Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe dat zijn echt weer van die mensen wie er niet bij nadenken wat ze zeggen ze hebben zelf niet eens door hoeveel pijn ze een ander er mee doen.

Bij mijn schoonouders heb ook het idee alsof ze liever geen opa en oma meer worden. Gisteren waren we daar even en er werd gezegd dat mijn vriend zaterdag 'moest' helpen met straten van hun oprit. Dus ik zei dat dat niet kon omdat we misschien wel in Dusseldorf zaten nou of ik dat niet even alleen kon doen ik kon zijn zaad toch wel even mee nemen in een zakje. Nou ik had het net meer ik heb mijn tas gepakt en ben weg gegaan. Mijn vriend was ook zo boos.

Zo zielig dat telkens weer zijn ouders zo reageren terwijl het allemaal al moeilijk genoeg is, maar dat is er niet in te brengen in die botte hersens sorry voor mijn uitdrukking maar ik kan hier zo boos om worden.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje Maris, jij maakt het ook mee zeg.

Wat een botte, lompe reactie!

Alsof het al niet moeilijk genoeg is allemaal.

Ow, kan daar ook zo boos om worden.

Wat moeten we allemaal doorstaan zeg!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish. Ik hoop echt dat het geluk gaat brengen.

:smilybird:

Ik blijf ook gewoon voor jou duimen want het gaat goed komen voor jullie.

Geplaatst

Ja ik ben het normaal wel een beetje gewend van mijn schoonvader maar dit ging mij echt te ver. Dit is iets van ons samen niet van mij alleen. Gelukkig maar dat mijn vriend er net zo over denkt.

Geplaatst

Jeetje Maris,

Dat zijn wel de laatste mensen waarvan je zulke opmerkingen zou verwachten. Je (schoon)ouders. Kan me goed indenken dat je daar kwaad bent weggegaan. Onbegrijpelijk hoe makkelijk mensen kunnen denken. Alsof het allemaal 'effe gedaan' is/wordt.

Maar gelukkig zijn er ook nog mensen die veel begrip hebben. :-)

Kop op meiden, ik duim voor jullie.

Geplaatst
Pippe dat zijn echt weer van die mensen wie er niet bij nadenken wat ze zeggen ze hebben zelf niet eens door hoeveel pijn ze een ander er mee doen.

Bij mijn schoonouders heb ook het idee alsof ze liever geen opa en oma meer worden. Gisteren waren we daar even en er werd gezegd dat mijn vriend zaterdag 'moest' helpen met straten van hun oprit. Dus ik zei dat dat niet kon omdat we misschien wel in Dusseldorf zaten nou of ik dat niet even alleen kon doen ik kon zijn zaad toch wel even mee nemen in een zakje. Nou ik had het net meer ik heb mijn tas gepakt en ben weg gegaan. Mijn vriend was ook zo boos.

Zo zielig dat telkens weer zijn ouders zo reageren terwijl het allemaal al moeilijk genoeg is, maar dat is er niet in te brengen in die botte hersens sorry voor mijn uitdrukking maar ik kan hier zo boos om worden.

Boterham of diepvrieszakjes? Wat zijn sommige mensen toch ongelooflijk dom! Ach schoonouders...... Ik weet er alles van!

Mijn schoonvader vroeg 2 weken terug of mijn man inmiddels een dagtaak gekregen had aan het IVF verhaal, dit omdat hij voor de 2e keer mee naar het zh moest. Alles wat ik zonder mijn man kan doen doe ik zonder hem, dan gaat mijn moeder mee. Dit omdat hij niet zomaar bij zijn werk weg kan. Hij werkt ook nog buiten de plaats en dat maakt het helemaal moeilijk.

Gelukkig was het bij beide afspraken niet druk en was hij op de thuisbasis van het bedrijf aan het werk, niet zo'n probleem dus.

Even voor de duidelijkheid; mijn man heeft een bedrijf samen met zijn ouders en zus. Ach, naar Bo kijken ze ook niet om, waarom zou een tweede kindje dan wel welkom zijn..... snik, snik.

Geplaatst

Meiden, wat vind ik dit erg voor jullie zeg!!

Kan er met m'n verstand niet bij dat jullie dit verdriet er ook nog eens bij krijgen om te moeten verwerken.

Jeetje zeg....

Geplaatst

Vanessa dat is zo herkenbaar dat hadden mijn schoonouders kunnen zijn met die opmerkingen. Mijn schoonouders vinden het ook onzin dit hele gebeuren als je maar lang genoeg wacht komt het vanzelf wel denken ze.

En mijn schoonzusje heeft 3 kinderen waar wij echt heel erg gek mee zijn, maar mijn schoonouders zijn alleen gek met de jongste want dat is een jongetje die andere twee geweldige meiden hebben ze het nooit over.

(gelukkig heb ik wel geweldig lieve ouders wie niks liever willen dan opa en oma worden)

Mijn vriend neemt ook alleen voor de punctie en tp vrij hoor. Hij heeft net een nieuwe baan en kan dus niet zoals nu elke 2 dagen vrij nemen en die echo's kan ik ook wel alleen.

Triest gewoon wat sommige mensen allemaal wel niet uitkramen. Dan denk ik houd maar liever je mond dan heb ik er geen verdriet en last van.

Geplaatst

Wish..........jij ook nog een hele dikke knuffel en sterkte meid met t verwerken hiervan. Enne, hou moed.... t komt goed met ons!

Maris: jeetje........botte, lompe boer!! Een dikke knuffel, omdat je t verdient! hihi

Pippe: dank je. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer verder kunnen en willen, en dat jullie droom snel in vervulling gaat!

Dames, wat ben ik blij met dit forum!! Ik denk niet dat ik het zonder jullie zo goed had gered. Dank jullie voor jullie steun, en gewoon door hier te zijn.

We gaan niet snel beginnen, komende tijd is gewoonweg te druk. En we laten t ook even bezinken....

Tot zover en een knuffel voor iedereen die er eentje wilt of nodig heeft!!

Liefs,

Angela

Geplaatst

Dank je wel Angela het is inderdaad een lompe boer, maar ja veranderen kun je hem niet.

Dus jullie nemen even een tijdje rust misschien ook wel goed doen wij ook als het weer niet mocht lukken (waar we niet vanuit mogen gaan)

Jij ook een hele dikke knuffel terug en het komt goed dat weet ik zekre.

Geplaatst

Zie ik het nou goed?!

Een hele week géén testers???

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Aimee: 27 april

Schattie: 29 april

Heids: 30 april

Paula: 1 mei

Hoe is het met jullie meiden?

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Paula volgens mij ben ik ook nog de enige wie de punctie nog te gaan heeft hier en heeft verder iedereen de tp zelfs al gehad.

Hoe voel jij je?

Geplaatst

Maris,

Ik heb het over het hoofd gezien!

Mijn excuses!

Gelijk even opnieuw het lijstje:

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Aimee: 27 april

Schattie: 29 april

Heids: 30 april

Paula: 1 mei

Punctie:

Miki: 20 april

Mariska: 23/24 apr?

Dus wel puncties deze week.

Wellicht meer testers/enzo in het april forum.

Weet dat even niet uit mijn hoofd.

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?p=140046#post140046

Groetjes,

Paula.

Ps: jahoor, sinds vandaag gaat t lekker met me, eindelijk mijn buikpijn en opgezwollen buik weg die ik had vanaf dag 6 van Gonal F.

Geplaatst

Geeft niks haha.

Gelukkig dat het eindelijk beter gaat. Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat en dat je het eerste groene regeltje in mei zal krijgen.

Geplaatst

Ja ik zou wel graag de mei maand GROEN willen openen!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik kom me er ook ff tussen mengen.

Paula, fijn dat je opgezwollen buik nu weg is.

Dat je buik maar wat op mag gaan zwellen van een wondertje dat in je buik aan het groeien gaat!!

Maris,

Ik heb nog steeds positieve gedachten bij jou.

Die punctie is deze week, daar ben ik van overtuigd!

Succes morgen!

Geplaatst

Dank je wel Wish ik hoop dat het deze week nog gaat gebeuren.

Het wil mooi weer worden het weekend dus dan heb ik mooi de tijd om bij te kleuren haha als de punctie is geweest.

Hoe is het met jou?

Geplaatst

Pfff ik heb zo een opgeblazen gevoel in me buik. Ook is die flink wat dikker...

Zou het van al die hormonen komen dat me buik nu raar doet?

Geplaatst

Dat kan Kimmie maar jij gebruikt toch al een tijdje niks meer?

Ik weet het niet eigenlijk ik weet wel dat mijn buik niet meer is wat die voor de eerste behandeling was.

Als je het niet vertrouwd gewoon even het ziekenhuis bellen daar zijn ze voor.

Geplaatst

@ Maris.. op naar een mooi resultaat, ben benieuwd!!

Hier in de wachtweken..al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet goed weet hoe ik me voel. Aan de ene kant lijkt het wel of mijn buik 'groeit', maar weet niet of dit van de Utrogestan komt of van het vele eten. Heb de hele dag door enorme honger, maakt niet uit wat, Holle Bolle Gijs Honger!!! Stiekum heb ik er toch een goed gevoel over, wil mezelf niet al te gek maken voor als de test toch anders uitvalt. Testen hier is bloedprikken, de 27ste dus. Nog 6 dagen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden