Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh dames gisteren en vandaag weer 2 wegtrekkers gehad. Gisteren werd het echt helemaal zwart voor me ogen en voelde ik me niet meer mezelf.. Werd lijkwit. Dit was om 16 uur en daarna me bed ingegaan omdat rechtop zitten niet ging. Nu net weer zoiets maar minder heftig. Zeggen jullie die klachten wat?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie ik zou ook even bellen want echt goed klinkt het niet.

Misschien is er wel wat met de bloeddruk.

Maar net wat pleun zegt liever te vaak dan te weinig bellen.

Sterkte

Geplaatst

Lees hier Kimmie haar berichtje.

Heb je al gebeld? Wel doen hoor, misschien inderdaad iets met je bloeddruk!

Geplaatst

Kimmie sterkte

Ik ben geboren voor pech geloof ik nu ben ik net zo hard onderuit gegaan met de fiets dat ik mijn pols en knie niet meer kan bewegen dus zo maar even naar de huisartsenpost.

Man wat baal ik hier weer van.

Geplaatst

Dank je wel dames nou mijn pols is gebroken op een erg lastige plek wat slecht heelt.

Nu moet ik 10 dagen gips en dan weer foto´s maken is het dan nog duidelijk te zien dan word het nog eens 6weken gips.

Dus jullie kunnen je voorstellen hoe blij ik ben met die schijt sneeuw bah beloofd niet veel goeds voor de rest van de winter als dit met de eerste sneeuw al gebeurd.

Geplaatst

Ik kan de komende dagen niet op het forum komen.

Er is niks aan de hand, heb ff geen internet tot mijn beschikking.

Ga zo naar een cursus van het werk, zal de auto eens onder de sneeuw vandaan gaan halen.

Maris,

Hoop dat je geen pijn hebt!

Lieve meiden, tot snel!

Geplaatst

Wish veel plezier met de cursus tot over een paar dagen haha.

Ik heb jammer genoeg erg veel pijn heb bijna niet geslapen maar goed het is gewoon lastig allemaal.

Geplaatst

Las het op Hyves Maris... Jee zeg wat balen zeg!

Is je goede hand gebroken? Want werken zal nu lastig zijn niet?

En idd wat een pechvogel ben je toch zeg...

Wish have fun met de cursus dagen..

Geplaatst

Nee gelukkig is het nog links en ben ik rechts maar werken kan echt niet nu want daar heb ik beide handen toch echt voor nodig, maar ik kan ook niet op het werk komen hoor het is iets te ver om te lopen en fietsen met 1 hand durf ik nu al helemaal niet meer.

Hoe is het verder met jou?

Geplaatst

Jee wat naar.. Dus je bent nogal wat weken zoet jij??

Ja hier nog steeds beetje zelfde gevoel. Gyn gebeld en om 13.50 uur moet ik langskomen, omdat het niet is zoals het hoort.

Dus jullie horen vanmiddag hoe het was.

Geplaatst

Net weer terug en nee niet super ernstig, gewoon weer een zwangerschapkwaal en weer het advies wat rustiger aan te doen. Me baarmoeder ligt vrij hoog, daarom snel benauwd en dit zorgt voor bijna flauwvallen en daardoor krijg je er chronische hyperventilatie bij. Wel merkte de arts op dat ik wat last had van onregelmatige hartslag, als dit te extreem wordt aan de bel trekken. En er is bloed geprikt wie weet wat daaruit komt smiley_knipoog.gif

Dus beentjes omhoog en uitrusten maar

Geplaatst

Pleun ik hoop het dat dit het laatste is want hier ben ik nog wel even zoet mee.

kimmie bah nog rustiger aan doen sterkte meid het word je niet makkelijk gemaakt.

Geplaatst

hoi dames

Maris, wat een ellende zeg, vedorie, je bent echt lullig terrecht gekomen, ik hoop dat de pin snle af zal zakken en dat je pols mooi snel zal genezen!!! sterkte

Kimmie, goed dat je geweest bent, en nog rustiger aan gaan doen...jeetje meid! gelukkig ben je al over de helft, pas goed op jullie tweetjes he!!

Wish, veel plezier op cursus!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden