Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jammer Pippe!

Ik moet ook geduldig wachten.

Mag woensdag terug komen. Lopen we elkaar weer mis!

Follikel was 13mm en bms 8.8mm.

Het groeit wel, maar beetje traag.

Wat heel leuk was.

Dr. Cuypers die ik in het Cze heb gehad. Ze heeft bij mij beide puncties gedaan en een aantal terug plaatsingen was vandaag aanwezig.

Ze herkende mijn nog. (dat is dan wat minder, heb ik haar 'te vaak' gezien) In de goede zin van het woord.

Erg leuk om haar daar tegen te komen.

Denk dat ze als nieuwe gyn daar zal gaan werken.

Zag in het keukenblok (waar je drinken kan pakken) informatie dat er een nieuwe gyn aangenomen wordt zodat de wachttijden minder lang zullen gaan worden.

Toppie als zij dit gaat worden!!!

(Zal Pleun eens inlichten, die zal het ook wel leuk voor me vinden)

Het is namelijk onze favo gyn. (Tja, Pippe nu heb ik er 2) Hahaha!

Geplaatst

Jeetje Maris,

Dit meen je niet! Deze opmerking raakt je en doet zeer!

Als dat de remedie was.....We hebben al zo lang geduld, maar daar is bij ons helaas ook nog geen zwangerschap uit voort gekomen.

Sterkte meid!

Geplaatst

Pippe en Wish jammer dat jullie nog weer een paar daagjes moeten wachten, maar het wachten word beloond dit keer hoor en we zijn zo onderhand wel experts in het wachten geworden.

Ik duim voor jullie dat jullie van de week nog iui en tp gaan krijgen.

Wish ja echt zo kortzichtig maar ja zijn we wel van hem gewend. Wij spreken er ook al lang niet meer op. Mijn moeder kan zich daar ook zo boos over maken (mijn ouders zijn 10jaar jonger en iets moderner) maar goed hij is niet anders. Gelukkig lijkt mijn vriend in dat opzicht niet op hem.

En net wat je zegt als het met wachten wel goed komt zou ik alle geduld van de wereld hebben, maar jammer genoeg werkt het niet zo en kunnen we wachten tot we een ons wegen, want daar komt er geen kind van.

Geplaatst

hoi meiden

Wish, wat leuk dat je dr. Cuypers had, wij hebben ook goede herinneringen aan haar, nooit door haar behandeld, direct doorgestuurd maar ze was erg betrokken, ook toen ik zwanger bleek!

Wat een aanwisnst voor Geertgen!

Maris, wat een domme opmerking, ik krijg er ook de kriebels van, net als, schaf een hond aan, heb gedukld, jaaaa van geduld of een hond is nog nooit iemand zwanger geraakt! grrrrrrrrrrr

Pippe, ik kan me voorstellen dat het voor Lena ook pijnlijk is en het kan voelen als falen, al is dat natuurlijk niet zo maar ja, een gevoel schakel je niet zomaar uit...en gelijk zwanger met je partner...klinkt erg romantisch en zou ook bijzonder zijn maar wellicht ook erg onpractisch. helaas snappen mensen er soms echt helemaal niets van!!

maarre wat de rijping betreft, het rijpt en het bms is ook al mooi, wie weet hoe snel het dadelijk gaat

liefs

Babeth

Geplaatst

yes!!!!!! dr cuypers is weer gevonden en nog in de buurt ook

ik wist al dat ze per 1 okt 2010 weg was bij CZE maar niet waar ze heen ging

mooi als ik dan weer voor kindje 2 wil gaan ga ik eerst bij geertgen kijken

al moet ik natuurlijk eerst nog wachten of nr 1 zich gewoon gedraagt zoals het moet

maar ik ben echt super blij dat ik haar nu weer weet te vinden

Geplaatst

Hey Pippe,

Hoe groot zijn de follikels en het bms nu bij Lena?

Hebben jullie ook ovulatietesten mee gekregen?

Ik gaf aan dat ik van het kruidvat de ovulatie testen deed.

De gyn was wel benieuwd naar hoe die van hun en van het kruidvat zouden werken.

Of dat ze beide goed zullen zitten.

Gisterenavond getest.

Kruidvat: 2 streepjes, teststreepje iets lichter dan controlestreep. (dus negatief)

LH test: 1 controle streepje zichtbaar. (dus ook negatief)

Morgenmiddag doe ik ze nog eens allebei, we zullen zien.

Geplaatst

Wish ik ben benieuwd of ze dan hetzelfde zeggen. Die van de kruidvat doen het bij nooit. Ik krijg daar nooit een duidelijke tweede streep en eerder was dat nog niet zo erg omdat ik toen wel wist wanneer de eisprong was maar nu alles nog steeds niet regelmatig is is dat wel lastig.

Ik ben trouwens voor de bloemenwinkel afgewezen. Hij had al een ander gevonden maar als diegene tegenviel belde hij wel weer, maar dan hoeft het van mij niet meer want ik ben wel goed maar niet gek.

Dus op naar het gesprek van donderdag.

Geplaatst

Goed zo Maris, dat je voor jezelf op komt!

Kom nou, je bent een eerste keus en geen tweede.

Waar heb je donderdag ook alweer gesprek?

Sorry, kan het allemaal niet zo goed onthouden.

Wat raar dat alles lichamelijk klopt en dat je dan geen tweede streep krijgt (bij de kruidvat test) terwijl je eisprong er aan zit te komen.

Worden andere testen wel positief?

Geplaatst

Het was zelfs heel traag aan het groeien. Bms was goed. Eitjes nog (lang) niet. Volgens mij was bms 10+ en 1 eitje was een beetje doorgegroeid. De ander was blijven steken. Hopelijk maakt die nog een groeispurt. Het ging veel te langzaam, ook volgens de gyn.

Toevallig werd de nieuwe gynaecoloog mevr. C gisteren ingewerkt door dr. W.

Wij hebben ook weer Lh testen meegekregen. Die worden bij ons niet positief maar we moesten het nog

een keer proberen. Voor de zekerheid donderdag terug. Hij wil voorkomen dat de eisprong zondag is. Dus ik verwacht

zaterdag de iUI, al durf ik eigenlijk niet meer te gokken.

Wish, morgen weer fm, spannend! Misschien zitten we wel samen op het wachtbankje. Welke cd zit je nu?

Geplaatst

Ik vandaag op cd 16.

30/31 dagen is voor mij een 'normale' cyclus.

De gyn zei tegen mij ook dat het een trage follikel was. Maar dat is echt niet erg hoor!

Kom op Lena, laten we er samen voor zorgen dat we op het wachtbankje plaats kunnen gaan nemen.

We zijn gewoon af en toe 'laat bloeiers', Het bms is perfect, nu die follikel nog laten groeien, die IUI zal er zeker gaan komen!

Hoop dat onze cryo's goed ontdooien, dan volg ik jullie volgende week!

Geplaatst

je moet maar eens op haar oogjes letten als je haar een hand geeft

zoooo grappig die knijpt ze helemaal dicht en dan lacht ze er heel lief bij

ze is echt zoooooo leuk

Geplaatst

Pleun,

Toen mijn vriend 's avonds thuis kwam was ik opgewekt aan het vertellen dat ik Dr. Cuypers had gezien.

Hij zei meteen: 'Ow, die aardige gyn van het Cze.' Hij gaf mij een hand en deed haar na zoals zij zich voor stelt.

Dit is kenmerkend voor haar, zo'n lieve vrouw!!!

Echt Pippe, ze is super!

Ze zei tegen mij dat ze mij donderdag misschien wel zou zien, dus denk dat ze er dan ook is.

Net Ovulatietesten gedaan.

LH van Geertgen: Negatief, maar wel 2 strepen te zien.

Kruidvat: Twee streepjes maar nog wel negatief.

Geplaatst

Wish, moet je nou vandaag of morgen naar Geertgen?

Kimmie hoe is het met je? Ik heb je al even gemist hier?

Hoe is het met de rest?

Ik heb vandaag een baaldag en een dipdag, geen idee hoe het komt. Wie o wie komt er met goed nieuws vandaag?!

Geplaatst

He meiden,

ja klopt ik was er even niet.. voel me dan ook helemaal niet fijn.

Wat wegzakkers gehad en vandaag ook weer die steken in me buik, met als gevolg flink overgeven van de pijn.

In het ziekenhuis bloed laten prikken en krijg vanmiddag weer een controle daar waar ze gaan kijken

hoe en wat het is..

En nu gisteren ook nog eens bevestigd gekregen dat Bjorn een nekhernia heeft dus die loopt ook met veel pijn.

Gaat lekker hier in Waddinxveen ;)

Het enige positieve is dat ik die kleine uk erg goed voel.

Geplaatst

Lady's,

Ik mag vanavond naar Geertgen.

Kimmie,

Nee toch, Bjorn een nekhernia.

Hoe kan hij dit gekregen hebben?

Weet van een oud collega dat dit ontzettend zeer doet.

Wens hem sterkte!

Meis, jij overgeven van de pijn. Hoop dat ze iets in het bloed kunnen vinden wat ze kunnen verhelpen.

Wel super dat jij jullie kleine wonder goed voelt!

Jij ook sterkte!

Pippe,

Shit zeg dat je een baaldag hebt!

Speciaal voor jou:

:blowkisses::aaaflowersmiley:

Geplaatst

Zie dat ik een foutje heb gemaakt.

In mijn vorige bericht heb ik aangegeven dat Dr. Cuypers tegen mij zei dat ze mij donderdag wel zou zien.

Maar dit moet woensdag zijn.

Tja, zit soms met de dagen in de war omdat ik het weekend gewerkt heb en vandaag vrij ben.

Geplaatst

Haha wish daarom dacht ik ook al, maar heel veel succes.

Kimmie wat naar dat Bjorn een hernia heeft ik weet uit ervaring dat dat erg veel pijn doet sterkte ermee

Ik hoop dat jij je ook eindelijk eens beter gaat voelen want je hebt nog helemaal niet normaal kunnen genieten het blijft je tegen zitten.

Ook van mij een hele dikke knuffel.

Pippe mag best hoor een baal dag als je over een paar weken die positieve test hebt weet ik zeker dat je zult stralen aan alle kanten.

Jeetje dames ik heb vanmiddag geholpen bij het kinderfeestje van mijn petekindje, maar respect voor de dames wie in een kdv of school werken poeh wel zwaar hoor haha. Maar erg leuk van die kakelende dames.

We zijn naar een bakker geweest en ze mochten koekjes, broodjes en taartjes maken echt heel erg leuk.

Oh ja en ik was de lievelings tante kreeg ik te horen haha nou daar doe je het toch voor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden