Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Wish,

Vandaag een TP gehad lees ik. De spannende en slopende dagen gaan weer van start voor je/jullie.

Heel veel succes, en ik kruis mijn vingers voor je dat je straks een positieve uitslag hebt.

toi toi toi, liefs Guusje

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wish hij/zij is aan boord en nu broeden maar. Mijn duimen draaien.

Haha nee ik heb niet tussen de planten liggen dutten het dipje kwam pas toen we gingen opruimen dus dat scheelt weer haha.

Geplaatst

Babeth, Dat de ongi eraan komt is een goed teken. Ik hoop dat jullie ook snel op het wachtbankje mogen plaatsnemen.

Wish, mooi 6-delig al! Hopelijk mag je het de komende 9 maanden bij je dragen.

:aaaflowersmiley: Voor jullie allemaal!

Geplaatst

hoi meiden

Wish, wat een kanjertje, al mooi 6-cellig, het zijn weer erg spannende dagen voor jullie, ik duim hoor!!!

mijn ongi is er nog niet maar zal echt niet heel lang meer duren denk ik....

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris,

Hoe voel jij jezelf?

Blijf je bij de keuze om in januari verder te gaan of kan dit nog veranderen naar december?

Voel je geen 'kriebels' als je de andere en mij in dit topic volgt?

Ik vind je een kanjer dat je naar je lichaam en gevoel luistert, echt knap van je!!!

Babeth,

Super dat je merkt dat de ongie nu echt niet lang meer op zich zal wachten.

Heb je naar DD gebeld om te vragen wat die bloeding kon zijn, of dat dit de cyste kon zijn?

Geplaatst

Dank je wel Wish we staan nog steeds achter ons besluit om in het nieuwe jaar te gaan kijken.

Ik heb eigenlijk nooit naar mijn lichaam en gevoel geluisterd totdat ik vorig jaar helemaal ben ingestort. Dat wil ik niet nog eens mee maken en omdat we het zelf moeten gaan betalen vind ik het zonde geld als ik er zelf niet helemaal klaar voor ben.

Maar ik voel me op het moment eigenlijk wel goed ik ben lekker druk dus dat scheelt ook. Het is alleen allemaal ook onzeker wat werk betreft omdat dit tot kerst is en daarna moest hij kijken wat hij deed dus het kan best zijn dat ik dan weer zonder zit vandaar dat ik druk blijf solliciteren want dat wil ik voorkomen ik werk namelijk graag.

Als ik jullie zo volg krijg ik inderdaad wel de kriebels maar jullie gaan mij gewoon laten zien hoe het moet en dan volg ik jullie vanzelf volgend jaar. Wij gaan gewoon allemaal moeder worden in 2011!!!!!!!

Geplaatst

Maris,

Jezelf nog eens bij elkaar rapen is inderdaad niet de bedoeling.

Hoop zo dat we in 2011 allemaal mama mogen worden.

Ik ben niet negatief ingesteld, begrijp me niet verkeerd.

Maar nu er 1 cryo is terug geplaatst ben ik alweer aan het tellen wanneer ik kan beginnen aan de volgende poging.

Natuurlijk hou ik hoop dat het met 1 cryo kan lukken. (zijn er aardig wat voor me gegaan die wel zwanger geworden zijn)

Elke avond en ochtend krijg ik weer een kus op m'n buik van mijn geweldig lieve aanstaande!!!

Meer naar elkaar toe groeien kan bijna niet, maar op deze momenten ben ik weer helemaal verliefd op hem.

Geplaatst

Gelukkig dat je nog wel positief bent ik kan me indenken dat je het soms ook niet meer ziet zitten.

Maar het gaat helemaal goed komen met ons.

Ik kom net thuis in mijn pauze is mijn vriend thuis blijkt dat hij een kettingbotsing heeft gehad er is een busje achterop een rij auto´s geknald en nu is er schade aan de auto en nog veel erger hij heeft last van de nek. Nu is hij al naar de dokter geweest en er was gelukkig niks ernstigs hij krijgt nu medicijnen tegen de pijn.

Bah wat een thuiskomer ik schrok me rot.

Geplaatst

Jee Maris, dan zal je vriend wel geschrokken zijn en jij ook toen je thuis kwam en het verhaal te horen kreeg!

Morgen zal je vriend denk ik spierpijn hebben en misschien nog meer last van zijn nek.

Hoop dat hij snel op zal knappen!

Geplaatst

hai meiden

Maris, wat ellendig zeg van die kettingbotsing! ik kan me voorstellend dat je flink geschrokken bent. Goed om te horen dat je je gevoel volgt en wacht tot het nieuwe jaar, je moet echt je eigen beste gevoel volgen hoor.

Wish, ik kan me je gevoel wel voorstellen , ik dnek dat het ook een beetje eigenbescherming is maar je weet het maar nooit. en wat lief van je aanstaande, pffffffffff ik ben zo emo als de pest dus moest even slikken haha.

Ik heb touwens nog niet met DD gebeld, het bloedverlies heeft totaal niet doorgezet dus het zal echt een doorbraakbloedinkje geweest zijn. een dezer dagen zal het zo ver zijn toch?!

Dadelijk even lekker uitgebreid in bad denk ik, ben erg moe en gaar en wie weet stimuleert het wel het eea.......

:gekruiste vingers 3:positive energie:

liefs

Babeth

Pippe, hoe gaat het met Lena? en jou natuurlijk?!

Geplaatst

Dank je wel dames hij zal inderdaad nog wel een tijdje last houden maar ja het is niet anders ik ben allang blij dat hij er nog zo vanaf gekomen is. De bestuurder en auto achter in de rij was er wel anders aan toe.

Babeth ik hoop dat die duivels toch snel een keer doorkomt en dat de cyste weg is.

Veel plezier in bad haha ik ga zo zwemmen.

Geplaatst

Maris,

Hoe gaat het nu met je vriend?

Babeth,

Je weet inderdaad nooit wanneer die embryo en of cryo wil blijven zitten.

Maar ooit zal dit gaan gebeuren!!!!

Wanneer ben je gestopt met die tabletten? Ongeveer 4 dagen later kon je de menstruatie verwachten toch?

Geplaatst

Wish het gaat redelijk hij zegt niet zo snel dat hij ergens last van heeft maar ik kan wel zien dat hij dat heeft.

Vanmorgen zijn we bij de uroloog geweest en nu moet mijn vriend alleen nog op hormonen een keer prikken en verder is er niks te vinden.

We weten nu wel dat hij de vorige zaadtest 14miljoen zaadcellen had maar dat er maar 2% leeft daarvan dus dat komt op ongeveer 20.000 levende cellen. Het is dus wel iest verbeterd sinds die magnetiseur hij heeft ook al op veel minder gezeten.

Hoe voel jij je verder?

Babeth is die ongi al doorgebroken?

Pippe hoe is het met jullie?

Geplaatst

Maris,

Wat een prettig gegeven dat er meer zaadcellen actief zijn!!

Super zeg!

Ik voel me prima!

Nog 7 dagen te gaan en de dagen gaan vrij snel.

Ben alleen gisteren vrij geweest en de rest van de week mag ik gaan werken.

Gelukkig heb ik op veel dagen een stagiaire die me kan helpen als ik de 'zwaardere' handelingen vermijd.

Ze weet dat ze zich assertief op moet stellen en de afdeling draaiende moet houden zonder op mij te 'leunen', (het is namelijk een derde jaars verpleegkundige stagiaire, dat 'moet' ze kunnen) en hier hoort ook bij dat ze de vuilniszak en waszakken op tijd moet verwisselen. Het is niet alleen zorgen voor mensen, ook de taken die eromheen komen kijken moeten we uitvoeren. (vind ik normaal gesproken niet erg om te doen, maar doe ik nu dus echt niet)

Alleen zal ze zich nog echt moeten gaan bewijzen, ze loopt het meeste van de tijd achter mij aan en vraagt wat ze kan gaan doen.

En dit terwijl ze nu al zo'n 10 weken bij ons werkt.

Geplaatst

Maris, jeetje wat heftig dat je vriend een ongeluk heeft gehad. Hopelijk komt ie er snel bovenop! Maar wat een goed nieuws dat er zoveel zaadcellen zijn gevonden! Dat komt helemaal goed! :-)

Wish, we tellen samen af, nog 7 daagjes!

Geplaatst

Hey Pippe en Lena,

Nog 6 dagen te gaan.......:happy:

Pfff, ik heb hierna nog 2 vroege diensten.

Maar aankomende week heb ik woensdag een cursus vanuit het werk en hoef ik alleen het weekend te werken. :happydance:

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

hoi dames

sorry, ben even niet online geweest, sociale verplichtingen zeg maar...

ik met echt even bijkomen..las net het bericht van Henne, bij de 12-weken echo klopte het hartje niet meer....pffffffffff

Maar ik zie dat Wish en Lena al samen aan het aftellen zijn, wat heerlijk!!!! het schiet al op dames!enne mijn duimen draaien ook mee hoor, heel veel succes!!!

Maris, hoe gaat het met je vriend, nemen zijn klachten al wat af?wat goed dat het aantal zaadcellen in ieder geval niet achteruit gegaan is, toch wel een fijne/geruststellende gedachte toch?

Kimmie alweer 22 weken, je bent al over de helft meid!

Bij mij is gisteren de menstruatie echt gekomen, de hoeveelheid is echt minder als ik gewend ben maar dat ik ook logsich, vanochtend in DD geweest voor de echo en de cyste was heelemaal weg, top! morgen begin ik met stimuleren en donderdag is de eerste fm.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik zit op m'n werk en moet toch ff kijken of dat er in dit topic wat geschreven was.

Babeth,

Wat geweldig dat de cyste weg is, super!!

Nu gaat het opschieten, laat die follikels maar mooi groeien, toi, toi, toi!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden