier voor elkaar.

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Hallo meiden!

Nou ik zit op mn werk, het is gelukkig rustig, maar het valt niet mee. Auwie.

Zojuist gebeld door IVF arts. Er zijn er 10 gaan delen, maar 8 komen in aanmerking voor terugplaatsing. Ze kon me idd niet vertellen of het Atjes, Btjes of Ctjes waren. Ik mag morgen om 12.15 daar zijn!!!

SPANNEND...

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Paula, da's niet slecht hoor!! Succes morgen bij de TP en veel succes daarna in de wachtweken! Ik hoop dat ze blijven plakken!!

Groetjes,

Angela

Geplaatst
Dames, even snel een brichtje...

De rode duivels zijn er..............

Kimmie, kop op he... :CYBER_HUGS:

Voor de anderen...succes, en op naar de positieve testen!

Pippe: Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Geplaatst

Lieve Pippe en vriendin,

Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen om dit verdriet te verwerken!

Heel veel succes saampjes.

Lala,

Niet normaal he, wat je geestelijk gestel met je kan doen!

Zo blij je bent nadat je te horen hebt gekregen dat er een tp plaats kan vinden, zo somber ben ik een paar dagen na de tp geworden.

BAH echt rot he!

Heel veel succes nog vandaag, hoop zo dat het niet door gaat zetten en dat het een late innestelingsbloeding is!!!

Geplaatst

Pippe oh nee ik had het zo gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.

Wish en Lala ik blijf duimen dat het bij jullie goed gaat dat moet gewoon, want ik wil groene regeltjes voor de mijne.

Kimmie zo blijkt maar weer dat de mensen wie zulke opmerkingen maken er dus geen verstand van hebben wat ze zeggen. Kom op he meid je bent sterker dan je denkt. Succes.

Paula en Aimee yes wat goed er komen er zitten vast en zeker jullie toppers bij.

Mikkie Ik hoop dat jij ook net zoveel aan dit forum zult hebben als ik. Hier snapt iedereen wat je bedoelt als je even niet lekker in je vel zit.

Geplaatst

Wish & Lala, ik wil jullie toch even moed in spreken: 4 dagen voor mijn testdatum dacht ik ongesteld te zijn geworden. Ik veegde s'ochtend iets lichtbruins weg met erna wat helderrood bloed & slijm. Die middag was mijn hele inlegkruisje vol met oud donerbruin bloed. De dag erna nog meer oud bloed en ik was emotioneel & kramperig. Die 3e dag brak het niet door en ging ik maar een test doen (het was inmiddels 1 dag voordat ik MOCHT testen - wij mochten 14 dagen NA de TP testen) en toen had ik een positieve test in handen! Terwijl wij die 2 dagen echt hebben gehuild & hoop hadden opgegeven... Morgen ben ik 7 weken zwanger.

Natuurlijk wil ik jullie niets wijs maken, maar geef niet meteen op. Ook heb ik eind week 5 & begin week 6 nog wel wat oud bloed verloren. Maandag 1e echo, dus het is nog steeds wel even spannend...

Sterkte!!!

Geplaatst

Hoi Maris, dank voor je berichtje - echo is helaas nog niet morgen, maar maandag. Ons ziekenhuis had ons pas ingepland voor 28 April, maar gelukkig snapte mijn verloskundige dat ik dat wat ver vond aangezien er ook 2 embryo's zijn teruggeplaatst en omdat ik ook iets oud bloed verloren heb, dus zij heeft een eerdere echo geregeld. TOPPIE! Voel me verder TOP! Niet misselijk, wel met vlagen moe & vaak koud! In mijn liezen soms een steekje en het buikje groeit goed. Moest met precies 5 weken al een grotere maat BH kopen en loop sinds vorige week al in een positie-spijkerbroek. Ik geniet er van... En wens jullie echt hetzelfde toe, meiden!!! Sterkte!!!

Geplaatst

Sorry zullen de hormonen wel zijn dacht echt dat er stond morgen haha. Nou veel plezier maandag dan.

Jeetje nu al in een positiebroek is het er maar 1 dan? Ik hoop ook dat we je allemaal volgen binnenkort. Geniet ervan.

Geplaatst

Annema,

Wat een super goed berichtje van je, Thanks!!

Ik voel me een heeel klein beetje rustiger, dat komt denk ik omdat ik morgen mijn menstruatie verwacht.

1 keer ben ik in de nacht van dag 14/15 na punctie ongesteld geworden.

Dus als ik morgen de dag door kom zonder bloed heb ik nog geen gevoel dat het zal gaan lukken.

Maar oké, het moet toch wel een keer blijven zitten zou je zeggen!

Nou, ik hoop echt dat het deze keer zal zijn!

Mijn vriend en ik hebben het er al over gehad dat we meteen door willen gaan.

Het kost een hoop energie, maar we willen echt niet 'stil' gaan zitten!

Sorry, het verhaal gaat eventjes geheel over mij.

Geplaatst

Jeetje, Wish, verontschuldig jezelf toch niet!!! Daar is dit forum voor, je eigen gevoelens en state-of-mind delen... Heel knap hoe jullie er in staan, maar ik heb echt nog hoop voor je en blijf duimen. Sterkte!!!

Geplaatst

Wish ik zal voor je duimen morgen dat de ongi weg blijft. Mijn kaarsje zal ik branden.

Wel knap dat jullie direct door willen. Wij hebben juist besloten even pauze in te lassen mocht het weer mislukken (waar we niet vanuit mogen gaan) dan word het na de vakanties waarschijnlijk dat we verder gaan.

Geplaatst

En ik vind het juist knap dat jullie een pauze in willen lassen.

Maar dat gaat niet gebeuren, je raakt bij deze poging zwanger!

Lief dat je een kaarsje voor me laat branden, bedankt!

Ik begin nu weer zenuwen te krijgen, morgen komt nu wel erg dichtbij......

Ow, wat zal ik ontzettend gaan balen als deze poging ook weer mislukt is!

Ik voel nog niks aan m'n lichaam wat kan duiden op een ongie of zwangerschap, dat had ik de vorige keren ook niet, dus daar heb ik ook niks aan.

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, nog ff en we weten het.

Geplaatst

Het zal ons ook niet makkelijk gemaakt worden he. Het is ook zo oneerlijk normaal weet je niet eens wanneer je zwanger raakt en doe je een test en is het zo en wij moeten vanaf minuut 1 in spanning zitten.

Ik wou dat ik wat van die angst van je weg kon nemen maar dat wil niet. Ik kan alleen voor je hopen en duimen dat het allemaal goed komt dit weekend en dat jou weekend niet meer stuk kan.

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish ik had al zitten kijken maar volgens mij ben ik de enige hier wie nog geen punctie heeft gehad. Maar ja ik hoop dat 3x is scheepsrecht geld hier voor ons.

Geplaatst

Maris,

Ik blijf je hier steunen hoor, ondanks dat we 2 weken van elkaar af zitten!!

Heb je jezelf nog niet 'aangemeld' bij het topic starten in april? Hier zullen meerdere meiden een punctie gaan krijgen op dezelfde tijd als jij, of niet?

Morgen je 2de Fm, hoop echt voor je dat de punctie afgesproken kan worden. Weer een mijlpaal om naar toe te leven.

Succes meid!

Geplaatst

Ik had me daar inderdaad gemeld. Ja morgen hoop ik ook dat we de punctie kunnen afspreken, maar ik heb zelf sterk het gevoel dat het woensdag word de punctie en dat ik dus maandag nog een derde fm heb, maar we zullen zien morgen het maakt mij ook niet zoveel uit heb extra de hele week niks gepland.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden