Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie,

Heel veel sterkte voor morgen! Zal neem ik aan veel herinneringen oproepen....

Wat fijn dat jullie vrienden jullie geholpen hebben en dat je het super vindt om beneden te komen.

Dikke knuffel voor jou!!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth,

Succes morgen met het ophalen van jullie 2 top embryo's!!!

Ze komen in een spreekwoordelijk en feitelijk 'warm nest' terecht.

Lars en Nick kijken over jullie schouder mee, daar ben ik echt van overtuigd!

Kimmie,

Hoe is het vandaag gegaan?

Geplaatst

Zo meiden zoals jullie aan het tijdstip zien ben ik erg vroeg wakker en kijk ik er erg tegenop dus.

Helaas is de crematie ook pas om 17 uur. Bjorn is nu net naar zijn werk en om 13 uur komt die naar huis. En dan even douchen en dan

vertrekken we naar Eindhoven. Wat zal ik blij zijn als het avond is.

Gisteren wel een fijne dag gehad kwa gevoel, want die kleine is echt heel erg actief geweest. Wat een druktemakertje ;)

Of zou hij/zij voelen dat ik me druk maak? Iig voelde het fijn!

Geplaatst

Kimmie,

Nogmaals sterkte!!!

Babeth,

Heb je de tp al gehad?

Ik heb net naar Geertgen gebeld om na te vragen of dat we in dec kunnen starten met de volgende poging.

Ivm kerst en oud en nieuw zullen er minder behandelingen ingepland gaan worden.

Ze gaat overleggen met de gyn en belt me vanmiddag nog terug.

Als het namelijk niet kan willen wij met onze vriendengroep op ski-vakantie gaan.

Wij willen het liefste door gaan met de behandeling, maar als het niet kan hebben we tenminste wel 1 hele week veel lol en ontspanning!

En ik wil de beslissing niet maken om een pauzemaand te nemen, dat zit zeg maar, niet in de aard van het beestje.

Als de gyn aan geeft dat het niet kan, moet ik mezelf erbij neer leggen en gaan we heerlijk op de latten de bergen af!

Geplaatst

hai meiden

Kimmie, sterkte vanmiddag, ik weet zeker dat je uk het voelt hoor of j gespannen bent, ik hoopp dat de dienst iets beter vol te houden is met de kleine in je buik, toch allemaal erg dubbel...

Lieve Wish, bedankt voor je lieve woorden!!!

we hebben de tp achter de rug, een was er 5 cellig en de ander 2, ik was gelijk een beetje down omdat ik ervan uitging dat deze minstend 4 cellig moest zijn op dag 2 maar volgens de arts zei het niets, de foto´s waren van vanochtend 8.00 uur en de kans was groot dat ie alweer was gaan delen. we hebben ook een foto meegekregen van deplaatsting in de baarmoeder, erg apart moet ik zeggen. Het ontspannen met een volle blaas was moeilijk, ik was zo bang dat ik het dan zou laten lopen! haha

maar goed, alles overleefd en nu zijn de wachtweken weer begonnen.....we hopen echt op een mooi nieuw wonder, maar goed, wie niet.

Wish, ik snap dat jij het liefste direct door wil gaan en dat je het het prettigste vind als je je er bij neer zou "moeten" leggen. Ik geef niets om skieën maar als alternatief voor het wachten klinkt het niet verkeerd!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hoi dames

nog nooit eerder een picture gehad van 2 embryo´s in mijn baarmoeder dus plaats ´m even hier...

je moet goed kijken hoor haha,maar als je een beetje rechts van het midden kijkt dan zie je een soort gezichtje: 2 oogjes / witte vlekjes en een witte mond (met wat fantasie haha)

nou die oogjes dat zijn ze dan.....

Geplaatst

Babeth leuk he die foto's ik heb ze eigenlijk ook nog steeds. Heb je ze ook gekregen van de cellen zelf?

Heel erg veel succes met broeden ik duim uiteraard heel erg hard voor jullie dat er maar een mooi brusje mag komen voor die geweldige kanjers van jullie.

Wish ik snap dat je direct door wil maar wanneer dat niet kan is skieeen natuurlijk een geweldige afleiding haha. Maar volgens mij hoef je daar binnenkort niet heel erg ver voor te gaan want hier gaat het toch ook sneeuwen.

Geplaatst

Hoi Maris

we hebben inderdaad ook een foto van iedere emmie afzonderlijk....stel je voor dat het helemaal goed gaat verlopen, dan is het toch heel gaaf om zulke eerste baby-foto´s te hebben he!

de cryootjes die je nog hebt, liggen die nu ook in DD of elders? sorry, ik weet het even niet meer....

Kimmie, hoe os het gegaan, ik hoop dat het niet te zwaar voor je was!!!

Geplaatst

Babeth ja dat zeiden wij toen ook dat wij konden zeggen dat we echt vanaf het begin een foto hadden als het gelukt zou zijn.

Ja onze cryo´s liggen nog en DD.

Kimmie hoe is het met je?

Geplaatst

He meiden even snel reageren ben gebroken.

Het was erg zwaar en idd met een kleine in me buik nog wat zwaarder voor me gevoel.

Voor de 1e keer ook echt nu het gemis gehad van me vader.. Pfff

Me zusje kwam ook al hyperventilerend de zaal uit.. God wat was het zwaar, maar gelukkig zit het

erop. Nu lig ik net in bed en ga ik eens even goed uitrusten.

Babeth voor jou ga ik duimen!

Geplaatst

Babeth,

Weet op dit moment echt niet wat ik anders moet zeggen dan dat ik je echt ontzettend veel succes toe wil wensen!!!

Wij wachten hier met je mee. :support:

Kimmie,

Het gemis van je vader zal zeker heftig zijn, vooral nu je zwanger bent.

Je zou graag willen dat hij jullie wonder ook in zijn armen kon nemen om te knuffelen.

(Krijg van bovenstaande zin kippenvel en traanogen, maar ik wou het toch schrijven....)

MarMira,

Hoe gaat het met jou?

Ik ben gisterenmiddag door de ass. van de Geertgen terug gebeld.

De eerste dag dat ze mensen weer laten starten is 20 dec.

Nu is 8 dec Cd21 dus dat ga ik niet redden.

Denk dat 6 jan Cd21 zal gaan worden en dat ik dan begin met de Deca.

De afspraak op 7 dec heb ik laten staan.

Dus.....Wij gaan op ski-vakantie. :36_16_17:

Geplaatst

Wish wat leuk dat je op ski vakantie gaat. Wanneer gaan jullie?

Ach ja en misschien doet het jullie wel heel erg goed om even weg te zijn.

De vorige vakantie kwam je ook met een verrassing thuis haha.

Nee ga er lekker van genieten meid het is je gegund.

Ik zal zo eens boodschappen gaan doen ik heb weinig zin om iets te doen maar het moet wel anders hebben we deze week niks te eten he.

Geplaatst

In januari gaan we op de latten de bergen af en de kroegen onveilig maken. Hihihi!

Pfff, ik moet ook nog boodschappen doen en beneden wat opruimen en wat was vouwen.

Strijken heb ik gisteren gedaan.

Prettig weekend allemaal!

Geplaatst

Hai meiden

hier is inmiddels alles aan kant en de boodschappen zijn binnen, nu echt weekend! helaas moet mijn man voor zijn werk nog veel doen dus ik ga lekker een filmpje kijken denk ik.

Wish, wat fijn dat de vakanie nu doorgaat, ik snap dat je liever had willen starten maar dat is dan echt niet haalbaar. in ieder geval is de vakantie ook wel ene lekker vooruitzicht, wie weet ga je een beetje gelijk lopen met Maris?

Kimmie, pas goed op jezelf he, ik begrijp het maar al te goed dat je je vader nu extra mist, mijn vader is al sinds 1996 overleden maar miste hem ook nog extra tijdens de zwangerschap en ons trouwen. Ik geloof heilig dat er meer is en het feit dat hij alles wel meekrijgt stelde me wat gerust....

liefs

Babeth

Geplaatst

Wat een lieve reacties meiden!! Krijg er ook tranen van.. Want jee wat mis ik die man! Maar meiske ik geloof net zoals jij ook dat er meer is en dat hij het echt wel mee krijgt.

Maar zoals Wish al zei wat had ik graag gehad dat hij straks ons wonder kan knuffelen!

Vandaag hebben we samen een rustig dagje en dat is wel lekker, straks nog even wat eten aan het strand...

Wish lekker even alles van je af skie-en is ook lekker!

Geplaatst

Zo de boodschappen zijn aan de kant en ons stulpje is weer schoon dus het weekend kan beginnen haha we gaan helemaal niks doen lekker rustig aan.

Kimmie en Babeth ik snap dat je je vader zo mist en dat dat een heel moeilijk iets is tijdens een zwangerschap. Maar hij is bij jullie hoor daar ben ik van overtuigd.

Wij gaan trouwens naar Derek Ogelvi schrijven voor het zusje van mijn vriend. Zij is zwaar gehandicapt, ze kan alleen lopen en daar is alles mee gezegd, ze kan niet praten is niet zindelijk en moet overal bij geholpen worden, nou is het vaak zo dat ze gewoon niet begrepen word door veel mensen doordat ze niet praat en nu willen we kijken of hij er wat mee kan.

Als ze namelijk niet lekker in haar vel zit begint ze zichzelf te verminken en niemand van ons begrijpt dan waarom echt zo zielig.

Geplaatst

wow Mariska

wat een heftig verhaal, ik hoop van harte dat hij iets voor je schoonzusje en haar naasten kan betekenen!!!!

heel veel succes

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Maris

dat hoeft ook niet altijd, bij de cryo-tp waarvan ik even zwanger ben geweest spoot ik ook geen pregnyl, mijn follikel was op de dag van de meting 22mm en ik had een positieve ovulatietest in de ochtend, in de middag was mijn ovul. test lichter dus de eisprong was geweest. Maar in Brussel doen ze ook aan bloedafnames, in DD weer niet he.

Maar ze hebben er goede ervaringen mee dus veel hoop nietwaar!?

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris,

Wat heftig zeg!

Hoop dat je bericht terug krijgt en dat hij iets voor je schoonzusje en ook voor je familie kan betekenen.

Ik ben vorig jaar naar Derek Ogelvi geweest en ik heb de hele avond op het puntje van mijn stoel gezeten.

Ben nu aan het wachten, krijg zo bezoek.

Geplaatst

Babeth of ze met bloedafname doen weet ik niet want behalve de punctie en tp is alles hier in Enschede. Dat scheelt ons namelijk een paar uur rijden haha. Dus ik zou dan moeten bellen met Enschede op de eerste dag van de menstruatie en ik krijg dan vanaf dag 11 echo´s tot het zover is en dan moet ik bellen met DD voor een afspraak voor de tp.

Wish dus jij bent er al geweest het lijkt me zo bijzonder. Maar goed we moeten er eerst even rustig voor gaan zitten om die brief in het engels te gaan schrijven haha.

Veel plezier met de visite ik heb vanmorgen getraind en ga straks even naar mijn ouders we moeten straks lootjes trekken voor kerst.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden