Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

aan de ene kant is het wat vroeg om het met 8 weken het op hyves te zetten aan de andere kant ik maakte het met 5 weken al bekend aan iedereen die het wilde horen

waarom wachten was mijn motto ook

en hellaas omdt jij het moeilijk hebt (wat ik echt heel goed begrijp)is hun geluk niet minder denk ik

dus willen ze het met iedereen delen en dan is het wel fijn dat ze zoveel rekening met jullie houden om het eerst aan jullie te vertellen zodat je het niet zomaar leest op hyves

maar ik begrijp jou gevoel ook echt enorm goed

dus dit is niet bedoeld als extra slag maar meer als advocaat van de duivel

nogmaals dikke kus

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Pleun dat klopt wel en ik snap echt heel goed dta ze het met iedereen willen delen maar goed ze moeten het ook zelf weten. Ik ben niet zo van het zo vroeg al overal bekend maken met alles alleen aan de mensen wie heel dicht bij mij staan, maar dat is ieder voor zich en gelukkig is ook niet iedereen hetzelfde.

Maar goed ik ben wel weer wat rustiger ik kan het toch niet veranderen. En ondanks dat ik verdrietig ben ben ik wel blij voor hen dat het hen wel gelukt is.

Wish ja WIJ WILLEN ECHT HEEL ERG GRAAG maar ja we wachten gewoon verder af. Jij op naar donderdag en wij op naar vrijdag.

Geplaatst

Hee dames,

Hier is alles goed. We wachten gespannen af op vrijdag. Ondertussen proberen we nóg gezonder te eten.

Maris, ik begrijp dat zulk nieuws heel frustrerend is. Hopelijk kan je het snel een plekje geven en voor 100% richten op jullie samen. Wat fijn trouwens dat je op gesprek mag komen bij de bloemist.Succes!

Wish, Gaan we elkaar nog tegenkomen vrijdag of hoef je vrijdag niet meer terug als je er donderdag al bent geweest?

Kimmie, wat súper dat je de kleine voelt! Wat zal dat speciaal zijn! Geniet er van!

Geplaatst

Pippe,

Denk dat ik vrijdag niet terug hoef te komen.

Misschien krijg ik donderdag wel een echo om te kijken naar de follikels en bms.

Zit donderdag op cd11, dus denk dat ik zaterdag of maandag terug mag komen voor een echo.

Afgelopen keer had ik op cd13 al een mooie follikel zitten en mocht ik die avond meteen de Pregnyl spuiten.

Hahaha, ik heb juist ongezond gegeten. Gisteren een lekkere pizza op.

:36_2_64: (dit is geen pizza, maar vond het plaatje leuk)

Geplaatst

Dank je wel Pippe het gaat ook wel weer het is alleen op het moment zelf altijd even hard maar ik raak er wel aan gewend en ik gun het ze van harte.

Ik ben echt nog steeds heel erg blij dat ik op gesprek mag morgen ik hoop zo dat het wat word. Maar we wachten af.

Ik heb gisteren lekker bij mijn ouders gegeten dus dat is altijd beter haha. Was ook niet zo gezond was chinees maar wel heel erg lekker.

Geplaatst

Yep, alle vragen staan op papier.

Het gaat redelijk.

We kabbelen verder in wat rustig vaarwater......

Donderdag zal het duidelijk gaan worden of dat we deze cyclus door mogen gaan met onze laatste cryo's.

En als de cryo's niet goed ontdooien willen wij door gaan met de volgende poging.

Maar daar moeten we het nog met de gyn over hebben.

Of dat we dat bij Geertgen gaan doen of toch in DD ivm de imsi.

Dus donderdag zal er veel duidelijk gaan worden voor ons. Ben benieuwd......

Geplaatst

Ik zal hard voor je duimen dat je alleen maar goed nieuws krijgt.

Ik ga zo maar weer eens naar het werk.Toch wel lekker dat ik naar huis kan tussen de middag.

Geplaatst

Hoi meiden,

Maris, succes met je volgende sollicitiatie, wat goed!!! ik snap het verdriet wat je voelt bij hun tweede zwangerschap, netjes dat ze jou eerst geinformeerd heeft, hou je taai meid!!!

Wish, jou afspraak is dus verzet gelukkig maar 2 dagen en je zal wel op tijd zijn voor de tp! ik zou proberen om dan direct een echo te laten maken, wie weet...spannend hoor.

Pippe, jullie heel veel succes vrijdag!!!

hier ook weer een "start"datum: zaterdag naar DD voor de uitgangsecho, ik verwacht ± 1-11 de menstruatie en dan op cd 3 de spuiten er weer in......

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth dank je het gaat wel weer. Wat goed zo snel al weer. Gelukkig maar dat daar geen wachtlijst is.

Nu ga jij gewoon zwanger het nieuwe jaar in straks. Net als Wish en Pippe (Lena dan) en als jullie allemaal het voorbeeld gegeven hebben kan ik niet meer achter blijven in 2011!!

Geplaatst

Maris,

Daar gaan we voor! Ik doe mee!

Babeth,

Zaterdag naar DD, jullie komen weer een stapje dichterbij.....

Het voelt voor mij zo fijn om data te weten,ik leef hier elke keer weer naar toe.

Geldt dit ook voor jou?

Geplaatst

Lekker, ik neem de aardbeien met slagroom!

Ik ben weer terug van de 20 weken echo. En alles is goed gekeurd!

Kindje groeit goed, alle orgaantjes zijn goed. Het was lekker druk dus de vrouw die de echo maakte had er een flinke klus aan. Zelfs even het gezicht recht van voren gezien, erg mooi!

Een dvd mee gekregen dus die gaan we straks eens goed bekijken!

Meteen te horen gekregen dat ik bij de bevalling vanaf wee 1 een ruggenprik kan krijgen. Ivm me rug verleden. Dus dat is ook fijn om te weten!

Nu nog even slapen aangezien ik om 4 uur wakker was. Pfffff was toch een beetje zenuwachtig

Geplaatst

Kimmie,

Super dat alles goed was! Zal een hele geruststelling voor jullie zijn, nu nog meer gaan genieten.

Prettig om te lezen dat je vanaf de eerste wee verdoving zal gaan krijgen.

Pippe,

Hieperdepiep HOERA!!!

Van harte gefeliciteerd!:confettistars:

:hugs2:

Maris,

En????

Geplaatst

haha ik ga voor gezond; het aardbeienvlaaitje, Lieve Pippe, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens jullie een prachtig cadeau vrijdag!!!!

Wish, het klopt wat je zegt, ik kijk ook echt uit naar de (nieuwe) poging, enne afsrpaak is morgen al: vanochtend ineens ongesteld geworden....... morgen de uitgangsecho en indien alles goed is de 28ste starten met de Menopur.

Kimmie wat fijn dat de echo goed was!!! heerlijk, en op de helft.....hou je taai he!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pippe van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!:occasion18:

Maak er nog een mooie dag van.

Kimmie wat fijn dat alles goed is. Mag je nu ook van bed of hebben ze dat niet gezegd?

Babeth heel veel succes morgen. Zo gaat het allemaal lekker snel of niet.

haha dames ik had pas om half 7 het gesprek dus ik heb eerst gewerkt vandaar dat ik niet antwoordde.

Maar naar mijn idee is het wel goed gegaan ze zeiden dat ik de eerste van 11 kandidaten was en dat ik volgende week hoorde of ik voor een vervolg gesprek mag komen. Dan zal ik ook een boeketje o.i.d. moeten maken om te laten zien wat ik kan, maar dat is geen probleem. Dus nu is het afwachten en heel erg hopen dat het wat word want ik zie het echt wel zitten.

Geplaatst

Succes morgen babeth!

Ja mag het uit bed komen gaan opbouwen ja! Heel erg fijn! Vandaag ook alweer wat meer op geweest en dat gaat goed.

Ik moet nog wel vaak rusten maar als ik daar naar luister gaat het goed.

Maris duim voor je mee dat je gesprek goed is over gekomen en dat ze jou willen!

Geplaatst

Dank je wel Kimmie.

Wat fijn dat je het iets meer mag opbouwen, want om al die maanden nog op bed door te brengen lijkt me wel heel erg zwaar.

Ik hoop dat je vanaf nu echt alleen maar bergopwaarts gaat en lekker verder kunt genieten van de zwangerschap.

Geplaatst

Ow Babeth,

Het lijkt of je lichaam nu eens een keer naar jou luistert!

Morgen de uitgangsecho en dan kun je direct door met spuiten.

Wat ik nog niet zeker weet is of dat je met imsi ook zeker weten betere embryo's zal gaan krijgen.

Weet jij dit?

Maris,

Ik heb aan je gedacht en voor je geduimd.

Nu hopen dat je volgende week terug mag komen en je kunsten mag vertonen!

Pippe,

Fijne verjaardag gehad?

Heb je het gevierd of doe je dit niet of komt dat nog?

Kimmie,

Denk dat je liever een paar keer per dag gaat liggen, dan de hele dag en avond en nacht op bed te moeten liggen.

Meid, succes nog!

Geplaatst

Mmmm, wat lekker al die taartjes. Het water loopt me in de mond!

Gefeliciteerd Pippe, hopelijk heb je een fijne dag gehad!

Geplaatst

Wish dank je wel zo blijven we gewoon door duimen voor elkaar haha.

Pippe heb je een leuke dag gehad?

Ik hoop echt voor jullie dat dit de laatste verjaardag met z´n tweetjes was.

Volgend jaar lekker met z´n drietjes/viertjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden