Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish, wat een romantische aanstaande heb je toch!!!! haha ik heb mijn man in de Efeteling ten huwelijk gevraagd....nadat hij ja had gezegdt stapte ik met betraande ogen uit de Fata Morgana, ik zag de mensen zich al afvragen, zo eng is die attractie toch niet?

Pippe, ik hoop je straks op het benkske te treffen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat een leuke reacties geven jullie! Thanks!

Babeth,

Moest wel lachen om je verhaal. Fata Morgana eng. hihi!

Lfs Wish

Geplaatst

Oh meiden vandaag was het jaarmarkt in Alphen...

Ik heb weer zo een leuke dingen gekocht voor de kleine. Zal ze vanavond eens op me hyves zetten.

Mocht je ze willen zien, moet je ff me vriendje worden he wink.gif

Nu verga ik van de pijn, maar ach weer een dag lol gehad!

Geplaatst

Kimmie,

Het zijn mooie spullen die je hebt gekocht.

Je hebt er zeker van kunnen genieten om het te kopen.

Hoop dat de pijn wat 'verzacht' als je naar al die mooie aankopen kijkt.

Geplaatst

Thnx Wish, en ook voor je lieve reactie bij me foto.

En idd als ik even naar me foto's kijk verzacht het wel me

pijn een klein beetje. Goede nacht geslapen dus nu weer wat beter gevoel

Vrees alleen dat ik soort van griepje krijg, keelpijn/spierpijn.

Meer mensen last ervan?

Geplaatst

Kimmie inderdaad erg leuke foto´s daar word je toch direct vrolijk van neem ik aan haha. Dan weet je ook weer direct waar je alle pijn voor hebt. Eigenlijk is het toch ook niet normaal nou moeten we er al zoveel voor over hebben mogen dan de vrouwen die eindelijk zwanger zijn ook eens volop genieten van de zwangerschap zonder pijn en ellende.

Volgens mij zit de griep wel were in de lucht want ik ben al 5 dagen aan de diarree word er gek van, maar ja gaat ook wel weer over.

Geplaatst

Hoi dames hoe is het hier?

Babeth hou je het nog een beetje vol dat ellendige wachten?

Wish hoe voel je je volgens mij loop jij de hele dag met een glimlach rond nu haha?

Kimmie hoe gaat het met de pijn?

Pleun lekker aan het genieten?

Wij gaan straks als het goed is voorlopig voor het laatst naar die magnetiseur (het was een dag opgeschoven)

Geplaatst

He Maris, de pijn...

Pff die blijft veel en hevig, maar leer er wel mee omgaan.

Zal ook wel moeten!

Maandag weer ziekenhuis, hopelijk mag ik dan de kleine zien.

Want ik maak me zorgen vast nergens voor nodig. Maar vind

die 4 weken nu geen controle beetje eng.

Hoe is het verder met je Maris?

Geplaatst

ik heb vandaag best een chique zwart positie jurkje gekocht en een mooie nette zwarte broek

dus ik ben voorlopig nog meer voor me zelf aan het shoppen dan voor de kleine

ik zal van de week eens mijn buikfoto's tot nu toe er op zetten ben wel benieuwd hoe het er uitziet zo naast elkaar

en als ik dit weekeind mijn buikbanden en shirts heb bedrukt zal ik die ook posten

Geplaatst

hai meiden

Maris het gaat redelijk, ben wel wat onzeker, gisteren een friemeltje bruin gespot! daarna niet meer gelukkig maar de moed zonk me in de schoenen, ben weer wat gerustgesteld dat ik het niet meer gehad heb, ook niet na een flinke wandeling met de hond maar de bezoekjes aan het toilet zijn al erg zenuwslopend.

vandaag precies een week na de tp en dag 11 na de eisprong, komende dagen worden alleen nog maar spannender.

Morgen een bijzondere dag, we gaan het glasreliek ophalen dat we hebben laten maken, er zit wat as van de jongens in verwerkt, kijk er naar uit!!!

succes straks bij de magnetiseur, ben benieuwd naar de nieuwe zaadanalyse!

liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie ik hoop dat je maandag weer even mag kijken naar je ukkie want 4 weken lijkt me inderdaad ook wel erg lang, maar het gaat vast helemaal goed.

Pleun ja ik ben wel benieuwd naar je buik en je banden en shirts.

Babeth wat een bijzondere dag morgen. Jeetje wat een mooi gebaar naar die toppers van jullie. Ik snap dat je ernaar uit kijkt.

Met mij gaat het redelijk heb wel veel pijn aan het schaambeen, maar goed ik hoop dinsdag antwoord te krijgen of ze er wat aan kunnen doen.

Verder was vandaag een rot dag. Ik kwam eerst mijn oude buurvrouw van vroeger tegen (zij is net oma geworden) en dat was even een moeilijk moment om haar te feliciteren zij durft namelijk niet altijd wat daarover te zeggen tegen mij omdat ze bang is voor mijn reactie (zei ze laatst tegen mijn moeder) terwijl ik toch echt wel blij ben voor anderen

Toen kwam ik even later een kennis tegen die mij laatst vertelde (zij wist op dat moment allang dat ze zwanger was) dat ze nooit geen 2de kindje meer zouden kunnen krijgen omdat ze een eileider weg hadden gehaald en de tweede zat ook dicht en moest er ook uit. Nu vertelde ze mij vanmorgen dood leuk dat ze al 17 weken zwanger is en dat ze laatst even niet wist wat ze moest zeggen dus maar verzon dat ze ook geen kinderen op de normale manier kon krijgen. Anders was het op dat moment al uitgekomen dat ze 9 weken zwanger was en dat mocht blijkbaar nog niet.

Nou ik stond echt perplex en kon even geen woord meer uit brengen ik heb ook niks meer gezegd en ben weg gelopen en heb maar weer potje gehuild in de auto op weg naar huis.

Als ik er nu over nadenk zei mijn moeder ook al dat ze niet wist of ze het moest geloven wat ze toendertijd zei. Omdat ze mij niet recht in de ogen aan kon kijken, maar ja ik vertrouw mensen vaak iets te snel en leefde met haar mee. Ik weet immers hoe het voelt, maar ja zo word ik maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt.

Echt ik kan het nog niet geloven hier lieg je toch niet over.

Ik heb eerst nagedacht omdat ik het hier wel wou neer zetten, maar ik moet het even van me af schrijven. Mijn vriend is ook echt laaiend.

Geplaatst

maris wat een naar mens die kennis

liegen over zoiets gevoeligs als dit

zal ik dr komen slaan

heb hormonen te over dus wil me best af komen kuren op liegebeesten

Geplaatst

Nou Maris,

dat is toch niet te geloven, ow meis, snap goed dat je effe een potje moest janken maar je zal ook behoorijk kwaad zijn! Knap dat je weg kon lopen, ik had haar even goed onder haar neus gewreven wat ik ervan zou vinden, maar ik snap dat je te verbrouwereerd was.

Maar 1 ding, jij kan met opgeheven hoofd je overal laten zien, zij moet zich werkelijk doodschamen!!!! wat een enorm akelig mens.

liefs

Babeth

Geplaatst

Dank je wel lieve dames.

Ik geloof dat het voor haar ook maar beter is als wij haar even niet tegen komen sta niet voor ons zelf in. We zijn inderdaad heel erg boos.

Ach ja ze zal wel niet beter weten ik ga geen energie in zo iemand meer steken.

We zijn net bij die man weer geweest en nu is het afwachten wat de test zegt. Ik ben echt zo benieuwd.

Geplaatst

Hoi meiden

Pippe hoe gaat het momenteel bij jullie?

Wish, heb jij inmiddels al wat info gevonden over de hsg die je gaat krijgen?

wij zijn vandaag het glasreliek op gaan halen, er naartoe gaan ging goed maar eenmaal bij het crematorium was het weer erg moeilijk en confronterend. Het glasreliek is prachtig geworden en heeft als titel "onderweg", erg toepasselijk.

Ik zal proberen een afbeelding te plaatsen?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Geplaatst

Hoi Maris,

Wat vervelend dat je pijn hebt!

Hoop dat er een oplossing voor is.

Wat heb je toch rare wezens op deze aardbol rond lopen. (dit is echt heel zacht uitgedrukt)

Goed van je dat je weg bent gelopen!

Helaas zal die persoon de hint niet begrepen hebben dat je niks meer hebt gezegd en weg bent gelopen.

Hier zal ze geen 'hersenen' voor hebben......

Babeth,

Logisch dat het confronterend was voor jullie om bij het crematorium te zijn.

"Onderweg" Krijg er kippenvel van.....

Wil er heel graag een foto ervan zien.

Nu proberen om ook dit weer een plekje te gaan geven.

Het blijft zo moeilijk.....

Las dat je een streepje bruin bent verloren. Hoe gaat het nu met je?

Ik krijg 23 sept de hysteroscopie.

Heb die dag een avonddienst. Ik zal m'n manager inlichten dat ik die ochtend de scopie heb en dat ik niet weet hoe ik me na afloop voel.

Als ik alleen erge menstruatiekrampen 'over hou' van het onderzoek kan ik wel gaan werken.

Ik zal me toch niet ziek hoeven te melden?

Heeft iemand van jullie enig idee of dat dit zou moeten?

Pippe,

En, hoe gaat het met jullie?

Heeft Lena er een ander gevoel bij, of jij zelf?

Geplaatst

Wish ik denk dat je pas na die tijd kunt zeggen hoe je je voelt en of je je dus moet ziek melden of niet, misschien van te voren alvast vrij nemen.

Ik denk dat ze het wel begrepen heeft want ze stond er een beetje verloren bij toen ik weg liep en binnenkort dan ben ik wel gekalmeerd als ik haar tegen kom en dan krijgt ze het nog wel van mij.

Ik laat me echt de gek niet meer aansteken.

Geplaatst

@ Babeth, erg confronterend weer, maar zo te horen wel mooi. Ben benieuwd hoe het er uit ziet.

@ Wish, hebben ze je niet verteld wat de bedoeling is tijdens de hysteroscopie? Ga je volledig onder narcose? Of is het maar een klein ingreepje. Naar mijn idee kun je er maar beter wel rekening mee houden dat werken lastig zal worden. En stel dat ze al we iets zien wat direct verholpen kan worden, dan denk ik wel dat je er nog wat pijn van zult hebben. In ieder geval al wel heel veel succes donderdag!

@ Maris, Hoe kunnen mensen hier nu over liegen? Hier snap ik echt helemaal niks van. Echt belachelijk zeg!

Geplaatst

Hey babeth

krijg er kippevel van heel veel sterkte deze tijd

ben blij voor je dat het mooi is geworden ben benieuwd hoe het er uit ziet.

liefs knuff jessica

Geplaatst

hai lieve meiden,

de eerste poging was niet gelukt met de foto, bij deze een nieuwe poging (op het nieuwe forum was het erg makkelijk!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3WZXLBRD-D.jpg

Mart, het is bij dat ene friemeltje bruin gebleven afgelopen donderdag, momenteel weet ik het echt even niet...voel af en toe iets, ben erg emotioneel, probeer maar rustig af te wachten, denk terug aan de wchtweken van de jongens, toeb kreeg ik op dag 10 na de tp even flinke menstruatie-achtige krampen....wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat áls het deze keer gelukt is ik dat weer krijg...pffffffffff wachten rustig (not) af...

Wish, ik weet totaal niet wat je van een hsg kan en mag verwachten....hoop dat je niet veel last zult hebben!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wow Babeth,

Wat een prachtig ontwerp!

Nu ik het ontwerp zie kan ik me de naam 'onderweg' erin terug zien.

Ik hoop dat ik je niet kwets, maar ik wil je laten weten wat ik erin zie.

Iedereen ziet er natuurlijk wat anders in.

Die 2 vormen onderin zijn Lars en Nick, die blauwe strepen zijn de wegen die naar boven gaan.

Ze bewandelen elk hun eigen weg naar boven en komen daar weer bij elkaar.

Tussen de 2 vormen in zie ik een wat doorzichtige lijn die ook een stukje mee naar boven gaat.

Dit is de liefde die jullie hun als ouders mee geven.

Nogmaals, ik wil je niet kwetsen, maar dit is wat mijn gevoel me in geeft.

Ik bedoel het goed, maar dat weet je wel!

Ik krijg geen hsg, dat is toch het doorspoelen van de eileiders?

Het heet hysteroscopie. Dat is kijken in de baarmoeder met een camera.

Ik zal mijn manager op de hoogte stellen en dan zie ik wel wat er donderdag op mijn pad gaat komen.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Meiden,

Jeetje miena, dit topic is 33.690 bekeken!

We hebben een poosje geleden elkaar gezegd dat we hier altijd blijven schrijven.

Zoals het er nu naar uit ziet zal dit ook blijven gebeuren.

Meiden, bedankt voor al jullie steun!

Dit is echt een toptopic!!

Geplaatst

Lieve Wish

wat een mooie en bijzndere reactie!!! ben er gewoon stil van!

dat van die 2 kleuren hebben wij ook echt zo gezein, samen een, maar ookal waren de jongens identiek, toch waren ze allebei hun eigen persoontje, bij het maken van de echo´s was er altijd eentje het drukste , de kleinse Nick.

Ik vind het totaal niet kwetsend, heeft me juist erg geroerd dat een ander (en dan "ken" ik je alleen via het forum) het zo mooi weet te verwoorden!!!

dank je meis!

sorry , ik zat met een hsg in mijn hoofd! goed dat je het nog met je manager gat bespreken, je moet echt jezelf in acht kunnen nemen hoor

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden