Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie, eindelijk dan! Zagen ze in dat het zo niet verder kon? Spannend morgen!!

Wish, haha klopt. Na een paar dagen gaat het meestal wel weer en dan ben ik wel weer te porren voor een feestje!

Maris, wat niet gaat, gaat niet he?! Klinkt heel herkenbaar wat je schrijft. Dat je je niet ziek wilt melden enzo maar uiteindelijk is er niets belangrijker dan je eigen gezondheid hoor!

Pfff, we hebben het hier toch wel eens vaker over schoonmoeders gehad he? Ik heb weer zo'n moment.... Zal er niet over uitwijden maar sjezus wat kan ze irritant zijn zeg. Sorry, klinkt misschien heel bot en dat zit ook niet echt in mij maar ze heeft wel een punt bereikt bij mij! Gelukkig begrijpt mijn man me wel maar moet het natuurlijk wel een beetje tactisch brengen, het is wel zijn moeder...

Hoop dat jullie gezegend zijn met lievere (lees minder egoïstische) schoonmoeders!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie,

EINDELIJK IS HET DAN ZOVER!!!!

Vind het wel 'raar' om te weten dat jullie morgen jullie kleine wonder kunnen gaan zien en knuffelen!

Hoe voelt dit voor jullie?

Pippe,

Nog 5 dagen.......

Meiden wat leef ik met jullie mee en tel de dagen met jullie af!

Zoë,

Balen dat je schoonmoeder je irriteert. Wel fijn dat je man jou begrijpt.

Het is wel zo dat je met een schoondochter eerder 'ruzie' kan krijgen dan met je eigen zoon. Dus goed van je man dat hij er iets van gaat zeggen.

Geplaatst

Dit voelt heel raar idd zeg! Maar moet zeggen dat ik me nu best rustig voel. Ben zo blij dat er eindelijk iets gaat gebeuren

de laatste weken waren slopend. Tja de rest ook maar vooral de laatste dagen was ik best in de stress.

Hopelijk zet de bevalling door en mogen we morgen ons kindje in de arme sluiten..

Ik hou Bianca op de hoogte en die heeft beloofd jullie ook op de hoogte te houden

En idd we zijn gewoon bijna papa en mama! Wat GEK!!!

Hoe is die Wish, jij zit zeker wel lekker op de roze wolk?!?! Haha ik was gisteren idd ineens opgesprongen en we waren zo blij! mario-en ging bij Bianca ineens een stuk beter ;)

Zoe ze zagen idd in dat het klaar was voor me, en schoonmoeders ik begrijp je helemaal. Al moet ik zeggen na flink praten/aandringen en blijven zeggen is het hier nu stukken beter!

Pippe voor jullie komt de 1e echo ook dichterbij!! Spannend!!!!!

Geplaatst

Kimmie, ik hoop dat je een voorspoedige bevalling zult hebben. Geniet van je laatste avond met z'n tweetjes! Heb je eigenlijk zelf een gevoel wat het gaat worden?

Bianca, steun en toeverlaat van Kimmie! Volgens mij ben je een hele lieve vriendin! Heb je ondertussen rust gevonden in het feit dat het allemaal nog even gaat duren alvorens jullie verder mogen?

Maris, hoe is tie?

Tja, hier vanavond weer zo'n moment. Onze zoon was vandaag bij haar en ze zou hem terug brengen met de kinderwagen. Nu ligt hij sinds dit weekend niet meer in de kinderwagenbak maar in de buggy op ligstand. Heeft ze toch een paar keer meegegeken hoe hij erin moet. Komt ze hem vandaag brengen, ligt hij er gewoon los in! Nou is hij nog niet zo beweeglijk, maar toch! Grrr, nou was mijn kookpunt al bereikt maar komt dit er weer over heen!.... Heb ik hem even in de wipper gezet en gezellig bij ons gezet is z'n hele broek nat. Ik z'n broek uitgedaan, heeft hij de poep hoog tot in z'n nek zitten, van voor en achter. Nou kan dit natuurlijk wel een keer gebeuren maar ik verdenk haar ervan dat ze hem vanmiddag helemaal is vergeten een schone luier aan te doen....

Ik zal er verder proberen niet over te zeuren maar het voelt fijn om het even van me af te schrijven.

Faye, ik zag dat jij ook een berichtje had geplaatst. Hoe is het met je? Gaat alles goed met Luca?

Geplaatst

Ai Zoë, dit vindt je als moeder niet prettig om mee te maken.

Schrijf hier maar van je af hoor!

Denk dat ik mezelf ook aan zoiets zou irriteren, als je iets uit hebt gelegd hoe je het als ouders graag wil zien moet diegene die op past (maakt niet uit wie dit is) zich aan deze regels houden.

Geplaatst

Kimmie yes eindelijk is het zover kom op he meid morgen heb je je wonder in de armen.

Heel erg veel succes ik ga denk ik morgen mijn telefoon maar stiekem mee nemen naar de werk plek dan kan ik het in de gaten houden haha.

Zoe schrijf lekker van je af hier hoor mijn schoonmoeder is ook om achter het behang te plakken dus ik weet er alles van. Ik hoop dat het helpt dat je man er wat van gaat zeggen en dat ze de volgende keer wel beter luistert want Duuk los in de kinderwagen lijkt me wel heel erg gevaarlijk en dan een schone luier vergeten bah om je dood aan te ergeren.

Met mij gata het wel redelijk ben net wezen zwemmen en mijn vriendin viel het op dat mijn knie zo dik was terwijl zij nog niet eens wist wat er aan de hand is dus ik kijk het deze week nog even aan en word het het weekend niet beter dan moet ik maar minder gaan werken vanaf volgende week of zij moeten voor een kruk zorgen.

Iedereen een fijne avond en kimmie mijn kaarsje brand voor je dat het een beetje vlot verloopt morgen. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.

Geplaatst

Kimmie en Bjorn,

Ik wil jullie heel veel succes toewensen voor morgenvroeg.

In gedachten ben ik bij jullie.

Baal ervan dat ik morgen moet werken en pas laat in de middag een kijkje kan komen nemen.

Misschien dat ik even op het werk kan spieken, maar ik ben er bang voor.

Maris,

Jemig, dat is me ook wat. Dat je knie zo dik is.

Morgen op je werk echt een kruk pakken en die knie zoveel mogelijk gaan ontlasten hoor.

Luister maar eens naar zuster Wish. Haha!

Ik zit heerlijk op mijn roze wolk en hoop er nog heel lang op te mogen blijven zitten!

Lieve meiden,

Ik ga zo lekker naar bed. Heb namelijk 5 vroege diensten achter elkaar. Pfff, word er al moe van als ik eraan denk....

Geplaatst

Zo, een nieuwe poging, de pc ging ineens allerlei updates installeren...

Kimie nogmaalsm heel veel kracht voor morgen, ik wens je een zer voorspoedige bevalling toe meid!!

Zoë owww wat lastig als je niet met een gerust gevoel de kleine achter kunt laten, moet er niet aan denken! lastig te bespreken ook zeker?

Wish, petje af voor mensen die zwanger zijn er er vroeg uit moeten, en dan nog fysieke arbied verrichten!! wellich zie ik het heel anders omdat ik echt geen energie heb maar toch.Even bikkelen voor jou!

Maris, pas op hoor met je knie, echt de rem erop want wie weet heo lang je er straks zoet mee bent, heel veel beterschap!!!! wat een ellende.

Lala en Pippe, voor jullie beiden is de 14de weer een belangrijke dag, nog eventjes.....Pipe ik moets wl lachen toen ik las dat Lena jou een beetje moet geruststellen, ergens herken ik het wel, mijn man is ook vaak erg bezorgd maar het is ook lastig voor diegene die niet zwanger is, wij voelen nog iets of zien iets bij naar het toilet gaan.

Mijn man is er daarom ook iedere keer bij met een echo, erg fijn!

Ik ga mijn bed opzoeken, hoop dat ik kan slapen want ik heb net zeker 2 uur op de bank geslapen....

liefs

Babeth

Geplaatst

Kimmie, ik hoop dat het lekker snel gaat vandaag en dat jullie snel jullie kleine mogen knuffelen.

Ik kan gelukkig niet meepraten over schoonmoeders, die van mij (mijn schoonouders) zien we niet of nauwelijks, maar dat ligt meer aan mijn man. Ze, de schoonouders, weten dat we een eigen leven hebben, en zien ons wel of niet komen. Ze zijn ook niet erg mobiel, dus hier thuis zien we ze nooit, tenzij mijn ouders ze oppikken. Maar het zijn wel schatten van mensen, hoewel de moeder van mijn lief geen 2 minuten stil kan zijn. Nou vind ik dat wel lachen om te zien hoe die mannen, mijn kerel en haar man, daar op reageren. Meer dan een half uur houdt Peter dan ook niet vol bij zijn ouders thuis. Hahaha

Helaas zijn de (schoon-)ouders al redelijk op leeftijd, dus als er hier een kleine is, zal die niet zo vaak bij ze gaan logeren. Misschien dat we ze wel even achterlaten om even de stad in te gaan, maar echt als oppas opa/oma zullen ze alle 4 niet gaan dienen. Jammer, ik had het ze wel gegund, maar het is gewoonweg niet echt verantwoord. Mijn ouders zouden het nog wel kunnen, die hebben daar ook meer ervaring in, maar ik wil ze niet opzadelen met nóg een kleine om op te passen. Die zie ik overigens wel hier thuis de boel in de gaten houden en wij een dagje weg ofzo. Maar genoeg vriendinnen die 5 jaar geleden al gezegd hebben: als jullie er eens tussenuit willen als de kleine er is, dan laat maar weten. We doen het met alle plezier. Maar goed, die kleine moet er eerst maar eens komen dan! hihi

Maris: doe je het kalm aan? Is vervelend een pijnlijke knie, weet ik alles van. Zeker als je een doorbijter bent, waar ik je wel voor inschat ;-)

Babeth: nog kunnen slapen?

Wish: is t leuk op de wolk? hahaha

Pippe: bijna maandag hoor!!

Zoë: schrijf rustig van je af! Daar zijn we toch ook voor ? hihi

Dikke knuffel iedereen, en nogmaals sterkte en een snelle bevalling voor jou kimmie!!

Geplaatst

Hoi Meiden,

Even een update van Kim

Ze moest zich vanmorgen om 7.15 melden is toen aan de ctg gelegd.

Er is nog niet heel veel nieuws.

Het word waarschijnlijk een ballonnetje ipv gel.Vanwege een harde buik en toen was de hartslag van de beeb wat lager.

Met de kleine gaat alles goed.Die reageert nu op de harde buiken.

Het vruchtwater is wel iets minder maar dat is niks waar ze zich zorgen over hoeven maken.

Ik heb om 11 uur zelf een afspraak in het ziekenhuis.

Dat is in het zelfde ziekenhuis als waar Kim ligt.

Ga zo even wat lekkere koeken halen en het AD waar bjorn om vroeg en dan ga ik eens even op visite na mijn afspraak.

Gek hoor!!Straks is hun wonder kindje er eindelijk!!

Dus zodra ik vanmiddag thuis ben een nieuwe update!!

Geplaatst

Spannend Bianca! Wens ze succes van ons allemaal, maar ik vrees dat je dit berichtje te laat ziet! hahah

Laat maar snel weer van je horen, ook hoe t voor jezelf in t ziekenhuis ging...

Geplaatst

Hoi Meiden, Niet kimmie hier maar Bianca hier!!

Kim zit heerlijk andijvie met aardappels en een rundervink te eten naast me haha.

Nog steeds 1cm ontsluiting.Ze heeft wel om de paar min steken maar de kans is aanwezig dat de kleine er morgen ochtend pas is.

Maar kim gaat zelf van vanavond uit.Bjorn roept heel hard de kleine komt morgen ochtend pas!!Oja moest er bij zetten dat bjorn de andijvie vies vind hahaha.

Tot vanmiddag weer!

Liefs Bianca

Geplaatst

Whahahaha.........hoe dan ook succes jullie!

En bianca, tot vanmiddag!

Klinkt trouwens wel als een goed plan: andijvie-stamp !!

Geplaatst

jeetje volgens mij is het ook nog gezellig op dat ziekenhuis ook haha.

Maar succes meid ik hoop dat jullie kindje er vanavond al is.

Eet smakelijk je kunt alle krachten straks nog wel gebruiken.

Geplaatst

Oh Kimmie, wat spannend. Bianca, wat leuk dat je ons zo op de hoogte houd! Ik hoop dat de weeen doorzetten en dat je over niet al te lange tijd je beeb óp je buik hebt liggen ipv ín je buik!

Pfff, hier zit de oppasochtend voor schoonmoeders er gelukkig weer op. Over 2 weken pas weer joehoe!!

Meiden, dikke knuf allemaal (en bedankt voor het luisteren!)

Geplaatst

Kimmie en Bjorn,

Pffff, het lange, lange wachten zal vandaag of morgen beloond gaan worden.

Zet 'm op lieve Kimmie!!! En Bjorn natuurlijk ook om haar te steunen!

Bianca,

Hoe gaat het met jou zelf?

Je steunt Kimmie wel, maar let je ook goed op jezelf!

Zoë,

Poeh hé, klinkt als een echte verlossing dat je schoonmoeder over 2 weken pas weer op komt passen.

Had je man er nog iets van gezegd? En hoe reageert je schoonmoeder dan?

Babeth,

Ben jij nu nog steeds zo moe dan?

Ik ben het al jaaaaaren gewend om onregelmatig te werken.

Dan weer om 6.00uur op staan en een andere dag kan ik uitslapen omdat ik een late dienst heb of door de week vrij ben.

Het heeft z'n voor- en nadelen. Maar dat heeft elk beroep denk ik wel.

Gisteren op mijn hyves gezet dat wij hopelijk in oktober een kindje in onze armen mogen sluiten.

Daar heb ik me toch veel reacties op gehad en vandaag op het werk ook.

Echt super zeg om dit mee te maken. (moest ik even kwijt)

Geplaatst

Hoi Wish,

Met mij gaat alles goed hoor!!Ben blij als ik over een wk of 9 weer mag gaan starten!!

Dan hobbel ik jou achterna!

Heerlijk om het aan iedereen te vertellen he!!!Voelt het nog steeds onwerkelijk??

Weinig nieuws over Kim,

Ik ben inmiddels thuis.

Kim lag aan de ctg toen ik weg ging.Nu is ze net weer aan de ctg gelegd en waren de harde buiken al steeds meer en heviger aanwezig.

Ik ga nu lekker me eten kokkerellen.

Oja lala,Andijvie stampot is wel lekker maar gekookte andijvie krijg ik ook niet weg hoor haha en dat kregen ze ;)

Fijne avond iedereen!

Geplaatst

Net gebeld door Kim.

Ze is net het ballonnetje verloren!!!Dus heeft ze meer als 3 cm ontsluiting.

Als het goed is worden haar vliezen straks gebroken door de gyn.De harde buiken worden steeds meer ze klonk erg positief!!!

Geplaatst

Ooooooh wat vind ik dit zenuwslopend.......

Bianca, wat super dat je ons op de hoogte mag en wil houden!

Ik hoop zo ontzettend hard dat jij mij achterna kan gaan hobbelen!!!

Wat zou dat geweldig zijn!

Iemand met zo'n goed hart moet toch zelf ook mama mogen worden!

Geplaatst

Erg he zenuwslopend is het zeker voor ze!!

Vind het lief dat ze me up to date houden.

Heb ook wel gezegd dat ze zich niet verplicht moeten voelen me op de hoogte te houden.

Snap ook wel dat ze daar op den duur helemaal niet aan denken!

Thanks wish!!Ik hoop het ook!!We gaan er weer voor in Mei dus wie weet word ik volgend jaar in Maart wel mama!!

Net een bericht van Bjorn,De vliezen worden morgen ochtend vroeg pas gebroken.Zodat ze nog even kan slapen en uit kan rusten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden