Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanessa wat goed te horen dat het zo goed gaat met de jongens.

En je grote meid loopt al dan word je er helemaal druk mee haha.

Geniet lekker van je gezinnetje.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden!

Maris, ben benieuwd of je hulp krijgt! Ken het bedrijf wel een beetje. Heb er zelf nooit gewerkt maar een vriendin van mij wel vroeger. Hou die instelling vast hoor, ze kunnen niet verwachten dat jij elke dag het werk voor 2 man doet!

Bianca, wat super dat je man gestopt is met roken! Heb je flinke bijwerkingen vd hormonen?

Vanessa, fijn dat het zo goed gaat met je boys! Knap hoor dat je bv geeft. Nog een piemeltjes verhaal. Duuk was een paar weken oud en ik deed hem in bad. Op een gegeven moment hoorde ik allemaal gekletter. Stak z'n piemeltje boven het water uit en plaste hij dus met een mooie boog de hele kamer onder haha.

Lala, je bent een schat. Dank voor je lieve en opbeurende woorden.`

Pippe, ook aan de crea bea! Laat je je creaties wel even "zien" hier?

Wish, 8 weken! Als je toch eigenlijk nagaat dat er al een compleet minimensje aan het groeien is! Zo bijzonder.

Lieve meiden, dank voor jullie lieve reacties. Heeft me erg goed gedaan. Volgende week vrijdag moeten we voor de intake, dan zullen we meer horen.

Fijne avond allemaal! dikke knuf

Geplaatst

Haha Zoe dat dacht ik wel dat je het een beetje kent. Ken je de baas ook dan?

Gelukkig heb ik niet zo veel met hem van doen en spreek ik hem bijna niet dat maakt het wel en stuk makkelijker.

Ik sta ook wel een beetje versteld van hoor dat ik er zo makkelijk over denk dat heb ik nog nooit gekund maar hier moet het wel.

Ik neem aan dat je weet wat er voor een rommel is in de winkel nou achter waar ik sta is het nog 10 keer erger haha en dan heb ik het nog niet over de kassen met voorraad echt niet normaal.

Waar stond jou vriendin dan?

Ik ben benieuwd wat ze volgende week gaan zeggen dan.

Moet je naar Enschede of kun je het in O. af?

Geplaatst

Pippe,

Wij krijgen 23 maart de tweede en laatste echo bij Geertgen en 28 maart mogen we naar de verloskundige voor intake en krijgen we ook een echo.

Wat is de rede dat jullie één echo bij Geertgen krijgen en niet meer?

Denk dat als jullie hierom vragen dat ze dit niet zullen weigeren. Zouden jullie dit willen? Een extra echo is altijd prettig toch!?

Vanessa,

Wat super dat Bo is gaan lopen. Ze zal gedacht hebben, nu ben ik grote zus en zal ik het voorbeeld eens gaan geven. Haha!

Ben trots op je dat je aan het kolven bent, dit zal veel energie van je vergen. Knap hoor!

Maris,

Jeetje miena, dus het is een grote bende in de winkel en waar jij aan het werk bent een nog grotere rotzooi. Jammer dat het personeel dan laks is om dit op te ruimen. Logisch dat je zelf ook zo mee gaan doen/denken, omdat je het niet op kan lossen in je uppie doe je hier aan mee.

Maar als de baas hier zelf niks aan doet of om geeft zal het ook niet gaan veranderen.

Lijkt me lastig om hier te werken als je zelf de puntjes op de i wil zetten.

En jij bent een persoon die netjes wil werken, dus petje af dat jij hier werkt en ermee kan dealen!

Kimmie,

Hoop dat het nog steeds goed met jullie gaat en dat je goed aan het herstellen bent!

Geplaatst

Pippe en wish: allebei op de 28ste de intake! Dames, ik vind het super dat jullie zwanger zijn. (Pippe: vooral Lena dan zwanger, maar jij ook een beetje hihi) Ik vind t ook leuk om te lezen hoe/wat/waar met echo's en intakes en MvM!

Ik hoop dat ik dat allemaal eens een keertje mag meemaken. Tot die tijd geniet ik van jullie verhalen.

En ook natuurlijk van de verhalen van Vanessa!! Geweldig dat Bo nu aan t lopen is, en ik geloof best dat t vermoeiend is met 2 knullies en een lopende dame! Doe je kalm aan? Met koorts op bed lijkt me niet het beste plan! Maar geweldig om te lezen hoe t gaat bij jullie.

Maris: ik weet dat je potten herstelt op dit moment, maar wat is het dan voor zaak? Een bloemenzaak of een kweker of...? (ik weet niet meer of ik t al eens gevraagd heb trouwens...)Ik heb zelf ooit in een bloemenzaak gewerkt, en dat was al aanpoten (en ook een baas die niet zo heel erg gaf om rotzooi "achter-door", en/of je het allemaal wel kon bolwerken). Ben eigenlijk wel blij dat ik nee gezegd heb tegen een eigen filiaal. Was toen 22 en wilde niet mijn hele leven 70-80 uur/week maken, laat staan de belachelijk lange uren voor kerstmis en moederdag!!

Zoë::hugs2:

En voor iedereen: :aaaflowersmiley:

Ik ben morgen niet online! hihi Heb mijn loopbaanonderzoek. Morgen dus lekker vroeg op om de hondjes te verzorgen en de kippen naar buiten te laten en dan in de auto springen.

Mag me om half 10 melden in Eindhoven.

Donderdag zal ik 's middags even melden, dan heb ik ook meer info over hoeveel poliepen en hoe erg en hopelijk ook een datum voor de operatie dan.

Vrijdag ga ik lekker met een vriendin naar Den Bosch, daar is een knutselbeurs! Hahaha... Echt wat voor mij natuurlijk :happydance:

Welterusten allemaal! En tot!!

Geplaatst

Sorry heb niet veel gelezen maar Pippe: GEFELICITEERD! WAUW!!

Zo hier even een reactie van mij, nog steeds geen hele verhalen maar wilde wel even reageren.

Het gaat ontzetten goed met Levi, hij drinkt alles keurig op.. Poept en plast de hele dag en huilt bijna niets! Alleen in de avond last van krampjes en dat is wel heel zielig maar papa en mama krijgen hem goed getroost.

Verder is het besef hier nog niet echt doorgedrongen, ik ben helemaal in love maar ben zo bang dat ze hem afpakken.. Klinkt raar, maar dit zal vast goed komen. Verder al vele huil momenten gehad hoor.. ;)

Met mij gaat het ook goed, erg moe en duizelig nog. Ook me buik blijft erg gevoelig maar dit houden ze gelukkig goed in de gaten... Vandaag komen ze zijn hielprikje zetten, dus hoop dat ze dit snel doen want vind dat zo zielig.. Hihi overbezorgde moeder ;)

Nou ik ga weer plat, volgen ze snel mogelijk foto's.. En zal even vragen of Bjorn het kaartje wil inscannen voor jullie!

Liefs van een trotse mama!

Geplaatst

Wish dank je het ligt gelukkig niet aan de Nederlandse collega´s en veel poolse collega´s werken ook wel heel hard maar die zooi komt wel het meeste door de baas zelf. Hij koopt zoveel in dat het gewoon als een rommel in de winkel staat maar goed soms doet hij me ook weer heel erg versteld staan want hij vroeg hoe het er voor stond met de kinderwens en of we al wat verder waren. Echt ik stond te klapperen met de oren want dat heb ik in oktober verteld toen we een aantal keer naar het zh moesten, maar ik hoorde al dat hij het heel erg vind als mensen geen kinderen kunnen krijgen dat is dan weer voordeliger voor mij want dan is het makkelijker vrij te krijgen voor de echo´s haha was toch al geen probleem hoor.

Hoe voel jij je?

Lala ik werk in een heeeeeel erg groot tuincentrum ik weet niet of het de grootste van Nederland is maar het komt wel in de buurt. Ik doe er zeg maar 7min over om van mijn werkplek naar de kantine te lopen zo groot haha.

Ach en het is heel erg hard werken maar 18uur is 18 uur voor mij en geen 70/80 uur dat deed ik bij min vorige werkgever ook maar zo gek ben ik niet meer.

Kimmie ik ben blij te horen dat het zo goed gaat met Levi.

Succes met de hielprik ik hoop dat hij er niet te veel last va heeft.

Ik ben benieuwd naar het kaartje.

Geplaatst

Ik was net naar de waterearobic en dat doe altijd samen met mijn nicht (en tevens beste vriendin) en mijn tante heeft al een tijdje longkanker en ze heeft inmiddels 2 chemo´s achetr de rug. Daar heeft ze vorige week de uitslag van gehad dat de tumor gekrompen was gelukkig. Nu hadden ze vandaag een gesprek met de arts en die vertelde dat er niks meer te doen is ze heeft ook botkanker. Ze moest gaan genieten van de laatste paar maanden die ze nog had en dat is het.

Ik ben er echt helemaal kapot van is altijd een 2de moeder geweest voor mij en ze is net oma geworden van het eerste kleinkind.

Toen kwam ik net thuis kreeg ik een telefoontje dat een teamgenootje ook met al een paar weken longkanker. Zij heeft gisteren de eerste chemo gehad en is vandaag met loeiende sirenes naar het zh gebracht daar kreeg ook zij de uitslag dat ze ook botkanker heeft en ook niks meer aan te doen zij heeft het zelfs al in een ver gevorderd stadium dus dat is een kwestie van tijd.

Sorry ik zit te janken hier achter de laptop wat zit het leven toch oneerlijk in elkaar.

Geplaatst

Dank je wel voor jullie lieve reacties.

Ze gaat nog proberen te genieten van de laatste tijd die ze heeft en daar gaan we in helpen dat dat kan.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

dames sorry voor mijn afwezigheid hier ,hadden afgelopen vrijdag om 22:00 spontaan besloten om naar de camping te gaan en we zijn net pas thuis

pippe whoehoe een hartje en alles is goed , fijn hoor ,t is jullie gegunt

maris wat enorm kut al dat slechte nieuws, knuffel voor jou , sterkte

kimmie als eerste gefeliciteerd hoor , het is wel een jongens maand geweest , wat een lekker manneke

hopelijk gaat het met jou ook goed

is de hielprik mee gevallen , leuke naam trouwens een vriend van mij heet ook zo , is een erg toffe vent

voor de andere dames dikke knuf gewoon daarom

ik ga weer voeden nog even en ik ga loeien

want mijn dikke kont wordty maar niet minder en ik kolf 4 x per dag dus ik verander in een dikbil koe

xxxxx bella3

Geplaatst

Lieve Maris,

Hoeveel kun jij nog in je rugzak met je mee dragen?

De rugzak wordt de laatste tijd alleen maar zwaarder en zwaarder.

Lieverd, wat een ontzettende emotionele klap zal dit voor jullie zijn.

Heb hier verder geen woorden voor dan dat ik jullie heel veel sterkte en kracht toe wil wensen voor deze hele moeilijke periode waar jullie nu in verkeren en die jullie nog tegemoet gaan.:hug:

Geplaatst

Ik ben vanmorgen ontzettend geschrokken.

Mijn vriend was al naar zijn werk en ik ging naar het toilet.

Eenmaal op het toilet werd ik duizelig en misselijk, dacht dat ik over moest geven.

Begon te zweten en kreeg oorsuizen, kreeg het warm.

Ben op de grond gaan liggen en heb mijn benen op het toilet gelegd.

Toen voelde ik me wit weg trekken en mijn handen begonnen te tintelen.

Heb mijn vriend gebeld, die wou net bij zijn werk naar binnen lopen, maar draaide zich meteen om en kwam naar huis.

We bleven met elkaar aan de praat, hij was geschrokken en ik ook. Overlegt wat we moesten doen.

Ik zei dat het al weg aan het trekken was en dat ik in bed ging liggen.

Wow, toen ik in de spiegel keek zag ik een spook, zo wit was ik.

Ik had nog een 'snelle jelle' op het nachtkastje liggen en die heb ik opgegeten.

Toen hij thuis kwam hebben we samen naar de huisarts gebeld.

De assistente gaf aan dat als ik geen buikpijn en/of bloedverlies had het waarschijnlijk iets te maken had met mijn bloeddruk en/of suikers.

Ze adviseerde om bouillon te drinken en als we het niet vertrouwde mochten we altijd langs komen.

We hebben besloten om thuis te blijven en af te wachten hoe ik mezelf ging voelen.

Op dit moment gaat het wel weer, wel heb ik een weeïg gevoel in mijn buik en voel me loom.

Mijn vriend heeft mijn werk afgebeld, had eigenlijk een late dienst.

Maar dat zie ik vandaag niet zitten.

Meiden, wat zijn wij geschrokken. Ik heb echt gedacht dat ik vanmorgen 112 moest gaan bellen zo slecht voelde ik mezelf. Brrrr eng hoor.

Geplaatst

Hoi Wish, ik breek even in: Wat naar om te horen dat je vanochtend zo'n aanval hebt gehad. Ik herken dat en bij mij wordt het veroorzaakt door een lage bloeddruk. Verder is er geen aanwijsbare oorzaak voor, het is niet stress gerelateerd of zo. Als ik zo'n aanval krijg, ga ik met m'n hoofd tussen m'n benen zitten. Het duurt gelukkig nooit zo lang. Daarna ben ik altijd hondsmoe en moet ik even gaan liggen. Ik kreeg ook het advies van de dokter iets zouts te eten. Drop is ook prima. Mischien voor de zekerheid toch je bloeddruk laten controleren? En onthoud dat een lage bloeddruk minder erg is dan een hoge. Succes!

Geplaatst

Elliebellie,

Heb eergisteren mijn bloeddruk nog gemeten die was 130/80 (werk in de zorg dus bloeddrukmeter bij de hand)

Bedankt voor je reactie!

Geplaatst

Maris: jeetje! Wat een rotnieuws zeg! Heel erg veel sterkte, en ik hoop dat de dames goed gaan genieten van de laatste paar maanden. Als ik jou zo inschat ga jij in ieder geval proberen het beste ervan te maken met je tante en je teamgenootje. Denk je ook een beetje aan jezelf? Sterkte en een dikke knuffel

Bella 3: geniet lekker van je kleine!

Wish: eng is dat he? Ik heb dat 1x 5jr wel eens, niet te achterhalen waar t dan vandaan komt. Ik weet wel dat mijn suikerspiegel heeel erg schommelt. Daar zou het bij mij vandaan kunnen komen. Wel fijn dat je zelf je bloeddruk in de gaten kan houden. Fijn dat je mannie meteen naar huis wilde komen. Is toch altijd wel fijn om te weten dat er iemand in huis is, of onderweg naar huis. Hoe dan ook: hoop dat het eenmalig is geweest.

Voor iedereen een knuffel:hugs2:

Moest me vanochtend melden op de poli-ok, thuis al mn naproxen gepakt, komen we daar aan, worden we naar binnen geroepen en de eerste vraag was: welke dag van je cyclus zit je? Pff: dag 25, en ja onbeschermde sex gehad deze maand. En toen konden we meteen terug. De sis-echo wordt alleen maar gedaan als er zeker weten geen kans op zwangerschap is. Nou is deze dus verplaatst naar 1 april. Geen geintje.. en net gaat de telefoon: het ziekenhuis: of ik mijn operatie de 21ste wil. Maandag dus. Ja, dame, dat gaat nou niet! Moet eerst die sis-echo dus.

Maar goed, ik wordt over die operatie dan nog gebeld.

De dame die ons naar huis stuurde vond t wel sneu, die gaat nog wel even op de poli klagen dat ze dat van te voren hadden moeten zeggen en hierop hadden moeten inplannen. Maar die zelfde dame zag de echo-foto van Düsseldorf en zei: ja, het is wel vrij duidelijk dat er waarschijnlijk poliepen zitten. En als ik t zo zie minstens 3. Dus.... ik vraag me dan af: waarom nog de sis-echo, maar goed. Ons verzekeringsgeld moet toch ergens aan besteed worden he?

hahaha

Geplaatst

Lala,

Shit dat jullie naar huis zijn gestuurd!

Dat hadden ze jullie inderdaad wel even mogen melden.

Weer langer wachten, balen zeg!

En ook nog miscommunicatie in het ziekenhuis, om jullie op te bellen en te vragen of dat de operatie 21 maart plaats kan vinden.

Pfff, nou ja zeg. Zelfs ik word er pissig om.

Sterkte!

Geplaatst

Wish: nou t ziekenhuis kreeg net een gaatje, en die wisten inderdaad niet dat we moesten wachten op de sis-echo. Eigenlijk vond ik het wel fijn dat ze belde, maar het is wel dubbel sneu zeg maar. Als vandaag had door kunnen gaan, had operatie maandag waarschijnlijk ook door kunnen gaan. Hoewel.....ik zit dan net op dag 2 ofzo van mn cyclus, weet eigenlijk niet of ze dan wel een operatie doen. Maar ach, dat heb ik ook maar niet meer gevraagd. Hoe dan ook: toch weer langer wachten. Hoop dat eind april, begin mei voor TP nog wel doorgaat dan. Het is wel weer typisch. We gingen deze TP ronde eigenlijk fluitend in: geen medicijnen, geen gedoe, alleen een uitgangsecho en wat ovulatietestjes en dan de TP. Maar nu is het gewoon weer ziekenhuis in, ziekenhuis uit, en weer rennen en vliegen en plannen. Pfff...... ben er niet kwaad om, dat kan ook niet, maar wordt er wel weer wat stressig door.

Geplaatst

Lala, wat frustrerend is dat zeg!! Ik hoop dat je nog een beetje positief kan blijven. Die tp komt er, en dat hij/zij lekker blijft plakken!

Wish, ik schrik er een beetje van, hoe voel je je nu? Ben je een beetje opgeknapt? Beterschap! En wat fijn dat je vriend meteen naar huis is gekomen, ik geloof meteen dat je in paniek was. Hopelijk knap je snel op!

@all:

Ik heb het heeel druk, we hebben morgen een bruiloft en ben bezig een collage te maken. Zaterdag gaan we naar schoonmams, zo'n 150 km hier vandaan dus ik kom zondag weer reageren!

Een dikke knuffel voor allemaal!

Geplaatst

Lala,

Inderdaad, net wat je zegt. Dubbel zo sneu voor jullie!

En natuurlijk baal je hier ontzettend van. Weer een paar keer naar het ziekenhuis om iets wat je niet had willen hebben.

Weer opnieuw dat wachten en proberen om kracht, moed en positiviteit bij elkaar rapen met z'n twee.

Lieve Lala, kom op meid je kan het!!!

Wij proberen je hierbij te steunen zo goed als we dit via dit forum kunnen doen.

Pippe,

Heb de hele dag op de bank en bed gelegen. Heb wat hoofdpijn gekregen. Denk van de impact die dit op ons gehad heeft.

Dacht echt dat ik een miskraam ging krijgen.

Mijn manager heeft net gebeld om te vragen hoe het met mij gaat. Ze was geschrokken van het bericht.

Morgen ga ik een avond dienst werken. (heb ik zelf aangegeven) Ze heeft ervoor gezorgd dat er iemand bij mij staat zodat ik extra sta en niet in de zorg hoef te werken. Dus geen zwaar lichamelijk werk hoef te verrichten.

Fijn dat ze zo meelevend is.

Dus jij hebt het nu heel druk, succes ermee! Wil je voor morgen een fijne bruiloft wensen en zaterdag fijn naar schoonmoeder.

Dan zien we je hier zondag wel weer een keer. Doe maar rustig aan hoor. Doe ik ook.

Geplaatst

Jeetje Wish ik schrik ervan wat naar. Ik hoop dat je dat niet weer gaat krijgen en ik zou het volgende week wel even na vragen bij de gyn als je toch komt om naar je uk te gluren.

Heel goed dat je aanstaande het werk afgebeld heeft ik zou ook de rest van de week niet meer gaan als ik jou was. Gewoon even rustig aan doen en jezelf even laten verwennen.

Mijn rugzak begint inderdaad wel een keer vol et raken en ik moet ook zeggen dat ik er redelijk door heen zit nu.

Ik kan niet anders als machteloos toekijken en dat is iets wat ik heel erg vind. Ik trek mij altijd het leed van anderen al heel snel aan en als het dan zo dichtbij komt word het alleen maar erger. Maar goed we gaan zien hoe het gaat lopen ik hoop dat ze in elk geval de eerste verjaardag van haar kleinkind kan mee maken in juni.

Pippe veel plezier op de bruiloft morgen.

Lala nee he het zit jullie ook niet mee. Wat slecht dat ze dat niet gemeld hebben nu kunnen jullie weer langer wachten. En jullie waren zo klaar voor de tp dan word die zeker ook weer later of niet?

Pleun (bella3 haha) wat mooi dat het zo goed gaat met je kanjer geniet maar lekker van je ventje.

Geplaatst

Pleun,

Moest wel lachen om je omschrijving. Fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat.

Heerlijk van het plotselinge uitje genoten, goed zo!!!

Maris,

Krijg tranen in mijn ogen toen ik net aan je dacht. Meid, hoop zo dat jij er niet aan 'onderdoor' zal gaan. Ik denk aan je!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden