Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je wel Kimmie ik begin nu ook echt de kriebels te krijgen. Ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vannacht.

Hoe is het verder met jou?

Geplaatst

Lieve Maris,

De :icon_sunny: schijnt speciaal voor jou, je wil toch in de zon wachten tot je groen ziet.....

:gekruiste vingers 1

Geplaatst

Punctie:

Miki: 20 april

Mariska: 24 april

Terug plaatsing:

Testen:

Annema: 30 maart

Lonneke: 1 april

Eslief: 2 april

Jolan: 2 april

Vanessa: 4 april

Nath82: 5 april

Sandra: 8 april

Kimmie: 10 april

Pippe: 17 april

Sharon: 17 april

Lala: 17 april

Surinails: 18 april

Wish: 18 april

Aimee: 27 april

Schattie: 29 april

Heids: 30 april

Paula: 1 mei

Miki,

Hoe gaat het met jou?

Maris,

Voor jou het lijstje naar voren gehaald zodat je dit niet meer hoeft te zoeken en straks meteen in kan vullen!

Geplaatst

Terug plaatsing:

Mariska: 27 april?

Testen:

Mariska: 11 mei?

Hoi dames ik ben er net weer en er zijn maar liefst 13 eicellen aangeprikt en er is genoeg zaad voor icsi dus wij zijn helemaal gelukkig.

Het was nog wel even spannend omdat na de punctie mijn bloeddruk gevaarlijk omlaag ging en ik dus bijna in het ziekenhuis belande maar na een infuus, een pijnstiller en een kop thee ging die omhoog en mochten we naar huis.

Maandag kan ik bellen of er bevruchting is en dan dinsdag de tp.

Echt pijn heb ik nu nog niet maar de pijnstiller werkt nog dus dat zal straks wel komen.

Maar wat een oplossing die narcose geweldig ik zou niet meer anders willen.

Geplaatst

Wat een goed nieuws Maris! 13 is een hele mooie score, ik hoop dat er ook mooie emmys uit voort komen. Zoals Wish ook al aangeeft, de zon schijnt, dus lekker ontspannen.

Ik duim voor jullie,

Liefs Pippe

Geplaatst

Dank je wel Pippe ikkk ga inderdaad de hele week in het zonnetje zitten moest toch rustig doen ivm de bloeddruk.

Hoe is het met jullie?

Geplaatst

Met ons gaat het goed. We hebben afgelopen donderdag een gesprek gehad met de arts.

Aankomende dinsdag hebben we weer een afspraak en dan kijken ze wanneer we onze eerste IUI zullen hebben. Ze hebben ons aangeraden om nu eerst een aantal IUI pogingen te doen. De cryo's laten we nog even wachten.

We gaan onze tweede poging met volle moed en positiviteit tegemoet.

Laten jullie 1 of 2 emmy's terugplaatsen? :CYBER_HUGS:

Liefs,

Pippe

Geplaatst

Ik hoop dat jullie deze keer meer geluk hebben. Hoe is het eigenlijk met dat andere stel afgelopen?

Wij laten er 2 terug plaatsen dat hebben we elke keer gehad en omdat dit de laatste poging is wat vergoed word willen we nu alles proberen eruit te halen.

Geplaatst

Goede morgen!

Aimee, je mag over 2 dagen al testen!

Misschien test ik wel stiekem met je mee?!

Hoe voel je je? Hou je het allemaal vol?

Ik heb ook van die rare buien zoals jij hoor, zeker sinds de laatste 2 dagen. Ben echt op van de zenuwen zo nu en dan. Weet je al of je eerder gaat testen?

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Hoi Meiden.

Ik kwam ff bij jullie kijken om te zien hoe het hier gaat met jullie, want ik ben jullie niet vergeten.

Wat ontzettend jammer zoveel rood te zien. Je hoopt toch zo veel mogelijk groen te zien. Heel veel sterkte gewenst. En voor de dames met groen.... ik hoop dat jullie ukkies door blijven groeien tot pracht babies.

Wij zijn opnieuw met poging 1 bezig. Ditmaal geen Puregon, maar GlonalF en Menopur. Woensdag 1e fm, hopelijk gaat het nu wel goed.

Liefs

Monique

Geplaatst

Nog 1 nachtje en dan weten we het. Hoeveel zijn er bevrucht. Ik ben zo benieuwd hoeveel.

Hoe is het met jullie allemaal?

Aimee kun je het nog een beetje volhouden?

Geplaatst

Terug plaatsing:

Mariska: 27 april

Testen:

Mariska: 11 mei

Hoi Dames

Even het lijstje aangepast. Morgen krijg ik er twee terug geplaatst met assisted hatching. Van de 13 eicellen waren er 10 goed en daar zijn er 4 van bevrucht. Dus nu ook nog hopen dat die andere twee cryo's worden en dat onze toppers die morgen terug komen ook lekker 9 maanden blijven zitten.

Aimee hoe is het heb je al een test gedaan of wacht je tot morgen?

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

Wow!

Ik krijg er helemaal een positief gevoel bij Maris!

Ik hoop echt dat ze een mooi plekje zullen zoeken, en de komende tijd

lekker bij jullie blijven zitten. :-)

Succes morgen!

Geplaatst

Fijn he Maris, die narcose;) En wat een goed resultaat. Normaal ben ik niet zo voor het getal 13 maar nu vind ik het prachtig!! Ben benieuwd naar jullie uitslag vandaag..

Ik denk dat het voor ons ff afgelopen is. Zaternacht enorme buikkrampen gekregen met wat 'oud' bloedverlies. Gister zette het echt door. Aan de ene kant verdrietig aan de andere kant toch ook wel blij om te weten wat er nu gaande was. Werd echt helemaal crazy van dat wachten en niet weten wat gaat komen. Morgen alsnog een bloedtest. Ergens toch nog de hoop dat er van de twee emmy's maar eentje afgevallen is en niet alle twee. Maar dat zien we morgen wel. Jammer is wel dat de overige twee emmy's niet ingevroren konden worden dus we hebben ff niks over. Morgen dus de laatste fase...

Geplaatst

Nergens last van, geen krampen geen pijnlijke borsten... Ik heb geen idee.

Zaterdag was de test nog negatief ga er ook van uit dat het niet gelukt is.

Donderdag had ik hele rare kramp duurde ook maar een uur ofzo en s avonds een beetje roze afscheiding. Denk dat dat de voorbode is van een menstruatie.

Op naar de volgende poging !

Geplaatst

Aimee heel veel sterkte. Ik hoop dat het een volgende keer beter gaat.

Heids zolang er geen bloed is is er een kans. Zaterdag was ook wel erg vroeg om te testen dus het kan alle kanten nog op. Ik zei net al tegen iemand dat ik zo naar de action ga en een hele lading kaarsen ga halen en dan nonstop een kaarsje aan voor iedereen hier.

Geplaatst

Maris, succes!! Hoop dat ze lekker blijven zitten!!

Heids: hoop zo dat je menstruatie wegblijft, en dat je toch een positieve test hebt, en t lekker blijft zitten 9 maanden lang!

Aimee: ow jee....... sterkte! hoop dat de bloedtest toch positief uitvalt!

Geplaatst

pff.....met al de drukte van t werk heeft de "klap" op zich laten wachten. Tot zover sterke vrouw. hihi

Vrijdag een mega emotionele-depri nacht gehad. Jeetje......had niet gedacht dat dat nog zou gebeuren. Maar goed, t is weer maandag, t zonnetje komt weer door, en ik krijg er weer hoop in. We hebben nog 2 in de vriezer. Het komt goed hoor!!!

:hugg:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden